Přejít na výpis diskuzí
Adrian Carmack a John Romero oznámí příští týden novou hru - first person střílečku
21.4.2016 | Aleš Smutný
43 příspěvků
-
Bohužel *9*
-
jsem zvědavý, Adrian je ve skutečnosti ten kdo dal Doomu ksicht a bez něhož by hra nikdy nebyla tak úspěšná, škoda, že všechny pocty utržili Romero s Johnem Carmackem a na Adriana svět zapomněl. Nevím co z toho bude a nic neočekávám, doba je už někde úplně jinde a na cokoli v lepší produkční kvalitě nebudou mít zdroje.
-
tak si to pamatuju dobre :) a pak ze dungeon keeper byl inovativni :D
-
jo, jsi Werdna, zlý wizard, kterého na konci třetího dilu parta hrdinů uvěznila v dungeonu. No a v wiz4 hraješ za Werdnu, začínáš v nejhlubším patře dungeonu a musíš z něj uninout na povrch, 10 pater. Jako nepřátele tam máš různé party hrdinů atd.
-
W4 je jak hrajes za zleho?
-
nejen retro, ale hlavně sado, respo maso, protože Wiz 1-5 jsou hodně těžké. Wiz 4 je myslím považované za nejtěžší RPG vůbec (kam se hrabe dětská Dark Souls).
Wiz 1-3 je dle mého lepší hrát na emulátoru, stáhneš SNES emulátor a pak někde ehm najdeš LLylgamyn saga, má to vylepšenou grafiku
https://www.youtube.com/watch?v=N2ZLdScOxvE -
no tak mohl bych to vzit zgruntu od W1, mam je vsechny na GOGu :D Ale to uz je ultra retro :D
-
když už tak rozjeď celou trilogii - Wiz VI, VII, VIII - the Dark Savant Trilogy. Můžeš si přenášet party.
http://www.resonant.org/games/wizardry/wiz6/wiz6advice.htm -
tohle mi nedelej, dostal jsem straslivou chut rozjet Wizardry 7....
-
tyto návraty většinou nefungujou. Doba je jinde, kluci nám zestárli a s věkem člověk ztrácí kreativitu. Historie je plná příkladů, viz třeba nepovedený návrat Jane Jensen (designérka geniálních Gabriel Knightů). Pro mne osobně je největší vývojářská legenda David W Bradley. Wolfenstein 3D, Doom ani Quake jsem nikdy nějak nežral. V podstatě první doomovka, která mne začala bavit, byl až Jedi Knight II
-
Nechci nic odpírat jejich zápisu do herní historie zlatým písmem, ale jsem stejného názoru jako ty.
-
Padlá legenda.
-
:)
-
Tak to su fakt zvedavé.
-
Daikatana 2? *3* ne fakt si přeju aby tohle dopadlo dobře, i kdyby se to tak fakt jmenovalo *1*
-
Sranda musí byt mily Salomone, a ano, mas pravdu sem skutecne většinou moudrost projevovat nechodim, bylo by to hazeni perel svinim :)
PS: a jo Daikatana byla dobra, jen to skoro nikdo nevi, to je ten problém. -
no more tears pls
-
No moc od toho zatial neocakavam. V poslednej dobe tieto "navraty" starych pardalov su skor priemerne az tragicke. Staci sa pozriet na tu tuctovku co placa Cliffy B. Mal radsej zostat v Epicu.
Ale mozno prave Romero by mohol priniest konecne nieco nove a zaujimave.
Trochu offtopic ale trochu poctenicko preco mozno aj Doom(4) vypada tak ako vypada
https://www.glassdoor.com/Reviews/Employee-Review-id-Software-RVW4012058.htm -
Ne. Není to vtipné.
-
alespoň žiji v době skutečných her a né 8 bitových bl*tek a dýl se dožiju... jsem rád že jsem mladší, doby tvého děctví stejně stály za h*vno a byl to promarněný čas...