Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hanzales

    Tuhle hru jsem dostal tehdy jako dárek, vlastně první originálka, měla krásnou krabičku s takovým vystouplým potiskem. A tehdy naprosto špičková hra. Začal jsem mariňáka a neskončil, dokud ho nedohrál. Ale ty nervy... Jo a první střet s facehuggerem... po té chvíli ticha, když se najednou zjevil na xichtu, shodilo mně to dozadu se židle!


  • zx_spektrum

    AvP bylo určitě zajímavé, kampaň za predátora bavila nejvíc, ale na rozdíl od jiných klasik toho roku (ehm, Half-Life...) mi to teda k srdci nepřirostlo.

    Když se řekne Aliens versus Predator tak já si teda především okamžitě vzpomenu na dvojku. Ta pro mě byla nesrovnatelně lepší a měla výborně zpracovanou příběhovou kampaň tak jak to Monolith v té době uměl. Ostatně, vyšlo to přesně mezi jinými legendami Monolithu - No One Lives Forever a a No One Lives Forever 2. Kéžby všechny tři hry dostaly nějaký poctivý remaster...

    • Hanzales

      Half-Life se nezapře. Nejprve jsem slintal u Unrealu, unešený technologiemi a pak přišel HL na upraveném Quake2 enginu, který náhle všechno ostatní odstavil na nějakou dobu někam na pátou kolej. Nic na tom nezměnil ani upgrade ze SW na HW render :D
      Kolem se ale stále motal také System Shock a Deus Ex.
      Zlaté časy, všechno bylo nové, neokoukané a užasné :P Včetně AVP2.

  • frank.horigan

    Je mi líto, ale Nějak -  absolutně mě to nepřijde jako klasika.

    Spíš možná jako sběratelský kousek, ale ne jako dobrá hra

    (mluvím samo o původním "killer titulu" na Jaguar, který se v článku prakticky neřeší.)

    • Ten původní titul běžel na 15 fps (ve vypjatých scénách to klesalo k 10 fps), hratelnost otřesná a navíc vzhledem k rozšířenosti Jaguaru opravdu nestojí ani za řeč. Chtěl bych vidět dnešní zmlsané hráče, kteří alergicky reagují na pokles fps pod 60.

      • frank.horigan

        No to já vím, ale v půli devadesátek běželo vše maximálně na 15fps. Byl to standard, naštěstí to ani moc lidí nezkoušelo nějak měřit a zajímali se spíše o hraní samotné. 

  • jurb83

    Ach, klasika, kde su moje roky....:D 


    Inak perfektnu atmosferu mala aj ovela starsia Alien Trilogy!!!

  • Dodnes pamatuji ty bobky za mariňáka. Člověk šel na misi a prostě věděl že už už se z toho za dalším rohem stane klasický FUBAR. Bez 10 náhradních trenýrek po ruce se to hrát nedalo. Pípání detektoru považuji za jeden z nejgenialnejsich vynálezů ve filmech vůbec. Predátor a Alien mě moc nebral. 

  • Peca

    Úžasné! Úplně jsem u toho trnul strachy. A když mi poprvé facehugger vlítl do obličeje, omlátil jsem se o stěnu za židlí :D

    Bohužel škoda že to má mono zvuk, stereo by tomu sedlo jako zadek na hrnec. 

  • Widl_CZ

    Mě z toho ten mariňák vždycky bavil nejmíň. Prostě voják co střílí různou havěť. Ale predátor a vetřelec, to bylo jiný pošušňáníčko. Predátorova výzbroj pro gore eliminaci a jeho řev. Vetřelčí rychlost a pohyblivost, syčení a cupitání, vykusování mozečků. Dohrál jsem nespočetněkrát a prázdninové dýchánky na LAN byly také skvělé. I pokračování bylo super.

  • Jojo, souhlasím. Když jsem v prvním levelu za mariňáka poprvé sjel výtahem, detektor začal pípat a i přes zběsilé střílení kolem dokola se mi v mžiku na xicht nalepil facehugger, málem jsem se po.... A bacha, ty mrchy nebyli vždy na stejném místě, někdy tam nebyli vůbec! a to bylo jestě horší😱 Prostě geniální hra 😎

    • Já se dostal jen ven z výtahu a na té otevřené ploše mě hned nějaký mizera zlikvidoval. Tak jsem aspoň věděl kde je. Vyjel jsem výtahem, dveře se otevřely a na mě koukaly vyceněné zuby a hned mě zakously. Pokaždý byl ten šmejd někde jinde a já se pokaždý  třásl, odkud na mě vSkočí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit