Dva týdny, dva miliony. Kingdom Come: Deliverance 2 se prodává jako rohlíky
-
mne troska nejde do hlavy preco je KCD/KCD 2 zasadene roky pred Husitmi.
ak by nesli cestou KCD3m bolo by zaujimave aj to anglicko, Artusovske casy :P - ciste dark fantasy O:-) (ano viem ze Artus je casto preierany ale je to ozaj tak? zvlast ak ide o Dark? a viem ze podobne je to aj s fantasy... )
-
Je skvele, ze se tak dobre prodava a studio ma tak dost penez na dalsi unikatni projekty tohoto typu.
Ta hra ma na jednu stranu skutecne velice zabavne a unikatni pasaze a o to vice pro nasi zemi a okolni staty. Treba svatba je za me opravdu paradni kousek.
Nomralne bych hral v originalnim zneni, tedy v anglictine, ale nedavam to Jindrovo sislani. On stejne mluvil i v jednicce a nevsiml jsem si toho, nebo dostal ten herec v realu pres drzku, nebo co se to stalo????
Hra je na muj vkus az prilis sprosta a casto uplne zbytecne a ty neustale sexualni narazky jsou podle me casto taky spise na skodu. O to hur, kdyz se nekde na chvili posadite a slysite behem peti minut stejnou trapnou a ubohou frazi 10x, neni to nic prijemneho.
Co me ale na hre stejne jako jednicka mrzi nejvice je nezvladnuta interakce s postavami. Vy pro nekoho splnite velice slozite a komplikovane veci, zachranite jemu a jeho rodine zivot, barak nad hlavou atp. a stejne kdyz za nim prijdete po skonceni mise nekdy v budoucnu, tak misto, aby k vam vzhlizel a choval se jako ke svatemu obrazku, tak se muzete dockat osloveni "Co chces, hov*do?" nebo "Co si prejes, drbane?" a to navic jenom vase cepice stala 10x vic, nez cely odev postavy, ktera se k vam takto chova. V jednicce to casem zmenili u toho opileckeho kneze a Tezezy, ale dvojka v tomto zase jeden velky pruser. Prece nemuze byt tak tezke mit u postavy parametr, zda jste pro ni neco udelal a podle toho se kvam chovat. A nepomaha ani vysoka hodnota reputace. Proste se k vam ty postavy casto chovaji, jako byste se potkali poprve v zivote a za me je to velka chyba, ktera by nestala tolik, aby to neslo udelat jinak a hlavne, aby to pusobilo prirozene, kdyz temi interakcemi s lidmi ve hre stravite tolik casu.
A jeste me mrzi, ze stejne jako v jednicce se vubec, ale vubec nezapracovalo na jidle a spanku. Stejne jako v jednicce vubec nemusite spat a jidlo tak jak je udelano, je jen nezbytna nudna otrava. A stejne jako v jednicce, kdyby clovek nechtel, nemusi za celou hru snist ani sousto a vystaci si s pitim chlastu a lektvaru, takze prosim nepiste, jak je to realny simulator....
Proc si nejde objednat jidlo v hospode, aby vam ho nekdo prinesl na taliri, jako je to na zacatku hry, kdyz poprve prijdete v Troskovicich do hospody? Navic kdyz poslouchate, tak obcas hostinsky rika, jakou maji specialitu, ale koupit si ji u nej tak jako tak nemuzete.
-
-
Souhlas, ten originál dabing Jindry "nesedí". Na druhou stranu ten český je často fakt tristní a jak někdo psal, vracíme se do 90. let nebo k Mafii?
Zatím po xx hodinách je to max. na 8/10, je tady velkej bias za českou hru, ale běhání z jedné věže do druhé a zpátky je fakt opruz. Nebudu výrazně spoilerovat. Questy typu vykopej hrob, ale nemáš rýč, proč asi tě chce někam někdo zatáhnout, přines podej, nos pytle (krabice?;)), závody na koni, najdi deset šalvější a dvacet měsíčků, je tu vodník/čert/golem/čarodějnice, vyšetři to, pěstní souboje, atd.
To, že jsou tam středověké vtipy a mluva, která přetrvala dodnes, je trochu fanservis pro české publikem, většina z toho zas tak vtipný není, ale to je věc vkusu.
Originalita a zlepšení je ale určitě v návaznosti těch hlavnějších questů, větší epičnost, něco v grafice, dvě lokace..
Je to více a často lépe téhož, ale je to dost? Pokud by to mělo grafiku z CGI traileru, tak by to bylo nextgen a 10/10, RDR2 ale tady je opravdu nepřekonáno.
-
-
"RDR2 ale tady je opravdu nepřekonáno."
No víš, on ten desetinový rozpočet někde znát bude.
-
-
Pokud by měl Vávra stejný rozpočet, bylo by to myslíš na 10/10?
-
-
Ne, nebo aspoň ne automaticky. Jen o prachách to není, Rockstar má za tu dobu co jsou na trhu už vycvičené jiné kapacity v oboru.
Ale pokud do toho projektu můžeš nainvestovat násobně víc peněz a neprobendíš to na hloupostech, tak to na výsledku musí být vidět.
-
-
-
Ja uz jsem si na ten cesky trochu zvykl. Jen to asi bylo hodne na rychlo, protoze nektere postavy dabuje hned nekolik hercu, asi neco zapomneli a pak museli dotacet. Treba postava, kterou dabuje Pavel Zednicek na me zniceho nic pri rozlouceni zacala mluvit uplne jinym hlasem. A stalo se mi to uz minimalne u dalsich dvou postav.
Stejne tak Myška bude minimalne z jednovajecnych sedmercat, protoze jen na te svatbe jsem tam zahlidnul jeji tvar minimalne u dalsich dvou postav, dalsi ji ma lazebnice v jedne dedine a videl jsem ji i na dalsich mistech :D
A mas recht, ze v nekterych misich si clovek fakt pripada jako postovni kuryr, treba jak neustale chodil od Mariky k Vajdovi a zase zpet a to snad 5x dokola pres celou mapu az jsem mel parkrat chut vytahnout mec a vyresit to jednou provzdy :D
-
-
Pravda, ty obličeje se opakují, navíc mi přišly u některých vedlejších postav podobné/stejné jako u jiných postav z jedničky, asi recyklace herců?
No a jak už někdo psal, škoda, že si moc nepamatují.. v afterquestovém dialogu ti děkujou, jak máš vždycky přijít a rádi tě uvidí, a pak hned slyšíš "ty zmrde, co mi sem lezeš".
-
-
JJ, vsak to zminuju jako nejvetsi chybu hry, alespon pro me osobne, ze tvurci nedali postavam lepsi pamet, nebo je to mozna i tim, ze vetsi prioritu u komunikaci s postavou ma parametr opakovani frazi. Takze aby te nezdravila hezky, jako trikrat pred tim, tak se pouzije jina mozna hlaska a kdyz zadna pozitivni neni k mani, tak se zvoli negativni reakce, ale vypada to strasne neprirozene a fakt to casto zamrzi.
Ze ty algoritmy a volnost NPC neni sladena je videt i v momentech, ktere se docela bezne stavaji, ze vejdes k nekomu do baraku, protoze s nim potrebujes mluvit, normalne ho oslovis, on s tebou mluvi jako s kamosem, ale hned jak ukoncis rozhovor, tak na tebe zacne rvat, abys vypadnul, ze tam nemam co delat.
Asi se na to pri testech nebral moc ohled, nebo to pro ne bylo moc slozite vyresit, tak se na to vykaslali a holt ta hra ma takto obcas hodne stupidni momenty.
Taky se mi parkrat stalo, ze me nachytali na mistech, kde jsem nemel co delat, abych vypadnul, ale postava se postavila do dveri tak, ze jsem tu mistnost nemel jak opustit a samozrejme potom bezi pro straze a uz to jede. A par dalsich podobnych zaseku.
A jeste jeden moment, ktery jsem vycital i jednicce a neskutecne me stval a stve. Doslo na osudovy souboj, pred nim minutove video, hudba graduje a potom dve rany za pet vterin a konec, dalsi minutove video porazky toho soupere. Aspon u tech hlavnich soubojovych postav by mohli nejak sladit jejich bojove vlastnosti s hracovymi, kdyz nahodou hrac plni vsechny postranni questy a je tak silnejsi v dane fazi hry, nez autori sami zamysleli, aby ty souboje byly vzdy skutecne vyzvou a aby to nebyla stejna traparna, jako kdyz si hrac sezene 6 kostek na kterych pada pokazde trojka a vyhraje tak vsechny hry kostky hned v prvnim kole ve 100% pripadu a vubec se nemusi niceho obavat.
Na druhou stranu se zatim bavim, je to docela originalni, urcite se casteji smeju, nez v jednicce.
-
-
Obecně škálování nepřátel podle úrovně postavy nemám rád, ale občas to vede k tomu, že buď nemůžeš dál nebo naopak vyřešíš osudový souboj s prstem v nose.
Nicméně zrovna na souboj s Prckem v jedničce si moc stěžovat nemůžu. Byl celkem lehký (díky tréninku a kvalitní výzbroji), ale chvíli jsme se mlátili a nějakou ránu jsem taky schytal, takže za mě dobré. Chápu, že když někdo vyleveloval soubojové vlastnosti nad 15, tak to mohl být konec na dvě rány.
-
-
Reakce na příspěvek:
U me prave souboj s Prckem nizke jednotky sekund a po prvni rane byl konec. Naprosty sok a totalni zklamani a znechuceni.
Ve dvojce bylo ty dva hlavni prave taky fraska a sice to nebyla jedna, ale v obou pripadech dve rany a konec.
To uz bych mnohem radeji uvital, kdyby to byla vec, kterou musim delat 20x a bude to sakra tezke a vyzva, nez takova trapna fraska, ktera cloveku totalne pokazi dojem z hrani, kdyz ma hra gradovat.
-
-
jo, to jsou dobrý postřehy.
Btw. moc jsem nezaznamenal ta legendární gesta s ukazováčkem nebo dvěma:D.
Makal, možná jiní, avizovali, jak to tam bude, a nic?
-
-
-
-
-
Hele, nevím, jak to bylo ve středověku, ale zkus někdy z výšin spisovné čestiny prosté vulgárních slov sestoupit mezi prostý lid, ať už u zemědelských profesích na vsích, nebo u dělníků ve městech. Poté seznáš, že mluva jejich jest vcelku vulgární a pro sexuální narážku nebo dvojsmysl nejdou daleko.
-
-
Asi tak, nedělám si iluze, že to bylo někdy jinak. Chudina si někde musí taky upustit páru a formou šlechtické mluvy to určitě nebylo.
Je mi jasné, že pokud člověk žije celý život v korporátu, se sexuálními narážkami už moc nesetká, ale na menších městech a vesnících je to denní chleba do dnes.
-
Kdyz uz je ten internet, tak se muzeme vsichni vzdelavat a nemusime teoretizovat ;]
https://dobakarlova.brodec.org/viewtopic.php?t=739
-
To je ale představa o středověku člověka, který byl socializovaný v 90. letech 20. století v Česku a myslí si, že kulturní a dějinný vývoj prakticky neexistuje. To mě na celém Kingdom Come nebývale štve. Že se tam piplají s každou chalupou, ale chování lidí a interakce s nimi je naprosto mimo. Například tak důležitý aspekt jako byla pro středověkého člověka křesťanská víra, je tam naprosto upozaděn.
-
Rozumim ti jak to myslis a asi to je jak rikas.. Mi osobne prijde, ze je tam sprostota i v mistech a situacich, kde mi to nezni prirozene. A to nejsem zadny slusnak a kdyz na to prijde, umim byt sprosty jako dlazdic a obecne nic proti sprostym slovum nic nemam. A co se sexualnich narazek a dvojsmyslu tyce, taky nejsou zadny pruderni clovek.
-
-
"...az prilis sprosta a casto uplne zbytecne a ty neustale sexualni narazky..."
takže to tam fakt je? trochu som dúfal, že sú to spôsobené len algoritmami sociálnych sietí, ktoré mi podsúvajú stále nejaké čuňačinky z KCDII. no nič no, snáď iné kvality hry prebijú tento často až silený rádoby humor.
P.S.: hru som nehral, deň má len 24 hodín, takže si ju užijem, alebo ofrflem až niekedy v lete. -
-
Český dabing a úroveň hlášek je fakt "blast from the past". Doslova jsem měl pocit, jako bych se vrátil ke hraní titulů jako Polda nebo Horké léto. A nebylo to nic hezkého.
-
Algoritmy za to urcite taky bohuzel muzou. Chtelo by to jeste nektere veci poladit a doresit.
-
Je pravda, že když někoho obereš v kostkách, nebo někoho majzneš po hlavě palcátem, či se ožralý pacholek v hospodě vyjadřuje k aktuální politické situaci ve Felvidku, tak nepoužívá věty jako “himbajs šuvíks, zase jsem prohrál”, nebo “i ty plantážníku, tys mě tím mečem po hlavě udeřil až příliš drtivě”, ale použijou expresivní výrazy.
Co se týče sexuálních narážek, tak je to taky o tom, s kým a jak ten dialog vedeš. Když jedeš na voze se třemi “lazebnicemi”, tak diskuse o tom, jestli jsi horňák nebo dolňák je tady vcelku logická. Ale že by tam byly nějaké oplzlosti, to fakt ne.
-
-
takto, expresívne výrazy, či "pokleslá mluva" mi samozrejme nevadia. naopak, vhodne umiestnená podtrhne snahu o realizmus.
čo som zachytil ja a na čo narážam, je napr. rádoby humor s klobásou (nahovorené slovenským hercom Latinákom); scénku so šípom v hlave a pod. proste vyložené sexuálne dvojzmysly. počúvať o "ohladzenem klacíku, který sedne tak akorát do ruky" ma zrejme vytrhne z ponoru do hry.
vďaka za reakcie. bude to nevychovanými algoritmami + faktom, že streameri samozrejme tlačia práve tento obsah, lebo nachytá srdiečka.
-
-
jsou to algoritmy.
-
-
-
Tak teď když víme, že Embracer válečného koně nepošle do salámu, možná by kluci a holky mohli zkusit něco jiného, než ultra-realismus a předhusitský skanzen. Vsadím se, že by mohli být dobrý i v něčem svižnějším a zábavnějším.
-
-
Nikdo o ultarealismu nemluvil, jen ty. A předhusitský skanzen hrát nemusíš, nikdo tě nenutí. Můžeš si dát něco, na co tvůj intelekt ještě stači. Třeba Fortnite.
-
Ta hra není realistická. Nevěř všemu, co se povidá na internetu.
https://www.youtube.com/watch?v=_CQEQ-mPnRc&t=104s
Podívej se třeba, jak probíhá combat ve více lidech. Tam množství NPC čeká vždy, až padne spolubojovník a teprve pak přijde k tobě. Tohle je naprostá definice herního přístupu, který nesdíli ani 1% s realismem.
-
-
Tak je to hlavně videohra. V reálu když tě přepadne několik chlapů s mečem, tak nemáš šanci. Jestli se mluvilo o realismu, tak se myslelo hlavně to prostředí. Ale chápu, že prosťáček jako ty si rád rýpne.
-
-
ne, mnozi nemysli jen to prostredi. A stejne tak bojovat s mecem ve vice lidech proti jednomu se taky musi umet a nejaky vesnicky vidlak s tim nebude mit zadnou praxi a navic oproti jednicce je tam vyrazny posun dopredu a kdyz jsem si ve dvojce obcas nedal pozor, dostal jsem klidne rany ze tri ruznych stran od tri ruznych smeru, takze silne zalezi na situaci.
-
-
Mnozi, to je kdo? Nikdo neříkal, že je tam realistický boj. Naopak řikali, že boj zjednodušili, protože na to lidi nadávali. Ale chápu, další rýpálista. Hrát to nemusíš.
-
-
ty jsi to dezolé, co schvalovalo nadávaní Pekarové, prosím, nereaguj na mě.
-
-
nevím, proč na Games neexistuje nějaky ignor list. Dezoláty fakt někam idealně uklidit. Tady to je hrozně zadezoléný.
-
-
Zakázat, viď. Tak to rádi dělají dezolátní demokrati jako ty. Ignore list bych taky bral, alespoň bych nemusel číst tyhle nesmysly.
-
-
Reakce na příspěvek:
Jenom té nečist a tebe číst mě. Win-win. Pro mě jsi dezolat. Nerad se s vámi misím.
-
-
Reakce na příspěvek:
Už jsi našel nějaký článek v Reflexu kde lžou? Pořád jsi nepřeložil jediný důkaz.
A osočit někoho ze lži, kterou nedokážeš ani najít/ukázat je fakt chucpe (nedělá ti to dobrou reklamu).
-
-
Reakce na příspěvek:
Ano, už jsem ti to vysvětlil. Že se ti ta žumpa líbí a ztotožňuješ se s ní za všech okolností je tvoje volba, na kterou máš samozřejmě právo. A je to v podstatě takovej Sputnik na druhou, jestli to ještě vůbec existuje.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ne. Dokážeš akorát urážet bez příčiny. A když se tě někdo zeptá kde bereš tu jistotu, že někdo lže, tak to nejseš schopný vysvětlit ani obhájit.
Jedině si pak o tobě lidé můžou myslet, že jsi blb.
Btw. Reflex nekupuji od té doby co tam byl, jako šéfredaktor Stoniš a vyhodil Doležala. A čtu vše- od idnes, aeronet, denikn, seznam... Nemám, žádný účet na žádné socialni síti (prvni a poslední jsem měl na spolužácích.cz). Nechci si dobrovolně nasazovat růžové brýle prostřednictvím algoritmů, které se dají ohýbat, jak se majiteli zachce.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ano. To si můžou myslet i o tobě. Jde o to kteří lidé to jsou a jestli ti je to pak jedno nebo ti na tom záleží. Nevím jak si tady představuješ nějaké dokazování. Jako že tady budu dávat odkazy k článkům a budu tu k tomu psát nějaký fact checking? Na to tu teda nevidím prostor a zároveň k tomu nemám důvod, protože nepředpokládám, že by někdo ze zdejších diskutujících změnil svůj názor na něco o čem je bytostně ač mylně přesvědčen. Proto mi tvoje výzva přijde spíš laciná a úsměvná. Na tom Sputniku si asi taky nemusíme dokazovat, že to co píšou jsou lži. Nevím jak to s tím souvisí, ale taky nemám již několik let žádné sociální sítě a nejsem zaregistrovaný nikde jinde než na webech o hrách, protože to je jediné, kromě sportu, co mám zájem někdy okomentovat. Růžové brýle nejsou třeba, protože kdo chce tak musí vidět, že většina "médií" jsou jen tendenční hlasatelé svých majitelů nebo donátorů a jsou placeni aby psali v jejich zájmu a ohýbali fakta nebo přinášeli tzv. "jiné úhly pohledu". To dělá právě i ten Reflex a to navíc tím žumpoidním způsobem, že místo argumentů jen zesměšňuje a ovečky se plácají do stehen smíchy, ač se vlastně ve skutečnosti smějí sami sobě. Nic víc, nic míň.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ty to nechápeš. Nemůžeš o někom prohlašovat něco co není pravda a tvářit se, že je to v pořádku. O tobě může kolovat lež, že týráš selátka ve sklepě. Ze začátku sranda, ale poté co ti začnou lidé vyhrožovat či jinak ostrakizovat, tak to sranda být přestane. To se dnes děje poměrně pravidelně.
To platí pro kohokoliv na světě - tebe, mě media, politiky atd.
Proto osočovat někoho z něčeho (lež, znásilnění, nacismus, pedofilie....) bez jakéhokoliv důkazu je nebezpečná prasárna ať už si to zdůvodníš jakkoliv.
Ano, máš media, která jsou povolná svému majiteli (MF Dnes, lidovky, Info.), ale jsou to hlavně ty novináři/komentátoři/publicisti, kteří nesou tu informaci a zodpovědnost. Proto nezáleží na samotné médiu, jako spíše na pisateli (je velký rozdíl např. mezi Půrem a Šídlem).
-
-
Reakce na příspěvek:
No ale přesně tohle právě dělá ten Reflex. Ví, že se s ním nikdo soudit nebude, protože to v téhle zemi vlastně nemá význam. Souhlasím, že je to o novinářích, ale některá média vyžadují mít ve svých řadách především “flexibilní” novináře. O osobách jako Šídlo se nemusíme bavit. Nevim kolik ti je let, ale já teda Šídlovu “kariéru” sleduju už opravdu hodně let a to je dobrý příklad toho skutečně odporného ničeho neštítícího se individua. Takže s tebou vlastně víceméně souhlasím, i když na ten Reflex teda mám svůj názor.
-
-
Reakce na příspěvek:
Heleď, já tu nechci primárně řešit média čí novináře (proč je Šídlo odporný?..-opět silné slovo). Já jsem reagoval na tvůj morální nedostatek, který pramení z tvé informace: lhát je v pořádku, když vám to vyhovuje a když vás někdo z té lži usvědčí - dělej že nic. Lež je první narušení důvěry ve společnosti a důvěra je ten základní kámen soužití bez boje. Ty ten to jen nevidíš, tzn. že bavit se s tebou o morálním poklesu lži je jako sprchovat rybu.
To, že někteří novináři píší tendenčně máš poznat díky mediální gramotnosti a chápání textu. V každém médiu by měli být nějaké proudy (stejně jako v politické straně), které přináší pluralitu názorů a ne jen jeden. Např. v tom Reflexu byl Stoniš vs. Pečinka.
Já sám jsem tě osočil bez jakéhokoliv důkazu o tom, že jsi placený trol nějakého politické proudu. Mělo tě trknout, když tě to - řekl bych - naštvalo, že není dobré lhát.
„Člověk se nemá vůči druhým chovat způsobem, který je mu samému proti mysli. To je jádro vší morálky. Všechno ostatní plyne ze sobecké žádostivosti.“ Mahábhárata
Táhne mi na 40 let a nevím o žádném novinářském poklesu Šídla, kvůli kterému bych se ho měl štítit. A prosím, nepoužívej argument "si najdi proč je odporný, atd." To je moc levný faul.
(btw. ty asi práci Michal Půra neznáš, že)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ne, já jsem ji kritizoval, že se na tom přiživuje. Dneska ohlásila, že už nebude kandidovat. Ještě pláčeš?
-
-
Protoze ma zdravotni problemy omezeny clovece. Ale chapu, ze ubozaci tveho typu se raduji z ciziho nestesti.
-
-
Reakce na příspěvek:
Nebo má strach že půjde od válu, tak to hodí na zdravotní problémy. Každý si tam najde co chce, pravý důvod ví jen ona sama.
-
Reakce na příspěvek:
A jaký zdravitní problémy konkrétně? Zvýšená míra stresu jak uvedla? To jsou ty zdravotní problémy? Spíš to bude mizím na domluvený místečko do ústraní. Však uvidíš kde skončí.
-
-
Reakce na příspěvek:
ty musíš mít přesně 0 přátel mezi kolegy. tenhle styl uvažování jako máš ty se může potkat maximalně ve skupinách pro dezoláty, kde ukojujete svoji samotu.
-
-
Reakce na příspěvek:
Neplodnost? Je jí 40, asi se snaží o dítě a jejímu duševnímu klidu asi neprospívá, když ji část jednodušších občanů republiky uráží.
-
-
Reakce na příspěvek:
Já myslím, že "inteligentní" část občanů tady uráží v úplně jiném měřítku i jiné ženy a ty problém nemají. Nic špatné jí nepřeju, co má si zaslouží, proto taky do politiky vstupovala. Ale nenechám se opít rohlíkem.
-
-
-
Reakce na příspěvek:
Vím že si to přeješ a věříš tomu. Ale zklamu tě, inteligentní a pracovitý člověk se má z pravidla vždy dobře.
-
-
Reakce na příspěvek:
Nevím o jakým pravidle to mluvíš. Asi nějaké kterému chceš věřit, ale zklamu tě. Pracovitost nemá nic společného s efektivitou a tedy na kolik si tě zaměstnavatel finančně ohodnotí, aby si tě udržel. Úplně ale chápu když vůbec nepochopíš o čem mluvím, protože si to nebudeš schopen dát do souvislosti. Jen hezký hodně pracuj. Potřebujeme takový.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ultra realismus se opravdu nekona ani nahodou. V mnoha smerech jsou ty mechaniky az moc primitivni a nerealne. Ale tim hru nekritizuju, jen uvadim na pravou miru tvuj hodne prehnany statement.
-
Pockej si na novej AC,ten ti bude blizsi jak casual zamerenim, tak i ideologickymi preferencemi svych tvurcu..😉
-
Jasne, treba tu dlouho nebyl nejaky battle royale nebo extraction shooter titul, to by mohli zkusit. ;)
Ja naopak budu rad, kdyz se budou drzet toho, co zjevne umi a dalsi hra bude opet nejake rozmachle stredoveke RPG, treba z Anglie.
-
-
Na Anglii kašlat. Bral bych zase naše území jen třeba do renesance
-
-
-
Ale jo, neni to spatne, tak na urovni Stalkera2
-
-
Máš pravdu. Akorát, že je to lepší než Stalker 2. Myslím, že dle hodnocení novinářů, tak i dle "masáže" na netu, všude vidíš kcd2, to u Stalkera nebylo. A Stalker 2 mě nebavil tolik jako KCD2.
-
-
KCD2 jsem nehral, takze nemuzu soudit. Jednicka me moc nebavila, takze dvojku nekdy zkusim az bude ve sleve. To, ze je to tak na urovni Stalkera 2 jsem myslel prodeje.
-
Tak Stalker má jednu výhodu oproti KCD. A to průběh misí poté, co se přidáš ke Stráži nebo nepřidáš ke Stráži:) A celkem i rozdílně se hraje to, pokud tě Stráž loví a nemáš přístup defacto ani k vědcům:) A po cca 100 hodinách v KCD2 si nejsem jistý, jestli tam bude podobný rozdíl byť mnohé úkoly jdou řešit více způsoby:)
-
-
-
A pak Alan Wake potřeboval 2 roky na stejný počet:)
Osobně si myslím, že v letošním roce skončí na 6 milionech, kdy to během podzimu podpoří uvedení nových DLC a sleva 20-30% v listopadu na Steamu. -
-
A co s tím má společného AW2? Krom Resi je survival horror niche žánr oproti open-world RPG. Dead Space, Silent Hill, Alan Wake. Ty hry mají podobné prodeje.
Nechápu, sis potřeboval kopnout do AW2? Ta hra je fantastická a je úplně jedno, kolik se toho prodalo.
-
-
A to si vzal kde? Silent Hill 2 remake prodal během prvního měsíce milion kopií. A je tak vtipné, jak tu meleš něco o srovnávání a pak si srovnával recenze na Silent Hill a KCD2:) Pamatuješ?:)
A bylo to dáno do kontextu toho, že AW mělo mnohem větší rozpočet...Nic víc, nic míń. A kdybych tam dal poslední DA, tak se najde pro změnu někdo jako Uher a bude mlít něco o tom, že se to taky nedá porovnávat...
-
-
ne, nepamatuji, můžeš mi naliknovat ,kde jsem srovnával recenze na Silent Hill 2 a KCD2. Díky.
Spousty her mělo větší rozpočet a menší prodeje a naopak, neexistuje na tohle univerzální klič.
Silent Hill 2 prodal od řijna 2 miliony, Silent Hill 2 je všeobecně brána jako jedna z nejlepších her historie, jako nejlepší horror historie vůbec a obecně hra s velkým přesahem, uměleckou hodnotou atd. atd. Pokud ti takový peak herního survivoru prodá 2 miliony, tak co čekáš od Alana. Ani jednička AW neměla moc dobré prodeje. Dead Space remake úplně pohořel a dvojka nevznikne. Smiř se, že RPG typu KCD je mnohem větší mainstream než Alan Wake 2. Resident se prodává více, protože ta hra je čisté béčko a spíše akce než psychologický horor typu SH2 či AW2. Prostě přestaň kopat do výborných her. Někdy je lepší jenom pochválit prodeje.
-
-
Ale to s tebou souhlasím:) Jenom teď prostě v poslední době vyskočili ty dvě hry na 2 miliony, nechtěl jsem se začít nějak hádat.
A omlouvám se, to byl Delo, moje chyba.
-
-
vidíš, jde to, je to skvělý úspěch pro Warhorse a já jim to přeji, přeji jim 20 milionu, nejsem nějaký velký fanda hry, mám k tomu nějaké výhrady, hlavně druhá mapa je poměrně prázdná a nudná, Trosecko je daleko lepší, ale ten úspěch jim fakt přeji, protože chci Prahu a její okolí v KCD3.
Chodit po Praze v rámci 15. století je můj herní sen.
-
-
Reakce na příspěvek:
KCD3? Sami říkali že co dřív rozdělili na Akt 1-3 vměstnali do dvou dílů. Takže si myslím že se KCD3 nekoná.
-
-
-
-
-
To nic, to je jen Veskoslav co odsud kdysi nadobro odešel...
-
Přesně, já bych to srovnal třeba s Avowed kde prodeje asi nebudou podle plánů.
-
-
Gamepass ti prodeje kompletně pohřbí, navíc to není na PS5. Dragon Age byl prodejní flop, ta hra byla pohřbena komunitou ještě před vydáním. Ani nevím, s čím bych to srovnal. Elden Ring či BG3 jsou zase moc velcí, asi bych volil DD2, tam se prodalo za 11 dnů 2,5 milionu.
-
-
Dragon's Dogma 2 by odpovídalo, all-time peak na steamu 228 tisíc, KCD 2 má 256 tisíc. Jen to hodnocení hráčů na steamu, u DD2 šílených 61 % (což je horší než Veilguard 69 % ) a KCD 2 zatím 91 %.
-
-
špatná optimalizace, youtubeři a dezinformace okolo MTX a hlavně spousty hráčů za mě očekávalo něco jako Elden Ring, ovšem DD byla malá hra pro užší spektrum hráčů, pokud neakceptuješ pravidla, tak tě ta hra doslova otráví a to hlavně chozením. Mě to baví, ale chápu lidi, co nemají čas dát hře pár hodin, aby pochopili mechaniky, našli si zkratky, dopravu pomocí volů a postupně po světě umisťovali teleporty.
Kontroverzní hra a rozhodně to není pro každého. Jinak spousty špíny se házelo na lidi, co chválilo, vím o youberech, kteří skončili, protože se nevyrovnali s těmi nadávkami, když vytvářeli na hru pozitivní content.
Můj názor: chtělo by to DLC ve stylu jedničky, jednička by měla úplně stejný hate, kdyby vyšla v době masové inteligence, ta hra se stala kultem až díky DLC.
Jinak na PSstoru 4.06 z 33 tisíc, což více odpovídá, je to taková pěkná osmička za mě, ale čekal jsem desítku, takže za mě tam bude na vždy mírné zklamaní, pokud nevyjde dlc.
Hráč bude nadšený v případě, že miluje low fantasy svět ve stylu Conana, exploring, nevadí mu walking simulator, časté souboje, má rád DaD v rámci pocitu dobrodruhů na výpravě, tady to umocňuje fakt, že si opravdu v divočině můžeš udělat oheň, odpočinout si, uvařit si jídlo, vyspat se apod. Za mě největší zklamaní je story, jednička končila úžasným filozofickým twistem, úplně se na to ve dvojce vykašlali, nijak to nerozšířili, neposunuli. Já se bavil 100 hodin, ale hra si určitou kritiku zaslouží. Já osobně si myslím, že DLC nedostaneme a hra je mrtvá :(.
-
-
Reakce na příspěvek:
Nevěš hlavu, pro jedničku to taky trvalo. Věřím, že ho poctivě kutí. Internetová zákoutí věští odhalení během jara nebo léta letošního roku.
-
-
-
-
-
-