Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už aj US army čaká na novú generáciu konzol? Bombama to tam vedie od 10 k 5.
    *1*
  • Vojaci US Army dohrali VBS 2 a chteji pokracovani *1*
    • LOL, myslim že si trafil, prechadzaju na MMO *1* *1* *1*
  • mozna by jim vhod prisel ten joponsky simulator znasilnovani
  • MOzna by se to mohlo použit jako nahráda války, dost veci by se tim ušetřilo.
    • Vojtzech
      Naopak by se tím moc neušetřilo, už teď je nás tu moc.
      • Máš pravdu, ty jsi tu rozhodně navíc.
        • Vojtzech
          Nedělám si iluze, že by tomu tak nebylo *1*
  • Tak když už ne kvůli hráčům, tak alespoň kvůli US Army by už celý systém Army mohli řádně inovovat .) ta hra to potřebuje jak prase drbání.
    • ja sem osobne zvedav ktery engine krom VBS od BI dokaze zvladnout tak rozlehle prostredi. Mozna jen Cryengine, ktery vsak svou fyzikou neni na tom o nic lepe nez VBS. Pritom VBS jde do detailu omnoho vic nez Cryengine... jak rikam sem zvedav, ale nezapominejte ze zobrazit mapu 10x10 KM neni jen tak...
      • Vtip bude asi v tom ze to zadavatel nepotrebuje. Tady jde o nacvik malych jednotek pro operace mensiho razu. Zadne masivni tankove bitvy a podobne.
        A videl jsi vubec alespon screeny z VBS? O detailech bych moc nemluvil grafika je oproti Arme dosti obstarozna. Tusim tam nefunguji ani normalove mapy.
    • No bohemka ma asi obrovsky naskok ve zkusenostech. Ale pokud ted zadavatel pozaduje nejnovejsi herni technologie obavam se ze bude muset svuj engine prekopat od zakladu. Otazkou je kde na to veme lidi.
      Pokud by se jim to precejenom povedlo pak by fandove Army asi meli zne a fandove DayZ jakbysmet.
      • Tak tak, a vzhledem k tomu, že tady jde o dost velkou věc, tak snad Bohemka půjde do sebe a neudělá klasickou šarádu typu: vzali jsme náš 12 let starý engine a nalepili jsme na něj DX11 tesselaci.

        Já mám vlastně tu hrozivou armu docela rád.
      • jindra.veliky
        nahodej do Army 3 pohled z vrchu a je to *1*
        • Mno bohemka dycky umela modely a textury. Grafika je velice slusna a patri urcite do prvni ligy az na ty stiny a doskakovani lodu. Ale fyzika a celkovy dojem z pohybu nejenom postav se pohybuje nekde na urovni okresniho preboru. Arma3 prinasi zlepseni jenom dilci proste v mezich moznosti jejich engine. A pokud zadavatel pozaduje nejnovejsi technologie urcite tym mysli skutecne to nejnovejsi aby se v tom par let nemuselo hrabat. A na to Arma3 urcite nedosahne.
          Nechci soudit ale programatorska vybava bohemky vypada spise na kluky tesne po studiu kery se tam stridaji za par penez jako na bezicim pasu. To je sice levny zpusob vyvoje ale ponekud chaoticka a zdlouhava cesta postupneho vrseni zaplat k funkcnimu vysledku. A to vsechno se odrazi rovnez na optimalizaci.
          • "Nechci soudit ale programatorska vybava bohemky vypada spise na kluky tesne po studiu kery se tam stridaji za par penez jako na bezicim pasu. "

            Tak tos me pobavil - nechces soudit a proto placnes, co ti zrovna prinesla slina na jazyk. To je asi jako "Pane, mohl bych rict, ze jste blb, ale nereknu to".

            Nevim, jestli znas aspon nejakeho programatora z Mnisku nebo Brna, ale skoro bych si tipnul, ze ne. Jestli podle tebe naprogramovat funkcnost tak rozsahleho herniho sveta s pomerne vernym stupnem simulace nejruznejsich systemu zvladnou "kluci tesne po studiu", tak mas mozna o ceskych vysokych skolach ponekud premrstene mineni ;)
            • "arma 3 uz bude obsahovat ragdoll" *1* *1* *1* *1*
              10 let po konkurenci
            • trolo
              nechaj ho tak. deti uz maju prekrutenu predstavu o realite z tych nablyskanych cryenginov, frostbitov a vsetkeho.

              arma 3 uz bude obsahovat ragdoll, physx a na fyzike kolizii aut atd este pracuju(staci si ceknut youtube prezentnacne videa). pridali aj nove hdr osvetlenie a kopu novych veci.
            • Je pravda ze je to jenom muj odhad. To by se musel ozvat nekdo kdo tam pracoval. Ale o principialni funkcnosti nemluvim. Spise o implementacich a operativnich resenich. Tak jak Arma funguje mi to spise pripada jako ze je treba neco doplnit tak se tam neco placne to vyvola nasledne problem nekde jinde tak se zase nejak zaplacne a kolotoc neustalych zaplat je nekonecny. Vysledkem je mnohdy skrabani levou rukou na pravym uchu spousta vypoctu oklikou ve kterych se mozna jiz nikdo nevyzna. Kdyz se problemy resi jiz v principu a ne neustalou recyklaci a zaplatami vysledek je podstatne kvalitnejsi. Jako fakt sry ja mam Armu rad ale pripada mi nekdy jako delana na kolene.
  • Pral bych,aby ty penize zase dostali lidi z BI.
    Netvrdim,ze jejich hry jsou bez chyb,kdyz to ale srovnam s CODem nebo jinou klasickou konzolovou FPS,tak porad je to dilo bohu.

    Modovatelnost, obrovske mapy, tuna techniky, skvely editor...tohle podle me vyvazuje neohrabane ovladani a nejake ty bugy.
  • Zrejme se vojaci nebyli schopni naucit lezt po zebriku zpusobem jaky nam leta serviruje ArmA nebo si nedokazali osvojit rizeni vozidla z volantem protacejicim se v dlanich. *6*
  • Moc nerozumím tomu konci. Všechny moderní konflikty jsou tzv. asymetrické, kde proti sobě stojí nerovnoměrní soupeři. Tohle velmi zajímavě reflektují mezinárodní vztahy (ten vědní obor), hlavně spekulace, za jakých podmínek by se vrátily staré, symetrické války ... obecně jde ale o minulost a menší komanda proti nepravidelným skupinám je prostě realita a budoucnost.
  • Oni mali cesky vycvikovy soft? Ahááá, tak proto to jsou takové kurwy neschopné, teroristické *10* *12*
    • Lopato bez diplomu! Tady psát dvojté W! Pako!
  • Necpe se jim do tohohle nahodou Crytek? Viz to nedavne tech demo Cryengine military simulator.

    http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/21166-americka-armada-chysta-vojensky-simulator-s-cryengine-3
    • No to se prave uvidi jak se jim to povede. Hezky CGI filmecek dokaze udelat kdejaka firma (CM) Podivej se na nejake videa z VBS2, tedy si predstav co to vsechno bude muset obsahovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit