Dva týdny, dva miliony. Kingdom Come: Deliverance 2 se prodává jako rohlíky
-
Je skvele, ze se tak dobre prodava a studio ma tak dost penez na dalsi unikatni projekty tohoto typu.
Ta hra ma na jednu stranu skutecne velice zabavne a unikatni pasaze a o to vice pro nasi zemi a okolni staty. Treba svatba je za me opravdu paradni kousek.
Nomralne bych hral v originalnim zneni, tedy v anglictine, ale nedavam to Jindrovo sislani. On stejne mluvil i v jednicce a nevsiml jsem si toho, nebo dostal ten herec v realu pres drzku, nebo co se to stalo????
Hra je na muj vkus az prilis sprosta a casto uplne zbytecne a ty neustale sexualni narazky jsou podle me casto taky spise na skodu. O to hur, kdyz se nekde na chvili posadite a slysite behem peti minut stejnou trapnou a ubohou frazi 10x, neni to nic prijemneho.
Co me ale na hre stejne jako jednicka mrzi nejvice je nezvladnuta interakce s postavami. Vy pro nekoho splnite velice slozite a komplikovane veci, zachranite jemu a jeho rodine zivot, barak nad hlavou atp. a stejne kdyz za nim prijdete po skonceni mise nekdy v budoucnu, tak misto, aby k vam vzhlizel a choval se jako ke svatemu obrazku, tak se muzete dockat osloveni "Co chces, hov*do?" nebo "Co si prejes, drbane?" a to navic jenom vase cepice stala 10x vic, nez cely odev postavy, ktera se k vam takto chova. V jednicce to casem zmenili u toho opileckeho kneze a Tezezy, ale dvojka v tomto zase jeden velky pruser. Prece nemuze byt tak tezke mit u postavy parametr, zda jste pro ni neco udelal a podle toho se kvam chovat. A nepomaha ani vysoka hodnota reputace. Proste se k vam ty postavy casto chovaji, jako byste se potkali poprve v zivote a za me je to velka chyba, ktera by nestala tolik, aby to neslo udelat jinak a hlavne, aby to pusobilo prirozene, kdyz temi interakcemi s lidmi ve hre stravite tolik casu.
A jeste me mrzi, ze stejne jako v jednicce se vubec, ale vubec nezapracovalo na jidle a spanku. Stejne jako v jednicce vubec nemusite spat a jidlo tak jak je udelano, je jen nezbytna nudna otrava. A stejne jako v jednicce, kdyby clovek nechtel, nemusi za celou hru snist ani sousto a vystaci si s pitim chlastu a lektvaru, takze prosim nepiste, jak je to realny simulator....
Proc si nejde objednat jidlo v hospode, aby vam ho nekdo prinesl na taliri, jako je to na zacatku hry, kdyz poprve prijdete v Troskovicich do hospody? Navic kdyz poslouchate, tak obcas hostinsky rika, jakou maji specialitu, ale koupit si ji u nej tak jako tak nemuzete.
-
-
"...az prilis sprosta a casto uplne zbytecne a ty neustale sexualni narazky..."
takže to tam fakt je? trochu som dúfal, že sú to spôsobené len algoritmami sociálnych sietí, ktoré mi podsúvajú stále nejaké čuňačinky z KCDII. no nič no, snáď iné kvality hry prebijú tento často až silený rádoby humor.
P.S.: hru som nehral, deň má len 24 hodín, takže si ju užijem, alebo ofrflem až niekedy v lete. -
-
jsou to algoritmy.
-
-
-
Tak teď když víme, že Embracer válečného koně nepošle do salámu, možná by kluci a holky mohli zkusit něco jiného, než ultra-realismus a předhusitský skanzen. Vsadím se, že by mohli být dobrý i v něčem svižnějším a zábavnějším.
-
-
Ta hra není realistická. Nevěř všemu, co se povidá na internetu.
https://www.youtube.com/watch?v=_CQEQ-mPnRc&t=104s
Podívej se třeba, jak probíhá combat ve více lidech. Tam množství NPC čeká vždy, až padne spolubojovník a teprve pak přijde k tobě. Tohle je naprostá definice herního přístupu, který nesdíli ani 1% s realismem.
-
-
Tak je to hlavně videohra. V reálu když tě přepadne několik chlapů s mečem, tak nemáš šanci. Jestli se mluvilo o realismu, tak se myslelo hlavně to prostředí. Ale chápu, že prosťáček jako ty si rád rýpne.
-
-
ty jsi to dezolé, co schvalovalo nadávaní Pekarové, prosím, nereaguj na mě.
-
-
nevím, proč na Games neexistuje nějaky ignor list. Dezoláty fakt někam idealně uklidit. Tady to je hrozně zadezoléný.
-
Ne, já jsem ji kritizoval, že se na tom přiživuje. Dneska ohlásila, že už nebude kandidovat. Ještě pláčeš?
-
-
-
-
Ultra realismus se opravdu nekona ani nahodou. V mnoha smerech jsou ty mechaniky az moc primitivni a nerealne. Ale tim hru nekritizuju, jen uvadim na pravou miru tvuj hodne prehnany statement.
-
Pockej si na novej AC,ten ti bude blizsi jak casual zamerenim, tak i ideologickymi preferencemi svych tvurcu..😉
-
Jasne, treba tu dlouho nebyl nejaky battle royale nebo extraction shooter titul, to by mohli zkusit. ;)
Ja naopak budu rad, kdyz se budou drzet toho, co zjevne umi a dalsi hra bude opet nejake rozmachle stredoveke RPG, treba z Anglie.
-
-
Na Anglii kašlat. Bral bych zase naše území jen třeba do renesance
-
-
-
Ale jo, neni to spatne, tak na urovni Stalkera2
-
-
Máš pravdu. Akorát, že je to lepší než Stalker 2. Myslím, že dle hodnocení novinářů, tak i dle "masáže" na netu, všude vidíš kcd2, to u Stalkera nebylo. A Stalker 2 mě nebavil tolik jako KCD2.
-
-
KCD2 jsem nehral, takze nemuzu soudit. Jednicka me moc nebavila, takze dvojku nekdy zkusim az bude ve sleve. To, ze je to tak na urovni Stalkera 2 jsem myslel prodeje.
-
Tak Stalker má jednu výhodu oproti KCD. A to průběh misí poté, co se přidáš ke Stráži nebo nepřidáš ke Stráži:) A celkem i rozdílně se hraje to, pokud tě Stráž loví a nemáš přístup defacto ani k vědcům:) A po cca 100 hodinách v KCD2 si nejsem jistý, jestli tam bude podobný rozdíl byť mnohé úkoly jdou řešit více způsoby:)
-
-
-
A pak Alan Wake potřeboval 2 roky na stejný počet:)
Osobně si myslím, že v letošním roce skončí na 6 milionech, kdy to během podzimu podpoří uvedení nových DLC a sleva 20-30% v listopadu na Steamu. -
-
A co s tím má společného AW2? Krom Resi je survival horror niche žánr oproti open-world RPG. Dead Space, Silent Hill, Alan Wake. Ty hry mají podobné prodeje.
Nechápu, sis potřeboval kopnout do AW2? Ta hra je fantastická a je úplně jedno, kolik se toho prodalo.
-
-
A to si vzal kde? Silent Hill 2 remake prodal během prvního měsíce milion kopií. A je tak vtipné, jak tu meleš něco o srovnávání a pak si srovnával recenze na Silent Hill a KCD2:) Pamatuješ?:)
A bylo to dáno do kontextu toho, že AW mělo mnohem větší rozpočet...Nic víc, nic míń. A kdybych tam dal poslední DA, tak se najde pro změnu někdo jako Uher a bude mlít něco o tom, že se to taky nedá porovnávat...
-
-
ne, nepamatuji, můžeš mi naliknovat ,kde jsem srovnával recenze na Silent Hill 2 a KCD2. Díky.
Spousty her mělo větší rozpočet a menší prodeje a naopak, neexistuje na tohle univerzální klič.
Silent Hill 2 prodal od řijna 2 miliony, Silent Hill 2 je všeobecně brána jako jedna z nejlepších her historie, jako nejlepší horror historie vůbec a obecně hra s velkým přesahem, uměleckou hodnotou atd. atd. Pokud ti takový peak herního survivoru prodá 2 miliony, tak co čekáš od Alana. Ani jednička AW neměla moc dobré prodeje. Dead Space remake úplně pohořel a dvojka nevznikne. Smiř se, že RPG typu KCD je mnohem větší mainstream než Alan Wake 2. Resident se prodává více, protože ta hra je čisté béčko a spíše akce než psychologický horor typu SH2 či AW2. Prostě přestaň kopat do výborných her. Někdy je lepší jenom pochválit prodeje.
-
-
Ale to s tebou souhlasím:) Jenom teď prostě v poslední době vyskočili ty dvě hry na 2 miliony, nechtěl jsem se začít nějak hádat.
A omlouvám se, to byl Delo, moje chyba.
-
-
-
To nic, to je jen Veskoslav co odsud kdysi nadobro odešel...
-
Přesně, já bych to srovnal třeba s Avowed kde prodeje asi nebudou podle plánů.
-
-
Gamepass ti prodeje kompletně pohřbí, navíc to není na PS5. Dragon Age byl prodejní flop, ta hra byla pohřbena komunitou ještě před vydáním. Ani nevím, s čím bych to srovnal. Elden Ring či BG3 jsou zase moc velcí, asi bych volil DD2, tam se prodalo za 11 dnů 2,5 milionu.
-
-
-