Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Rorschah
    nechci trollovat nebo tak něco, ale jsem sám, kdo má pocit, že BF3 je tak nějak už docela hodně nezdravě vyhypovaný ? začínám to vidět stejně, jako skyrim ... oboje bude šupa, ale jaksi ne tak, jak by zdravý hráč čekal ...
  • Cajk
    Hlavně že si EA dělala pr*el z bloody screenu.... Další máslo na hlavě:)
    • MishKonn
      Propánakrále, bloody screen je i ve Skyrim.
  • ty destrukce jsou hodne komicke. predevsim v tomto smeru maji vyvojari jeste opravdu na cem pracovat. vyvoj nejde kupredu. tyhle destrukce jsou jednoduse smesne... a to ani nemluvim o destrukcich techniky, kde proste jen "prdnou" a dal vidite jen cerny krap. proste je stale na cem pracovat...
    • tak toto je presne ta kritika ktora ma velmi daleko od erudovaneho nazoru ktoru som uz v tychto vlaknach kritizoval.Snad jedine ze by ste mal na mysli vyvojarov harwaru a nie tu prezentovaneho softwaru ale potom si kladiem otazku co ta staznost robi tu?
  • Nechápu co tu všichni hořekují, že BF2 jsou arkáda...všechny FPS jsou arkády...protože kdyby ne, tak byste po prvním headshotu ve hře padli u monitoru mrtví k zemi
    • tomu řikám názor!! *3*
    • to jsi vypustil (predpokladam z neznalosti pojmu) peknej nesmysl ...
      • arkáda = hra...realita = realita...snadné:o)
        hry v současnosti nejsou a ani nemohou být realistické

        Prostě existuje i svět mimo PC víš
        • az na to ze Arkada nerovna se Hra .... nybrz jen zanr hry, kdy se zjedusenim a uvolnenejsim pojetim realii a pravidel prispiva k vetsi 'zabavnosti', akcnosti a pristupnosti dane hry ... a ano BF serie je arkada .. ale nema to nic spolecneho s tim co jsi napsal ...
          • smejki
            Upir_Spike: dle tvé definice je každý matematikcý model reálného systému arkáda. Jak bys pak popsal sytémy pátého a vyššího řádu, které jsou vyčíslitelné pouze numerickými algoritmy a tudíž v konečém počtu iterací přiznaně nepřesné?
          • všechny hry jsou arkády...ukaž mi jedinou hru co není..možná tak nějaké taneční hry..kdy člověk fakt reálně tancuje
            • hnodopich by poznamena ze realne su vskutocnosti obe
            • upir_spike: o haneni slova akrada nemuze byt rec .. to ze se jedna o hry zjednodusene, s rychlou krivkou uceni a kladouci vyssi vyznam zabavnosti nez komplexnosti a narocnosti je fakt, ne haneni .. a prave pro to ze jsem dobu comodoru zazil (byt kdyz nepocitam didaktik tak jsem zacal hrat az kdyz jsem byl na gymplu .. coz u nas byla doba 486tek a prvnich pentii ... tak mam celkem jasno v tom co arkada je, jelikoz tehdy prakticky nic jineho nebylo :) ) prikladem nam budiz treba zavodni hry .. arkadova zavodni hra (NFS) ma zjedoduseny fyzikalni model, AI se prizpusobuje hracovym schopnostem a paramery vozidel jsou prehnane ... a pak mas zavodni simulator (GTR2), ktery se snazi fyzikalnim modelem priblizit skutecnemu chovani vozidel a klade duraz na parametry vozidel ... NFS je arkada, GTR2 je simulator .. ani jedna hra neni realna ..
            • Mas to drobet pomatene.Existuji ruzne zanry her,a pro snadnejsi orientaci se tem pristupnejsim,jednodussim a hlavne vice vzdalenym obrazem nasi reality rika arkady a tem hram,ktere nasi realitu reflektuji presneji se zase rika simatory nebo "realisticke".
              Ty tady srovnavas zanr virtualni reality s realitou skutecnou,coz je do nebe volajici kravina.
            • On to ale protipol je...já jsem začal hrát hry ještě na C64...ale prostě tady to stupidní hádání , a v podstatě naznačování hanlivosti u slova arkáda, mi přijde jako lehce infantilní, protože nakonec je každá hra arkáda...všude jsou zjednodušení oproti realitě:o)
            • omg :) .. nebudu se s tebou hadat, myslim, ze google ti tohle vysvetli trpeliveji nez ja ... to ze hra neni arkada neznamena, ze je realna .. arkada je zanr hry .. nesmis stavet do protipolu arkadu - realitu ..
  • Inspiracia scriptovackami bola od zaciatku oznamovana. Ale v tomto pripade môze ist konecne o scriptovacku ako sa patrý. Posledne CoD už sli do zadočku. Staci si spomenut na CoD 1 a Stalingrad...malo to pribeh a ten prechod Volgy to bola parada. Ano cisty script ale bolo to vyborné pretože to dotvorilo atmosferu a vytvaralo dej. Dnesné diely? Co take majú?... nic! Už len sama akcia ktora je nanajvys trapna lebo v hre ktora sa hra akože na "realnu" nemozme strielat predsa ako v Serious Samovi, casom sa stava neskutocne stereotypnou. Ak sa hra nascriptuje musi sa dbat na to aby rozpravala putavy pribeh aby boli vsetky casti napadite a robilo sa stale nieco iné... Stale nova a nova nascriptovana udalosť. Vtedy to ma zmysel. Pravda znovuhratelnost je u takýchto hier uplne v zadku... Najlepsi by bol mix linearneho ale trocha otvoreneho postupu z intenzivnou scriptovanou akciou. Tak som zvedavy ako to dopadne. Nech už to dopadne akokolvek tak mna zaujima pri BF3 najme MP ktorý v tejto hre hral stále prim. Bolo by ale faj keby sa aj SP podaril a tak trocha nakopol konkurenciu aby zacala robit hry inak lepsie lebo Serious Sam ktory sa hra na "Real warfare hru" je už fakt riadne trápny.
  • Ludia co tu rozoberali fyziku destrukcie a vraveli ze hl2 predstavilo uzastnu fyziku staci to meritko zo sakute preniest na budovu a podobne napady-NEMATE POTUCHY O JAK ZLOZITOM PROCESE TU MUDRUJETE.Robim grafiku tu je napr. obrazok ktory som robil je tam zburana zikova ulica v prahe http://www.maxarea.com/imagefull.php?id=664 niektore casti som modeloval presne tak ako si mnohy predsavuju kolizia mnohych a mnohych castic vypoctom vsak trvale nenormalne dlho a nieje v moznostiach dnesneho hardwaru bezneho (ani nebezneho) konzumenta nieco taketo ratat real time.Na to si este musime pockat.
    • Rorschah
      hezka prace:) jen mi vysvetli, proc zrovna BMW?! :D
    • Jinak povedenej render *3* .
      • dik
        • V čem jsi to prosím tě dělal? Já jsem se teď vrátil k 3dsku (jem pokročilý začátečník:)) a chci udělat rozbořený "náměstí" (obdoba tvého výtvoru). Když jsem si pak v hlavě promítnul, jaká hromada práce mě čeká, tak nadšení do projektu trochu opadlo:/.
      • Akorat ten krov teda je jako pest na oko *1* .
    • Nemuzes prece ale srovnavat vypocet z animacniho programu s primitivni fyzikou Havoc v hl2.Pises tady,ze ti lide nevi o cem mluvi,zatimco ty tady placas jeste vetsi kraviny.
      • ide o poziadavky ktore tu ludia maju chcu drobne sutiny ktore nemiznu a aby navzajom kolidovali najlepsie ete aj podla vlastnosti materialov-takze hawok ako priklad uvadza prave ta skupina ktoru obhajujete ja vravim ze to je zatial nerealizovatelna zalezitost.
        • Nevzpominam si,ze by tady nekdo psal o kolizi drobne sute.Bylo tady zmineno ,ze by vetsi ulomky spadali napriklad pod ten havok.
          A opravdu srovnavani pomerne presnych vypoctu v animacnim programu s realativne primitivnimi vypocty ve hrach ala havokem je mimo.
          • Ludia si uz od bfbc2 stazuju na nerealnu demolaciu budov na miznutie jednotlivych ulomkov na nerealne posobenie granatov vybuchov a co ja viem este coho.Ja som si na 100 percent isty ze to co dice teraz s demolaciou predvedie bude na hrane unostnosti dnesneho harware.A preco som si tym taky isty?Pretoze publikum na demolaciu dnes pocuje ak by bolo mozne docielit to oc tie s fanatizovane nenazrane davy ziadaju tak im to donesu na zlatom podnose uz len preto aby mohli na konkurenciu pohrdavo pluvnut a ukazat na rozdieli.Zial s demolaciou tak komlexnych objektov ako su budovy to nieje tak proste ako si tu mnohy prispievatelia predstavuju a uvadzaju ze to nieje az taky problem keby sa na to trosku sustredili staci hawok na....a podobne chorobne napady.
            • Vis,zrovna u BF3 tomu bude pravdepodobne hlavne z duvodu,ze hra je orientovana na MP a tam se jaksi pokrocilejsi fyzika aplikuje dost tezko,zejmena kdyz to hraje soucasne 64 lidi.
              Jinak o predstave co havok dokaze se staci podivat na youtube,kde se hraci/modderi snazi o co nejvetsi pocet kolidujich objektu v ruznych hrach a timpadem si o narocnosti neceho takoveho muze udelat obrazek sam.
              V mp je problem ten,ze by se museli vsechny trosky synchronizovat se serverem a nasledne hracum,co by bylo spousty datovych prenosu navic a ping by asi lital nehezky vysoko.
  • Znicitelne prostredie...
    http://www.youtube.com/watch?v=nvWOsXi-SJw
    • H4wk
      Pekne, tu hru som hral.
      Bolo to dost narocne na hardware uz ked si to hral sam
      Predstav si 64 hracov na mape a tento model znicitelneho prostredia.. tak to nikoho PC nerozdycha
      • LOL.
        hlavne ze mne to rozbeha notebook za 700€.
        to nehovorim o mojom PC.

        to ze mas doma srot je tvoj problem.
        • H4wk
          Ak ti moj PC pride ako srot, tak tvoj NB za 7 stovak je teda neviem co ;)
          http://steamcommunity.com/id/h4wk

          Ale k teme, destrukcia v guerile bola dost narocna (nevravim ze splnala poziadavky ktore tu par ludi spominalo), to ze hru spustis na najnizsie detaily na tvojom NB je ako dokaz coho ? :)
          Pokles FPS pocas vacsej destrukcie domu to len dokazuje a znova - predstav si 64 hracov na mape, vacsina z nich nieco nici, same granaty a vybuchy, to si vazne tak naivny, ze veris tomu ako to super pobezi hlavne pri takej grafike aku BF3 bude mat...
          Hlavne pri shaderoch a detailoch ktore BF3 podla videi ma, zato guerilla ma len strohe ploche budovy vhodne jedine na nicenie, bez interieru, bez mensich castic.
          No zbohom kde som sa to dostal
          • Ono stačí srovnat náročnost SP vs MP u BC2 aby bylo jasno, jak náročné je upočítat MP s "jen" 32 hráči. Spousta lidí nechápe, jak jsou hry BF postaveny, prostě MP mají celkem náročný (kolize projektilů vs. hráči počítá server)
  • hádáte te se tady jak malý děti před vánocema komu maminka koupí lepší hračku................. *1*
    • Tobe tu hracku uz koupila co? *1*
      • *15* ne zlobil sem
  • To video vypadá úžasně!
  • Pripada me to jako v muzice.Prvni album je nejlepsi, ty co nasleduji po nem uz sklouzavaji do mainstreamu a komerce.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit