Přejít na výpis diskuzí
Age of Empires Online byl průšvih, ze kterého se hra vyhrabala
20.8.2013 | Petr Poláček
60 příspěvků
-
Ja by som prijal plnohodnotne Age of mythology 2
-
-
Ale nesmela by to byť onlinovka, ako toto. A žiadne veľké zmeny v gameplay, len nová grafika a kampaň a nové národy.
-
-
Vsechny ty duvody neuspechu co pisou jsou blbost. Hlavnim duvodem neuspechu, byl zpusob jakym hru vubec zpustit. Ten jejich Windows Live do dnes nefunguje. Hra byla prevedena na Steam a presto musis hru aktivovat ve Windows live. Celou dobu ctes free free a pak to chce po tobe key a ve finale kdyz uz chces konecne utratit sve penize, tak z poloviny zemi nefungovaly platby ani pres Paypal a mesic mi blokovali penize nez mi je nakonec vratili, protoze transakce se nezdařila.
Kdyz nejakou free hru nemuzou nahodit ani IT, tak jak ji ma nahodit 10 lety kluk, který chce utracet tatinkovi penizky.
Dejte si do vyhledavace "how ti install AoE" a vyskoci na vas stovky diskuzi z celeho sveta a vsichni se zasekli na G4WL.
To myslim byl hlavni duvod krachu AoE online. *11* -
-
Já kupoval normálně v obchodu kód k národu a nebyl s tím problém. Respektive krom toho, že jsem to dost brzo přestal hrát (což se mi u zaplacené hry snad ještě nestalo).
-
-
Nemůžu říct nic jiného, než dobře jim tak. Ať si to svoje F2P strčí někam, kdyby vytvořili klasické pokračování a neprodávali ho po kouskách, tak bych jim svoje peníze klidně dal. A stejně budou pořád všichni pořád mlít dokola, že F2P je budoucnost. Kam to jen spěje...
-
-
presne F2P je absolutni blbost,hrani neni ani nahodou zdarma a zaplati se za nej mnohem vice jak za mesicni poplatky.
-
f2p samozrejme budoucnost je - casti herniho spektra (defakto vseho co je online, protoze dneska uz ti nikdo neda 3kila mesicne jen proto, aby zjistitl ze neni co hrat) ... ale uspesnych her bude samo relativne malo. Pokud se budem bavit o penezich, tak uspesni budou ti, kteri umi s malym kasparkem hrat velke divadlo ... ;D
Kdyz se totiz podivas trebas na swtor, tak to je doslova ekonomickej propadak a ani po herni strance to neni zadnej zazrak. Kdyz to pak vemes k pomeru vuci investovanym penezum, tak za podobny prachy jsou jini schopni vyprodukovat i nekolik AAA titulu. -
-
Ono, to musi sypat´´ ale zaroven i bavit, tady to zrejmne neslo uplne tak podle pocatecniho planu...
-
-
Přesně, podívejme se na Star Wars Galaxies.
At jde celý herní byznis k čertu, shoří na popel a zpopela vzejde nový řád, který otřese samotnými základy světa...
-
-
-
-
Ja nechapu jak muzou mit s klidnym srdcem ve FAQ napsany ze to neni P2W, a hned o bod nize ze platici zakaznik ma pristup k itemum co zlepsi jeho jednotky. *15*
-
-
ono to nefunguje v pvp jenom v pve
-
-
Tak to je solidni, to je od zacatku nebo to dodelavali? Ja to zkousel na zacatku a jak to bylo netusim.
-
-
Na začátku to fungovalo tak, že platící mohl používat všechny předměty, kdežto free pouze šedivé a zelené. Ty byly navíc vázany úrovní hráče, takže měl platící vždy navrch.
-
-
-
-
MS jsou d*menti v tomhle, takhle zničili řadu fungujících (čti: vydělávajících) značek na pc a když si nakonec uvědomili že to byla blbost, tak udělají to že vytvoří podřadné F2P AoE (a MS flight) s minimálními náklady na vývoj. Co hůře, ještě se pak diví že jim to nevyšlo a nevydělalo ty "miliony" jak se očekávalo v jejich statistikách. :/
Kéž by se MS v otázce těchto starých legendárních značek vzpamatovali a udělali plnohodnotná pokračování. -
-
Jelikoz se to netyka jen games, ale i OS, Office ... a dalsicho SW, tak to spis vidim na to, ze M$ pujde do peknych sracek komplet ... a nejspis dobre tak. Aspon se zase zbavimejednoho molocha ... a muzem se pustit do dalsiho ... trebas google ...
-
Stálo by je to nesrovnatelně víc a pravděpodobnost dosažení těch tebou zmiňovaných milionů není podle mě o moc větší (ano, může jim to vynést hodně ale taky nemusí, stejně jako u F2P). To co chci já a co chce většina potenciálních zákazníků není vždy totéž (což je koneckonců i v článku, naslouchání hardcore komunitě považují za chybu). Z pohledu fanouška AoE se mi tvoje myšlenka líbí, ale rozhodně bych MS kvůli tomuhle neoznačil za d*menty. Hádám, že rizika většiny svých kroků mají spočítaná povětšinou poměrně dobře ;)
-
-
Hlavni problem byla registrace pres Games for Windows, stravil jsem nad tim hodiny, ale furt se tomu neco nelibilo, tak jsem se na to nakonec vykaslal.
Ale co jsem pak slysel to stejne za moc nestalo tak jsem asi o nic neprisel. Ja zkousnu hodne, dokonce i uPlay pro assasins creed jsem se skripenim zubu nainstaloval a zaregistroval, ale Games for Windows je fakt jen vysmech hracsky komunite -
Kdyby nerozpustili originalni tym a drzeli se puvodni cesty tak by na tom ted byly lepe. Vidina penez vydavatele zkazila dalsi serii
-
Microsoft zveřejnil svých AoEO stránkách, že G4WL a tím pádem i hra budou 1.7.2014 vypnuty. Pak to zase rychle stáhli, ale internet si pamatuje *1* Psali o tom myslím i na IGN.
-
Hlavní problém bylo uspěchné vydání hry a hype. Takže hromada lidí (bohužel včetně mě) se nechala zlákat. Začátek navnadil jako správné demo (proto je zřejmě zdejší recenze tak pozitivní) na koupení národa a pak bohužel po pár hrách s koupenou verzí vyplulo vše na povrch.
Žádný skirmish, žádná akuce a mizerný trade system spamováním chatu. PvP pouze o vybavení u platících. Pokud mě to spárovalo s free hráčem (nemohl používat lepší vybavení a některé globání bonusy) tak chudák neměl šanci.
Takže jestli nakonec něco spravili, tak to stejně nikdo nezjistil, protože už tam v tu dobu nikdo nebyl, takže mi ten článek přijde spíš jako alibi a schovávání se za špatný ekonomický model, než přiznat chrlení nedodělků a čekání na zlatý dešť. Pohár trpělivosti u většiny hráčů přetekl po úvodním zklamání, respektive hypem, který nakonec hru pohřbil. Takže mi přijde, že chybou bylo vydat hru v takové stádiu v jakém byla na začátku a ignorace hráčů respektive minimální odezva zpočátku, kdy ještě měli hráči trpělivost. -
-
taky jsem si koupil řeky a ještě mi nefungovali všechny obchody a ani technická podpora to nebyla schopna po několika měsících vyřešit. Po 4 měsících po vydání to pak šlo z disku :(
-
Ja bych rek, ze oni proste predpokladali, ze "dneska se prece proda kazda blbost, obzvlast kdyz se to jmenuje po necem znamym" ... mno a nezadarilo se.
-
-
Chvilku jsem to hrál a i přes infantilní grafiku mi to přišlo i fajn, ale pak jsem to dojel do určitý úrovně a už nikdy znova nezapnul. Což je uplně pravej opak, jak by měla strategie fungovat, a jak fungovala AOE, ta se dá hrát stále dokola.
-
-
ty sam seš infantilnej
-