Přejít na výpis diskuzí
Almost Human připravují Legend of Grimrock 2
22.2.2013 | Adam Homola
38 příspěvků
-
Zahrej si Brány Skeldalu, česká dungeonovka, která je lepší, než Grimrock.
-
Meli by konecne udelat dalsi dil ze serie dungeonu Might and Magic. Ale to je asi jen sen :(
-
Nikdy som ziadny dungeon nehral a jednotka ma bavila velmi,na druhej strane je vsak celkom smutne ze jedno z najlepsich ''rpg'' (minuleho)roku je hra z mrtveho zanru od indie timu bez prachov.
-
wtf pocity při hraní jsou nejlepší *15*
-
nejhorší je že tě ta hra vyloženě nutí tohle dělat kdyby sis prostě stoupl a sekal tak vždycky dostaneš neúnosnou čočku od každýho slimáka(šneka nebo co to bylo) :)
-
No jestli tohle je krok zpět, tak doufám, že dnešní vydavatelé budou dělat více kroků zpátky. Nebo radši ať sprintují.
-
to víš, že budou...
-
jaký osobitý žánr? skrátka je to rpg odehrávajíci se v jinem prostredí a s hadankami. Je to rpg akorat se porad odehráva v dungeonu. kdyby to treba delala bethesda a melo by to poradnou kvalitu a masivni hype prodalo by se to jako skyrim.
-
Bezpochyby. Jen bych byl opatrný s tvrzeními, že hráčská základna prahnoucí po dungeon crawlerech je nějak závratně velká. Je ale asi větší, než kdokoliv čekal a minimálně jednu špičkovou hru uživí, a to je moc dobře. Docela bych byl ale nerad, kdyby se na podobné projekty vrhlo více týmů, prodeje jednotlivých titulů by se asi podstatně rozmělnily.
-
Myslim, ze nikdo necekal prodeje v radech milionu. Dulezite preci je, aby se autorum ta prace zaplatila, pripadne vydelali i neco navic na vyvoj dalsi hry. A to se v pripade LoG vyplnilo na stoprocent. Hre s nekolikanasobne nakladnejsim vyvojem by nemuselo stacit ani 1,2 milionu prodanych kusu na to, aby na te hre vydelali ;)
-
Super, len dufam ze este spravia port LoG aj na IOS.
Inak co sa tyka diskusie nizsie ohladom zanru a jeho rozsirenia, vzdy bude urcita skupina ludi ktora bude mat zaujem o aj uplne okrajovy zaner (z dnesneho pohladu mainsteamu). Dovod preco velske studia sa nehrnu do krokovacich dungeonov alebo vobec do dungeonov je ze by ich to proste neuzivilo. Take Activision/EA/Ubi potrebuje na AAA titule uzivit obrovsky tym a naleju do toho kopec penazi, resp. technologie. 600 000 predanych kopii je podla mna skvely vysledok, ostatne staci sa pohrabat v predajnych cislach z konca 90tych rokov a aj mnohe AAA tituly z tej doby nemali viac predanych kusov ale aj naklady na vyvoj boli nizsie. A ved ono staci sa pozriet na Kickstarter a uspesne vybrate hry. Tiez nemaju v priemere cez 100 000 backerov/zakaznikov. Po tom ziadne AAA studio neskoci. -
Prodeje imho naopak dokazují, že by současný trh uživil tak 2-3 podobné konkureční série. Za předpokladu, že budou low-cost. Grimrock je prakticky jediná hra svýho druhu, takže představuje prodejnost celýho žánru, a prodala kolik? 600 000, jestli si dobře vzpomínám? I "mrtvé" adventury a strategie prodávají v sumě násobně více. Teď jen doufám, že je hlad po tomhle žánru na vzestupu, nikoliv na ústupu, páč je to fakt dobrá hra.
-
Dobře udělali, že LoG 2 vydají jako plnohodnotné pokračování a ne jako datadisk. Přeci jen těch datadisků je díky editoru spousta.
Můj projekt pod názvem Nightfall: Prvni kontakt dnešním dnem vstoupil do uzavřené BETA verze. Když testování ukáže bezproblémové dohrání, bude příští týden BETA veřejná.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=95965735 -
Mě je to jedno. Já už to dohrál. Jinak bych přeci nepsal, že se mi final boss líbil *3*.
-
z celého Grimrocku si vybavuju tři (číslem 3) místnosti, kde tohle nešlo aplikovat. To není moc. Ne nadarmo jsem tomu vyčetl netaktické souboje, ač se jimi tvůrci chvástali.
-
prezijes to :) aspon pri hrani hry nezazijes wtf pocit
-
Spoiler detected *10*.
-
máme na mysli toho samého bosse? velikou valící se krychli
-
Pravdepodobne, nebo jeste dale do minulosti Ultima Underworld. Neco takovyho bych bral vsemi deseti.
-
Když jsem viděl mapu světa, tak jsem tak nějak doufal, že by LoG 2 mohl být jako české Brány Skeldalu - semi open world krokovačka s městem, nějakým tím questem, npc, obchody, pozemními i podzemními lokacemi etc. Taky bych do LoG2 uvítal možnost vidět svoji postavu, když vlezu do inventáře (stejně jako v Brány skeldalu). A tahový systém v soubojích, protože ten co je teď je jedoduché exploitnout a člověk si takhle zabije skoro kohokoliv bez problému. A nebo udělat nepřátele rychlejší, má-li být tento systém zachován, protože takto alespoň podporuje charakteristiku příšer (rozuměj, bojovat proti ogrovi v tahovém souboji je jako bojovat proti slimovi v tahovém souboji, jen ten ogre má více hp, v realtime souboji je ten ogre vážně zuřivé monstrum).