Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tak to jsem vazne zvedavej, jestli dodrzi aspon pulku toho co poslednich 5 let na vsech hrach kritizoval :)
    • on nikdy nesklame! *1*
  • ucho
    bude i PC verze nebo jen konzole? :)
    • prestigo88
      ta hra bude multi-platformní, takže to bude i na PC...
      • zajimava uvaha :-)
        • prestigo88
          Senior programátor
          Nástup: podzim 2011
          Požadujeme: Programování v C/C++. Práce se 3rd party enginem. Zkušenosti s vývojem her na více platformách.
          Plus: Alespoň jeden dokončený multi-platformový titul.
          • ucho
            to by vypadalo, že by chtěli něco mít již do dvou nebo tří let.
    • Ocelot23
      Toby Dan neudělal aby nebylo PC
    • ty jsi važně ucho :D ještě se vubec neví ani co to bude za hru!!!:D
      • ucho
        já myslím, že v hlavě už nějakou kostru rozmyšlenou mají. navíc si určitě nemohou v počátku dovolit příliš dlouhý vývoj a musí se snažit první hru udělat v nějakém rozumném horizontu, protože se teď určitě v penězích netopí... takže další zásadní otázka bude, jak velký tým se do startu plánuje :) (jestli se zvolí pozvolnější levnější start s málo lidmi nebo jestli se do toho skočí trochu rychleji - což si lidé se zkušenostmi dovolit mohou, není třeba moc věcí oťukávat a zdržovat se...).
  • Cahir
    Jsem obrovskej fanda Mafie i Original War. Držím tvůrcům palce!
  • Středověké RPG, ve kterém nejsou metrosexuální elfové, mágové v pyžamech a které opravdu staví na historických událostech? Slint. Obecně si myslím, že reálie jsou mnohem lepším námětem pro ztvárnění, i když je pro ně potřeba více studia historických skutečností, než k RPG, kde stačí jen vymodelovat konkrétní postavy, protože archetypy jsou známé a nic nového se tam prostě vymyslet nedá.
    Original war (jedna z nejlepších strategií vůbec, herní systém dodnes nepřekonán + douhá kampaň), první Flashpoint (dokonalá akce, také hraju dodnes, podle mě jedna z her která definovala žánr taktické střílečky) a Mafie, to jsou tituly, které by chtěl mít v portfóliu asi kdekterý vývojář a které se vykrádaly ještě dlouho po svém vydání. Tak to snad dopadne.
    • Já v tom čtu "žádná magie, žádná monstra, žádná místa, kde neplatí běžné fyzikální zákony, prostě žádné nadpřirozeno". Čili to, co od RPG chci. Snad to bude aspoň jako ten Narrenturm. *4*
      • Hairy_Ass
        No, v Narrenturm je magie taky. Sice to není žádná tragédie, ale je tam. *4*
        • Však proto jsem to uváděl.
  • I když ta hra asi pro mě nebudu ,tak jim přeju at se jim splní sen a bez problému to vyjde co nejdřív .Doufám že to bude hra z českého prostředí :-)
  • Chomaco
    Mohlo by to byt neco na spusob COD 7 ..takych vybornych her je malo....jen bych to chctel o trochu lechci COD 7 byla i na nejlechcsi obtiznosti HARD CORE *12*
    • Ocelot23
      Doufám, že je to vtip nebo máš věk odpovídající hlouposti tvého příspěvku...
    • Hairy_Ass
      Stultorum sordetur infinitus est numerus... Počet hlupáků je zdá se nekonečný...
      • Kde jsi ztratil smysl pro humor?
        • Hairy_Ass
          Smysl pro humor jsem nikde neztratil (to bych asi neměl za avatara sira Humphrey Applebyho *3* ), jen mi tohle z nějakého důvodu nepřipadá jako humor, ale spíš jako infantilní pokus o trolling.
  • no to dopadne :-) Bocan bude 15 hodín drviť World of Warcraft a hra vyjde v roku 2015 :-) Ale Dan Vávra je sympaťák a skvelý rozprávač, želám mu úspech, len by sa mal obklopiť i rovnako zdatnými ľudmi....
    • Viktor už WoW bohužel nehraje... *9* LF skilled healer!!!
  • Dost se děsím lidí, kteří stojí na pozadí této hry... Nikdy nic nedokázali sami dotáhnout, vždycky k tomu potřebovali mraky lidí a peněz, aby pozalepovali problémy, které si sami vytvořili...
    No, přejme jim štěstí.
    • sleepless
      No, jeste jsem nezazil vyvoj drahe AAA hry, ktery zvladl sam a hrdinne jeden clovek. Logicky je u podobnych projektu potreba spousta lidi, bez nichz to holt dotahnout nejde. Stejne tak jsem nevidel a nezazil vyvoj AAA hry, u ktereho by se v urcitiych fazich neresily zasadni problemy. :)
      • To je rozhodopadně pravda. Ale proč tedy mají na svych strankach sekci game. Kde se honosí tím kolik bylo prodano a jaké je hodnocení. Koho tím chtějí přesvědčovat a hlavně k čemu? Beru že u Mafiie I má Vávra velký podíl uspěchu ale to je tak jediná hra.

        A ano mají tam tituli které patří k nejlepšímu v čechách ale vubec nic co by se tykalo RPG. Vše to jsou linearní hry. Tedy nechapu ten populismus na strankách.
        • sleepless
          Smarja josefe, tohle neni o presvedcovani nekoho. Omrkni si jakoukoli homepage vyvojarskeho tymu a najdes tam uplne stejne udaje o tom, na cem dani clenove makali, jak to bylo uspesne atd. To je normalni praxe, jaksi to pusobi trosku lepe, protoze jmena lidi si nezapamatuje nikdo, ale hry jsou dohledatelne. Navic, neni duvod to tam neuvest, kdyz to tak je (a jestli ne, tak to holt vi jen ti, co na danych hrach pracovali). Proc jsou lidi v CR a SR tak haklivi na to, kdyz se nekdo pochlubi tim, co se mu povedlo a na cem delal? Necham bez odpovedi :)
        • Tie údaje konkrétne sú podla mňa jasné pomrkávanie na investorov :-)
          • Je to úplně jednoduché, ne každý ví kdo jsme. Uvedli jsme hry, na kterých jsme pracovali na důležitých pozicích a jejich výsledky pro ty, kteří to nevědí.
    • Mohu poprosit o detailnější rozepsání? Děkuji předem.
  • hm, husiti!! to zní dobře!!
  • Prosím ať je to stará česká škola .. otevřený svět, silný příběh se spousty poutavých rozhovorů, spousty předmětů, super hratelnost a hlavně spousty hodin zábavy, ne že to projdu za tři dny a útrum. Také editor misí by bodnul .. prostě vše co česká scéna nabízela doposud. Držím vám palce.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit