Přejít na výpis diskuzí
Úspěch Guild Wars 2 v číslech: 2 miliony prodaných kusů
14.9.2012 | Adam Homola
127 příspěvků
-
Class story rozhodně ano, otázka je, jak budeš nahánět XP, aby ses dostal dál, tam už se nevyhneš tomu jít trochu hloub.;
Třeba Alderaanská příběhová linie se táhne ještě hooodně daleko potom, co dokončíš příběh na týhle planetě. A nutno dodat, že ty "planetární" příběhové linky jsou mnohdy i zajímavější než už v některých fázích dosti předvídatelný vývoj class story. -
asi máš pravdu.. *4* dik, budu o tom přemyšlet
-
Presne tak :D OMG nemuzu to prestat hrat !!!
-
a prave proto je moznost si vzhled transmutovat.
neni problem mit 80 lvl vec s vzhledem veci z lvl 1 -
Hra je to uzasna. Netusim ako v dnesnom skorumpovanom a nenasitnom svete vobec mohlo cosi podobne vzniknut. Je to uz teraz urcite klenot novodobych MMOciek. Pritom ako nas zvysok MMOciek okradalo o peniaze Arenanet ukazuje, ze sa to da robit aj inak. Nenasilne, z laskou a hlavne pre hracov. Marketingovy model je pritomny avsak ho nevidite na kazdom kroku. Neobmedzuje vas a nenuti vas sahat do penazenky. Ano za par eur sa da ziskat vatsi priestor v inventary alebo viac slotov pre postavy(aktualne 5 - kazda rasa jednu). Ale to iste mozte ziskat za in-game goldy. Trva to dlhsie ale nie az tak.
K tomu este hra je "skoro" dokonala v kazdom smere. A na prvy pohlad je vidiet, ze to nerobilo Korejske studio po par budgetovkach na tablety. Svet je krasny, ulohy su pestre a skoro vzdy zabavne. PvP je dostupne uz hned od zaciatku, rovnako WvW(tam sa bohuzial este v terajsich dobach caka pridlho). Zbieranie surovin a crafting je skvelo odmenovane a nestane sa vam, ze vam to sfukne iny hrac pripadne ze pri zbere nejakej suroviny vas caka camper ukryti v okoli.
Ludia si casto pomahaju kedze Pvp je oddelene od hlavnej hry a ziadne frustrujuce umieranie pri snahe co i len prejst kusok mapy.
Komba, skilly napojene na typ zbrani, dynamicke boje, a hlavne roznorodost ras je skvela.
Rovnako podvodne boje su paradnym spestrenim.Neviem, hram to z 3 dnovym predskokom od oficialneho startu a je to coraz viac a viac zabavne. Nenasiel som vyslovene vlozku hry ktora by ma nutila zamracit sa.
Hra ma skvely az priam nevidanu kombinaciu Hubdy a grafiky ktora miestami(casto) vytvara nadherny umelecky pocit.
Niektori spominaly chybajuce moby. Aj ked je pravda ze by bolo skvele ich mat, tak na druhej strane su checkpointy roztrusene vo velmi optimalnej miere a nestane sa vam, zeby ste po smrti behali 10 minut k miestu cinu. Ja tuto hru odporucam uplne kazdemu kto ma rad MMOcka. Aj novym aj starym odchovancom z WoW, ToR, Conan a inych. Ak ste nic podobne nehrali tak teraz mate najlepsiu sancu hrat nieco "Top" z MMOciek. Samozrejme za poplatok standardnej hry..
A ty co cakaju na trial.. no ten podla mna tak skoro nebude. Ale kedze videi o hre samotnej uz su tisice tak by som to nebral ako zapor. Tot je moj nazor. Nevnucujem sa nikomu len podavam moj osobny pohlad na tuto hru.
Wow killer to nie je lebo Wowko je nesmrtelne. A GW2 ani nemusi Wowko znicit. Je to len dalsi skvely zastanca MMOciek. Podareny v kazdom smere. Co som sa vypitoval na chate v GW2 Wowkarov tak boli nadstandardne spokojny s Guild Wars 2. Odporcovia sa najdu urcite ale nikto ich predsa nenuti Gw2 hrat. Takze peace Wowkari.
A prosim o prepacenie moznych pisomnych chyb a slovosledu. Nepisem casto po slovensky a clovek zabuda ;) A rovnako sa ospravedlnujem za rozsiahlejsi prispevok. Ale kratsie sa to nedalo. P.s. dufam, ze GW2 sa bude predavat velmi dobre. Aby sa ukazalo svetu, Pay 2 play a Pay to win su zastarale a hlavne anti-hracske modely. A je uz vazne cas na opravdovu hru pre hracov. -
Nějaký podobný systém "podplacení" by mohl pomoci, ale ten měsíc zdarma to asi nevytrhne. Měsíc hraní máš snad u každé placené MMO, když jí koupíš. Zas tak velkým problémem prodat x miliónů krabic není, problémem spíš je si hráče udržet a donutit je zaplatit i další měsíce. Ale stejně to je pouhá teorie a kdo ví jak to s bude.
Já se pořád nemůžu zbavit dojmu, že prostě počet hráčů, kteří hrají velké MMO hry je tak nějak konstantní a valnou většinu drží WoW. Navíc má WoW tak velké množství obsahu po těch letech, že ho žádná nová hra nemůže trumfnout. Výrobu podobného kolosu těžko nějaká firma ufinancuje a hráči automaticky srovnávají s WoWkem a chtěji hned při launchi mít v nové hře to samé, co se ve WoW budovalo spousty let. -
Což mi příjde naprosto v pořádku. Kdo si koupí datadisk, většinou už má i původní hru.
-
nechce se jim protoze tam maji sve pratele s kteryma radi hraji. nikoho nebavi hledat nove pratele, tak pokud se jim nepodari vsechny presvedcit at dou hrat neco jineho tak proste zustanou tam kde jsou. a wow si udelal obrovskou komunitu diky tomu co nabidl a v jake dobe prisel. nyni je wow gameplay jiz zastaraly a prekonany. pokud by nekdo udelal wow jen z lepsi grafikou tak by uspech nemel, viz star wars a dalsi.
-
Jestli jsem to dobře pochopil ze stránek areanetu tak datadisky podobné těm z GW1 (samostatně hratelné) neboudou, ale místo toho budou rozšíření, které budou vyžadovat základní hru. Takhle se rozhodli, protože nechtějí, aby se opakovala situace z GW1, kdy museli několikanásobně krát implementovat tutorial.
-
A přitom je svět warcraftu neuvěřitelně hloupej a směšnej. No ale ten příběh co maj ve hrách a v knihách z warcraftu ten ve stupidytě nepřekoná nic. Prostě blizsráč neumí vytvářet příběh a univerzum.
-
Datadisky budou určitě. Nějaká stabilnější komunita bude taky určitě. A podle mě bude větší než u GW1. *3*
-
Prostě jamile vydaj Titan dají stávajícím WoW subscriberům třeba měsíc Titanu zadara. A předtím některým přístup do bety a potom i třeba nějaký blbiny do plné hry.
A mají přelitou fanbase z WoW do Titanu. -
Něco podobného mě taky napadlo. Domnívám se, že i tajemný Titan bude mít problém získat větší množství hráčů. Leda by Blizzard po vydání Titanu stopnul WoWko...
Jediný, kdo může "zabít" WoW je Blizzard tím, že ho prostě vypne. -
"Normální lidi" hrajou 4 hodiny denně? *1*
-
Souhlasím. Běžně vídám v chatu "LF DPS" apod. Náhodně to jde, s jasně nadefinovanou skupinou je to ale mnohem lepší.
-
Jistě by se našlo pár hráčů, co by v takovém případě WoW nechali. JENŽE, MMO jsou dle mého názoru postavena na zvyku a rutině. Hráč si zvykne na hru a stane se mu rutinou. Zvykne si na ten typ zábavy. Vytvoří si díky tomu ve hře silnou pozici - hodně postav, gear atd. a pak už se mu logicky nechce vše zahazovat kvůli nové hře. Proto hodně lidí hraje horší MMO, než by mohli. Jsou prostě příliš zvyklí na to, co mají a nechce se jim odcházet jinam.
WoW killer bude jediný a jeho tvůrcem bude sám Blizzard. Jinak žádné MMO, ač je sebelepší, nemůže WoW ani ohrozit. Bohužel. -
Já jsem osobně rád, že se Guild Wars 2 takto dobře vede. Guild Wars 2 je příjmené MMO hra, která přináší nový vítr. Doufám, že hru stále budou lidé hrát a i kupovat. A je jedno, jestli je to nějaký zabiják WoW, to je jendo. Já pevně věřím, že se u Guild Wars 2 udělá pořádná základna hráčů, ktaří jí budou stále hrát.
Hra je skvělá, jen doufám že vývojáři budou přidávat časem další datadisky nebo i DLC. I model free je úžasný. Člověk nemusí zaplatit ani korunu a může dosátnou i na placené služby, přes diamanty. To je super počin vývojářů a ceny těchto věcí se snižují podle toho jestli je hráči kupují ve velkém neob ne. V tomto směru vidím velký pokrok :) -
Neboj o wowku jse taky bude psát až výjdou pandičky :)
-
Možná, ale v dohledné době nebude. Spíše jsi to proměškal. Do bety se sem tam dostávali lidé přes různé soutěže a fóra.
Postřeh z mého pohledu je ale takový, že ty peníze vložené do hry máš na celou dobu její životnosti, pokud A-net nerozhodne jinak. Začínal jsem s preorderem, tedy den před oficálním startem a v rámci svého vhodného volného času hraju jen GW2. O zábavu uvnitř není nouze, lidí je plno, obsah mám asi ještě 3/4 neprojetý, dávám si to po malých dávkách. U SWTOR, WoW, Tera a dalších bych už zase jen přemýšlel, že příští měsíc musím zaplatit, tady nemáš toto zapotřebí. A když bys náhodou z vlastního pohledu koupil zajíce v pytli, tak ji bez problému prodáš. -
urcite bude, najprv sa musia ale venovat hracom, ktory ju maju kupenu :)