Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Má nejočekávanější hra!

  • Český RDR2! 😍

  • zx_spektrum

    Z oznámení nejvíce zaujala hudba (těším se na soundtrack) a Vávrovo tvrzení, že je Kutná Hora ve hře možná až moc velká (no to jsem zvědav). Jinak je dojem spíše takový vlažný, lehce pozitivní.

    Grafika, jasně, vypadá to líp než jednička, ale upřímně, při bližším zkoumání pauznutých záběrů z traileru to vypadá jak vylepšená jednička, než nějaká grafická špička současnosti, možná limitace enginu?

    A teda ten nekonkrétní release date 2024 zklamal. On snad někdo čekal, že to nebude letos? Dělá se na tom ~6 let, živí 250 hladových krků, vyšívat na tom ještě rok dva by začalo být ekonomicky nereálný. Já očekával aspoň i měsíc, tak červenec srpen, ta nejasnost mi smrdí tím, že radši nechtějí 3x oznamovat odložení a v horším případě se modlí, aby to nakonec nemuseli odložit na únor 2025.

    • Osobně jsem spokojen s přístupem více toho stejného jelikož první Kingdom Come byl super takový jaký byl. Ne vždy je potřeba přicházet s něčím naprosto inovativním a rozkopat to, co fungovalo dobře.

      Jinak osobně jsem spokojený že to ohlásili až teď a ne několik let dopředu - tomu by se měli přiučit i ostatní studia. Čekat půl roku mi nepřijde kdovíjak strašné - otázka je v jakém stavu to vyjde no 🥲

      • Tak nějaká vylepšení by se mohla hodit (třeba možnost prosekat se křovím), něco by se mohlo vypustit (třeba ta zbytečná komba, které stejně nejdou použít :D)

    • BohumilCisar

      V tom dokumentu o vývoji, co vydal konkurenční web, říkají, že to výjde ke konci roku. Je to holt RPGčko, nejnáročnější hra na vývoj a odladění. 

      • RPGčka nejsou jako taková nejnáročnějši na optimaliazci.Tam prostě záleží kolik hra má v sobě mechanik a jak je komplexní, ale nemusí to být nutně RPG.

      • celoush

        Co? Vždyť to říkali přímo v tom reveal videu na konci a navíc je to vidět i na závěrečném obrázku.

    • Ja jsem pocital ze tam naferovku dropnou 2026 💁‍♂️ takze jo cekal…

  • BohumilCisar

    Vypadá to úchvatně a stejně krásně to odprezentovali do světa. Ovšem poslední slide, ve kterém vidím nápis "CryEngine", mě trochu znervózňuje 😀

    • michaelfoucault

      Přesně... Není snad horší engine než právě CryEngine.

      • twicer

        Hunt:Showdown dokazuje, že minimálně gunplay a práci s audiem zvládá více než dobře. Neodsuzoval bych jeho potenciál.

    • no on je to dost predelanej cryengine k jejich potrebam... kdyby mohli vratit cas a vedeli jak to s nim dopadne asi by si radsi vybrali unreal...ja jen doufam ze udelaj ceskej dabing ... 

      • michaelfoucault

        Neudělají. Nejsou na to prachy.

        • Inquisitor

          Dabing je potvrzený

  • Derp_1337

    Jsem překvapen, že to tady není plné stížností na Warhorse a za nesplněné sliby u prvního dílu (sběratelky, atd.). Předpokládám, že cenzoři od redakce pracují na plné obrátky. 😂

    Trailer vypadá dobře, akurát ten nový obličej hlavní postavy Jindřicha působí dost zvláštně. Asi to bude chtít zvyknout si na něj.

    • Morraw

      Co tam bylo se sběratelkami? Mám jednu z KS a druhou z Xzone 😀 jakože tam nebyly všechny odměny v rámci KS?

      • Derp_1337

        Jo. Nebyly tam všechny odměny (některé edice měli o půl věci méně). Ani se neobtěžovali podepsat plakáty, které byly slíbené. Atd.

        Představ si v KS dát 6000Kč za sběratelku a dostat skoro polovinu slíbených věcí... nepříjemné. ☹

        • Morraw

          Jakože asi jo. Ale myslím, že se za to omluvili nebo ne ?

          Já jsem bral KS vždy jako přispění na hru, aby vůbec vyšla. Ten zbytek byl prostě bonus a ty rizika tam vždy byly, že se něco nedodá

          PS měl jsem tier, že to mělo byt v dřevěné krabici a to taky nebylo myslím.

          • vonTossis

            A to je v pohodě jako? :)

            • Morraw

              Jako že šlo více peněz do vývoje hry a nakonec nezbylo úplně na fyzický obsah ve slíbené formě ? Jo to je vpoho 🙂

              KS neni obchod, kde si kupujes finální produkt, ale přispíváš, aby ten produkt vznikl v co nejfinálnějši podobě

            • Je to úplně v poho. Přestaňte brečet jak děcka. 

              • Reakce na příspěvek:

                Přesně. Jak ubulený fracci. Tak si kupujte až fyzickou edici v obchodě a ne skib na kickstarteru když pak brečíte. Furt jenom bé bé kickstsrter, bé bé velkej zlej Vávra. 

  • vonTossis

    Jednička mě nějak moc nevzala a nedokázal jsem ji dohrát.  V mnoha detailech to bylo nedotažené a kostrbaté. Jsem zvědav,  jak významný posun bude ve dvojce. Vlastně bych si ji rád zahrál a chtěl bych s ní být spokojený. 

    • jurb83

      Mna dlho odradzal subojovy system, kvoli tomu som hru "dohral" az na treti raz, ale treba to brat skor ako stredoveky pribehovy survival simulator ako cRPG.

  • Hudankar

    Normálně bych se začal těšit, kdybych se nevytočil dva týdny zpátky u jedničky 😀 konečně se do ní pustíš, necháš tam 130+ hodin, vymakáš se .. a u konce nastane fantastický problém s nekonečným načítáním po jedné cutscéně a hra je nedohratelná! ❤️ doufám že dvojka bude na moje nervy hodnější 😀

    • Derp_1337

      Po předchozích zkušenostech bych to rozhodně nekupoval Day 0. Počkat aspoň pár měsíců než opraví ty nejhorší bugy.

      • Duncan66

        A nez pridaji obsah, aby to byla skutecne hra, kterou aspon trochu slibovali.

  • Duncan66

    Krome slabsiho soubojoveho systemu mi na hre nejivce vadila mala interaktiva s postavami, se kterymi jste toho prozili, ale aktualne s nimi nebyl spojen zadny quest. Castecne to v poslenich patchich upravili aspon s tou Jindrovou divkou. Ale jinak to bylo dost mrzute, treba s tim ozralou mnichem a dalsimi, ze po splneni questu skoro jako by vas neznali a nebylo vubec poznat, ze jste spolu prozili veci, ktere vas sblizily a vytvorily mezi vami silne pouto.

    Uvital bych soubojovy system, ktery by vice zalezel na schopnostech hrace za klavesnici a nikoli primarne na cislech souperovy souperovy postavy a Jindry. Stejne tak bych uvital soubojovy system, ktery bude lepe zvladat souboj proti vice postavam najednou. A taky by hra mohla reflektovat aspon u klicovych situaci aktualni vyvoj hracovy postavy, aby nedochazelo k naprosto trapnym momentum, ze scena graguje dulezity souboj s nejakou vyznamnou postavou a po prvnim placnuti soupere je po souboji a bezi dalsi animace a onen epicky boj nikde a to jenom proto, ze tvurci nepocitali s tim, ze hrac se treba hodiny nebude venovat hlavni linii pribehu a misto toho se zameri na trenink sve postavy v ruznych dovednostech. 

    • jak tu porad nekdo fnuka, ze se blbe bojuje s vice protivniky najednou, tak to vas asi zklamu, to je zamer, nikoliv chyba, jak se mylne domnivate


      a ten dalsi narek, to jako chces, aby level protivniku skaloval s hracovym? to tu zas bude nabuleno, ze nema cenu leveloval hlavni postavu

      • Duncan66

        aspon nejaky balance by na skodu nebyl. Jak uz jsem psal, minimalne u bitvy s "bosem" by to na skodu nebylo, aby potom nebyly naprosto trapne situace, ze nejvetsiho bijce skolim prvni mirnou ranou, ikdyz toho padoucha clovek nahani nekolik desitek hodin hry a pred samotnym soubojem je nekolikaminutove video, majici za cil prezentovat epickou bitvu s hlavnim zaporakem a potom pich a za dve vteriny hotovo....

        Nehlede na to, ze v pozdejsi fazi hry byly nektere souboje trapne lehke a byla to uz nuda a rutina a naopak vyzva jako turnaj odhalila, ze hra moc lpi na cislech a tak proti kvalitnim souperum realne neslo provest vubec zadny aktivni utok a jedina sance jak soupere zasahnout a porazit bylo vykryti jeho utoku v ramci skriptu ho tim i potrestat. 

        s vice protivniky mi prisla idiocie, jak sli vsichni z jedne strany a jak se navzajem pletli a druha idiocie u toho byla, ze kdyz jsem udelal kryt spravnym smerem, ale nemel preple na spravneho nepritele, tak jeho sekera prosla mym mecem, jako by tam nebyl. Coz pusobilo pekne stupidne. 

        Tim chci rict, ze ten soubojovy system mel k dokonalosti opravdu hodne daleko a vubec nebyl tak kvalitni, jak Vavra a dalsi tvrdili. Pevne doufam, ze se tvurci dvojky budou inspirovat hrami jako For Hohor, kde je soubojovy system uplne na jinem levelu a ten naskriptovany system z KDC je vedle neho naprosta fraska.

      • Carnage666

        Jak občas někdo fňuká že někdo fňuká, že se blbě bojuje... 

        To že je to záměr neznamená že je to zábava. Hry jsou o tom aby ses bavil.

  • Row

    Tak doufám, že jestli bude opravdu oficiální český dabing, že se obrátí na autory (nebo alespoň hlavní herce) toho z jedničky. Měl sice své mouchy, zejména občas v konzistenci upravených dialogů (což by normálně řešil lepší budget a následné opravy a dotáčky), ale vesměs je fakt dobrej a rád bych si zas poslechl Jindru i Ptáčka od jejich původních herců.

    • Možná v nějakých menších rolích, ale jinak doufám, že to dostane super profi dabing od skvělých herců.

      Ten český dabing je skvělý na poměry, v jakých vznikal, ale tady čekám výrazně víc.

    • Carnage666

      Já doufám, že to je tutovka že to budou dělat stejný lidi.

  • Grafika je bohužel dnes už dost zastaralá. Snad ještě přidají podporu Ray tracingu. 

    • Za mě osobně, grafika naprosto v pořádku :D

    • BohumilCisar

      V čem konkrétně je grafika zastaralá? 

      • Ve všem. Mizerné nasvícení, mizerné zastínení okolím, málo detailní geometrie postav, mizerné animace. obrázek
        Takhle vypadal Zaklínač, ale před deseti lety!!! 

        • BohumilCisar

          Tak v tom případě si myslím, že se nejedná ani tak o zastaralost, ale prostě je to vizuální styl, který chtějí mít. Úplně stejně totiž vypadají jejich concept arty, kterých se drží v celkovém vzhledu hry.  Zjednodušeně řečeno: nejdou na to stylem, že se tam vše bude lesknout jak psí kulky a nepřebarvují to různými filtry. Neříkám, že bych si z toho sedal na zadek, ale prostě v tom vidím spíš záměr. A ten rozmazaný obrázek típnutý z videa je ohledně detailů ve hře naprosto nic neříkající. 

          • Ne, ta hra vypadá zle, protože nevyužívá nové technologie. To není o stylu. 

            Kdo to nevidí, měl by navštívit očního. 

    • Zastaralá? Pán je rozmlsaný z grafiky Alan Wake 2? 😄😂 reálně to vypadá dost dobře, respektive prostředí vypadá pěkně - modely obličejů jsou už horší no 😅😂

      • dworkin

        Faciálky jsou příšerný, všichni jak po mrtvici. Krajina pěkná, tou se bude hezky toulat.

        • Tak ty stejně čekáš na příležitost projevit svojí audio psychickou nemoc. 

          • dworkin

            Jejda, zase ti vypršel ban? Tak počkej, napravíme...

      • Jo. Typickej čecháček. 

    • jurb83

      osobne mam rtx3070 a i7 12 gen a ray tracing a path tracing, mavam pravidelne vypnuty...

      • Pak nevím proč sis jí kupoval. S RT jsou hry vážně žrádlo! I třeba Cyberpunk. 

        • morokura

          Tak zrovna na 3070 to se zapnutým RT nepoběží úplně výborně. Mám 4080 a kromě CP77 vypínám RT všude, protože ten přínos vidím minimální, ale výkon často spadne o desítky %. S DLSS je to lepší, ale jediný přijatelný nastavení je Quality a i tam mě rozčiluje menší ostrost. V ostatních hrách se musí člověk fakt hodně zaměřovat na rozdíly, pokud zrovna nečumí přímo do louže.

          Mě se vizuál líbí hodně, vypadá to krásně, spíš se bojím optimalizace.


          • Ray tracing ale není jen o odlescích, jak tu všichni tvrdíte! Je hlavně o reálných stínech, toku světla. Hry bez RT jsou ploché, protože právě postrádají reálné zastínění a nasvícení!!!

            screen 01

            screen 02

            • skaven

              same same, but different, but still same

            • goyim

              Ono hlavně to, čím tás tady Nvidia roky krmila, nebyl RT. Plnohodnotný RT je "path tracing" (vítejte ve světě marketignových keců) a na ten ti ve 4K nestačí ani ta 4090. Takže stále je to hudba budoucnosti. A vliv na kvalitu obrazu to má zásadní. RT bych nazval "end-game" technologií. Je to jediná technologie, která dokáže zblbnout tvůj mozek natolik, že přestáváš vnímat rozdíl mezi hrou a realitou. Alfou a omegou realističnosti je totiž simulace světla. Můžeš chodit v prostoru, kde jsou jen holé zdi, ale s kvalitním RT máš pocit, že si ve skutečné místnosti.

              • uaxpk

                Reakce na příspěvek:

                Ten výraz "end game" se tomu více méně hodí. Pro mě taky hraje prim v uveritelnosti grafiky nasvícení. RT se v tom opravdu blíží realitě. Na druhou stranu nevím, jak velkou roli hraje nějaké vrozené vnímání, které se u lidí může lišit. Někdo ten rozdíl prostě opravu nemusí vidět.

                A podle profilovky Buhumila to vypadá na problém se zrakem 😉.

            • BohumilCisar

              RT je určitě super technologie, ale pořád to není zase tak zásadní rozdíl, aby hry bez něj vypadaly špatně. Postava vypadá na obou screenech úplně stejně uměle :)

              • Reakce na příspěvek:

                Já to říkal, potřebuješ očního. Rozdíl je OBŘÍ!!! 

              • Reakce na příspěvek:

                No s RT to vypadá líp. To si zas nelejme čistého vína, nebo si opravdu skoč na to oční 😃

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit