Přejít na výpis diskuzí
20minutové E3 demo XCOM stále neodhání pochybnosti
26.8.2011 | Petr Poláček
44 příspěvků
-
První záběry vypadaly alespoň zajímavě, boj proti kapalině mohl mít svá pro i přes absolutní nespojitost s původními tituly. (Jen by se autoři museli být schopni zbavit střelných zbraní a brát to nějak logicky) Nynější čerňáci nejsou zajímaví, inteligentní, technologicky na výši- aspoň jeden aspekt by mohla pokročilá emzácká kultura dobívající Zemi mít (, aby to nebylo člověku v případě neúspěchu tolik líto).
-
No hlavne jde o to ze kdyby udelali strategii, tak udelaji daleko lip ... strilecek je vsude plno ;)
-
Nejsem stoupenec série XCom. Sotva jsem si některé díly vyzkoušel. Po přečtení textu jsem byl opravdu zvědav, co na mě ve videu čeká za hrůzu.
Kupodivu jsem se dočkal gameplaye s vcelku pěknou vizuální stránkou. Grafické zpracování mne zaujalo. Trochu bych se obával možné mělkosti hry - nakonec příliš toho neukázali, ale jinak (z videa) nechápu na co se tu plive, když pominu skalní fanoušky, které třeba štve noví směr, který následník, jak to často bývá, nabral. Zatím to vypadá pěkně pro oko akorát holt zase masově co do herního stylu.
Pokud hra nezůstane pouze u množství soubojů typu BiA (jak už zmiňujete níže), které jistě brzy omrzí a doplní jej dalšími propracovanými stránkami, zvlášť byla-li by nelineární, nemusí to být špatné. Z toho videa není moc vidět, ale dalo by se předpokládat, že vývoj není příliš daleko. -
prijde mi to jako naprosto ucebnicovej priklad, jak se da skvela PC hra domrvit snahou prodeje na konzole. Z toho dema mi to prijde jako bezducha a dost primitivni strilecka, kterejch je na konzolich plno. Vypada to, ze hra ma obrovskej potencial, ale bohuzel ve snaze prodat na vsech platformach a vsem vekovejm skupinam to dopadne jako Mass Effect. Dobehnout k prekazce, schovat se za ni, postrilet par nepratel a totez furt dokola od zacatku do konce.
-
to sice ano, ale má pravdu...
-
aha... a kde je Záškodník 1? V hangáru jsem ho neviděl...
-
"BiA (hral jsem jen prvni)" :DDD. jestli to tam pridali pozdeji, tak palec nahoru.
-
No podla videa je to naskriptovany CoD s nesmrtelnym hrdinou proti stovkam debilnych panakov, ktory si nevsimnu ze k nim niekto bezi zo strany a chcipnu po dvoch troch strelach, pricom polomrtvy spolubojovnik je behom par sekund zase na nohach bez zranenia *8* Cize hra pre 15 rocnych bez naznaku logiky, chjo.
Pokus o remake X-COM.. http://www.xenonauts.com/game-overview -
asi těžko to teď kvůli tobě budou celý přepracovávat :D
-
Tak o tom jsem nevedel... jestli to blokli kluci xcomacky tak mam pro ne jen spoustu sprostych slov.
-
Chlapci vzali tu diskuzi nad Brothers in Arms systémem poněkud za svou. Do té hry by neměla patřit absolutně vůbec! To znamená začít to celé přepracovávat. Má to být FPS stylizovaná do krásného prostředí 50/60. let. Základem je vynalézání, ne zastavování času jako v BiA a Fallout 3. Pokud XCOM bude vypadat takto, nemá žádnou šanci na dobrou prodejnost. Stylizovat, zbavit se zastavování akce, udělat pořádný přííběh a vypiplat se s detaily. Toť má rada. Pokud se jí studio nebude řídit, žalostně dopadne.
-
COD - připitomělá akrádovka *1*, ukamenujte mě mínuskama ...
Mě by stačila ta atmosféra z původního UFO:EU. -
to asi proto ze to byla skoro ta sama situace :)
-
Připomíná mi to ohlas před (a po) vydáním třetího Falloutu.... :)
-
Je pravda, že ta okamžitá adaptace ukořistěných mimozemských zbraní, bez předchozího výzkumu je výsměch, ale jinak jsem z videa pochopil, že nějaký výzkum a management tam snad bude.
-
Remake UFO do HD ještě minulý týden skutečně existoval: http://ufotts.ninex.info/
Měl i další vychytávky, jako multiplayer, možnost hrát za mimozemšťany a nebo takové užitečné blbinky jako podporu skrolovacího kolečka myši, nebo autosave. Prostě opravdu citlivě udělaný remake, nebo spíš možná mod. Bohužel to museli zabalit z důvodu autorských práv a přitom chybělo dodělat jen Ufopaedii a několik map... :( -
Rozumim, tim nazvem jdou vyvojari trochu proti sobe v ocich fanousku puvodnich her, nebo se to da brat jako zamer prodat hry vic diky spojeni s uz zajetym brandem. Nicmene to uz je potom na hracich samotnych jeslti se dokazou odpoutat od toho so maji s nazvem xcon z minulosti spojene a jestli jsou ochotni si hru uzit i kdyz je to neco uplne jineho.
-
Ano to je další správný pohled na věc. Otázkou je jaký má pak význam hru nazývat Xcom. Když lidi co to neznají si to zahrajou stejne protoze to bude dobrá hra a nezajmá je historie a lidi co to znaj na to budou akorád nadávat že to nemá nic spolecneho s Xcom a pravdepodobne si to nekoupí.
-
Tak tohle je paradni vec. Osobne me nezajima jak se to jmenuje a jestli to dostatecne navazuje na puvodni xcomy (ktere jsem nikdy nehral). To co vidim pred sebou je hodne nadejne vyhlizejhici a originali hra, na kterou se uz ted tesim.
-
V poslednim dile kdyz jsi byl v krytu tak to slo ne?