Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Myslite si, ze kdyby ciste hypoteticky nejakove velike studio vydalo na chlup stejnou MMO hru jako je WoW jenomze s paradnim modernim enginem, kde by vse klapalo a vypadalo opravdu krasne, bez bugu, nepadaly by Fps a jine MMO nesvary. Obrovsky svet a paradni end game koncept. Proste WoW II jenom pod jinym nazvem. Tak myslite si, ze by hraci WoW prestali tuhle hru hrat a sli za modernejsim bratrickem? Ja myslim si ze ne, protoze zavislost + socialni vazby hracu ve WoWku jsou tak velike, ze hraci by zacali hrat WoWII jedine od fimy Blizzard. S tim, ze by puvodni WoW svet pomalu zanikal.

    Proto pojmy jako "wowkiller" atd jsou cilym nesmyslem a vyplodem nas hracu, takze nema smysl to tady resit. A zadruhe, aby mohl clovek hrat nekolik MMO soucastne, tak by musel mit 2 zivoty, protoze vzdy by jednu hru uprednostnoval nad druhou a vzdy se nekde sidil.
    • A přitom je svět warcraftu neuvěřitelně hloupej a směšnej. No ale ten příběh co maj ve hrách a v knihách z warcraftu ten ve stupidytě nepřekoná nic. Prostě blizsráč neumí vytvářet příběh a univerzum.
    • MrSanta
      Něco podobného mě taky napadlo. Domnívám se, že i tajemný Titan bude mít problém získat větší množství hráčů. Leda by Blizzard po vydání Titanu stopnul WoWko...
      Jediný, kdo může "zabít" WoW je Blizzard tím, že ho prostě vypne.
      • Prostě jamile vydaj Titan dají stávajícím WoW subscriberům třeba měsíc Titanu zadara. A předtím některým přístup do bety a potom i třeba nějaký blbiny do plné hry.

        A mají přelitou fanbase z WoW do Titanu.
        • MrSanta
          Nějaký podobný systém "podplacení" by mohl pomoci, ale ten měsíc zdarma to asi nevytrhne. Měsíc hraní máš snad u každé placené MMO, když jí koupíš. Zas tak velkým problémem prodat x miliónů krabic není, problémem spíš je si hráče udržet a donutit je zaplatit i další měsíce. Ale stejně to je pouhá teorie a kdo ví jak to s bude.
          Já se pořád nemůžu zbavit dojmu, že prostě počet hráčů, kteří hrají velké MMO hry je tak nějak konstantní a valnou většinu drží WoW. Navíc má WoW tak velké množství obsahu po těch letech, že ho žádná nová hra nemůže trumfnout. Výrobu podobného kolosu těžko nějaká firma ufinancuje a hráči automaticky srovnávají s WoWkem a chtěji hned při launchi mít v nové hře to samé, co se ve WoW budovalo spousty let.
    • Jistě by se našlo pár hráčů, co by v takovém případě WoW nechali. JENŽE, MMO jsou dle mého názoru postavena na zvyku a rutině. Hráč si zvykne na hru a stane se mu rutinou. Zvykne si na ten typ zábavy. Vytvoří si díky tomu ve hře silnou pozici - hodně postav, gear atd. a pak už se mu logicky nechce vše zahazovat kvůli nové hře. Proto hodně lidí hraje horší MMO, než by mohli. Jsou prostě příliš zvyklí na to, co mají a nechce se jim odcházet jinam.

      WoW killer bude jediný a jeho tvůrcem bude sám Blizzard. Jinak žádné MMO, ač je sebelepší, nemůže WoW ani ohrozit. Bohužel.
    • Přesně tak.

      Jen bych dodal, hráčům se z WoW nejde, protože herní svět jde do hloubky a vznikal několik dlouhých let a hráči si ho mohli postupně osahat ve Wacraftech. V podstatě všechny reference na události z Warcraft strategií ve WoWku jsou. Proto je tolik přátelské vůči hráčům.

      GW2 může být skvělá hra s hezkou grafikou, ale při hraní ten pocit "že jsem doma" (jako ve WoW) rozhodně nemám...

      WoWko už dlouho nehraji, ale až vyjde MoP, tak to určitě zkusím, protože staro-čínskou kulturu mám strašně rád...
      • nechce se jim protoze tam maji sve pratele s kteryma radi hraji. nikoho nebavi hledat nove pratele, tak pokud se jim nepodari vsechny presvedcit at dou hrat neco jineho tak proste zustanou tam kde jsou. a wow si udelal obrovskou komunitu diky tomu co nabidl a v jake dobe prisel. nyni je wow gameplay jiz zastaraly a prekonany. pokud by nekdo udelal wow jen z lepsi grafikou tak by uspech nemel, viz star wars a dalsi.
      • *nechce (ne nejde) *1*
    • pretoze blizzard vie vytvorit taky svet ze nikomu sa z neho nechce ist prec:)
      • No spise to bude tim, ze v dobe startu WoW, zde nebyla prakticky zadna konkurence, snad krom EverQuestu ...
        Nicmene porad si stojim za tim, ze socialni vazby hracu jsou ve hre obrovske a tohle je jediny duvod, proc ma tahle hra porad tolik predplatitelu a nikoli lore hry + svet, jak pises ty.
  • Tak už jsem si dal 1. and 2. cestu v explorable Ascalonian Catacombs.

    Byla to fuška, ale dá se to. Hodně záleží na složení party, takže kecy, že prostě vezmete kohokoliv a jdete byly mimo. Ale to byla spouta marketingových pindů jak u GW2, tak u jiných her. Vzít kohokoliv jde tak leda ve story módu.
    • Souhlasím. Běžně vídám v chatu "LF DPS" apod. Náhodně to jde, s jasně nadefinovanou skupinou je to ale mnohem lepší.
    • Já chodím citadel of flame explorable s random lidma sehnanými před dungem jednotlivé části dáváme do 20ti minut.. žádné marketingové pindy už mám téměř kompletní set.
      • A vůbec... s random lidma za 20 minut? Nevěřím ti ani slovo, ArenaDronku.
        • no jedna sa dá urobiť za 20 min ostatné som neskúšal
          • Aha, tak pokud je jedna extra lehká, tak zase budiž... a Dave dělá, jakoby to platilo pro každou cestu v každým dungu. *4*
            • Sorry, trochu to tak nejdřív vyznívalo.

              Ano, osobně taky plánuju projít všechny dungy všema cestama jednou a dál se uvidí.
            • Ještě dodám že nejsem žádný Arenadron to si odpusť nafarmit tolik tokenů chozením jednoho dungu pořád dokola je těžký grind a po čase nuda.
            • Minimálně pro dvě cesty..
        • A do třetice dodám, že kdybys řekl, že "se sehranou a dobře udělanou partou kamarádů na Teamspeaku", tak budiž, to je možný, ale s random lidma?

          Ani nápad, prostě seš jen drone, co viděl někoho tvrdit, že ArenaNet přeháněl ve svým marketingu, a tak hned musíš bránit.
          • Nemám žádné TS stoupnu si před dung a do 10ti minut jedem.
            • Nevěřím ti ani popel.

              Jeden druhého těžko přesvědčíme... co se dá dělat.
        • Když už jsme to šli po 20té tak šel čas rapidně dolů *1*
          • Aha super, tak když už to děláš mechanicky a naučeně, tak budiž.
            • Na poprvé se to dá do 30 minut pak už to je v rozmezí 15-20.
      • Určitě, jste prostě nejlepší. *3*

        Slyšels někdy temín "anecdotal evidence"? Ten jaksi platí i na má tvrzení, tak na tvoje.
    • Docela závidím. První cestu jsme s partou nějak nezvládli (holt se musíme víc sehrát) a druhá byla bugnutá, takže jsme se nemohli dostat dál.
      • Dvojka buglá? Já ju šel třikrát a vždycky v poho.

        A jinak se říká, že je nejlehčí, takže začněte s ní. *3*
        • Když doveveš NPC do Flooded Temple, tak je tam pasáž kde by ho parta měla bránit s pomocí těch spike pastí. Nicméně Ať jsme se snažili jak jsme chtěli tak na nás nic nezačalo útočit.
          • Dovedeš NPC, začne animačka a graveligové spawnou. No, napoprvé to asi nedáte, musíte se sehrát. NPC zemře, vy se připravíte k pastem, oživíte NPC, pokecáte s ním a vyberete "zkusit znova" v jeho dialogovým okně a jdete.

            Je to teda jen moje zkušenost, ale toto se mi nikdy nebuglo.
            • Tak jestli můžu doporučit, tak my to udělali takto:
              1 člověk jde k té první vpředu a mydlí hatchlingy a načne tu noru, ale nezničí ju.
              4 další co nejrychlej zničí 2 nory nalevo.
              Ten 1 mezitím možná už bude umírat, ale neva. 4 rychle běží, zvednou ho na nohy, zničí novou noru, co se objevila napravo od té první.
              Vybijete všechny silnější gravelingy a nakonec zničíte tu první přední noru.
              Jedna se objeví napravo, naběhnete, zabijete silnější gravelingy, noru zničíte.
              Poslední nora nalevo, naběhnete, zničíte.

              No, bude záležet jak moc a jak rychle se vám budou spawnovat silnější gravelingové, ale takhle jsme to dali. Plus během toho celou dobu někdo aspoň trochu hlídá NPC jestli ho nějakej zbloudilej mob nezabíjí.
            • Ringwraith: Zcela nečekaně při obraně NPC a nutnosti zničit těch 6 nor. Zkoušeli jsme ledacos a i když naše přežití takový problém nebyl, tak NPC jsme naživu udržet nedokázali.
            • Raven: Hmm, a můžu se zeptat, kde jste se zasekli v 1. cestě?
            • Ano přesně tento postup jsem čekal. Nicméně NPC jsme dovedli a animačka se nespustila. Jinak s tím, že něco napoprvé nedáme, už počítáme vždy dopředu. Každého Bosse se jednoduše učíme pokus omyl, takže umíráme hodně a hodně, ale o to větší sranda pak na teamspeaku je.
    • walltar
      Jak chodíš? S náhodnou skupinou lidí, nebo ste všichni na TS? Co sem slyšel u PVP to dělá celkem dost rozdíl tak bych řekl, že v dungu to bude podobné.
      • Zatím bohužel jen náhodně.

        Je jasný, že to bude dělat rozdíl.

        Jinak celkem jsem s dungama spokojenej. Jednou jsem se přidal k partě lidí, co už byli za Spider Queen a nemohli dál na místě, kde máš zničit 6 Graveling Burrows a chránit přitom NPC. Nechci se moc chválit, ale během tak 15 pokusů jsem zanalyzoval situaci, posoudil složení party a vymyslel taktiku, která nakonec vyšla. To se pak člověk cití dobře, když mu něco tak vyjde.

        Ale zase někteří bossové jsou vyloženě pitomí na taktizování... mají tak jeden skill, co avoidneš a pak jen běháš kolem a útočíš... třeba Spider Queen. Nebo Howling King. Nebo Ghost Eater. A hlavně Kholer. Hmm, takže všichni, co jsem zatím potkal.

        Kholer hlavně... zvedne ruku a přisaje tě k sobě a pak udělá Dagger Storm, což je na 99% one-hit KO. No tak prostě avoidneš jakmile zvedne ruku. No, smůla, že pitomý ArenaNet světelný efekty znamenají, že boss jasně svítí celou dobu, kdy na něj někdo útočí a ty máš problém pořádně vidět, co zrovna dělá a kdy máš dodge.
        • lol tak si vlastne napsal že všichni bossove jsou pitomi na taktizovaní? ja s tim zatim nemam zkušenost protože nemam ješte lvl 30.
          • Ano, ti v explorable Ascalonian Catacombs jsou.

            Stáhneš si je na nějakej volnější plácek, zjistíš kterej skill musíš dodge a pak jen mlátíš.

            Spider Queen - dodge AoE jed na zemi značenej červeným kruhama.
            Kholer - dodge jeho pull.
            Ghost Eater - zahrabe se do země a s explozí vyhrabe. Dodge vyhrabání... no ani nemusíš, to zas takový damage nedělá.
            Howling King - má dech, co sejme každýho na ranku. Jde jasně vidět, kdy se to chystá použít, takže dodge.
            • TSW jsem trochu zkoušel ve free weekendech, ale k dungům jsem se nedostal. Třeba někdy jindy...
            • nevim jestli jsi zkoušel tsw? to ma luxusni dungeony se zajimavou taktikou
        • walltar
          Tak, ale aspoň nějaká taktika tam je ... já sem zatím dungeon nezkoušel ale v budoucnu určitě zkusím. Já doufám, že u sehrané skupiny lidí nebude až tak záležet na složení party protože, to by mě celkem vadilo. Sem si myslel, že záleží spíš co ti lidi mají za buildy.
          • v guildě vůbec neřešíme kdo co je, prostě kdo chce jde s nama do dungu a přizpůsobíme se, je možné akorát, že s některou klásou to může být lehčí
          • Je, ale víš jak... zase se to vrací k hypu a tomu jak ArenaDroni vrdili, že bossové jinde jsou jen tank'n'spank a jak GW2 bude revolučně lepší... no a realita je dodge'n'spank. To samé v bledě modrým. Nemám s tím problém, zase mám problém s tím, jak někteří lidi hypovali.

            No, na buildech samo záleží taky a když budete fakt super sehraní, tak půjde kde co, ale pravda je taková, že v partě bude potřeba mít nějaký lidi, co dobře chytraj dmg (takže Guardian nebo Warrior), vždy se hodí mít Mesmera, 2x Guardian a 1x Warrior v partě taky není košer atd.

            Prostě když vezmeš 3 Elementalisty a 2 Rangery, tak dostaneš na prdel, sehranej nesehranej. *3*
            • Cody: ArenaNet to netvrdil. V tomto případě šlo o skupinu trocha radikálnějších fandů.
            • nevim jake hry arenanet hral když tvrdí že bossove jinde jsou jen tank and spank. to treba ve wowku a posledne v tsw vubec neni pravda, a to ani v dungeonech
            • Naše parta chodí 2x Warrior, Hunter, Elemetalista a Necro. A nebo nahrazujeme jednoho Warra za dalšího Necra, takže myslím, že jako parta jsme funkční, jen se lépe sehrát a naučit se pořádně své role.
  • Ronox
    Někdo už už napsal, že gw je spíš pro casualy a z části se s tím dá souhlasit. Mě na WoW prostě bavili raidy. Kooperace 10/25 lidí. Bavilo mě to, ale zároveň jsem to nesnášel kvůli nervům při progressu, ale stejně jsem po čase přestal hrát, protože to začlo žrát hromadu času a ono, když pracujete přes půl dne denně, tak už nemáte náladu na progress HC módů. Zároveň bych si přál, aby přišla nová kvalitní MMO kde by bylo PvE pořádné. To je jediné co mě vadí na GW2. To pořádný "raidování" tam prostě není. Main focus na PvP a možná nějaký world bossy. Když chci Pvp tak si jdu radši zahrát dayz, bfko, codko, csko nebo dotu. Kdyby GW nabídlo něco i pro raidovací lidi, tak už by se dalo pomalu hovořit o vážně konkurenci WoWku, ale dokud bude mít kvalitní 10m a 25m raidy jen wowko, tak se to bohužel nestane. Posledně mě nadchnul Rift a SWTOR. PvE bylo hezké, ale bohužel nechytlo se to tak silně a i přes čekání pořádného rozjezdu přišel úpadek.
    • Jo, casual to je.

      Jeden drsňák se pod minulým článkem pobuřoval, že nikdo nemůže tvrdit, že to je casual, ale pak se sám vytasil s tím, že hraje jako normální člověk 4 hodiny denně.

      Trocha rozpor, ale co už. Ono GW2 někdy může mít takové účinky na některé lidi.
      • "Normální lidi" hrajou 4 hodiny denně? *1*
  • Pokud by SW:TOR přistoupili na Buy to play tak by měli úspěch taky, protože ta hra je v základu dobrá ale díky poplatkům jsem jí přestal hrát.Pokud se musím do hraní nutit tak mě to nebaví.
    • Zajímalo by mě jestli mi půjde hrát můj 50 lvl sith, četl jsem že bude omezený lvl pro F2P.
      • Cahir
        To jsi četl blbě, level není omezen.
        • bude pridavat 5 levelu :) takze omezenej bude
    • walltar
      Jo pokud by TOR přešel na sytém, jako má GW2 taky ho asi zkusím ale ten paskvil co tam chystají teď tak fakt nemám zájem. Nesnáším hry které se tváří jako F2P a potom tě nutí platit za content.
      • Cahir
        Zkusit můžeš i tak, vždyť měsíc máš zdarma a hra je teď v akci za necelý tři kilča. To mám jako jeden normální oběd se svojí drahou polovičkou. *4*
        • walltar
          Já se právě pořád nemůžu rozhodnout ... ten příběh mě celkem zajímá, ale ten zbytek hry už ne. Dá se za měsíc ten příběh dohrát za republiku i imperium?
          • praseek
            Class story rozhodně ano, otázka je, jak budeš nahánět XP, aby ses dostal dál, tam už se nevyhneš tomu jít trochu hloub.;
            Třeba Alderaanská příběhová linie se táhne ještě hooodně daleko potom, co dokončíš příběh na týhle planetě. A nutno dodat, že ty "planetární" příběhové linky jsou mnohdy i zajímavější než už v některých fázích dosti předvídatelný vývoj class story.
          • kdyz na tom maknes tak asi jo..ale treba jedi x vojensky classy maji uplne jine priibehy..jasne ze velke rozdilnost je i mezi stranami.Pokud vim t ak f2p bude moznost zahrat celu class linii ale nevim rpo kolik postav..
          • Cahir
            Prý ano. Příběhové jsou ale i operace. Ale jak říkám, první měsíc máš otevřeno vše.
          • myslím si ,že pokud u toho budeš sedět fakt každej den tak jo...
  • 1. Dá sa to vyskúšať aj zadarmo(demo, trial apod.)?
    2. Sú tam nejaké poplatky(mesačne, za predmety apod.)?
    3. Počul som že prvý diel je už freeplay. Je to pravda? Ak áno, aký je rozdiel medzi prvým a druhým dielom?
    • 1. NE
      2. NE mesicni poplatky nejsou. ANO muzes si koupit predmety ve hre za realne penize, ale dle meho nazoru to neni potreba a hra te k tomu vubec nenuti.
      3. NE myslim, ze prvni dil free to play neni a porad si ho musis koupit, ale je zde moznost si ho zkusit bez nutnosti nejakoho placeni. rozdil mezi prvni a druhym dilem urcite je, ale ne zase tak veliky. jednicka mi prijde tezsi, protoze potrebujes hrat v parte, nebo si sehnat hrdiny (npc bojujici na tve strane), protoze sam neuhrajes skoro nic. ve druhem dile muzes prochazet velkou cast hry uplne sam
      • gw1 si stale po tych rokoch drzi cenu 25eur a nieje free to play, a ani nebude... to povedali devovia uz ked to vychadzalo, ze radsej daju mesacne poplatky ako by mali hru uvolnit zadarmo.
        Akurat sa da zahrat 9 hodinovy trial, nic viac :)
    • walltar
      1. Ne
      2. Měsíční polatky nejsou, jinak je tam itemshop, ale v něm není nic co by člověk potřeboval k hraní. 100% hry si zahraješ bez placení (kromě koupě hry samotné)
      3. Rozdíl mezi prvním a druhým dílem je hlavně to, že sou to prakticky dvě totálně rozdílné hry. První díl nebyl MMO, protože člověk kromě měst hrál v instanci a taky celý systém skullů fungoval jinak. Jediné co se zachovalo je asi lore, které ale pokročilo o 250let kupředu.
      • Asi by bylo taky dobrý dodat že krystaly , které se kupují za reálné peníze, lze koupit i za herní zlaťáky(a naopak, poměr koupených a prodaných krystalů pak tvoří kurz podobně jako u měn v reálném světě)
    • 1. ne musíš si to koupit
      2. nejsou tam měsíční poplatky, ale jsou tam předmety za RM, ale jen okrasné, a předpokládá se že budou zpoplatnená DLC z novím obsahem, podle toho co vývojáři řekli maj připravená už 3...každe bych cekal za cenu jako u BF3 tzn 3-4 stovky.
      3. První díl ani nwm že ekzistoval, vím to jen z toho že tento má za sebou "2"
      • no nejsou jen okrasne jsou tam nejake boosty :) ale neni to nic hrozneho
    • KronosDeret
      Vyzkouset zadarmo se neda, leda ze byy ti nejaka dobra duse na chvili pucila ucet, poplatky nejsou, jen jednou koupis a uz muzes hrat jak dlouho chces, rozdil je velky...
    • Co takhle googlit než se začeš ptát ?
      Ano 2 je free2play
  • Prej silna konkurence, ktera se na MMO poli urodila - by me zajimalo co tim mel autor na mysli.
    Jestli myslel SWTOR, TERU ci PANDY tak tady nic noveho nepozoruji, je to porad to same dokola +- jeste tak TERA a jeho nontarget commbat, kdezto GW2 nabizi opravdu netradicni levelovani a delani Q, eventu, ktere ma vliv na vyvoj deni kolem sebe, samo ze na 80 lvlu, uz to zacina zavanet grindem v PvP, ale i tak je to netradicni MMO, kde muzete hrat nonstop solo a klidne 3 mesice nehrat a posleze navazat presne tam, kde jste skoncili a nic se nestane, jelikoz zadny gear na raidy nepotrebujete a nic vam neutece, nutno priznat ze je to hodne nadejna hra.

    A tady se take opet ukazuje, ja veliky hlad je po inovaci ve svete MMO 2 mil kopii je paradni rozjezd, neco podobneho mel i SWTOR take 2 mega, ale vsichni vime jak to dopadlo, nic inovativniho ve hre nebylo prave naopak.
    • Cahir
      Buďme fér, SWTOR se nikdy neprezentoval inovativně, ale v rámci herních mechanik sázel na tradici. Inovací se tvůrci dušovali pouze v v rámci na poměry MMO promakaného příběhu, což také splnili.
    • s tim souhlasim je to dira na trhu a divim se ze se nikdo nepokusi prijit s necim novym a prebrat zakazniky wow
      • to ale preci neni pravda pokusi tu byli Vanguard Mortal online The secret world Darkfall dle meho nazoru kazda prave zkousela dat hracum neco trosku jineho a jak to dopadlo?
        • Tak třeba Darkfall by dopadl dobře, jenomže to by ho muselo vyvíjet jiné studio, a něco do hry přidávat, reagovat na hráče a prostě se o svou online hru starat... Mortal, byla prostě hra nedotažená dokonce, nedodělaná a tak to zůstalo. Tyto hry nejsou ani jedna špatná, ale měl se jich ujmout někdo jinej. The secret world je to dobrá hra a je tam dostačující počet hráčů, takže si nemyslím, že by neměla úspěch.
  • ja to uz chcem hrat.. som si to objednal minuly mesiac a ma mi to prist az koncom tohoto mesiaca.... uz sa mi na to nechce cakat *9*
    • tak je moznost elektronicke verze, ale je o kousek drazsi nez krabicovka no
    • si to kup digitalne
      • pokial viem, tak digitalny predaj je docasne pozastaveny
        • aha, kukam ze uz to ide. no dat o 15€ viac digitalne sa mi zda dost zbytocne, to si radsej pockam
  • Jak presne se pozná že je to ten "wow" kliller ? u nas v guilde už to všichni prestali hrat je to prej nuda orpoti wow
    • walltar
      Na 100% to wowkiller není ,protože si myslím, že lidi co baví wow to bavit nebude. Celkem mě to i příde jako jra pro lidi co nebaví současté MMO.
      • EuroSamurai
        To byl u 1 gw .
        Já mmo nemám rád ale GW1 mě kupodivu chytlo hlavně pvp u gw2 mě děsí lvl 80 ale prej to není tak hrozný a grind není nutnej tak uvidíme stále musim naplnit HOM v gw1.
        • walltar
          Dostat se na lvl80 asi není takový problém protože je všude kolem homada hihg level lidí. Já hraju pomalým tempem jenom dokud se ten den bavím takže mě to zabere tak ještě minimálně 14dní, ale doufám že i víc. Grindu si asi moc taky neužiju protože sem si už armor co se mě zatím nejvíc líbí našel v sylvari starter zóně asi za 200karmy a nemám chuť ten vzhled měnit.
          • EuroSamurai
            To je problém u GW 1 všechny high end věci jako torment,obsi apod. sou odporný teda aspon mě se nelíběj.
            • a prave proto je moznost si vzhled transmutovat.
              neni problem mit 80 lvl vec s vzhledem veci z lvl 1
          • snad nechceš byt porad v nejakem armoru pro low lvl
            • walltar
              Jo musím ještě zjistit jak získat sniperskou pušku .... mají ji některé NPC a vypadá super. Takže pokud bude legendární tak ji asi grindit budu muset.

              A potom časem možná pokud nebudu mít co dělat a hra mě bude bavit tak mám alta ve vigilu a vigil má pěkný heavy armor.
            • 2walltar
              tak budeš grindit nejakou legendary zbran
            • walltar
              Jo chci ... protože je pěkný ... určitě nebudu nosit armory co se mi nelíbí. Pěkně si ho budu pořád transmutovat.
    • totiž tech 2 mil hráču nejsou fanoušci mmorpg ktery by presli z wowka, ale spíš casual hráči cod battlefieldu a pod nebo lidi co čekaji na pandy a pod.
    • pojem "wow killer" je kravina .. hry co ho kopirujou nemaji sanci a ty co se odlisujou zase nema smysl srovnavat ...ty budou dlouhodobe bavit jinou skupinu lidi nez soucasneho hrace wow ... *7*
  • kvalitní hra s nadhernou grafikou a to hraju jen na medium (protože mam rad vysoke fps). Akorat nevim jestli me ta hra bude motivovat k dlouhodobemu hrani.
  • walltar
    Tak to je hodně pěkné. Sem ani nečekal, že se toho prodá tolik.
    • az lidi prestanou bavit pandy, tak jeste ocekavam narust *3*
      • Shania
        Jestli nekdo, kdo hraje WOW a chtel zkusit GW2, tak to dela prave ted....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit