Přejít na výpis diskuzí
3D helma Oculus Rift ukazuje, jak se s ní hraje Team Fortress 2
4.4.2013 | Ladislav Loukota
99 příspěvků
-
Hlavně když na tom půjde pořádně porn.
-
¨Myslím že po hodinovém hraní upadne hráči hlava i kdyby to mělo 10 dkg. a to si myslím že má víc .Ale za pokus by to stálo.
-
-
Asi tak nejak. Keď sa človek pohodlne oprie, tak s tým 2 hodinky i viac vydrží, ale keď má pri tom pohybovať hlavou hore-dole a sprava-doľava aby ovládal svoj pohyb...
-
-
Vypracované krční svaly se stanou jedním z poznávacích znamení hráče *1*
-
-
Dobrá změna od stereotypu vychrtlíků. *15* *3*
-
-
Vychrtlík se svalnatým krkem taky není žádné terno. *15*
-
-
-
-
Má to myslím kolem 300g ... což pokud vím není o tolik moc, než pořádné sluchátka moje Senny HD 600 mají kolem 260g a hlava mě nikam nepadá ...
Řekl bych, že i změna těžiště nebude takový problém, ale to se uvidí. -
-
Přirovnal bych to k čelovce. Člověk ji může mít dlouhé hodiny, ale pohodlně se s tím rozhodně cítit nebude. *15*
-
-
Jo to asi určitě ... Takové zažízení podle mě nebude na dlouhé hodiny hraní ani moc stavěné. Řekl bych, že to bude víc namáhat oči ... přirovnal bych to ke čtení malého textu, člověk to musí dát blíž k očím a když potom zvedne hlavu tak očím trvá, než zase začnou ostřit pořádně. Takže to vidím, na hraní s častýma přestávkama, aby si jak hlava tak oči odpočinuli. Pokud vím tak ani klsické 3D není moc vhodné na několikahodinové hraní.
-
-
Aby se zabranilo namahani oci kvuli vysoke akomodaci oka diky blizkosti obrazovky jsou tam prave ty cocky, ktere snad posunuji ostrici bod do nekonecna.
Ohledne klasickeho 3D. Doma hraji na velke 3d panasonic TV a bryle na sobe muzu mit i nekolik hodin aniz bych pocitoval jakekoli nepohodli nebo zavrate.
Nicmene 300g na hlave/usich a 300g pred ocima asi bude docela rozdil. Pro me je kazdopadne zklamani to, ze dle videa a zkousejiciho obraz vypada, jako by jste se divali do trubky. Trochu jsem doufal, ze pokryji i periferni videni. -
-
Tak tohle je devkit ... třeba hotová verze bude mít i periferní vidění, ale pokud bude mít klasické rozlyšení 16:9 tak tam moc toho místa na periferní vidění nebude. Pokud by neudělali něco jako 1920x540 pro každé oko.
-
Já s pokrytím periferního vidění počítám, jinak by snad takové brýle neměly smysl *13*
-
-
-
-
-
-
jak rychle se po tom slepne? :D
-
ja vam nevim...lide odmitaji nosit 3d bryle a ted by si meli brat na hlavu helmy?
-
-
Řekl bych, že mezi 3D brýlemi a Oculus Rift bude diametrální rozdíl. Takže prosím nesrovnávat. *5*
-
Proč by někdo odmítal 3D brýle? Já sem dostal dvoje k TV a když si je nasadím, tak po minutě ani nevím, že je mám.
-
-
Já bych do toho šel hned. Vyjde to levněji než tripple screen a na závodění to bude podle mně úplně masakr. Určitě by na tom byla nejhustší nějaká hra typu Dear Ester, s hodně částicovými efekty, kdy člověk chodí, kouká kolem a kochá se :) Ale po třoše zvyku myslím, že i FPSka se s tím budou hrát parádně. A Pokrok od VFX1 vidím hlavně v tom, že to má fakt rychlé odezvy a dobře nastavenou a vychytanou optiku. Tohle už by mohlo pomalu otevřít dveře do světa VR. Pak nějaké ty rukavice, zavešení v popruhu, no ještě zažijem věci, to vám řikám :)
-
-
Souhlas. Já už se nemůžu dočkat! *1*
-
-
Keby ma s tymto na hlave pristihne mama v obyvacke tak si o mne pomysli ze som bud blazon alebo mentalne retardovany jedinec :D
-
-
To si myslí bez ohledu na to, co máš na hlavě.
-
-
A ty si niaky mudry skurvy syn co uraza ludi co?
-
-
čobol plz
-
-
-
-
Podle mě je to bomba... ještě si zahrát něco jiného než team fortress 2, stejně celkově musí to být super... nějáký horor na to by byl zajímavý třeba *3*
-
-
Jojo, pravda. Enginy nam kraci milovymi kroky kupredu. Takze nejaky porady horror teba na Cryenginu, to by bylo. No, uz Crysis samotne by mohl byt fajn zazitek. Navic, ted implementuji 3D videni na jiz zavedene principy. Je tu ovsem sance, ze OR prinese nove moznosti jak se doslova "divat a hrat".
-
-
Tohle ve spojení s nějakým vesmírným simulátorem bude paráda. Star Citizen by je měl podporovat ... to potom souboje z kokpitu budou parádní. Ale je to jedna z věcí, kterou bych chtěl před koupí zkusit protože bych řekl, že to zrovna levné nebude.
Celkem by mě zajímalo jak nakonec bude vypadat ten jejich finální produkt, protože když si vemu jaké displeje se dneska dávají do telefonů tak jak s velikostí tak s rozlyšením snad nebude problém. -
https://www.youtube.com/watch?v=FxwknXZ_fR0
další vynález -
-
pfffff
https://www.youtube.com/watch?v=eg8Bh5iI2WY -
To je přísný , s tim bych nechtěl hrát age of conan *15* , ale na fyzičku určo dobrý *3*
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=07IwxUD8N8E ale jinak tohle spojení oculus rift s hydrou vypadá celkem zajímavě ...
-
-
a co toto :)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GQK48duvld0
hydra namiesto positional trackeru - nie je to take zle ako sa cakalo. super moment je ako sa naklana z okna... to s internym trackerom v devkite nepojde...
hydru mam, rift uz skoro shipnuty :) -
-
Jo to vypadá zajímavě ... sakra mám větší a větší chuť si ten devkit koupit taky. Ale zatím pro to nemám využití. Ale tak ve finální verzi by měl být i ten position tracking takže tam už nebudeš hydru na tohle potřebovat. Ale zajívaé by mohlo být hydrou ovládat útoky např v Mount and blade ... to už nebude tak daleko od reality.
-
-
mno, podla toho ako stihaju shipovat je dost mozne, ze posledne pre-ordere budu dorucovane nie daleko od uvedenia consumer version, aj ked asi trochu prehanam...
jednoznace treba sledovat http://www.mtbs3d.com/phpbb/viewforum.php?f=140
a este si tu dovolom upozornit na najzaujimavejsi herny zazitok z poslednej doby. XRA vydal demo "Memory of a Broken Dimension", da sa to sice prejst za par minut, ale finalna hra by mala byt este ovela zaujimavejsia.
-
-
kua
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GQK48duvld0
-
-