Přejít na výpis diskuzí

Bleskovky

BLESKOVKY 8.11.2010 
79089 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zloději vykradli byt autorům připravované indie hry Project Zomboid. Vývojáři mají pouze ranou...

    dementi, záloha jim asi nic neříká a mít všechnu práci v jednom bytě? to ta hra asi za moc stát nebude :D
  • Hráči na Metacritic ukazují prostřednictvím nízkého hodnocení (průměr 3.8/10) své znepokojení...

    Naprosto souhlasím s uživatelským hodnocením na metacritic. Nechápu zastánce Rage, hlavně tady na games.cz. Díky bohu, že si hru můžu stáhnout, než abych vyhodil peníze na nějaké nedodělané nudné hře.
    • Tyhle lidi vopravdu mlatit po hlave, jinak to s nima nejde. Nez aby za "podle nich blbou" hru davali penize, radsi ji ukradnou. Co takhle tu hru vubec nehrat? To by te nenapadlo vid?
      • Hry stahuji na test, pokud je zábavná, tak si ji koupím. Rage jsem po 2 hodinách nudného hraní odinstaloval, takže tvoje "rada" je zbytečná.
        • Viz lambada...
      • Presne tak,misto aby hraci tvurcum ukazali,ze hra je spatna a ze o ni nestoji,tak ju radsi stahnou.
        Jenze tvurcum takhle tezko dojde,ze hra je spatna,kdyz uvidi,ze hra se ve velkem stahovala.
        Takhle to vede k jedinemu-svadeni nizkych prodeju na piraty,misto toho,aby si mohli uvedomit,ze proste udelali neco spatne.
        A uprimne,tezko jim to vycitat ,kdyz na jedne strane vidi nizke prodeje a na strane druhe pocetnou piratskou aktivitu kolem hry.
        • MidnighT91
          To už je ale problém autorů hry že jim nedojde že si ten jejich nedodělanej sh*t 80% lidí radši stáhne aby ho nejdřív vyzkoušely... Rage jsem taky stáhnul a jsem za to rád, protože teď vím že nevyhodím 1200 za hru která se jen stěží rozjede a navíc není tak úžasná jak o ní tvrdí reklama...
          • Zhlédněte intro z bojovky Ultimate Marvel vs Capcom 3.

            Naprosto souhlasím.:)
  • ZvacA

    Stáhněte či poslechněte si ukázky ze soundtracku k Battlefield 3.

    I z půl minutových ukázek si dovolím tvrdit, že teda nic, co by vyloženě nadchlo. Snad jen klasicky zaujme úvodní melodie v menu, ale zbytek jen nevýrazný syntetizátor. Možná to dělá zmlsanost touhle záležitostí ( http://www.youtube.com/watch?v=YGxrsUA5wrM&feature=BFa&list=FLhhxq_v7WyYxLlx_aCq0Skw&lf=mh_lolz ), sice neoficialita, ale jinak parádička - hlavně v čase 1:55 :D
    • hezka hudba, hlavne od te 1:55, ale nejak me to k BF3 nesedi. BF3 je o "soucasne" valce, letadla, tanky, moderni zbrane, elektronika. K tomu vic sedi ten sytnak a elektronicka hudba. Ta hudba na youtube by se hodila spis do nejake fantasy akcni rpg hry. :)
      • Nemusi byt vsude hip hop,elektro apod snad ne?
        • a kdo tu mluvi o tom, ze to musi byt vsude?
  • John Carmack: „Playstation 3 má slabou paměť a špatný I/O výkon.“

    tenhle člověk je mi sympatický čím dál méně. První se vykašle při vytvařeni RAGE na pořádnou optimalizaci a ted se naváží do Playstationu, který má podle mě skvělý výpočetní výkon. Ten člověk by se měl nad sebou zamyslet. *10*
    • IO vykon nema s vypocetnim vykonem jako takovym nic spolecneho. Alespon ne tak, jak to John myslel (tedy aspon jak si myslim, ze to myslel) *3*
      PS3 nedovoluje unbuferred IO na disku. Naproti tomu XBOX360 i PC zvlada unbuffered IO bez problemu. Efektivne to ma za nasledek nizsi vytizeni CPU, mensi spotrebu pameti a vyssi rychlost.
      Za dalsi PS3 ma sice relativne "dost" pameti, ale jako vyvojari ji nemuzeme vyuzit. Neboli jeste pred rokem si PSOS sebral kolem 120MB RAM z 512! Az teprve minuly rok to snizili na 50MB (43 XDR, 7 DDR) neboli temer 10% celkove kapacity. Na XBOX 360 ale porad nemaji (32MB i s XCLR).
      + to, co psal kolega vyse (fff) *5*
      Papirove je to skvely stroj, ale pokud potrebujes ze seriove konzole vytahnout maximum, mas smulu.
    • Ale on se nenavazi do vypocetniho vykonu. Prectete si ten clanek znovu. On rika ze rasterizer RSX je spatny, tzn. spatna je graficka karta. Naprosto s nim souhlasim a kazdy, kdo neco programoval na PS3 vam rekne to same. SPU a PPU jsou na PS3 naprosto v pohode a srovnatelne s vykonem Xbox 360.

      Druha vec je pamet. Obe konzole maji sice stejne mnozstvi 512MB, ale rozdil je v tom, ze PS3ka ji ma rozdelenou na system memory 256MB a video memory 256MB, podobne jako to je u PC. Xbox 360 ji ma tzv. shared. U PS3ky je tohle celkem problem, protoze se vam do system memory musi vejit celej .self executable file (klidne 20-50MB velky soubor) a zaroven i vsechny data. U Xboxu si pamet ridite jak chcete.
    • Tak mi to prijde,ze se snazi si znepratelit co nejvice hracu.Prvne se navazel do PC a dal tomu korunku zmrsenou pc verzi a ted se zase pro zmenu navazi do PS3.
      Uz jen cekam,kdy neco placne na ucet xboxu *1* .
      • Já bych to taky nebral jako zrovna něco relevantního. Zase je spousta lidí, co stojí za Playstationem a sou proti Xboxu, prostě pravda bude klasicky někde uprostřed. Každopádně škoda, že třeba Gears of War sou Xbox-only :(
        • GoW zrovna neni dobry priklad toho, ze by nekdo preferoval jednu nebo druhou platformu, kdyz MS si v podstate GoW u EPICu objednal. Zrovna EPICi by klidne radi udelali PS3 ci PC verzi, ale verim tomu, ze jim MS dava hodne slusne prachy, aby to prave neudelali.
    • John Carmack: „Playstation 3 má slabou paměť a špatný I/O výkon.“

      Přesně to mě napadlo. Jeho názor je mi po vydání RAGE tak nějak jedno :)
  • Bacha...

    na jazyk Carmacku! :)
  • V Battlefield 3 bude 12 odemknutelných typů maskáčů.

    OMG proc??? kazda valcici strana ma 1 barvy .. zase z toho delaj call of duty omg... kazdej jiny hadry, demence
    • Me jen prekvapuje,ze to jeste nekomu neni jasny,na jakou skupinu hracu ma bf zacileno. *3*
  • MishKonn

    Sefton Hill z Rocksteady Studios předvedl Batman: Arkham City v pořadu Late Night with Jimmy Fallon.

    Jimmy's the MAN! :))) Haha, dobře si to povodil.
  • Podívejte se na limitovanou edici hry Batman: Arkham City, která kromě hry obsahuje sošku, art book,...

    A cena bude jako u ostatních SE do 2500Kč?
  • Malleth

    Hidetaka Miyazaki: „Některé části Dark Souls jsou možná až přehnaně těžké, ale je to tak...

    No....to má pravdu
  • skaven123

    Hráči na Metacritic ukazují prostřednictvím nízkého hodnocení (průměr 3.8/10) své znepokojení...

    fiiha, a ja som si myslel ze recenzie v casopisoch su objektivne *12*
    • Hráči na Metacritic ukazují prostřednictvím nízkého hodnocení (průměr 3.8/10) své znepokojení...

      ...a co toto? http://games.tiscali.cz/tema/metacritic-valci-se-spammery-poskozuji-hodnoceni-her-57089 kludne moze ist o nieco podobne, este samozrejme podporene tym, co sa okolo Rage vytvorilo...mozno az prehnana hysteria...
      • skaven123
        mozno, a mozno sa za to id soft skryje, ze nasa hra je super, to len spammeri... *15*
        • Hráči na Metacritic ukazují prostřednictvím nízkého hodnocení (průměr 3.8/10) své znepokojení...

          ...ide o dve veci...ze su/boli technicke problemy na PC - tam je kritika opodstatnena. Na druhej strane verzie pre X360 a PS3 bezali v poriadku, cize vacsina kritiky vznikla kvoli problemom na jednej platforme z troch...ale citat niektore nazory (aj v recenziach) napr. o slabsom pribehu a pod. No to snad od Rage niekto cakal, ze to bude pribehove RPG? No to snad nie... :) Mam taky pocit, ze pri Rage sa vsetky kriteria hodnotenia sprisnili...asi je to smola vyvojuarov ako id soft...ludia mozno cakaju az priliz...
    • Jak by mohly, kdyz je pise jeden clovek? ;)
      • skaven123
        tak potom je len amater, takych je na nete kopec
        • A co to je amater? Profesional za svou praci bere plat, to recenzenti berou. Pak jsou recenzenti profesionalove. Pripadne amater by byl ten, ktery nema v onom oboru dostatecne vzdelani, jen se o vec zajima jako samouk. Jelikoz neexistuje zadna skola na psani o pocitacovych hrach, ani zadne kurzy (nebo o tom nevim), pak by byli recenzenti poc her amateri. Kdyz to shrnu, tak jsou to poloamateri-poloprofici ;)
          Kazdopadne recenze na takovou neuchopitelnou vec jako zabava v pocitacovych hrach se vzdy z velke casti odviji od toho, koho co bavi... A kazdeho bavi neco jineho...
          • skaven123
            zase ja som cital nieco o tom, ze aj pc verzia trpi gamepadovym zameriavanim, ze su priserky strasne zabrzdene, aby sa dali zabit aj gamepadom, takze nieje to len grafikou
            • Tos blbě četl, naopak, potvorky tam skáčou jak gumídci *15*
          • skaven123
            zvlastne, ze taki staresinovia ako ice a andrew to vedeli, neskryvali sa za korektnost alebo neodkyvali veci len preto, lebo ... (kazdy si doplni to svoje)
            • A mimochodem, ctenarske hodnoceni Rage na Metacritics se pravdepodobne odviji od technickych problemu na PC, nez ze by hra byla po hratelnostni strance spatna...
            • skaven123
              Robotron3: to je tiez legitimny nazor
            • skaven123: Driv byla za prve jina doba. Redaktori casopisu jako Excalibur a Score prevysovali svymi vedomostmi tehdejsi hrace, kteri jeste nemeli pristup k internetu. Takze zcela osobni nazory hraci hltali a brali si je za vlastni. Dnes by to melo uplne opacny efekt a vzbuzovalo by to o to extremnejsi kontroverze.
            • skaven123
              relativne, oni uz nepisu(ci?), ja som komentoval dnesnu generaciu recenzentov
              edit: a co je na tom subjektivne, ked ice alebo andrew napisali ze hra xy je skvela, tak velka vacsina citatelov sa s tym stotoznila(a naopak), nevznikali taketo kontroverzie ako dnes. na tiscali dostal rage kolko? 8/10? skvela hra. a ta hra vobec nieje skvela, na pc, je robena pre konzoly.
            • To si ale odporujes. Nejdriv pises o objektivite a pak uplne naopak vydzvyhujes zcela osobni nazor.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit