Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Líbí se mi, jak tady jsou všichni hrozně chytrý a rovnou to posílají do kytek, sotva to studio vzniklo, s velmi "přesvědčivými" a "podloženými" elaboráty... Teorie možná pěkné k pobavení, avšak jsou to pouze "čecháčské" pseudospekulace nad půllitrem v třetí cenový...
    • Cahir
      Přesně tak. Jsme takovej národ chytrolínů.
  • Mam za sebou par let ve vyvoji her a Dana znam. A vypada to, ze i par lidi z jeho tymu. O pribeh a zabavu se nebojim. Na to urcite Dan ma. Neni asi genialni spisovatel, ale dobry urcite je a drzi si vynikajici prehled castym hranim a zkoumanim ruzne konkurence. To se paradoxne moc casto nevidi. Nekteri leaderi hry nehrajou vubec a nebo se zaobiraji jen velmi uzkym spektrem. Pokud sehnal prachy a koupi slusnou technologii (Unity, Unreal, CryEngine atd.), tak uz chybi jen lidi a drzim palce, at da do kupy pevne jadro na preprodukci. Zbytek "workeru" uz se da sehnat relativne snadno. Jestli to v UK zabalim a vratim se do CR, bude 100% prvni, u koho se budu snazit dostat praci. Velka cast lidi z oboru co znam, milujou RPG a nikdo zatim nemel sanci na nejakem delat. Ja sem na tom bohuzel stejne *9* A jestli je moznost delat na jednom s Danem, tak to rozhodne beru ! *14*
  • Žeby konečne poriadne RPGčko držiace sa historických reálií , bez kúzel , drakov a homosexuálnych elfov ? Ak áno tak to s radosťou zvolám hallelujah a začínam sa nezriadene tešiť *1*
    • Hairy_Ass
      Jo, bylo by to fajn. A kdyby to vzali opravdu seriózně, tak by se i v těch historických případech našlo plno námětů na skutečně nápadité questy. Jaj, kdyby to tak bylo něco jako OFP ze středověku, to by byl nářez! *14*
      • že by tě jako jednou pořádně majzli mečem a přišel bys o ruku ? To snad ani radši ne *4*
        • Hairy_Ass
          To ne, tak dvě rány. *1* Ale teď vážně, myslel jsem spíš tak rozsáhlé sandbox středověké bojiště.
  • Tak jsem si přečetl diskusi tady. Hlavní chyba Warhorse? Že zakládají studio v ČR. Základní problém? Češi. Opravdu pekelné!

    Jak koukám, polovina lidí tady dělá všem účastníkům projektu psychologa, praktického lékaře, nebo je to jejich máma, protože je zná až do morku kostí. Všichni vědí, jaká ta hra bude, každý ví, jak měly vypadat jejich webové stránky a hlavně... minimálně patnáct lidí z téhle diskuse už tu hru hrálo a dohrálo - někteří i s datadiskem. Ach bože...
    • Moje slova, viz pár příspěvků níže :-)
      • "pár příspěvků níže"
        • Pane rýpavý, tohle jsem napsal proto, jelikož jsem počítal s tím, že pod jeho příspěvkem se může vytvořit diskuze... Takže jsem chtěl naznačit, že se stačí posunout v diskuzi trochu dolů, nic víc.

          Pro Vás, slovutný Unreal, samozřejmě přiznávám, že se jedná o obrovské osobní selhání a jdu tedy zpytovat svědomí nad obědem.
          • Mé jméno mi viditelně sedí. Zato ty by ses měl přejmenovat na netykavku, když tak stupidní koment bereš tak vážně, že o něm napíšeš krátký elaborát.
  • na to se dá říct jen jedno I´m all fired up! *1*
    • kdo ví za co jsem v mínusu *7*
  • Článek fajn, ale co je spoileroidního na tom co studio (asi) vyvíjí za hru?
  • http://www.youtube.com/watch?v=6oWSWDJcug4
    tak som si predstavoval inquisitora ako by mal vyzerat z umeleckej stranky predstavte si to spojenie príbehu a tej umeleckosti sveta akokeby o bol zaklínač 3 .Ta hra sa vola hellion -mystery of inquisition.Je od byvalych vyvojarov zaklínača to aj hned vidno však pozrite na tu atmosferu alebo katedralu ,kostol, autenticke spravanie ludi interiery ,exteriery hned vidime že si daju na tom zaležat ale jedna trošku hršia informacia tato hra bola vo vyvoji skoro štyri roky mala vyjst tento rok ale cez leto 2010 bola zrušena respektive lepšie povedane prerušeny vyvoj kvoli vydavatelovi verim že hraraz vyjde lebo ma potencial lebo tak som si predstsvoal inuisitora .Tato hra ma sa mala odohravat zhruba v 11 lokaciach europy typujem francuzsko ,anglicko,rím,nemecko,uhorsko,prusko ,španielsko,byzantie,možno aj niečo severske ako švedsko alebo pobaltske lebo aj tam boli vtedy hanzovne mesta a teraz príbeh bol zaujimavi ako skutočny inquistor ktory z kacirov pomocou exorcizmu vyjima satana alebo demonov.Ked už robily na iquisitorovi 10 rokov tak si taky svet nezaslužil. Pozrite video na začiatku priložene vy praví budete prekvapeny a potešeny.Preca by takuto hru nezahodily no nie.....
    • 13_11
      Díky za upozornění - o tom jsem vůbec nevěděl!
      I v dalších videích se dá atmosféra jenom krájet: video 1, video 2. Styl předváděcího videa mi přijde, jako by se Thief objímal s Anachronoxem. Modlím se, aby to někdy vyšlo.
  • no, nevim. Vavra je akorat ukecanej egoistickej troll. Nic vic. Martin je takovej hodnej intelektual, obcas nastvanej (codemasters) a mozna chodici wiki v nekterych smerech, ale take nic vic. A Bocan? *1*
    Co rict? ze uz ani jeden nehraje hry s nadsenim. Nedrzi krok s technologiemi, umi jen kecat. Proste jen dalsi project Valhalla, aneb vime co chceme a myslime si, ze vime co nas bavi. Ale co hraci? *2*

    jo, drzim palce. Co bych rikal? ze to bude radobyrealisticka, nezazivna kravina. Doufam ze se mylim. Ale z toho popisu uz jsem necim podobnym v cechach prosel, sranda ze se to furt opakuje a delaji se ty stale stejne chyby *1*
    Hlavne ta prvni veta v kolonce volna mista znaci akorat nasranost, misto vlastnich vizi *1*

    "Nejsme a nechceme být obřím neosobním molochem s povinnými přesčasy, přebujelou byrokracií a odpustky v podobě kafe zadarmo. Nejsme ovšem ani garážová firma."

    aneb vime co nechceme, misto toho abychom vedeli co chceme.
    • Víš Nicku, ten zlý jedovatý vyhořelý Dan Vávra všechno co píše a říká dělá pod svým jménem a na rovinu. Každý mu může napsat na jeho veřejný email co si myslí a většinou mu pak Dan Vávra i odpoví. PLatí to tady a platí to i třeba i v diskusích na iDnesu. Dan Vávra taky obvykle kritizuje ideje a práci a nelustruje jejich autory. Ty jsi se naopak svou kritikou dostal do pozice přesně toho co kritizuješ. Anonymně kydáš jedovatý hnůj na někoho koho osobně ani neznáš, kvůli věcem které sis jen domyslel a za účelem ho poškodit. Jinak pokud by měl někdo zájem o zmiňovaný "nenávistný" článek o česých vývojářích, vyšel nejspíš v prosinci 2006, nebo lednu 2007 a pojednává o Altaru (s jehož zakladatelem teď pracuji) a Plastic Reality, se kterými jsem v té době seděl ve stejných kancelářích a mohli si to se mnou osobně vyřídit. S láskou Dan Vávra.
      • Samozrejme ze kydam jedovaty hnuj a delam to jen u tebe. Nechci te poskodit - pouze ti rikam veci na rovinu. Ale stejnou kritiku ty snasis na ostatni :D Ono vis co. Je zajimave, ze i jineho herniho vyvojare bych to nikdy neudelal. K vetsine z nich mam respekt. Coz se ale obzvlast u tebe rict neda.
        Nepsal jsem, ze to je nenavistny clanek (nevkladej mi prosim slova do ust). *3* Tady bych rekl, ze si neco domyslis ty.
        Take jsem nikde nepsal, ze se nedostavam do pozice toho, co kritizuji. *2* Jsem si toho vedom *2*
        • A mimochodem nevim, ja proste v tobe vidim jen ceskeho Romera. Jen skoda, ze aspon ti Carmaci nejsou poradne videt.
          A ne. Pod tebou jsem nikdy nedelal a gamedeveloper nejsem. Presto tu kritiku si v zivote, dokud budes psat to co stale dokola pises, neodpustim. *2*
    • Upřímně řečeno, zatím jediný egoistický troll jsi tady ty. Hlavně že všechno víš a "vůbec tu nechceš flamovat, ale všichni jsou idi*ti, jenom ty jsi letadlo". Klasickej Čech, kterej plive jed a mluví u toho o plivání jedu, zalez si zpátky někam pod šutr, chápu, že tě v minulosti Vávra odněkud vyhodil nebo někam nevzal, ale kvůli tomu nemusíš psát elaboráty o tom, jak je zlej. Jasně, žádnej z nich nehraje hry s nadšením, zrovna minulý týden se ti potichu svěřovali, stejně jako ti plakali na rameni, jak nerozumí té akcelerované grafice a "šejdrům", plak. Dopadne to špatně, Nick to říkal. Fakt myslíš, že když všechny označíš za nuly, nikdo si nevšimne, že jsi nula ty? *12*
      • nikde jsem nikoho neoznacil za nulu. To pozor. Pouze rikam, ze v jeho pristupech a vyjadrovani je neco, co jsem zatim nikde ve svete nevidel *3*
    • Cahir
      Nesouhlas. Vědět, co nechci dělat, je často mnohem důležitější než vědět, co chci. Když víš, co nechceš, máš už vystavěné hranice. Máš-li mantinely, správná cesta se pak hledá jednodušeji.
      • Naopak. Vztek sice muze byt hnaci motor, ale potrebujes cil. V te vete rekl jasne "nejsme tihle spatni, ani tamti spatni" To dokaze opravdu kazdej flamer na kazdym foru. Nevim proc to cpat jeste do firmy. Navic kdyz budes vedet vse co nechces, akorat se zahltis. Kdyz budes rikat necheme byt tihle ani tamti, stale ti zbyva milion moznosti. Klasickym prikladem muze byt preprodukce - nechci delat rpg, strategii, atd, je pristup na nic a akorat budes mrhat cizimi penezi. Musis mit projekt a vedet pro koho to delas (zajmova skupina, ne pouze vlastni zajmy a doufat ze to nejak spachtim, aby mi to spolk investor). Pokud to delas jen proto, ze nemam praci a chci ukazat svetu, je pristup na dve veci. Pokud vis co chces delat, v pripade ze ti hori termin, je to co se osvedcuje po celem svete. Kdyby misto tech jeho kydu nekdy napsal napr. klasicky veci a do nikoho se konecne neopiral jako:
        nabizime motivujici pristupy
        praci bez povinnych prescasu
        prijemne pracovni prostredi
        moznost seberealizace (a ze zrovna v tomhle u Vavry pochybuji- ten clovek odjakziva akorat chytre kecal. Ze by s nadsenim zkoumal praci jinych a snazil se neco priucit, ale no tak... *1* *1* *1* )
        atd.
        pozadujeme vysokou flexibilitu
        nadseni
        atd..
        udelali by mnohem lepe. Navic by se mohli oprit o Maslowa, kterej definoval zakladni lidske potreby a apelovat na ne + motivovat lidi - je to zaklad managementu. Problem je v tom, ze jak se rikalo na vojne - ho*no pada dolu - jaky je sef, takova bude tva prace. A ze by zrovna Vavra byl dobrej ve vedeni a jednani s lidmi :D Ale tim ho nechci hanit - jen mu rad oplacim jeho pristupy :P Rozhodne jim drzim palce.
        • Cahir
          Jak píše kolega Kowalski, tyhlety naučený fráze prostě nic neznamenaj... Mně připadá, že mícháš víc věcí dohromady. Pokud vím, jak nechci aby vypadala moje hra, neznamená to, že mým hnacím motorem je vztek. Také si nemyslím, že "nechtít být jako tamti" tě nutně musí nějak zahlcovat. Nemůžu si pomoct, prostě tam ty vztahy nevidím. Úplně elementární a triviální příklad: Nechci bejt špatnej, ale chci bejt dobrej. Nevím sice pořádně jak na to, jaký bych měl volit prostředky, ale už jsem si rozhodl to nejdůležitější - hodnoty. Vím, že chci dělat hru pro hráče a ne pro prachy, vím, že chi udělat hru poctivou. Nemyslím si, že to je špatnej základ.

          A vůbec, nevím jestli máš víc informací... ale podle mě už určitě jasnou vizi mají.
          • Ty musis mit jasny koncept a vedet kostru toho co chces. Ne jak to nema vypadat. V pripade nestihani musis dle meho vedet co vypustit a co orezat. Zakladem je, jak to ma pusobit a hnacim motorem herniho prumyslu byl a jeste delsi dobu bude ojeb. Klidne i pustit par bezvyznamnych bugu, sem tam rozplizle prostredi (crysis 2 by mohlo vypravet). Ale stihnes to a bude to pusobit dobre. Pokud se budes nimrat v detailech, ktere uvidis ty a hrac ne, promrhas mesicne klidne milion v pripade mensiho studia.

            Jasne ze u Vavry je delsi dobu hnacim motorem vztek a vyhorelost - staci cist po delsi dobu level a jeho clanky. Ale tim trpi vetsina lidi. Nicmene oni se s tim umi vyrovnat. Jenze tomu se za poslednich nekolik let snad nelibilo skoro nic. Nebo spis libilo, ale ten jed dava za v kazde druhe vete.

            nerikam ze nemaji. Nicmene ten napad se stredovekym dokonalym rpg mi pripada na hlavu uhozenej. V pripade maleho indie studia asi ano. Ale to se dnes neuzivi jen na pc platforme. Ale kdo vi. Jen rikam jak mi to pripadne. *3* Chapal bych neco jako Trine zalozeny na hratelnosti. Ale tohle...

            Ze k tomu nejsou poradny informace vim. Stejne tak ze eurogamer = +2K, -BIS, tiscali = +Vavra a ostatni znamosti. Nakonec hernim prumyslem v cechach hybou hlavne znamosti. Tak se dela reklama.
            • nevim co je to za level. Ale hodne let zpet. Neplival na ne. Jen se jal rozebirat priciny jejich padu, aniz by v tom studiu delal. A tohle sem opravdu nevidel nikde ani ve svete, kde jeden herni vyvojar zacne rozebirat ostatni teamy a zneuzije k tomu jeden z nejctenejsich platku. jenze on se poustel odjakziva do vseho, vcetne Bethesdy s Falloutem 3 - asi nej *1* Tim nerikam ze nema pravo na osobni nazor.
              Aale tohle je uz hodne mimo tema toho clanku. Pokracovat v tom nehodlam. :P
            • Cajk
              Ale ne, Dan je jen hodně svůj :))
            • nicku nevis v kterem levelu plival na ta vyvojova studia, rad bych si ten clanek precetl,diky. Vavru jsem nidky na zivo nevidel ani osobne,ale podle toho co tu ctu, tak je to arogantni egoistickej clovek, kdy pouze jen ten jeho nazor a napad je ten nejlepsi.jestli jeto pravda, tak je mi ho lito.
            • a jeste jedna mensi vec. A ze do Vavry si opravdu rad rypnu - v zivote sem nevidel tak arogantniho gamedevelopera, kterej zacne s chuti rozebirat ostatni ceske teamy (Plastici, Pterodon, atd...), jak to kdysi udelal v levelu - a ze nezustal jen u nich. Sranda je, ze ten clanek by byl dnes primo o nem :D Ten clovek chrli kritiku v neuveritelne forme. Vim co to je mit praci, ktera te bavi a mit ten vztek z toho, ze to tu nefunguje. Ale vetsina lidi se s tim nejak vyrovna (jeden prejde, jeden si da oddych, jeden si zalozi firmu a ma spokojene svoje, dalsi zacne relaxovat treba u her). Kdezto on stale pise kritiku uz roky se stale vetsi intenzitou jedu, coz dle meho svedci o stale vetsi uzavrenosti. Nemam ho rad *1* A nemam rad jed na ceske herni scene (JD je takovej podobnej vykuk). *2*
              A uz dam pokoj *1* Uz tak mne za tohle bude dost hryzat svedomi *2*
            • a jeste jedna vec. Kdyz se podivas na rozhovory s nekterymi tvurci hlavne z indie sceny (od Trine, Braid az po Maincraft), zjistis jednu vec. Ten clovek ma klidne rozepsanych 40 projektu (nekecam). Ale v dusledku to musi vse vyhazet, zacit s jednim a poradne se uskromnit. Pochopit, ze dokonalou vec s omezenymi prostredky neudela. Vyhazet vetsinu napadu a soutredit se na kostru. A i potom chapat, ze vetsina tech napadu nakonec nebude tak jak to chce on. Zvlast ne v normalnim hernim studiu - ano, clovek to muze delat jako Minecraft - mit normalni praci a po vecerech si tvorit vlastni projekt dle vlastnich predstav. Take musi pocitat s tim, ze mu to muze za tri roky vybouchnout. Ale tohle si nemuzes dovolit v hernim studiu o deseti lidech, kdyz mas nejakeho investora.
              Ale ted uz melu uplne paty pres devaty, protoze na to sotva vidim :D...
        • Tohle je problém, protože v newspeaku manageru lidských zdrojů znamená:

          nabizime motivujici pristupy = dělej co a jak to chceme
          praci bez povinnych prescasu = přesčasy budou "nepovinné" = neplacené přesčasy
          prijemne pracovni prostredi = vlastní kóje, u stěny stojí nádobka s vodou
          moznost seberealizace = drž hubu a pracuj
          pozadujeme vysokou flexibilitu = nepočítej, že tě doma uvidí
          nadseni = za nadšení se neplatí

          Osobně mám na tyhle kravaťácké kecy neskutečnou alergii. jako jejich nabídka zní trochu nasraně, ale pochybuju, že se dneska dá napsat "poctivý" inzerát aniž by neznamenal svůj pravý opak.
          • to ze si to takhle prekladas je ale tva vec. Ze hru nebudu delat podle sebe sem si uz zvykl. Predpokladat opak muze asi jen hodne najivni jedinec. Sam bych to chapal takto:

            nabizime motivujici pristupy = tohle je dost slozite. Vetsina hernich firem ma zazite, ze nezdimaji stejnou znacku pod stejnym studiem (pri nejhorsim se stridaji). Lepsi prace se rozdeluje mezi team - ne jen vyvolenym (krasny clanek melo valve o l4d), atd...
            praci bez povinnych prescasu = nikoli. Firma ma narok ze zakona ti naridit 30h prescasu. Kdyz se ti to nelibi, jdi si stezovat vlade.
            prijemne pracovni prostredi = vlastní kóje, u stěny stojí nádobka s vodou - nezazil jsem v cechach takovou herni firmu, kde by byli koje.
            moznost seberealizace = moznost osobniho rozvoje - priklad: 3Dckar ma moznost se naucit animace, skin a pod. Firme to prospiva, u nej to zvysi cenu.
            pozadujeme vysokou flexibilitu = gamedeveloper se musi prizpusobovat hernim technologiim a enginu ktery ma. Opak je blbost a pohodlnost daneho cloveka. Nicemu to nepropeje.
            nadseni = pokud nejsi nadseny, v praci trpis. Samozrejme ze je to tva motivace, ale on te k tomu musi vest. Kdyz nejsi nadsenej, dobrou hru nikdy neudelas. Zvlast v pripade kreativni prace, ktera musi mit jine pristupy.
            Nemluve o tom, ze vetsina hernich firem v cechach funguje na svarc system - zkus si zlomit ruku a uvidis, jak ten genialni system plnej normalnich lidicek funguje :D
            • A jeste jedna vec - pokud je nekorektni, musi chapat, ze dostane nekorektni pripevky v komentech. Vzdyt pod vetsinou jeho clanku a recenzi je flame. Snad si zdravej clovek musi zabrat v hlave, ze to neni vinna okolniho sveta. Tady mi napise, ze se ho snazim poskodit, jinde zase psal, ze to je smutny, jaky prispevky se mu tam schazeji a jak ho lide napadaji. Ale jinde nic takoveho neni.
            • Jasny. Ja jen rikam, ze vetsina ceskych hernich firem nema tak strasny pristupy, jak se vsude pise, Spis si myslim opak. Nemyslim si, ze to je jen vyprazdnena floskule - to je nakonec to, co celou dobu kritizuji, protoze jsem se setkal jen s opravdu dobrymi pristupy.

              Ja si nemyslim, ze vetsina ceskych hernich vyvojaru v praci trpi.
            • Mě tak připadá, že na švarc systém funguje v podstatě všechno. Mě ani tak nejde, že bych měl problém s přesčasy, nadšením etc. Ale nejvíc mě vždycky štvalo, že málokterá firma (a teď se bavím obecně) má koule přiznat skutečnost - a namísto toho si najme nějakého managera, který ji zaobalí do podobných vyprázdněných floskulí.

              Jestliže Vávra je ponekud "nekorektní", pak díky za to.

