Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ja taky plne souhlasim,, ja mel jen to stesti, ze jsme meli pevnou linku, takze jsem ty cesty na kole obcas mohl vynechat :D
  • ...toto ma byt pokracovanie jednej z najlepsich hier co som hral? smutne...co to ma spolocne s ja2?
  • Tohle mi pripomnelo stary Dark Colony jak tam do sebe vzdy emzak s marinakem sili 2 minuty s hektolitry krve nez jeden padnul *1*
  • Já jsem trochu smutný. Vůbec to nevypadá jako blbá hra. Ale "tahovky" už se dneska si nenosí. A to je velká škoda, protože není nic lepšího než si udělat kávu nebo kakao a rozmýšlet několik minut tah a pak ho s očekáváním "odkliknout" a čekat jak to dopadne a co udělá soupeř. Pseudo tahové strategie s možnosti zapauzovat realtime děj. To prostě není ono. A zrovna tato hra byla naprosto kouzelná. Bohužel se domnívám, že dnes už se něčeho podobného nedočkáme... Stejně jako nezažiji časy kdy jsem musel sednout na kolo a jed přes celé město, abych zjistil že kamarád není doma. Doba jde dál a my může buď "fňukat" a nebo se přizpůsobit. A já si dovolím ten luxus a budu někdy plakat a někdy se přizpůsobím. Jak to bude v případě této hry? to se uvidí! Dobrou noc.
    • Dobře napsáno *3* Nezbývá, než souhlasit.
  • no tak to jsem zvedav. JA2 byla srdcovka. tady vypada uplne komicky, kdyz po sobe dva strili ze vzdalenosti 10 metru a netrefi se...zhave vystrely 2 hadra
    • SHULAS. cele to posobi ako suhrn smiesnych momentov z tej hry. Takze ak to ma byt to naj co nas tam caka, tak je cas sa zacat pripravovat na to, ze to okremmena nebude mat s JA seriou nic spolocne.
  • trolo
    toto neni remake.. len chcu z dobrej hry vytlacit este nejake prachy. keby to bol remake tak vylepsia grafiku a mozno niektore nedomyslene veci dovedu k dokonalosti. ale toto je skor prerobenie na styl comandos, desperados s menom JA *10* *11* *12*
  • me to pripomina commandos. akorat z tech mam lepsi herni pocit.
  • Taky by mohli udělat remake Spellcrossu *9*
    • Tak tohle je napad jak vino... Kruci to byla na svou dobu hra jak vino...
      • Zayl
        No ne že by konec Spellcrossu nedával prostor pokračování ... ale nemyslím že to je zrovna ideální pro dnešní trh.

        I když je pravda že moje dohrání bez ztráty jedné jediné jednotky za celou hru na nejvyšší obtížnost mě naplnilo dobrým pocitem :p.
        • tak to kloubouk dolu ... ja furt nakupoval hummery
  • remake Ja2 v realu s moznosti pauzy?! To fakt ne, toho jsem se nejvic bal :(
  • O tom, že by se jednalo o alpha verzi jsem ve videu nic nezaslechnul, ale i tak mě udivuje, kolik lidí si tu myslí, že ve fázi alpha se dá ve hře ještě udělat plno změn. Alpha znamená, že hra je de facto hotová a testuje se na počítačích vývojářů, takže už se vychytávají jen bugy a o nějakých zásadních změnách nemůže být ani řeč. Beta pak znamená, že se dá hra k dispozici i veřejnosti, aby se mohla otestovat i na jiných konfiguracích než mají vývojáři k dispozici. Pokud by takhle vypadala alpha verze, tak bych ztratil veškeré naděje v tuhle hru, což nechci, protože JA 2 patří do mého top 10.

    http://www.1up.cz
    • Jenže i ta alfa dává vědět jaký bude koncept. Když tam nebudou klasické tahy, tak to prostě není JA. Podobně pohřbil Altar i UFO. Byla to sice dobrá trilogie, hlavně druhý a třetí díl, ale s klasikou to nemělo téměř nic společného.
    • Co znamena podla teba 'de facto' ? Alfa znamena to, ze mas urobenu verziu, ktora ma funkcne enginy a da sa spustit ako celok. Klucove ale nie je to, ze grafika ti spolupracuje s fyzikou, ale ako mas nastavene pravidla pre jednotlive komponenty. Tie sa stale daju menit. Tiez by som prezentaciu moznosti nebral ako finalnu podobu a teda na jej zaklade konecny produkt zatracoval.
      • Máš pravdu, že grafika v alfa verzi nemusí být finální (např. rozlišení textur apod.), ale těžko v této fázi ještě budeš měnit engine. Pokud by tohle byla alfa verze, tak to že ty postavičky nereagují na střelbu animací by se změnit dalo. I to že na sebe několik vteřin střílí a nikdo nikoho nezasáhne (to může být třeba nízkým skillem postav se zbraní). Ale těžko tu hru přepracuješ, aby podporovala taktický mód s action pointy, pokud to už neměli zpracované a ve videu jsem tedy nic takového neviděl.
        • Nemal som na mysli grafiku, ta je v takychto pripadoch spickou ladovca. Mal som na mysli skor vyhodnocovanie uspesnosti akcii a pod, ktore su do velkej miery zalezitostou premennych. Ale suhlas s TB modom, jeho nepritomnostou a narocnostou dorobenia. Po cisto technickej stranke si dorobenie predstavit viem, ale to by bolo fakt na dlho.
    • *1* *1* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit