-
Vzhledem k tomu, že už základ v konzolové verzi byl špatný, jak jste mohli čekat, že to bude dobrá hra?
-
-
Mohl to být alespoň dobrý port, když už nic jinýho. A ten už by za zahrání stál, protože prostě Fable *4* Ale kdo by se chtěl nervovat s docela průměrnou hrou a ještě zhovadilým ovládáním ?
-
-
Neeeee a ja se tolik těšil *11*
-
Takze dalsi tragicky port. Za par tydnu bude nasledovat plac ze prodeje nesplnily ocekavani a ze tim padem nema smysl nic delat pro tu proklatou PC platformu kde se jen pirati. A takto stale dokolecka, dalsi bublina splaskla. *6* *5*
-
-
U Fable to snad nikomu nebude vadit. Molyneux zkusil 3x vytvořit dokonalou hru a pokaždé to vyšlo průměrně, v tomto případě zjevně i podprůměrně. Snad už ho to konečně přestane bavit nebo mu aspoň nikdo neuvěří *1*
-
-
"Peter Molyneux je starý lišák. Génius průměrnosti." Článek číst nebudu, protože ke hře nemám žádný vzah. Ale autor je očividně s prominutím "lehkovážné idividum"(chtěl jsem použít vrdrší výraz, ale přeci jen se to nehodí). Jak jinak by se mohl takto někdo vyjádřit o P.M.? Myslím, že Black and White se zapsala do dějin PC her. Stejně jako Populus.
-
-
To je pravda. Ale od té doby to s jeho hrama šlo dost z kopce. A neustále jej vynášet do nebes, protože někdy přes 15 lety vydal super hru je podle mě nesmysl.
-
-
Umělec přece taky nedělá top předměty jak na běžícím pásu. Je rád, že se mu povede jedna dvě za život. (to jen veřejnost dál chroustá cokoliv dalšího z něj vypadne). Přesto je to člověk velice významný a komentářů ohledně jeho průměrnosti bych si takto oficiálně nedovlil vyslovit.
-
-
Omyl. Umělec vytvoří víc zajímavých titulů za život. Když udělá jeden nebo dva, tak je to jen štěstí.
-
-
Omyl. Štěstí je, když se narodí někdo, kdo dokáže udělat top umělecké dílo ze všeho, na co sáhne.
Já se tu nebavím o Rembrantovi, nebo DaVinchim. Byla to taková asociace a za tím názorem si stojím.
P.Moolyneux rozhodně neni průměrný! To je myšlenka, o kterou mi šlo, než se tu začnem v něčem topit. -
-
Možná má úžasné nápady, ale vůbec je neumí převést do samotné hry. To by ještě nebylo tak hrozné, kdyby se pořád nechvástal a nevytahoval s tím, jak bude jeho další hra dokonalá. A to, že před 20 lety udělal skvělou hru ještě neznamená, že je to videoherní umělec.
-
-
-
-
-
ajaj, chybí mi tam pár písmenek, tak se předem omlouvám Rýpalům. Holt ta moje dvanáctiletá "samsungska" už má ledasco zasebou. A měl jsem si to po sobě přečíst!
-
-
Čekal jsem mnohem více. Naslibováno je vždycky dost...