Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • H4wk
    Dobre, pre ludi ktori vedia anglicky sem hodim toto, preco BF3 nebude mat vyssie predaje ako MW3 ale zaroven preco bude BF3 lepsia hra ako MW3.
    http://www.ripten.com/2011/07/29/sad-but-true-battlefield-is-too-hardcore-to-overthrow-call-of-duty/
  • H4wk
    sahim, si smiesny
    • Lebo tebe po tech 2 stranach flamu berou vsichni vazne *1*
      • H4wk
        medzi flame a faktami je rozdiel, spytaj sa ucitelky v skole, ktorejkolvek
        • ucitelky ve skolach obvykle netusi co je flame...
          • proč ne?? sou to taky lidi
            • Nemyslim si,ze naplni casu ucitelek je vysedavani po forech a dohadovani se s detma,takze pojem FLAME jim asi moc rikat nebude.
  • a je to tu.

    zase sa potvrdzuju moje slova.
    hlavny tahak hry, teda full znicitelne prostredie neni nic viac ako uboha naskriptovana fyzika a la bad company. presne jak som pisal uz davno. toto je proste bad company 3 a nie battlefield 3.
    • možná by sis mohl uvědomit, že scriptované výbuchy jsou dílem IWWard a Treyarchu, kteří sazí na 5 let starý engine... namísto DICE a BF3 na Frostbite 2
    • Walldstein
      eh...a jak si představuješ že by se to mělo s dnešní herní technologií udělat jinak? Já chápu, že si viděl jak hrdinná posádka Voyageru byla uvězněna v holosimulátoru, kde s vypnutým ochranným protokolem bojovali alá Zachraňte vojína Ryana, a že když tam odpáli ty nálože, tak se dostali ze simulátoru (protože ty protokoly maj chránit nejen uživatele simulátoru ale i loď ve které je) protože se efektivně pěkně nenaskriptovaně domeček sesunul k zemi a vzal sebou i stěnu holosimulátoru...ale to byl jen seriál...holosimulátor s dokonalou fyzikou ještě nebyl vynalezen!!!tak se prober do reality!!! Všechno v hrách je, je dílem někoho, nebo nějakého programu, který někdo musel vytvořit a vše je omezené technologií!!! Raději se budu koukat na naskriptovaný poletující cihly než abych se díval na to jak po zásahu granátometem se nestane nic víc než, že na zasažené zdi vznikne černej flek...
  • Kdyz uz tady bylo zmineno castecne vyrazeni bojove techniky - tedy ztrata mobility.
    Vi nekdo jak presne to funguje?
    Mam na mysli,jestli se to bude stavat pokazde,kdyz vozidlu uberou urcity pocet HP a nebo to bude v navaznosti na misto zasahu - napriklad zasah motoru,pasu apod.
    Taktez by me zajimalo jestli bude zohlednena sila celniho,bocniho,zadniho,horniho/dolniho pancire.
    Vim ze strejda google by mi to nasel,ale nechce se mi hledat,vzhledem k tomu,ze zde je plno lidi,co maji o hre ledasco nacteno.
    • Stixxy
      Ze zadu se tank bude dát lépe sejmout, než ze předu, kde má silnější pancéř, podobně z boku, také to bude jinak.
    • H4wk
      bambulak zabuda ze toto nie je arma alebo iny simulator, toto je arkadovy battlefield ktory sa na nic nepotrebuje hrat a vsetci ho milujeme ;)
      • Nic ve zlem,ale nevidim jediny duvod,proc by arkadova hra nemohla mit zohlednenou tloustku pancire a kdyz uz tam daji moznost znehybneni vozidla,tak by to mohlo mit nejake opodstatneni a ne jen,ze mu uberu napr 50% hp.
        Podle me tyto 2 veci nejsou zadne slozitosti,ktere by i ta arkadova hra nemohla mit.
        Souhlasim,ze zohlednovani uhlu dopadu uz je mozna trochu moc,ale na druhou stranu by to dodalo hre vice na taktice.
        • H4wk
          Apropo nevravim ze to v BF3 nebude, nechajme sa prekvapit.
          V BF2 bolo aplikovane nieco take, aj ked nie az tak detailne
    • Take jesstli bude zohlednen uhel dopadu strely(sklonity pancir) a pripadne odrazeni strel.
      • to bys chtel nejak moc ne ? :) .. tipuji ze Abramse znicis i RPG-7ckami zepredu, a pod. ...
        • Tak samozrejme ze ne nejak do hloubky propracovane. *1* Ale prece jen ta tloustka pancire z ruznych stran by zohlednena byt mohla,stejne tak jako znehybneni vozidla skrze zasah pasu/motoru nejsou zadne extra slozitosti ,respektive daji se zpracovat i jednoduchou formou.
          Zohledneni uhlu dopadu strely by byl takovy milej bonus,kterej by se opet dal zpracovat i nejakou jednodussi formou,ale to uz bych chtel asi moc.
          • Walldstein
            jednodušší formou? jako že třeba by byl nějakej "protokol" (nebo jak to nazvat) kterej by zajišťoval jakýsi výpočet pravděpodobnosti, nebo by vycházel z autory nastavené "náhody" spočívající v tom že např každý 3tí zásah by byl odraz, nevim dejme tomu v tomhle smyslu: RPG 1 výstřel - náraz na přední pancíř - výbuch.. RPG 2 výstřel - náraz na přední pancíř - odraz a to jen proto, že 4 minuty před tebou ho trefil někdo jinej...=D tak to asi ne...teda doufám...=D
            • Nekterym lidem asi dela problem cist.Psal o uhlu dopadu a ne o pravdepodobnosti v podobe kazde treti strely.
              A funguje to napriklad v takovych world of tanks,coz je taky arkada,i kdyz teda zamerena vylozene na tankove souboje.
            • ne .. spis pokud je dopad pod uhlem vetsim nez X tak je sance odrazu o X% vyssi ... a se uhlem blizicim se 180 stupnum stoupa sance odrazu k 100% ...
  • hm videa moc pekne ale skoda ze jsou z kampane.a ta destrukce ani me to neprekvapuje ze nejde znicit vse i kdyz to rikali, pokud by slo znicit vse tak tu hru nikdo nerozchodi na plny detaily. jedna vec by mezajimala jak v multiplayeru budu manevrovat se stihackou na omezenych mapach :-D na to jsem zvedavej, i kdyz na predchozij videich byli stihacky extremne pomale tak ze bich je sundal pistoli
    • Znicit asi pujde pomerne hodne.V zaberech z tehle verze hry je udajne destrukce omezena,protoze to neni cil testovani a ve (verejne?) bete uz by to melo byt plne funkcni.
      Spis jde o to,ze v demolici neni zahrnut realtime fyzikalni model.A to pravdepodobne z duvodu,ze se jedna o MP a snaze mit co nejmensi naroky na rychlost pripojeni.
      Prece jen 64 hracu + demolice( i kdyz pouze skritovana) udela sve.
      • H4wk
        no offense, ale fakt chcete demoliciu pouzitim realtime fyzikalneho modelu ?
        Neverim..
        Vy chcete hrat alebo prepocitavat trajektoriu dopadu
        • No vzhledem k tomu,ze fyzikalni stranka je spolu s AI jednim z prvku,ktery tezce zaostava za audiovizualni strankou soucasnych her a ze uz nekolik let preslapuje na miste a v mnoha pripadech je spis krok zpet vzhledem k tomu kdy vysle napr HL2,ktere ve sve dobe mel velmi pokrocilou aplikaci fyziky.Tak ano,myslim si ,ze tohle je vec,ktera ve velke mire napomaha uveritelnosti daneho virtualniho sveta.
          Nemluve o vlivu na gameplay,pokud by rozsah aplikace byl velky.
          Ale vzhledem k MP povaze hry,by to asi dobrotu nedelalo.
          Ale u SP her si myslim,ze vykon na trochu pokrocilejsi aplikaci ,nez u toho HL2, minimalne na PC je.Prece jen Graficka stranka poslednich par let celkem stagnuje a vyvoj HW jde porad dopredu,i kdyz momentalne pomaleji nez drive.
          • H4wk
            Fokker ma pravdu

            V HL2 bola fyzika prostredia, nie destrukcie, uz vidim ako by to nahodili do BF3 a pri prvej znicenej budove by vsetci mali 1FPS, to by bolo fakt 'real time' a uveritelne

            Pochop, ze v dnesnej dobe na to nie je HW
            • H4wk
              Este nevieme ako to bude vo full verzii ;) Podla mna su predscriptovane rozne rozpady budovy pretoze vo videach sa mi nezda zeby bolo vsetko rovnake, nechajme sa prekvapit...
            • fokker - Jde o to,ze u SP hry(ted nemluvim primo o BF) se ti asi nepovede zbourat vicero budov/objektu naraz,navic vetsinou poskodis jen jeji cast.
              A pokud by pocet ulomku byl rozumny,tak si myslim,ze by nemel byt problem na dnesnim pc.Zbytek sute by se dotvoril vizualne,tak jak se to resi ve vetsine her.
              Ta bedna v HL2 se taky rozpadla na cca 5 ulomku,tak z podobneho poctu ulomku by se mohla skladat vzdy urcita cast objektu.
              Navic verim,ze kdyby se na to vyvojari zamerili,tak se da vymyslet spoustu zpusobu,jak to provest tak,aby to nemelo az takovy dopad na narocnost.
              Ale jak rikam,nejsem programator a mozna placam hovadiny *1* .
            • bambulak: Jasné, ale stále sa jedná o pomerne problematické riešenie, rozbiť pár krabíc je niečo iné, ako keď máš v scéne 20 budov, do nich ešte riešiť fyziku jednotlivých objektov...
              Inteligentnejšie by IMHO bolo vytvoriť pre každú časť deštrukcie niekoľko (trebars aj veľa) rôznych predskriptovaných variácií a vždy by sa vybrala náhodná, ale stále ostáva otázka, načo vlastne. Škoda roboty, imho. To sa vám to vidí také úžasné, búrať zakaždým trochu inak?
            • Ale v tom principialne neni rozdil.V hl2 byl fyzikalni model aplikovan pouze na nektere predmety.
              Stacilo by pouze stejny princip aplikovat napriklad na budovu.Tzn vymodelovat stupne poskozeni a jednotlivych vetsich ulomku,na ktere by se vztahoval fyzikalni model.Drobna sut by se resila tak jako je tomu dodet - tedy pouhy vizualni efekt.
              Ale nejsem programator,tak treba se pletu.
            • Heeej, a ešte tam dáme fluidné a časticové simulácie (oheň, prach, dym), aby to bolo všetko krásne simulované a nebudú nám na tie hry stačiť ani profi render-farmy *1*
          • Lol, real-time fyz. model v deštrukciách... Aby som sa priznal, neviem presne, ako toto funguje v hrách... Ale ja ako 3D grafik pracujem s programom, ktorý v sebe takýto fyzikálny engine má, ja to teda používam prevažne na nasypanie 3d jabĺčok do misky a pod *4* Ale nejakú tú deštrukciu som si v tom už skúšal a výpočet vo viewporte vie teda počítač poriadne zahuliť, keď sa jedná o veľké množstvo trosiek, v hre si to moc predstaviť neviem...

            Ale jak hovorím, nie som na hry expert.
            • kdyz sem hral hru ghostbusters tam byla pekna fyzika kdyz sem vstoupil do knihovny kde se valeli po zemi a v policich hromada knich tak se to zacalo sekat. a to sem mel dual core 2,2
            • Jinak v 3D animacnich/modelovacich programech funguje i takove nasviceni uplne jinak(podrobneji) a v RT ve hre by to bylo nepouzitelne.
              Stejne tomu je s fyzikalni modelaci predmetu,tekutin apod.
              A neco takoveho jsem samozrejme nemel vubec na mysli *3* .
            • hawk - praveze neni,tam je sice poskozeni budovy predmodelovane,ale sut nepodleha zadnemu fyzikalnimu modelu.Ta spadne porad stejne a pak zmizi.
            • H4wk
              z toho videa mi ale pripada, ze to je presne tak ako to opisujes ;P
            • Tak zalezi samozrejme co si kdo predstavi pod pojmem RT destrukce.Samozrejme ze jsem nemel na mysli nic super propracovaneho.
              Mel jsem na mysli napriklad jen vylepseny model destrukce ,jaky v BF3/BC2 .Tedy predskritptovane zony poskozeni ,kde by pouze predmodelovane ulomky suti podlehali fyzikalnimu modelu.
              V podstate princip z hl2 na steroidech.Prikladem budiz drevena bedna z HL2,ktera mela predmodelovane ulomky,ktere podlehali fyzikalnimu modelu.
              A to vse pouze ve vetsim meritku - budova.
              A mel jsem na mysli SP hry a ne MP.
  • tato hra je neuverileny hype makretingovy podvod, nic co slubovali nevidim, nic, hlavne ze budu kazde dva tyzdne vydavat uzasne zostrihane videjka :)
    • Stixxy
      Jasně, jen si rozhoduj podle videa z Alphy, které se nemělo nikdy dostat na veřejnost, protože to prostě není se vší parádou.... Škoda tě nebude *3*
    • eee, nechceš si najprv zahrať aspoň tú betu, kým to odstrelíš *3*
  • michaliuz18
    wau to jak film keby som pozeral, strasne realne je to spravene :) tie vybuchy pohyby vsetko , konecne super strielacka pri ktorej sa budem bat vystrcit hlavu jak skutocny vojak :) a ne COD kde mi je to jedno len kosim jak rambo :D
    • Jedna rada, zahraj si Source mod Insurgency, tam sa len budeš báť vystrčiť hlavu *3* Alebo si počkaj na RO2, vychádza už zajtra...
      • Uz zejtra jo?Nejak jsem mel za to ze az pristi mesic.Tim lip.
        Nebude demo?Nebo treba freeweekend na steamu.
        • No o deme neviem :-( Freewekend? Možno za rok, dva *3* Ale už 2 týždne beží beta pre majiteľov deluxe a musím povedať, že je to moja hra roku, bez ohľadu na nejaký Battlefield. Ona tá hra ani nie je moc drahá, keď si zoberieš že väčšina nových titulov štartuje na Steame na 50€...

          Ešte sa trošku rieši optimalizácia na niektorých zostavách (u mňa v pohode) a nejaké bugy (nie príliš závažné, aspoň u mňa) a nie som si istý, či final realese bude v tomto smere už úplne odladený, ale vývojári makajú jak besné srnky, takže tieto pôrodné bolesti by mali zmiznúť rýchlo.
          • Vim ze freeweekend vetsinou je az nejaky ten patek po vydani,ale pokud se nepletu,tak u nekterych her to bylo pomerne brzo.
            S cenou souhlasim,ta je celkem prijemna oproti jinym hram,ale nekde jsem cetl ze se da sehnat i levneji nez na steamu?
            Tech 31e bych za to klidne dal,ale prece jen bych si tu hru radsi prvne vyzkousel.
            I kdyz na hru slychavam zatim temer samou chvalu.
            • bambulak: No v tom prípade by bolo možno rozumné kontaktovať Steam-support a priamo sa ich na tento obchod opýtať. Ale máš asi pravdu.
            • 2fokker - k temhle strankam,ktere prodavaji pouze steam cd klice moc duvery nemam,vzhledem k tomu,co jsem se o tom docetl na steam forech.
              Vim,ze kvuli takovym uz nekteri meli zablokovane ucty,nebo alespon danou zakoupenou hru odstranenu z uctu,protoze puvod tech klicu casto nebyva tak uplne legalni.
            • Hohó

              http://cd-klice.cz/product.php?id_product=30
            • Mám dojem, že som to v nejakom internetovom obchode videl za 28€, prípadne skús obchody v UK, tam sa dá často nakúpiť lacnejšie...
          • H4wk
            Ak by som teraz napisal zoznam nedostatkov a veci ktore sa mi na RO nepacia, co by si robil ? :)
            Ako vobec mozes porovnavat RO a BF.
            • Ja nič neporovnávam, predsa. Len vravím, čo ma viac zaujíma. A o RO si mysli, čo chceš, mne je to úprimne jedno *3*
            • Tak se rozepis,me to zajima.Jednak z pohledu,ze o hru mam zajem a jednak by me zajimal pohled cloveka,kterej vidi BF3 jako pecku roku.
    • Ted nevim jestli se smat,nebo brecet *1*.Ale tak nejak doufam,ze to bylo mysleno zertem. *1*
    • ZvacA
      Ty si tomu zase dal člověče... :D
  • bomba, už se nemůžu dočkat až to vyjde *14*
  • Hawk netrep blbosti, keby DICE a EA pre rokom povedali (lebo to uz vedeli) ze BF3 bude vlastne BFBC3 tak sa im na to vyserem a momentalne je mi to volne. Ale bol som odrbavany a klamany niekolko rokov bohapustymi vyjadreniami EA aka skvela hra toto bude a pritom nesaha BF2 ani po kotniky. Je to jak sa vratit od pocitacu ku kalkulacke. BF2 bola prepracovana arkada, toto je materska skolka pre mudrcov jak si ty...
    • Stixxy
      Další z těch, co chtějí Battlefield 2 v HD, jděte fakt už **** , ne jděte se naučit modovat u udělejte si na BF2 lepší grafiku. Battlefield 3 prošel evolucí, muselo to tak být a mě se to líbí. S BC2 to tedy má společnou tak destrukci a F2000 *7*
    • Stixxy
      Další z těch, co chtějí Battlefield 2 v HD, jděte fakt už **** , ne jděte se naučit modovat u udělejte si na BF2 lepší grafiku. Battlefield 3 prošel evolucí, muselo to tak být a mě se to líbí. S BC2 to tedy má společnou tak destrukci a F2000 *7*
    • ZvacA
      Po pravdě řečeno, nejsi sám, kdo očekává jak to s Bf3 dopadne, zda bude následovat BC větev a nebo původní Bfs Pro řadu lidí shlédnutných ve starších dílech, do které evidentně patříš, je skepticismus na místě, avšak nikdo z nás si ještě neměl možnost Bf3 v MULTIPLAYRU pořádně ochytat, a tak pevně tvrdit, že Bf3 je jedno velký Bad company pokračování taky není nějak průkazný, páč si ani neviděl ze hry v podstatě nic, kromě pár ukázek z výstav a uzavřených testování a videí, které vydali sami tvůrci víme o hře a jak se vlastně hraje celkem kulový. Pro mě osobně je útěchou alespoň fakt, že se navrací možnosti 64 lidí na mapách v příslušných módech, letecká technika a snad i ta úctyhodná velikost map - není to sice nějaká valná motivace k tomu, aby se dal třetí Battlefield považovat za nástupce třebas druhého dílu, ale určitě návrat těchto prvků už ledaco značí...
      • H4wk
        Este tu ale nikto nedefinoval tu vasu 'BC vetev'
        V com je BF3 tak strasne podobne BC2 ?
    • H4wk
      taktiez netrep

      BF3 ma od BC2 velmi daleko
      ak to nevidis tak prosim kup si okuliare...
      • To same se da poradit tobe *3* .Navic by sis mel uvedomit,ze svet je ponekud komplikovanejsi,nez aby jsi mohl lidi skatulkovat podle toho,ze se jim neco nelibi.
        Ale je mi jasny,ze nekteri lide si svet timto zpusobem zjednodusuji,aby to jejich hlavinka mohla zpracovat.
        • H4wk
          Nepotrebujem si nic zjednodusovat, nakolko mam analyticke myslenie.

          Za cely cas som tu nevbidel ani jeden rozumny argument
          preco sa vam nepaci autoheal a autorepair ? Nebude to mat len jeden hrac, ale vsetci
          co je vfam na bf3 take strasne podobne s bc2
          preco vam vadi tolko veci ktore pri blizsom pohlade prinesu len zdravu zmenu do hry a povodny duch battlefieldu stale v tej hre je !
          • Mne sa teda posun k arkádovitosti a zjednodušovanie, vôbec ale vôbec nevidí ako zdravá zmena. Prial by som skôr opačný smer. Neznášam, keď mi hrateľnosť pripomína Moorhuhn... Proste tieto prvky vidím tak, že z hráčov robia kreténov, ktorých treba vodiť za ručičku. A to je zle.
            • H4wk
              ja to chapem
              viem ze konzoly nicia PC hry, ale DICE naslo zlatu strednu cestu... a predovsetkym sa sustredili na PC verziu
            • H4wk: Áno, ja viem a vadilo mi to už v BF2. Ale v BFBC2 to začali hnať do takého extrému, že ma to proste odradilo od dlhodobejšieho hrania. A to je imho to, čo sa ti tu niektorí snažia vysvetliť. Proste ide o to, že BF bude v tomto smere rovnaký, či ešte arkádovejší.

              Keď EA pred časom vyhlásili, že robia nástupcu BF2, mnohí dúfali, že neprevezme konzolové prvky z BFBC2, kapiš?
            • H4wk
              Posun k Arkadovosti ? Ty si niekedy hral Battlefield ? Cela seria je o arkadovosti.
          • Pokud tohle neni sklatulkovani tak uz nevim co.
            kritika bf3 =
            -nikdy nic nedokazal
            -nikdy se mu nikdo nezavdeci
            -libi se mu cod
            -hater
          • ZvacA
            Osobně jako Bad company větev označuju Battlefieldy, které sice přišli se zajímavým grafickým a fyzikálním ztvárněním, ale došlo u nich k jakémusi zjednodušení oproti předchozím dílům i ochudnutí různých možností, kupříkladu neschopnost zalehnutí, nucení automatického uzdravování, včetně absence škály vojenské techniky až po zmenšení map. Dále se mi zdá, že došlo ke změně hratelnosti, oproti takovému 1942 či druhému dílu necítím z Bad company žádnou volnost, jen hektické i když efektní, momenty kdy pobíhá 24 panáků po mapě, kde to sice vybuchuje na všechny strany, ale nemůžu si pomoc, nemám z toho pocit, jako bych hrál to, čím jsou první Battlefieldy. A právě to je to, co chci - aby se Battlefield vrátil do svých kolejí s novými technologiemi, avšak se svou původní a velkou hratelností.

            Co se týče autorepairu a autohealu, to jsou právě ty prvky, které mohou být pro někoho maličkosti, ale mě to přijde jako naprostá volovina, která je kontraproduktivní k faktu, že po mapě má spolupracovat tým poskládaný také s mediků a inženýrů, kteří by se měli postarat o zraněné/poškozené, nikoliv samotná hra.

            Problémeme celého Bf3, kromě toho, že se snaží konkurovat CoD, zůstává nadále i to, že aby těm, kdo kolem něho držkují z výše jmenovaných důvodů jako já, neukázal doposud souvislejší multiplayerové záběry s obrovských map, nikoliv jen snímky z interiérů a z nějakého parku, ale opravdových otevřených lokací, kde se to bude hemžit nejen pěšáky, ale také technikou, od tanků po stíhače a skutečně to dostojí svému jménu.
            • s tebou taky souhlasim,. k cemu jsou inzeniri kdyz je tam autorepair a hrac se nemusi bat vylezt ven z vozidla. uz to vidim jak me nekdo poskodi,zajedu za barak a ono se to samo opravi. mozna prirovnavame stare dily bf k novym protoze prvni zazitek je vzdy nejsilnejsi, driv mi vetsina strilecek pripadala super a ted jich je tak hodne ze na nich hledam klady a zapory driv mi to prave neprislo musel sem si tu hru zahrat
            • H4wk
              Konecne rozumny post na ktory sa da reagovat ;)
              Chapem, Bad Company som nikdy nebral ako pravy Battlefield taktiez, chybali mi rovnake prvky ako Tebe, navyse mi chybala stara dobra Cobra z BF2 a arkadove a volnejsie ovladanie, nie to strohe a nemotorne ovladanie chopperov v BC2, nebolo to uz nikdy ono a rad som sa vracal do BF2 obcas si zalietat.
              Autorepair a autoheal (dalej len AR a AH) neberiem vobec tragicky, staci si lepsie predstavit ako to bude v boji vyzerat, predsa AR a AH nebude fungovat pocas boja, ked ste v combate, a po boji vyrazne pomoze hracom znova sa zregenerovat a hrat dalej, viacmenej sa tym istym sposobom znizi zbytocne cakanie na techniku a cas kedy tupo pozerame na obrazovku a cakame na respawn
              AH a AR budu mat vsetci, nebral by som to ako nejaku vyhodu oproti inym, je to proste novy system a osobne mi vobec nebude prekazat, tak ci tak dostanem niekoho koho chcem dostat
              Medik bude stale uzitocny, o to sa bat nikto nemusi, autoheal nema ani zdaleka taku ucinnost ako klasicky medpack
              Taktiez vitam novy system 'nicenia' tankov, po znehybneni su zbrane stale aktivne (viacmenej rovnako ako v reale) a to mne osobne pride dobry krok, predstavit si ako po znehybneni tanku stale mozem branit danu poziciu a pockat na technika (engineer) kym ma pride opravit, to musi byt uprostred boja silny zazitok, urcite to bude mat ale nejake obmedzenie ;)
              Z toho vyplyva aj to, ze technik bude mat viac prace ;) Len si spomenme ako sme utekali k tanku opravit ho no on nanestastie vybuchol, strata drahocenneho casu ktory sa da vyuzit aj inde na bojisku.
              Dalej samozrejme ze BF3 sa snazi konkurovat, aj ked to nie je konkurencia ako taka, BF3 aj CoD maju viacmenej rozdielne publikum, ja osobne CoD dokazem hrat, no nie dlho proste pre mna strati stavu, nie je co robit, prve miesta na mape uz nie su to prave orechove, zato BF som hral a hram cele roky.
              K tym neukazanym zaberom z hry, ani ja osobne by som nechcel ukazat vsetko z hry pred jej vydanim... to iste chapes, to proste nechcu a nemozu spravit, ukazuju kusky, casom stale viac az kym hra vyjde.
            • Pod tohle bych se podepsal.
              Na bf3 a potazmo i na BC,jde videt snaha EA pretahnout/zaujmout cod komunitu a snaha sesadit call of duty z pozice nejprodavanejsi hry.
              Vydali o teto snaze desitky prohlaseni a dokazuji to i jejich poslednimi hrami -crysis2,nove MoH a ted zjreme BF3.
              Ze sp vydali pomerne dost gameplay zaberu,aby cloveku mohlo dojit,ze SP vskutku jde ve stopach CoD.
              MP zabery jsou momentalne take hodne rychle a akcni ala cod.Jak moc je to dano vyberem zaberu a mapy,zatim tezko soudit.
              Kazdopadne snaha zaujmout hrace CoD je z toho citit hodne.Skalni fanousci BC to samozrejme poprou.
          • No tak ted jsi tomu nasadil korunu.*1*
            Pred timhle prohlasenim,ze vydelavas vic jako ja a ze mas analiticke mysleni,jsem si myslel ,ze jsi jen ponekud zabednenejsi.Ale ted....no radsi nic.
            • H4wk
              Ale prosim ta, precitaj si moj post lepsie
              nikoho konkretneho neskatulkujem
              Chapem ak sa niekomu nepaci battlefield, nechapem uz ako strasne dokazu stale dookola mliet to iste, stale len autoheal autorepair, ale ja osobne nechapem preco, nikto z nich to sam nevie, preto pisem ze sa nikomu nezavdacis.
            • To je sice hezke,ale ja s tebou resil uplne neco jineho.A to ,ze lidi skatulkujes na zaklade uplne nesmyslnych charakteristik.
              Je to o to smutnejsi,pokud jak rikas "mas analiticke mysleni".
            • H4wk
              Neviem kam na to chodis, ale osobne tu stale cakam na http://sk.wikipedia.org/wiki/Argument
            • Hlavne ze vychloubani jak mas analiticke mysleni a ze vydelavas vic je hrozne prinosne. *1*
            • H4wk
              radsej si mohol napisat nieco viac prinosne tejto diskusii, nemas na to ? Tak chod inam, dakujem ;)
  • H4wk
    Ja poviem len jedno, NEPACI SA TI ? KUP SI COD a nechaj BF3 napokoji.

    NIKDY sa nezavdacis:
    1. Cloveku ktory v zivote nic nedokazal ani sa o nic nepokusal, ti budu furt len zhadzovat komplet vsetko, lebo sa im to a to nepaci to a to moze byt inak...
    2. Hlavne haterom :)

    //pozmenene nakolko niektori nepochopili povodny syntax
    • Rovnou napiš že lidi, kteří tu nají negativní názor na BF3 nic v životě nedokázali a jen všechno shazují. Stejně jako ty máš názor, že se ti hra líbí neznamená že ostatní nemůžou mít připomínky(ať už opodstatněné, či ne, oni když tak ze sebe udělají blbce).
      • H4wk
        Mohol si si vsimnut, ze definujem 2 skupiny haterov
        Ti ktoriy nic nedokazali
        A ti ktorym sa nikdy nezavdacis

        Preto som pouzil 2 riadky a 2 vety.
        • Rovnou napiš že lidi, kteří tu nají negativní názor na BF3 nic v životě nedokázali a jen všechno shazují, nebo jsou blbí hateři. Stejně jako ty máš názor, že se ti hra líbí neznamená že ostatní nemůžou mít připomínky(ať už opodstatněné, či ne, oni když tak ze sebe udělají blbce).

          A mění to snad něco na smyslu mého příspěvku? Ne, snad mi jen připadá žes nepochopil co jsem chtěl říct a meleš si dále svý.
        • Porad skatulkujes.Lide jsou ruzni a urcite se najdou taci,kteri do tech tvych 2 kategorii zapadnou,ale existuje jeste spoutsy jinych,kteri ani do jedne z tvych "kategorii" nezapadnou.
          Navic argumentace,ze kdyz jsi nikdy zadnou hru neudelal,tak nemas pravo kritizovat je smesne.
          Nepotrebuji byt prece kuchar,abych mohl zhodnotit,jestli mi jidlo chutna,to same s hudbou,filmy,hrami... a mohl bych pokracovat.
          • H4wk
            Stale iba hodnotis, ale nemas argumenty preco sa ti nepaci dana vec.
            Mas v hlave zafixovane ze je to zmena, a ty zrejme zmeny rad nemas, inak by si napisal padny argument.
            Navyse som jasne napisal, ak sa vam BF3 nepaci, preco vobec pozerate news o BF3
            Chod a kup si COD - ak sa ti to paci
            • H4wk
              Ja to celkom chapem
              Spis zoznam veci, ktorymi sa BF blizi k COD, az potom mozes pisat nieco take a potom sa mozme rozumne bavit
            • Ty to asi stale nechapes.Proc bych si mel jit koupit cod,kdyz se mi na novem BF3 a bc odnozi nelibi prave ten priklon k tomu cod,kam vsechny kritiky posilas.
    • To neni o tom že jsme nikdy nic neudělali. Hry jsou zboží a my jsme kupující každýmu se líbí něco jiného a chce něco jiného.
    • ZvacA
      Ještě, že tu máme bratra z východu, aby nám řekl, jak to chodí....
      • Sice nepovažuju ten původní příspěvek za kdovíjak objevný, ale každej má právo vyjádřit svůj názor a škatulkovat člověka podle země původu nebo rodnýho jazyka je pěkná pakárna.
        • Skatulkovani lidi podle narodnosti/zeme puvodu taky nemam rad,ale v tomhle pripade mi to neprislo umyslne mireno na slovaky.
          Kazdopadne puvodni prispevek taky skatulkoval vice nez dost.Navic takovym tim tradicnim zpusobem ,ktery se u BF/cod diskuzi objevuje casto.
          • Já som to teda pochopil tak, že ho označil za komunistu *4*
        • ZvacA
          Nikoho neškatulkuju, ale kolega Hawk sem napochoduje a začně nám překládat náznaky o tom, jak ten, kdo tu držkuje a mimochodem vyjadřuje svůj názor, je automaticky osobou, která nic nedokázala a jedná o nevděčníka, který nemá o ničem páru. Takový přístup se mi osobně nelíbí.
          • Mně taky ne, ale to nemá nic společnýho s tím, že je Slovák.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit