Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Odulin
    Sice za 5, ale stejně mě to stále láká a negativa zmíněná v recenzi by pro mě nemusla být fatální. No a před chvílí koukám vyšla pc waryna, takže za zkoušku nic nedám a pak se uvidí.:)
    • Tak dej potom vědět. Taky mě ta hra hodně zaujala.
  • Recenze mi příjde slušně napsaná. Některý lidi by se měli naučit číst. Ne jen čísla od 1 do 10. Pak by se dověděli to, co vědět chtěj.
    • Thanks cpt. obvious! That's really clever! We are just stupid creatures, and you rock!
      • I know
        • Are you sure? *5*
          • Please, stop this ridiculous nonsense.
  • Zayl
    No recenze buď jak buď, zaujal mě úvod. A napadlo mě: Jsme přesyceni proto, že se například high-fantasy moc nemění a nebo proto že vývojáři a originální mechanika jsou dva pojmy které se skoro nepotkávají?

    Od mount and blade se v oblasti melee bojů pokročilo přesně nikam. Od ... pradavných dob ultimy je magie furt stejně udělaná a jediný rozdíl který mě napadá byl v Two Worlds 2 a i tak ten systém nebyl propracovaný tak, jak bylo třeba. Kam se pohlo vyprávění příběhu? Dialogy zažily (podlě mě) přešlap s růžicí (aspoň v RPG) ale jinak je to taky furt to samé.

    Možná nevadí že po milionté mluvím s elfem, ale to, že zážitek z hraní je totožný. Koneckonců archetypy standartní fantasy jsou populární z dobrého důvodu a hra je médium interaktivní.
  • HC hrači jsou tak trochu divní, to my CoD hrači víme co to je pravej požitek z hraní. My CoD hrači nepotřebujem vyzvu ale pořádnej Wow efekt, vybuch a rychoul jizdu. Prostě hru a ne složité mechanismy, které tě po pár minutách unuděj k smrti.
    • Nikdy jsem si nemyslel,že hráči her,ve kterých je za cíl držet jedno tlačítko(velmi často hry typu cod),jsou podřadní lidé,ale tvé názory mě přesvědčily,a to o tom,že tito lidé jsou podřadní pro podřadné lidi.
    • Jednoduchí ľudia potrebujú jednoduché hry? *4*

      Preto má mainstream taký úspech...
      • EuroSamurai
        Lidi který makaj od nevidim do nevidim či příležitostný hráči potřebujou jednoduchý hry.
        Přítel mojí mámy je velice chytrej ale radši hraje něco co mu nezabere moc času hry jako cod či náký hry hraná v prohlížeči ovšem rád si občas zahraje hry jako je europa 1400 či jiný budovatelský strategie.
      • To je dobře že má uspěch, bude více CoD her. Jak se řiká v jednoduchosti je síla. *3* *3*
        • Technicka - rika se, ze v jednoduchosti je krasa.
  • Hra dostane 8, 9 = jeeee, podplacene, proc porad davaji jen vysoka hodnoceni, fuuuuj

    Hra dostane 5 = jeeee, oni jsou zli, zaujati, neumi to hrat

    Brekot ftw *5*
  • Nedalo mi to se nepodívat jak ten soubojový systém vypadá ...
    http://www.youtube.com/watch?v=g93mKDZ0i2E
    • na něčem podobném dojela hra o trůny
    • Cosi
      To nemohli udělat obyčejnou mlátičku? To si tam museli dosadit takovou zhovadilost?
      • je to špatný když jeden obrovskej ork zabíjí jednoho člověka minutu a mezitim do něj ostatní nepřátelé mlátí hlava nehlava. člověk si nakliká "kombo" a pak se jen nudí.
  • Recenze většinou nekomentuju, ale tahle mi přijde hodně slabá. Spíš ve mě budí dojem, že hru dostal recenzent, který podobný druh her moc nehraje. Ale nevím, možná se pletu. Každopádně zahraniční recenze, takhle špatně hru nehodnotí.
    PS: ten velkej je ork a ten malej skřet ... ne?
    • tolkien na to isol blbe, warcraft nam udava co su orkovia a co goblini!
    • ork a skřet je to samé, ten druhý je goblin
      • No tak třeba podle Tolkiena to to samé není (skřeti v Pánovi prstenů jsou v anglickém originále "goblins", a na začátku Hobita je to celkem pěkně vysvětleno).
        • praveze skreti v panovi prstenu jsou orcs
  • MikeiXX
    Lucie Jiříková je nejvytíženější recenzent na GAMES. :) Vemte ji někdy do FightClubu.
  • No tak lidi, vytvořte si na hru taky vlastní názor! Dnes jsem dohrál Dishonored a rozhodně bych jí nedal 9 z 10 (šel bych MINIMÁLNĚ o bod dolů). Tahle hra být špatná nemusí, i když musím přiznat, že jsem se na hru strašně těšil a jestli bude o pravdu jenom průměrná, tak to bude (alespoň pro mě) velké zklamání. Hlavně, aby nepokazili ještě Assassins Creed III a Medal of Honor Warfighter, jinak se asi půjdu projít po pláži...
    • Caincz
      Já bych Dishonored dal zfleku sedmičku jako příjemné, ale jen lehce nadprůměrne a ne zrovna objevné dílo, takže za mě plus. Chce to nejen sledovat číselná hodnocení a nebýt ovce, ale to neplatí jen u her...
      • Souhlas, vím, že se to sem nehodí, ale mě přijde, že celkově hrám od Bethesdy recenzenti tak bodík nebo dva přidávájí (nejenom tady na Games)... 4 první diskutující hru v podstatě odpískali jenom proto, že z recenze usoudili, že hra je špatná (průměrná).
        • ales.smutny
          Dishonored jsem psal já a věřte mi, že je mi opravdu ze srdce jedno, od koho hra je. Od nátury nesnáším jakékoliv škatulkování podle výrobce. A upřímně, přijde mi neskutečně kontraproduktivní omezovat se jen na kritiku z pohledu čísla. On je pořád ještě primární ten text a argumentace.

          A Lucka myslím vyjadřuje poměrně jasně, v čem tkví problémy téhle hry.
          • Tak ja myslim ze skatulkovani podle vyrobce je celkem dobre , protoze kazdy vyrobce cehokoliv ma nejakou reputaci , a kdyz ji ma dobrou je daleko jistejsi ze jeho vyrobek bude kvalitnejsi a vyplati se o nej zajimat a pripadne do nej pak investovat. Pokud tohle clovek nedela a je mu jedno od koho vyrobek je , stravi vetsinu zivota po servisech , opravnach a hranim spatnych her:)
            • ales.smutny
              No jo, jenže já mluvím z pohledu recenzenta a konkrétního hodnocení titulů ;)
        • smejki
          Bethesda (Softworks) není tvůrcem Dishonored, nýbrž vydavatelem. Takže pokud se mám držet tohodle vzorce a podívám se na "hry od Bethesdy", tak to žádná sláva není. Jediné, co se možná přeceňuje, je práce studia Bethesda Game Studios.
          • Takže to znamená, že jim do toho Bethesda kecala. Bohužel i v takovém Battlefieldu od DICE cítím zásah EA (můžete to brát jako spekulaci, i když to je fakt - BYZNYS), jinak proč by to tak kouskovali (DLC), když to nikdy předtím nedělali? Prostě EA a Bethesda jsou pro mě mechutně rejžující vydavatelé. Jé začal sem tu psát o recenzi na Of orcs and men a teď tu píšu o rejžování. *1*
            • smejki
              diskuse na téma "hra X od Y je špatná", je úplně zbytečná, pokud není řečeno, ", protože...". Zvláště v případě, kdy X je TES a Y je Bethesda.
            • Budte radi ze Bethesda existuje. V dnesni dobe EA , UBI a dalsich tovaren na hry porad delaji a vydavaji hry ktere maji nejaky smysl. A neverim ze by jina firma dokazala v dnesni dobe vyrobit a prodat hru jako Skyrim , i kdyz na nem jde najit plno chyb , tak podobnou hru nenajdete . Pokusy typu Gothic 3 nebo prvni dil Two Worlds moc diru do sveta neudelali a byly zabugpovany 100x vic nez Skyrim nebo Oblivion. A nikdo dalsi se do her tohohle typu nehrne , pac to neumej.
        • Chtěl bych rozvinout můj komentář. Řekněme, že mám 5 kamarádů, dva z nich jsou občasní hráči těm např. Skyrim připadá jako velmi dobrá hra. Další normální hráč říká, že Skyrim je vcelku dobré RPG, ale má pár chybek. Další dva ,,extrémní'' hráči, kteří s prominutím jsou větší hráči než vy nebo já, říkají, že Skyrim (bez mdů a bez posledních patchů) hodně špatná hra stejně jako byl Oblivion. Takže bych chtěl říct, že já opravdu nevidím na hrách od Bethesdy nic fantastického.
        • Menttor
          Nejenom od Bethesdy...mainstream hrám se tu dává automaticky 8-10 bodů, kde 8 je v podstatě podprůměr.
          • Tak celosvětově jo, ale já hraju i sedmičky a někdy sklouznu i šetkám (hodnocení), prostě pro mě občas hůře ohodnocená hra dopadne lépe než titul jako např. Skyrim (o něm nechci začít mluvit první měsíc to byla PŘÍŠERNÁ hra a nebýt módů tak pořád je).
        • Dishonored není od Bethesdy.
          • Dobře, Bethesda je vydavatel nebo tak něco, ALE klidně bych se s tebou vsadil o 500 KČ, že Bethesda jim do vývoje hodně kecala.
            • Je Dark Messiah to byla a je opravdu pecka.
            • Tak fajn, beru. Řekl bych, že nekecala, na žádný bug jsem nenarazil *1* Já v tý hře nic Bethesďáckýho nevidím, vidím tam HL2 skříženej s Thiefem, hudební minimalismus Arx Fatalis a souboje "na kordy" jak z Dark Messiaha, který připomínaj to co mám od Arkane rád. Ale kašlem na OT.
  • Nevím jak ostatní, ale já teda z týhle recenze nejsem vůbec moudrej. Dověděl jsem se vlastně jen, že to má dobrej příběh, blbej level design a nějaký problémový ovládání...

    Tím tahovým systémem boje v reálném čase se myslí jako co? Kdybych neviděl screenshoty tak bych si pod tímhle představil souboje alá Final Fantasy. Jak funguje ovládání dvou postav najednou taky netuším. Vypadá to jako zásadní fičury týhle hry, snad by to teda mohlo být aspoň trochu vysvětleno.
    • Keyz
      Recenze by měla mít nějakou formální a obsahovou stránku.Prostě je nesmysl,že to je celé subjektivní.Recenze existuje dlouho a v každém oboru jsou nějaká pravidla co tam má být.
      Pak by byla naprosto na prd kdyby si tam každý dával/nedával co chce.
      • 13_11
        Dlouhodobě sleduji tvé (a nejen tvé, bohužel) nepochopení pojmu recenze. Pokud nejde o hromadný trolling, pak mě vážně zajímá:

        1) Pověz mi, jaká pravidla mají v recenzích být a na portálu GAMES.cz nejsou?
        2) V čem je na prd, že si autor do recenze dává cokoliv, co chce a co mu/jí připadá důležité v recenzi zmínit?
        3) Rozepiš se, prosím, na téma: formální a obsahová stránka recenze. Děkuji.
    • Naprostej souhlas, recenze by mohla být tak o 3 nebo 4 odstavce delší.
    • Mě přijde, že je ta recenze useklá. :|

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit