Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Doufám že udělají kvalitní singl zatim to vypadá pěkně.
  • Nevie niekto čo to tam hrá? Je to len kúsok, ale ak niekto pozná.
    • Battlefield 3 řekl bych
  • dilinja
    z Battlefieldu koridorovka?
    • Nevím, co očekáváš od singleplayeru pro převážně multiplayerovou hru již od prvních dílů, kdy tak nějaký plnohodnotný SP, který kdy BF série obsahovala, přišel pouze v Bad Company větvi, kde to byl koridor taky a spíše jako jakási ochutnávka před hlavní náplní této značky. Ono " z Battlefildu koridorovka " je hodně zcestný vzhledem k faktu, že absence plnohodnotného SP nikdy nemohla hráčům nabídnout nic jiného než vynikající MP, a tak nechápu podle čeho si přišel na to, že se náhle z BF a ještě k tomu ve hře pro jednoho hráče, stala koridorovka?
      • Frontlines Fuel of War měl taky v SP prostoru dost :)
  • moc pekne, ale single se*e pes. zajima me pouze multiplayer
    • Doufejme že to nebude jako u Medal of Honoru u kterýho SP vypadal hezky (taky mě SP nezajímají pouze MP) a MP byl udělanej v enginu od Dice (BF BC, BF BC2) a MP byl jen přetexturovanej Battlefield... :D Dneska už člověk nemůže věřit žádným pre-release matrošům :) Lets pray and hope :D....
      • *prey
        • smejki
          *pray *1*
          • kua :D thx ..
    • Presne.
  • vokr.cz
    DICE je konečně studio, které ví jak má nasvětlit hru...
    • S tím musím souhlasit - opravdu jsem si při záběrech z hraní připadal jako v létě bez slunečních brýlí. A to mi zatím snad žádná hra neukázala (HDR a podobné efekty se také musí umět odladit - a zde to vypadá opravdu k světu). TĚŠÍM SE!!
      • Já se ještě navíc těšim na Red Orchestru
    • Urug
      chtěl si říct přepálit bílou
      • i kdybych videl jen bilou barvu, tak to bude vypadat porad lip, nez kdo vi kolik let stary COD engine
        • Nevim mě je z enginu kterej mi příde od BF BC 1 už po těch letech nablití páč je to pořád to samý a ten kdoo říká že mezi BF BC a BF BC je brutální rozdíl a pokrok asi mluví zhladu sory...

          Z tohodle videa je konečně vidět nějaká změna... Bylo by dobrý se na to dívat komplexně a zahodit za hlavu osobní zaujatost vůči COD nebo BF, je to pořád dokola, BF hráči melou pořádd to svý COD jakbysmet... omg už mě to neba..!

          COD je na tom stejně. Už by to chtělo konečně něco opravdu nového ne jen další a další nádstavbu předchozího dílu.
        • Urug
          Tak nejprve aby tu nedoslo k nejakemu narceni ze zaujeti...CoD nehraju, nevlastnim, naproti tomu v BC2 mam, alespon podle statistiky na steamu, nahrano 160hodin. Co ja vim tak IW engine je s kazdym dilem CoD aktualizovan. Nevim co tebe a mnohe dalsi vede k tomu, ze je ten engine stary. Pokud je to fakt, ze je zalozen na Q3 enginu, pak podle teto uvahy jsou temer vsechny dnesni enginy stare. Proc? No protoze to, ze se engine jmenuje jinak nebo ma jine poradove cislo neznamena, ze se ten stary zahodi a dela se uplne znovu...jen se na nej nabaluji nove funkce. UE3 je furt v jadru unreal engine z roku 98 a stale vyuziva funkce tohoto stareho enginu, stejne tak Source engine je vylepšený Quake engine atd...
  • No, nevim. Kdyz vidim jak nabihaji, popravde se toho trochu bojim. Posledni dobou je takovych strilecek az moc a Activision se neboji, ten trh presytit. Nehlede na to, ze to dela Dice - vse dobry, jen to po delsi dobe je vse od nich v singlu strasne stereotypni. Nevim jak v multaku.
    • Musis zkusit multak to je uplne jiny kafe
    • Ale jo. Zvuky a destrukce meli vzdy na vybornou. Jen to hrani pripominalo furt ten stejnej koridor ve stylu jdi a tupe strilej. Dokonce i snajpra clovek musel poctive ustrilet, ne si jej obchazet a vitezne nejak sejmout.
      • Jasne, ale porad je to prioritne multak a ten prave koridorem vubec neni....takze na obchazeni sniperu tam budes mit snad prostoru dost.:)))
  • KIMCID
    super jak z necelejch tří minut každej ví jaká to bude hra *1*
  • Když sem byl s jednotkou KFOR na misi
  • nejlepší video co jsem za dlouhou dobu viděl,těm zvukům se nic nevyrovná, COD proti tomu zní jak nahrané mobilem. Mít tak adekvátní železo......začínám šetřit :) jedna věc mě v BC2 štve a sice M95 dělá čáry za kulkou po každým výstřelu, je to reálný??? vždycky to značí pozici snajpra...
    • je a nieje ako vidim mnoho ludi si mysli ze je to zavisle od zbrane coz je hlupost.Specialne upravena je municia zvacsa sa dava do rychlopalnych zbrani ci uz postranych gulometov na vrtulnikoch a podobne sem tam aj do samopalov a utocnych pusiekl ale nie kazdy napr len kazdy 3 ci 5 aby mohol strelec lepsie odhanut kam sriela ak sriela bez zacielenia.S popisaneho vyvplyva ze je zbytocne dokonca az na skodu nieco take montovat do sniperiek.
    • Realny to neni kdyz se podivas na youtube tak zadna velkorazna odstrelovaci puska to nedela + mel jsem moznost si vystrelit z 50.cal Baretty a taky nic a to zrovna teplo venku nebylo. Dle myho to je usnadneni protoze je tahle M95 natolik silna aby si ji hraci vsimly a nebyly v nevyhode. Coz kazi dojem bojiste.
    • Rozhodne neni. Ani s munici raze 12,7mm nemuzes sledovat nejake kourove stopy...logicky, z ceho by kour unikal? Z projektilu? z prachove naloze? Draha urcite ne. Na sledovani drahy jsou naboje specialne svitici....
      • ono ale vazne je videt vzduchovou stopu ..kour samozrejme ne .. je to jeden ze spusobu slednovani zastrelu .. kdyz treba neni mozne videt misto dopadu ..
        • Mne se to vazne nezda....dragunem mam nastrileno dost a 7,62 stopu vazne nedela. Falconem jsem toho nastrilel mene, ale treba DSK stopu nedela urcite....
          • hele ja s vetsim nez 7.62 taky nestrilel ... kazdopadne strelec to nevidi ani u 12.7 .. vidi to prej pozorovatel, ktery je pod trochu jinym uhlem a zalezi od podminek ..
            • Jo tak to by mozne byt mohlo....:)
    • dela .. ale ne vzdy je to videt :) .. zalezi od podminek
  • To bude námrd! *2* *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit