Vyšel The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
-
Za mě teda pecka, tohle není remaster ale pořádný remake. S nákupem počkám jestli, nebo spíš až to výjde na cartridge pro Switch 2 i když bych si to mohl koupit rovnou na xbox nebo na PC tohle chci na handheldu. Port na současný Switch nevidím reálně, i když s ním mají Virtuous zkušenosti, tohle chci stejně na lepším hw. Doufám, že si modeři Skyblivion nerozmlátili klávesnice, ale tomuhle nemůžou konkurovat, Virtuous se překonali. Budu skřípat zubama u zavírání bran, ale jinak se těším, mám oblivion radši než skyrim, možná pokud by se s takovouhle péčí vrátili k Morowindu, tak bych si ho rád dal znovu, ani namodovaný to není ono.
-
-
ako moderi co robia na Skyoblivion sa k tomuto uz vyjadrily, co sa tyka grafiky, toto bude isto na vyssej urovni nez Skyoblivion ale v inych veciach ohladom hratelnosti chcu priniest daco ine nez toto od Bethesdy. Co ako dopadne, uvidime ked/ak ten Skyoblivion vyjde a porovna sa.
-
-
A MODeři přestanou mít co žrát :)
-
Mě na tomhle baví myšlenka, že tenhle third party remake bude potenciálně technologicky roky napřed před aktuální vývojovou verzí TES VI, jen kvůli Bethesdí obsesí s Creation Enginem.
-
-
Nesmál bych se předčasně. UE5 není v základu ideální pro open worldy, tak to může skřípat. Creation Engine taky od dob Oblivionu ušel kus cesty, ale je pravdou, že ve Starfieldu zrovna nezářil.
V zásadě jsou dvě možnosti: Bude to sice hezké, ale s technickými problémy, čemuž se vysmějí všichni, co UE5 z nějakého důvodu nechtějí používat. Nebo to poběží parádně a updaty UE5 provedené pro tuto hru ospravedlní rozhodnutí studií jako CD Projekt a jejich open worldů připravovaných pomocí tohoto enginu.
-
-
Creative je každopádně pěkně odpornej a dneska už je jedno jak ho vyšlehaj, prostě už se na to nedá koukat
-
Ve Starfieldu bylo přímo vidět, že Creation už umřel definitivně. Doba je jinde.
-
Podle me si tim Bethesda i testuje vody, jestli by se jim nevyplatilo prejit na UE celkove pro budouci projekty. Pokud jim Virtuos timto proslape cestu v podobe workflow, prizpusobeni stavajicich nastroju a struktur, moznych potizi a podobne, nevidim to tak nerealne.
Nedal bych moc za to, ze by si to prala i rada jejich zamestnancu, protoze jejich Creation kit odvozeny z internich nastroju je uzivatelsky naprosto priserny. :)
-
-
To určitě smysl dává. Menší projekt (i když pořád s ohromným světem) dělaný externím studiem. Když se nepovede, zametou to pod koberec a když povede, tak mají solidní základ pro přechod na jiný engine.
Edit: Uvidíme, jestli se nedočkáme oznámení, že TES6 se odkládá o rok kvůli přechodu na UE5 :-)
-
-
No, jak to tak vypada, tak jsem je trochu precenil - oficialne ze streamu a z prvnich dalsich informaci Oblivion remastered bezi na nejakem hybridu UE a Creation. Coz sice dava z hlediska pracnosti a nakladu na remaster smysl, ale s timhle pristupem by prechod na UE asi moc neotestovali. ;)
-
-
Bylo by zajímavé o tomhle vědět víc, z oznámení se to dá pochopit i tak, že z původního engine Oblivionu akorát vzali rozhodovací logiku kterou napojili na UE5.
-
-
Reakce na příspěvek:
Vypada to tak. Zrejme z UE vzali tu "prezentacni" stranku veci jako renderer a tak dale a zbytek je z Creation. I format souboru hry je puvodni, takze do funkcniho jadra (ve smyslu "funkce", ne ze fungovalo tak bezchybne) asi moc hrabat nechteli.
-
-
-
Odkládat nic nemusí, když ještě ani neuvedli datum vydání. Realisticky nejdříve vyjde tak v roce 2028, spíš ale ještě později.
-
-
-
Potenciálních problémů s UE5 jsem si vědom, ale ten má narozdíl od přeleštěného lejna Creation Engine aspoň větší potenciál. Hejty na UE5 sice jsou z mnoha stran, ale co jsem zaznamenal od skutečných vývojářů, tak je to dost často skill issue. Stručně řečeno, UE5 řadu věcí neskutečně usnadňuje natolik, že vytvořit funkční hru může i nezkušený tým, ale pro skutečné odladění všech záludností engine je třeba pokročilejší znalosti. To co jsem k tomu četl bylo technologicky detailnější, ale nejsem úplně z oboru abych to dokázal reprodukovat.
To že Virtuos měli a mají prsty v mnoha UE4 a UE5 hrách mi dává naději, že by mohli umět :)
-
-