Kingdom Come: Deliverance 2 je otevřenější, krásnější, rozmanitější. Takhle má vypadat pokračování
-
Buď tu hru chceš hrát a sejvovice ti nevadí, nebo prostě držkuješ. Tak to je, ne jinak :D
-
-
A nebo si stahnu mod a muzu si to bez sejvovice ulozit kdykoli a je na me, zda toho budu zneuzivat k tomu, abych s hrou vyjebal, a nebo tak, abych se u toho nejlepe bavil ja sam. NEchapu proc to kdokoli nadhazuje, kdyz moznost ukladani kdykoli byla par hodin po vydani prvniho dilu jako jeden z prvnich modu, ktery fungoval zcela bez problemu a bylo na kazdem jestli toho vyuzije, ci nikoli.
Kdo breci kvuli ukladani hry je ignorantsky hlupak.
-
-
nebo tak
-
-
A vravím dačo iné?🤮
-
-
A ptal se tě někdo?
-
-
🤮
-
-
posluž si :D
-
-
-
-
-
Systém ukládání byl tragický už v jedničce, kdy jsem většinou zemřel nebo se někde zasekl kvůli častým bugům, takže jsem ztratil mnoho času opakováním, naštěstí na PC existují módy na ukládání.
Mi by víc vyhovovalo, kdyby se ukládání dalo nastavit v nastavení, ať si každý určí jak to chce hrát.
Jinak ten déšť ve hře je opravdu tragický, snad ho ještě opraví v nějakém patchi. Trochu hanba, že tak krásná hra má něco jako déšť z Flashpointu.
-
-
Potom jste ignorantsky hlupak. KDC je modovatelna hra a existuji na ni stovky neli tisice modu a moznost ukladani hry kdykoli bez pouziti sejvovice byla par hodin po vydani hry a instalace vyzadovala par desitek sekund casu. Takze vase chyba.
-
Déšť byl v jedničce dost divný. Ale jednou za hru přišla bouřka a ta mi připadala docela fajn. Až mi přišlo, že jsem se proglitchoval do nějaké experimentální verze.
-
Už v prvím díle bylo počasí tragédie. Noční bouřka za svitu měsíce:) a koukám, že to asi moc nevylepšili.
-
-
Ja Vávru tiež nemusím, síce niektoré názory má skvelé, ale celkovo NIE.
Ale. Ak má svoju predstavu o hre, ako by sa to malo hrať a ako nie, mali by sme to rešpektovať, lebo keby chcel vyhovieť každému šmudlovi... čo vie ďobať do klávesnice, nikam by nezašiel a žiadne prachy by nezarobil...😛
Keď už niekoho mocno obťažuje vložiť si do hry pár trainerov, alebo modov, aby to mal presne podla svojho GUSTA, tak by mal skutočne míňať svoje ťažko zarobené peniaze na INÚ zábavu.
Príklad: Teraz hrám Alien: Rogue Incursion fajn hra, odporúčam...problém je ale v tom, že ja som zvyknutý, že keď vyčistím danú lokáciu, tak je čistá a môžem sa venovať svojej zálube, kochať sa interierom, hladať zásobníky, rozmýšlať ako otvoriť ďalšie dvere, a tak celkovo flákať sa. Tu to nie je celkom možné, pretože tí alieni stále chodia, a keď si miniem náboje, som DEAD. Tiež ukladanie je vyriešené cez počítače v niektorých miestnostiach, takže žiadny quick save ! Je to dobre ? Ano, aj keď mi to celkom nevyhovuje. Buď sa prispôsobím, alebo nie, ale nakoniec zistím, že takto to tvorcovia chceli lebo je to najlepšie.
Dnes nie je problém zistiť si vopred o hre všetky informácie, aby sme potom neškrípali zubami, a neznášam TEN typ demokracie, keď sa chce vyhovieť uplne každému...
Dane, nemám ťa rád, ale držím ti palce...😉
-
-
Tak hraj hru a neřeš Vávru
-
-
Rieši to, čo sa mu chce.
-
-
Web o hrách ne o svých politických pocitech nebo názorech o osobách. Buď se mi hra líbí a chci si ji zahrát nebo mám problém z jedním z vývojářů a tak ji hrát nebudu, ale nebudu si vylévat svoje srdíčko na webu o hrách. Děkuji
-
-
-
🤮
-
-
Vubec se mi nelibi politika DLC v prvnim dnu vydani, coz je pro me u KCDII zklamani a to same i prvni den bez vydani na GOG.
-
-
I jednička šla na GoG se zpožděním. Už nevím, jestli týden nebo dva. Prostě nechtějí dát tu nejsnáze pirátitelnou verzi k dispozici hned. Vzhledem k tomu, že se očekává větší zájem ve střední Evropě, kde se pirátí hodně, je to celkem logické. Prostě počkáme, není spěch, nedohraných her je spousta. Některé firmy na GoG nevydávají vůbec. Tohle beru jako rozumný kompromis.
-
-
"Některé firmy na GoG nevydávají vůbec"
jo, takove firmy ignoruji, protoze dopredu odsuzuji hrace, ze jsou pirati a navic fu*k Denuvo!
-
Můžeš mi dát odkaz na to, že se pirátí ve střední Evropě hodně?
-
-
Pravda, už to aspoň u nás není tak hrozné a podle tohohle jsme na tom i líp než Francie nebo Španělsko. Dál na východ je to mnohem horší.
-
-
Ten výzkum nevypadá moc věrohodně, protože tam není popsáno, jak nasbírali data.
Jestli ten autor článku bral informace z dat lidí, co využívají VPN, tak to jsou v první řadě zkreslená data. VPN budou logicky používat lidi, co chcou něco "nelegálně" stáhnout. Takže tím stylem se autor článku dostal k takovým číslum jako 90% pirátství.
-
-
-
Dva týdny to byly myslím. Konec února.
Jinak myslím, že Steam verze je stejně snadno pirátitelná jako ta z GOGu, není v tom žádný praktický rozdíl. Mohli to klidně šoupnout na GOG hned, aspoň kvůli lepšímu PR.
-
-
Podle mě je to taková psychologická hra. Postavíš crackera před dilema, jestli má cenu se s tím párat a někam tu hromadu dat uploadovat, když to za pár dní může udělat každý jouda z horní dolní. Vzhledem k tomu, že se té strategie drží, tak asi nějaké výsledky měla. Nebo aspoň neměla negativní dopad.
-
"Jinak myslím, že Steam verze je stejně snadno pirátitelná jako ta z GOGu, není v tom žádný praktický rozdíl."
To se pleteš. Spousta her na Steamu má nějakou formu DRM ochrany.
Sice některé hry tu DRM nemají a tak jsi mohl nabít dojmu, že je možné je "upirátit" stejně snadno jako tu verzi na GOG. Ale není to 100% pravidlo. Spousta her nějakou ochranu má.
-
-
Éééé cože? Nevylučuju, že mi něco uniká, ale pokud vím, tak jediná ochrana, která se dnes používá, je ta steamová, kterou crackeři odstraní za nějaké dvě sekundy, anebo Denuvo.
-
-
Tak hackeři/crackeři dokážou dnes hacknout cokoliv. Ale normální člověk to tak snadno neudělá. Takže reálně v tom rozdíl je.
-
-
-
-
-
-
Existuje milion dalších her, kde si můžete hru uložit, jak chcete, nevidím důvod, proč se rozčilovat, že tahle hra nemá quicksave. V momentě kdy máš postel, která ti hru uloží, tak za mě kritika není validní a to říkám jako člověk, co Vávru opravdu opravdu nemusí.
To mi připomíná DD, kde máš x způsobu ukládaní, přitom vznikl zase úplně nesmyslný hate na základě casual publika.
Jen doporučuji zdejším jedincům konzistenci názoru a ne být hloupý fanboy, protože ti co tady obhajují sejvovici, kritizují ukládání u her xyz.
-
-
jednicka ho samozrejme mela a pokud bude dvojka modovatelne jako jednicka, jako ze tomu zatim vse nasvedcuje, tak ten"quicksafe" bez pouziti sejvovice bude mit i dvojka par hodin po vydani hry. Udivuje me, kolik hlupaku a ignorantu se pohybuje v hracske komunite, ze misto breceni a nadavani nedokazou pouzit mozek spravnym zpusobem a ten mod si behem par desitek sekund nainstalovat a je po problemu.
Navic temi mody si muze kazdy clovek optimalizovat hru pro sebe sameho, protoze je logicke, ze se tvurci her netrefi ve vsem do chuti vsech hracu.
mame rok 2024 a presto se tady najdou desitky procent hracu, kteri nemaji o nejakych modech ani paru....
-
-
Nějak nechápu to neustálý rozplývání se nad tím, jak si 2 random NPC vykládají nějaký kydy v hospodě. To jako někoho reálně fakt baví pozorovat? To vychvalování grafickýho zpracování jako fakt? Vždyť první díl byl celkem hnus.
-
-
prvni dil s hd texturami byl nadherny a ano, i takove detaily jako je tlachani NPC v hospode utvari celkovou hratelnost a zazitek ze hry.
Ostatne v puvodni verzi prvniho dilu byl problem, ze jakmile se nekterymi postavami dosahlo finalniho questu, tak se k vam najednou chovaly jako by jste se neznali a nic spolu neprozily. At uz to byl ten sverazny knez, nebo ta Jindrova holka co bydlela u mlynare. Pusobilo to hrozne umele a nedavalo to smysl. V pozdejsich patchich byla moznost zajit s knezem na pivko a s Jindrovou holkou bylo na vybec hned nekolik aktivit a hra tak pusobila mnohem realne a uveritelneji.
-
Ano, mě to reálně baví. Krásně to dokresluje atmosféru a prostředí, což jsou pro mě docela důležité aspekty RPG hry.
-
Říká se tomu budování atmosféry...Ne každý chce mrtvý svět se statickými NPC...
-
-
Zaujímalo by ma, ako sa vysporiadajú s niektorými vedľajšími postavami s KCD 1, najmä Terezou - mám taký dojem, že tá sa v 2ke neobjaví, max. nejaká zmienka. Dáva zmysel, že Tereza nemá túlavé topánky ako Jindra, ale v 1ke mala celkom významnú rolu.
Aspoňže starý dobrý farár Bohuta sa údajne vracia, chcelo by to ďalšiu poriadnu chlastačku, aj keď Jindra vtedy pochyboval, či by ďalšiu podobnú prežil :D
-
-
Údajně? Vždyť ho šlo jasně vidět už během trailerů. A Tereza je prostě vesnické děvče. Nic víc, nic míň.
-
-
K těm sejvovicím - i pokud nechcete modovat, ten systém je daleko přívětivější a snesitelnější než v jedničce.
Ze sejvovic se jednak prakticky nedá opít, mají sílu zhruba jako pivo, takže je můžete klopit horem dolem, a hlavně už je nevaříte po jedné. S trochou skillu v alchymii jich jeden craft vyrobí třeba pět. Osobně si manuální crafting výsostně užívám, ale kdo ho nemůže vystát, s klidem taky nakoupí hotový sejvovice za hubičku od každýho apatykáře.
Chápu pointu, že jejich samotná existence je trochu k diskuzi, ale reálně se mi prakticky nestalo, že bych si potřeboval uložit hru a nemohl. A jak už padlo, save & exit jako nouzový řešení taky funguje vždycky. -
-
Víc lektvarů najednou šlo uvařit i v jedničce, ne? Myslím, že záleželo na skillu a pro ještě vyšší výtěžnost tam byl perk.
Jen doufám, že k alchymii udělali trochu přívětivější interface. Vždycky jsem si připadal, že to vařím jen jednou rukou a to ještě zalitou v sádře (na ovladači).
-
-
hehe, trefny popis vareni v jednicce. Ono to ani na PC s mysi a klavesnici nebylo o moc lepsi. Neskutecne me to iritovalo, ikdyz me to bavilo a ke hre to dost patrilo.
-
Jj. 13 bodů v alchymii, takže si nejenom vařil automaticky daný lektvar, ale zároveň i tři naráz:)
-
Je to možný, už to je přece jenom nějakej pátek, co sem hrál jedničku =). Ale vzpomínám si, že to ukládání bylo pocitově náročnější, ve dvojce je mírnější a sejvovice prostě tak nějak pořád máš. Teda krom chvil, kdy je záměrně nemáš a hra tim buduje napětí.
Ovládání alchemky je, co si pamatuju, vcelku podobný. A animace úkonů... dost dlouhý. Což mám teda osobně rád, imo to přidává na imerzi - potřebuju přece rozvážně a exaktně uvařit lektvar, ne soutěžit v rychlosti - ale nepochybuju, že se najdou lidi, kterejm to poleze na nervy. -
-
No tak zrovna tahání za měch bylo úmorný v alchymii. A je imerze a imerze, jeden z prvních modů co jsem hledal bylo přeskočení animace sběru bylin, jinak bych všechny kopřivy a spol. ve Skalici sbíral ještě teď.
Mě by zajímalo jak vyřešili cut-scény, vždy mě umí nakrknout, když můj Jindra je v nejlepším brnění co je ve hře ale v cutscéně má jiný obleček.
Taky by ta dostupnost brnění mohla být menší, už ve Skalici jsem měl slušný brnko, první kumán to schytal šípem do xichtu, Talmberk, Runt, Bernard a zrazu tu máme Jindru co běhá v plném brnění s kladivem a štítem a masakruje vše co mu vejde do cesty.
PS: Taky lapkové by mohli mít nějaký pud sebezáchovy Jindra jede na koni, celý v plátech a nějaký drnohryz v tunice se sekerou si řekne, že ho sejme? -
-
Tak to me nepotesili, jestli mi neco na alchymii vadilo, tak ze se kostrbate ovladala a animace byly predlouhe a s prodlevama. Kdyz uz jsou animace opet dlouhe (coz jim nutne nevycitam, ma to svou logiku), je alespon ovladani prijemnejsi, jako treba hledani v receptech, postup je vice na ocich, jednotlive operace na sebe lepe navazuji a jejich provadeni/ovladani je pocitove plynulejsi a ne ve stylu "nadrtit-stop-nasypat-stop-otocit hodiny-stop..." ?
-
-
To bude minihra od minihry. Třeba kování je plynulé, dokonce v něm hraje roli i rytmus úderů. Alchymie je přesně jak popisuješ, více-méně mechanicky velmi podobná jedničce.
-
-
Přechody mezi úkonama (respektive jejich animace) mi přijdou o něco plynulejší, ale jo no, ta úsekovitost tam pořád je.
-
-
-
-
-
-
Sejvovice, "středověký realismus" .... Je smutné jak silně ovlivňuje marketing některé jedince. Ten mozek v hlavě co máte na krku je vážně váš, tak ho někdy zapněte.
Jíst, spát, mýt se, kakat, čůrat či vynášet odpadky ve hře vážně není zábava. 😉
A proč já osobně bych byl rád za save v jakémkoli stavu hry? Protože chci odejít od PC kdykoliv je třeba a nechci opakovat hodinu či více ze hry co jsem již odehrál.
-
-
Meleš o používání mozku. Tak ho příště zkus použít...
-
-
90% lidí si myslí to, co jim marketing vtluče do hlavy.
-
-
"A proč já osobně bych byl rád za save v jakémkoli stavu hry? Protože chci odejít od PC kdykoliv je třeba..."
Tady je vidět, že jen blábolíš nesmysly a o hře víš prd. Už první KC:D má funkci "save & exit".
-
-
Není to tak, hra to neuměla ani v době, kdy jsem jí dohrál. Nevím proč tu všichni lžou!!!
-
Tahle funkce tam ale přibyla až po dost dlouhé době, právě kvůli nářkům
-
-
Hra se uloží, kdykoli z ní odcházíš. Jinak ukládá skrze sejvovice, nebo spánkem (kdekoli to jde).
Odehrál jsem první díl 2x a ani jednou jsem sejvovici nepoužil a myslím, že je to takhle úplně dostačující.
A jestli dýl nespíš a neuložíš a něco pohnojíš, je třeba začít o dost zpátky, kde bylo ukládáno naposledy. Mě to jako výzva bavilo, i když jsem před významnějšíma věcma, kde jsem čekal průšvih, šel na chvíli na kutě (bylo tím uloženo, doplněné zrdaví a stačilo se nabaštit před akcí - ne přežrat :-D ).
-
KC:D vyslo 13. unora 2018. Patch 1.3, ktery prinesl "save & exit" vysel 9. brezna 2018 (na Steamu), tedy 19 dni po vydani. Ta hra je ted na svete skoro presne uz 7 let, z toho 19 dni bez teto funkcionality.
-
-
Hra to neuměla ani v době, kdy jsem jí dohrál. Datum nevím, ale neuměla.
-
Lawyered.
Nehledě na to, že když potřebuješ od PC odejít, máš mít pár sejvovic v zásobě.
Fakt nechápu, že se kolem toho pořád dělá takové haló, já naopak cením, že mě hra nenechá savescummovat, protože jinak si nemůžu pomoct a mám tendenci to dělat.
-
-
Já bych tady ještě dodal, že když hra spadne, tak se samozřejmě neuloží (samo jednička, KC:D 2 mi teda nepadlo ani jednou, naštěstí).
Naposled ozkoušeno loni na verzi pro Switch a to je potom cvičení sebeovládání. -
A proč máme my ostatní být trestáni za tvoji slabou vůli? Teď to nemyslím jako osobní útok, jen hledám nějakej racionální základ a nenacházím ho.
-
-
Reakce na příspěvek:
To, že je v nějaké hře mechanika, která ti nevyhovuje, neznamená, že jsi trestán. Nikdo tě netrestá tím, že je Dark Souls obtížné. Nikdo tě netrestá tím, že je Eve Online složité. Nikdo tě netrestá tím, že je v Don't Starve permadeath.
-
-
Reakce na příspěvek:
pořád to může být optional mechanika, kdo chce save kdykoliv, ať si to přepne, kdo chce sejvovici, tak ať si u ní zůstane. Na dnešních hrách je dobré, že dost často už v základu nabízejí slušnou možnost customizace, takže každý si může hrát tak jak ho to baví a nemusí se řešit tyto nesmyslné debaty, kdy jednomu vyhovuje A a druhému B. Ve hře může být úplně s klidem oboje.
-
-
-
-
-
-
-
-
no, neke? To je fake nebo real?
-
-
pokud je to real, tak má Vávra pěkně máslo na hlavě, jak se dušoval, že tady prostě žádní černoši nebyli (a už tenkrát mu někteří oponovali, že tady mohli být třeba kupci....)
říkal jsem si, jestli mu to v KCD2 projde, vzhledem k tomu, že Warhorse studio teď spadá pod západní společnost, a asi dneska hra bez "diverzity" na západě neprojde
-
-
Nejen, že tu mohli být kupci a mastičkáři z Afriky nebo Arábie, ale oni jsou dokonce zdokumentovaní (nejen ten co léčil Jana Lucemburského). On se k tomu pak inteligentněji vyjadřoval i někdo další z Warhorse. Možná Klíma. Tvrdil, že si dělali průzkum a v té době v Posázaví o nikom takovém nic nenašli. Posázaví je díra a byla i tehdy, takže nic překvapivého. Nicméně Kutná hora je trochu jiný kalibr a pokud nějaký záznam našli, tak už by se to hůř okecávalo. Navíc mi přijde, že postava cizokrajného kupce má docela solidní potenciál ohledně questů nebo i textů v encyklopedii, tak proč ji nepoužít?
-
-
Real. I tací tu doopravdy v těch dobách byli. Jen hrozně málo.
-
-
Jeden takový se dokonce pokoušel řešit problémy se zrakem Jana Lucemburského. Neúspěšně jako všichni ostatní, ale vyjednal si podmínky tak, že z toho vyvázl živý.
BTW, říkal jsem si, že ta zmínka o cizincích v článku nejspíš nebude mířit na Jindru ze sousedního kraje :-)
-
-