              A zcela vážně: nedokážu si představit nevedoucího grafika, který při desetihodinovém texturování bot vedlejších postav netrpí.
    • Spíš mě zaráží, že Vávra chce za každou cenu udělat pouze velkej AAA projekt za desítky milionů, místo toho aby udělal spíš něco menšího (třeba na mobil) a ukázal tak, že na to pořád ještě má, přece jenom už je jeho slává obrostlá mechem a dívím se, že mu takový prachy vůbec někdo dal.

      navíc podle toho co se zatím ví, tak to vypadá na sice zajímavý, ale masám neprodejný, tím pádem prodělečný projekt
      • Cahir
        Zatím víš prd, jako my všichni.

        Na mobil? Myslíš jako nějakou hobsačku? *1* To je něco úplně jiného, pro tvůrce úplně jinak přemýšlející a zaměřující se na úplně jinou cílovou skupinu. Dan Vávra Mafií ukázal, že ho zajímají silné a rozmáchlé příběhy - prezentuje se jako sofistikovaný umělec. Taková lidé se opravdu nepřeorientovávají na mobily (nic proti příznivcům, ale jestli si umím vedle čumění do zdi představit větší ztrátu času, pak jsou to hry na telefony - a takový vypravěče většinou nelákaj))
        • Zapominate na jednu vec. Dan Vavra se nerovna Mafie1. Dan Vavra a team ktery ridil = Mafie 1. To je dle meho sakra rozdil. Ja mu to samozrejme preji (opravdu, uprimne). ale neverim v to. *3*
      • ucho
        ale jo, prodejný to bude, ale investice vcelku dost riziková, pokud to neudělají rychle...
        a vzhledem k tomu, co hledají za lidi, jim chybí to nejdůležitější jádro pro realizaci...
    • ale tohle pod vetou co vse nejsou mne pobavilo *1*

      "umění předvést hodně muziky s omezenými prostředky"

      bych rekl, ze to je skoro oxymoron *1* Coz o to, ono by to bylo i vtipne, kdyby tam nebyla na zacatku ta zast proti ostatnim ceskym studiim *7* - hlavne 2k.
      • ps: a vubec. Hry dela snad pro hrace a pro to, ze je to snad bavi. Ty jejich negativni pocity by tam cpat vubec nemeli. Aspon mne to vubec nesedi. Ale kdo vi. Treba budou uspesni a udelaji zabavnou hru. Ale uz predem jsem skeptickej. Zvlast Vavra si roky oteviral jen hubu.
        asi tak. *2*
  • Dane děkuju teď už jenom doufám, že vyjde to "moje" rpg, o kterym snim už od doby, kdy sem začal hrát diablo 1. Deset let zpátky? :)) A co jsem si vysnil? Otevřený svět, reálný středověk, možnost spřátelit se a cestovat s přáteli, možnost cestovat mezi více světy jako v might and magic, možnost přidat se jako žoldák do ohromných bitev a nakonec k tomu dokonalou dobovou hudbu o kterou by se postaral pražský orchestr. A ČESKÝ DABING :))
  • dost bylo fantasy pohadek na hrdiny. cas na dospelou hru ze stredoveku. snad bude dost penez a casu na vsechny dobre napady a autori co mozna nejvic naplni potencial ktery maji (pokud sem tedy jejich zamery odhadl dobre). jestli se tvurci rozhodnou jit svou cestou jako v pripade cold war crysis a mafie, tak mame naslapnuto na peknou pecku. doufejme ze to nedopadne jak s mafii 2 a ze autori pocitaji s tim ze az tahle hra pujde ven tak uz se bude parit na dalsi generaci konzoli. ja bych jim poradil udelat to jen na PC *1* co rikate?
    • Toto je reálné, pokud mají vývojáři v kapse peníze na celý vývoj - pokud si budou muset najít distributora, který bude vývoj financovat, tak prostě budou dělat to, co jim řekne :-(
    • Co říkám? Že by jim žádný investor nedal ani korunu ^_^.
      • je jasne ze penize jdou vzdy prvni ale porad lepsi dobra hra na pc co udela milion diky ohlasu o svych kvalitach nez vyhypovany marketingovy s r a c jako mafia 2. kdyz vidim to mesto a slysim hudbu z radia tak si rikam jaky to melo potencial. takhle das za 5 hodinek pribeh a smitec. jestli to ma byt tedy i pro konzole tak at se pocka na nove zelezo.. tahle generace proste na stredovekou bitvu alaa total war nema.
        • oprava: takhle das za 3 hodinky pekne deravej pribeh kde z kteryho si zapamatujes dve jmena na zbytek nebyl cas (nebo misto na bluray jako u l.a. noir?). kdyz se k tomu prida fakt ze nejzabavnejsi na hre je sledovat cutsceny tak si rikam jestli to nemel bejt film

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit