Přejít na výpis diskuzí
Alien: Isolation není o strachu, ale o zoufalství
15.8.2014 | Petr Poláček
99 příspěvků
-
O zoufalství bylo i posledních pár dílo Resident Evil. Aspoň o tom vývojářském....
-
-
Proč? Vždyť to jsou dobrý díly. Co chtěli udělat, udělali dobře.
-
-
Pokud chtěli udělat špatný Resident Evily, tak máš pravdu, tam je to na 10/10
-
-
Ale ony to jsou dobrý RE díly. Není v nich vidět problém.
-
Uff, tak to sadlo ako riť na šerbeľ.
-
-
-
-
Sakra, lidi, uvědomte si, že to ten člověk opravdu hrál a nejsou to jenom kecy z tiskové zprávy. Citace pro všechny, co na Alien: Isolation kydaj hnůj v diskuzi, aniž by strávili čas přečtením článku:
"Půlhodina s Alien: Isolation byla nadmíru stresujícím zážitkem, plynoucím zejména z NEUSTÁLÉ nejistoty, který z mých kroků vetřelec zase slyšel a vydal se zkontrolovat perimetr mým směrem."
"Creative Assembly se však ve snaze o různorodost rozhodli vyhnout kompletní linearitě a nabízí hráči relativní volnost. [...] Sledoval jsem kolegu vedle a ke stejné příběhové vsuvce se dopracoval jiným způsobem a prošel jiná místa."
"Na nižší a střední obtížnost tak může Amanda vyváznout živá i ze situace, kdy se schovává za stolem nebo ve skřínce a vetřelec kolem ní projde. Na nejtěžší obtížnost, tedy tu správnou, ale podobný výsledek nečekejte. Vetřelec vás spíš uvidí nebo ucítí a v tu ránu je konec. Slitování s hráčem = nula!"
E3 dojmy Pavla Dobrovského: http://games.tiscali.cz/prvni-dojmy/e3-dojmy-z-alien-isolation-sezral-me-vetrelec-239218 -
-
Je prostě divný, že to je vetřelec. To by mělo začínat tak, že to zapneš uděláš hluk vetřelec přiběhne, vyskočí na strop proběhne všechno co je v okolí, najde hráče a sežere.. A jestliže neuděláš zvuk ale ví, že tam jsi tak, to proběhne celé a zase hráče sežere *3* Tohle vypadá na vetřelce v důchodu.
Jo, kdyby to nebyl vetřelec...Anebo to přesouvání nebylo tak blízko vetřelci. U AvP to nevadilo. Tam jsi to řešil zbraní a byli rychlí jak asi mají. -
-
Takovýhle názory mě úplně ubíjej. Všichni brečej, jak není pořádná hra s vetřelcem, a když jim ji někdo udělá, najdou si tisíc a jeden důvod, proč ji odsoudit ještě před vydáním.
Navíc, Alien: Isolation vychází z prvního filmu, kde se vetřelec pohybuje pomalu a s rozvahou. Rychlou svini z něj udělal až Cameron ve Vetřelcích, takže ne, neměl by fungovat tak, jak píšeš. Měl by tě pěkně vystresovat a pohrát si s tebou, jako to dělal posádce Nostroma. A to myslím Creative Assembly zvládli zpracovat dostatečně věrně. -
-
No já to pochopil tak, že si je vetřelec v prvním díle natolik vědomý své převahy, že si s oběťmi hraje jako kočka s myší, ale to neznamená že není rychlý, jako jeho bratříčci z dvojky. Výmluvnou scénou myslím je, když pomalu zabíjí Lambertovou, ale Parkera sejme bleskurychlým reflexem.
Mě z těch ukázek vadí že vetřelec vystupuje poněkud dementně. Kořist je kousek od něj a on projde bez povšimnutí, přitom to má být dokonalý predátor, který cítí kořist zalezlou i několik metrů od něj.
Ale třeba to bude spíše dáno volbou obtížnosti, jak psal Pavel Dobrovský. -
Jako by snad bylo jasné, že tohle je pořádná hra s vetřelcem. Navíc i když tedy A.I bude vyřešena , tak to neřeší tu jasnou předvídatelnost. Vždy někde vyleze. Nelze ho nikam zavřít, je jedno co uděláš, protože prostě celou hru bude někde u tebe. A klidně ho tam snad i respawnou. Tomu bych i věřil... Kde je strach z toho, že jsi mu utekl a najednou tam je druhý apod? Tady víš, že je jeden a bude tam pořád i kdyby tam spadla atomovka.
Ty videa vypadali moc sehraně aby to byla čistě volná A.I. To by pak nemohlo být tak super filmové a hrát to jako nudli v 16:9 + čumět jak je to extra široké / filmové s useklou hlavou a všechny překvapení vycházejí jako ve filmu. -
-
Vetrelec: The Keyz Edition
Zapnes hru, udelas krok, vetrelec te uslysi a sezere. Hodnoceni keyze: Bylo to uplne jako doopravdy, kdyz potkavam vetrelce cestou z JZD a ukousne mi pul hlavy. 10/10 GOTY! ! ! -
Na tohle se mi skoro ani nechce reagovat. Jsem přesvědčený, že ta hra bude dobrá, protože jsem si pročetl dojmy lidí, kteří ji hráli na E3 nebo teď na GC. Každej web, co měl na některé z těchhle akcí zástupce, má hands-on preview a zatím jsem neviděl, že by byť jeden z těch novinářů napsal, že je to sračka, že se nebál, že tam je předvídatelná AI, nebo skripty, nebo že je to lineární, nebo že by to jiným způsobem nefungovalo, nebo že by se tam vetřelec respawnoval.
Vetřelec určitě nebude celou hru pochodovat tři metry za tebou jako Freddy Kruger, ale bude se pohybovat vlastními cestami a hrát si s tebou, proto jsou všichni na větvi z toho, jak stresující to je. V tom, že je tam xenomorf jenom jeden vidím výrazné plus, přestože v Isolation občas někoho zabiješ, protože to vyžaduje příběh, není to záležitost o kydlení jako Colonial Marines. Mnohem větší strach budu mít z toho, když vetřelce popálím plamenometem, nebo někam zavřu (fakt nevím, kde jsi přišel na to, že by to nemělo jít), ten uteče a já nebudu vědět, kdy a kudy se vrátí, než že za rohem bude čekat náhrada.
Jinak proč zmiňuješ video, nevím. Klasika trailer, sestříhanej aby zaujal. Na ten já se neodvolávám, svoje tvrzení mám podložená zkušenostmi lidí, co Isolation vyzkoušeli. To je myslím to nejmenší, co může udělat každý tady – přestat vlastními domněnkami mystifikovat ostatní a opravdu si o tematice něco přečíst.
-
-
To je pravda, ale nebyl z něj rychlík spíš až ve trojce? S tou jeho rychlostí v jedničce, on tam toho vlastně ani moc nenachodí, jestli s dobře pamatuju, takže vlastně pořádně nevíme, jaké měl schopnosti.
-
-
Rychlík začal být už ve dvojce (tam se projevilo to jeho lezení po stěnách/stropech + inteligence a vysoká forma instinktu).
A ano ve trojce byl na maximálce :D, díky jiné stavbě těla (při pohybu využíval aktivněji všechny čtyři končetiny což ho činilo ještě rychlejším).
-
-
-
-
-
Vím že je víkend, ale prosím Vás milá redakce, udělejte něco s tím neonacistou. Nemusím snad dodávat, že jej čeká krásná vyhlídková cesta do pekla, kde mu zajistím nadstandardní služby.
-
-
Hm, sice netusim, KOHO na tomto serveri zaujimaju kecy 2000 rokov stareho tesara, ale ok... v tomto pripade sa to da pochopit *1*.
-
-
:D
Si zabil vole :D :D :D
-
-
Som nevedel, že ježíš nazaretský bol udavač, nebola tak trocha úloha judáša v tej rozprávke o tisíc a jednej noci.
-
-
Neměl by jí být schopnej vycítit i přes zdi a překážky ? Alien nemá přeci oči, tak požívá jiné smysly.
Ale je možný že tenhle to má jinak, dá se to určitě příběhově obejít. -
-
přesně tak, navíc Alien je tichý predátor útočící ze zálohy, teda aspoň když je sám a pochybuju, že by svévolně taklhle dupal jako ve video
-
No oči nemá, to je pravda. Ale ono vlastně ani nikde nebylo specifikováno, jak se orientuje v prostoru. Možná sonar jako netopýr? Ten zesilovač na hlavě by tomu odpovídal. *1*
-
-
Hru si určitě koupím, ale prostě se stále nemůžu ubránit pocitu zklamání z chování Vetřelce. Je pomalej (což jako poctu prvnímu filmu jsem ještě schopnej akceptovat) a je slepej (to schovávání pod stolem kolem kterýho prochází je skoro jako z nějaké parodie).
A stejně na mě působila ta scéna jak napadne ty lídi, je taková nijaká.
Mám takový obavy že ty situace, který ve hře budu obsolvovat budou mít jediný řešení a že pokud se budu snažit řešit něco jinak, tak mi to hra nedovolí (prostě dvě výhybky - skript/úspěch - skript/neúspěch a nic mezi tím).
Třeba se strašně moc pletu a hra mě překvapí, ale mám strach že to nedopadne úplně dobře. Ať tak či tak jsem opravdu moc rád že tu máme další Vetřelce, ale pamatujete jak to dopadlo naposledy když jsme byly masírovaný tímhle krásným trailerem? https://www.youtube.com/watch?v=jBiwSzbPOzc -
-
.
-
A neříkali náhodou, že chování aliena nebude skriptované, ale bude mít svou AI? Stejně se ale uchýlí k nějakým scriptům, minimálně kvůli příběhu.
-
-
A ty jim to věříš?
Já už jsme na tehnle druh PR po všech těl lžích imunní...
Vsadím se, že když se jeho chování zrovna nebude řídit skriptem, tak stejně bude chodit v předem daných lajnách ze kterých nijak neodbočí... -
-
No já nevím, všichni novináři, co to hráli, jsou nadšení, jak to naskriptovaný není...
-
-
kdepak, mladej Hitler už má jasno *1*
-
No jestli je to ten typ novinářů, který před několika měsíci byly natáčení jak se u té hry "úplně strašně hrozně moc bojí" tak nevím nevím...
A tím pádem by to teda mělo znamenat že mě schovanýho pod tím stolem musí 100% najít že?
Ale budu se opakovat - rád bych se pletl a hru si užil, takže uvidíme... -
-
Jsou to novináři jako Petr Poláček, co napsal ty dojmy, který tady komentuješ, a Pavel Dobrovský, co si hru vyzkoušel na E3 a taky byl nadšenej. Článek od něj se dá na Games dohledat.
-
-
-
-
-
Náhodou ACM je jedna z nejlepších FPS na trhu a jen máloco jí může konkurovat.
-
-
To myslíš jako vážně nebo jenom trolíš ?
-
-
To se musíš ještě tak blbě ptát? *15*
-
-
Chci vědět, jestli je kluk narušenej nebo si dělá srandu :)
-
-
-
-
-
Je skvělý. Tak skvělý, že tu hru ani nechci hrát, protože bych se u ní pos...
-
Mandy,Mandy,Mandy...Stejně neutečeš ! *3*
-
Dopr****, já se tak těšííím. *1* *14*
-
Atmosféru to má solidní. Osobně mi je ale bližší pozice lovce než kořisti, takže si nejsem jistý zda tohle bude můj šálek kávy.
-
Popravde by me zajimalo jak to vypada pres ten Oculus Rift ... si u toho clovek zlomi vaz az se bude chtit prudce otocit dozadu za sebe *1*. Sice tyhle hry moc nemusim ale urcite si to koupim. *5*