Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Magister_Peditum
    Osobně bych uvítal, kdyby se třeba v datadisku nebo dalším díle vrátili do dob studené války. Story a prostředí OFp1 a Resistance byly nejlepší.
    • Tož, osobně jsem u Cold war assault strávil léta, ale stejně se divím, hele. Při vší úctě, člověk se záběrem na historickou preciznost bazíruje na zcela fiktivním konfliktu z konce 80. let? Jde jen o pocit mít historickou etapu i alternativně pojatou, na pozadí nebo je v tom něco komplexního? :D

      A taky mi nedá se zastavit u "prostředí". Jakože kopečky, lesíky, louky a nebe bylo na everonských a nogovských ostrovech lepší, než to na Chernarusi, ja? Nebo v tom je zase patriotská nostalgie z bojůvek vedle Lhotek a Moravan?
      • Ja osobne povazuji Cernarus za jednu z nejlepsich a nejhezcich hernich map jake kdy byly udelany. Vypada totiz prirozene a uveritelne. Podobne se vyjadruji i hraci zijici v jinych zemepisnych sirkach.
    • Nj, flashpointa som hral tolko krat ze cd key poznam naspamat *1* Stale si ho obcas davam.
      • tak OPF vyšel jako modifikace na ARMAII, ale kvůli bugu jsem se nedostal přes misy, kde upadneš do zajetí. Třeba ostatní tenhle problém neměli. Pod engine ARMYII vypadá úžasně
    • Keyz
      Doby kdy bylo postrachem vozidlo s drsným názvem Šilka jsou již pryč... *9*
      • Shilka je překonaná Tunguskou, je třeba si ale uvědomit, že v roce 1960 měla SSSR přes 60 000 tanků. Dnes necelé tři tisíce a obdobný počet v rezervách. T90(tak půlka verze S a půka A) tvoří asi 25%, jinak jsou to modernizované T72, T80... Takže stejně tak je stále ve výzbroji jak shilka, tak BMP 1,2 po boku BMP3 ...

        tím chci říct, že i když je to lehká moderna, starší stroje by tam svoje místo mít měly.
      • Upřímně řečeno, ZSU se bojím od dob OPF 1 a strach z něj mě neopustil ani v ArmA I a ArmA II. Pochybuji že bych se této noční můry zbavil i v ArmA III (Tedy pokud tam Shilka nebo nějaká její adaptace/úprava bude, ale nemyslím si, že by nebyla :) )
        Neznám nic horšího, než hrát za američany a slyšet to 23mm čtyřče, nebo jako rusák 30mm GAU v A-10 :D
      • Zase meleš ho*na - http://youtu.be/c__dLwrrM1M?t=26m10s

        Tahle je věc je ve výzbroji do dneška, proto má v Armě stále svý místo...
        • Keyz
          Jinak vím, že se Šilka pořád používá ale divím se, že je v Armě 3. Navíc když v Armě 3 nejsou přesná vozidla s přesnými názvy. A je tam super moderní technika na každé straně.

          Navíc ZSU-23-4 "Shilka" je již nevyrábí. Ale jestli tam bude jiný model se stejným názvem tak to potěší i poděsí :)
  • Boh žehnaj Bohemke, a deti ktore to nevedia hrat nech si zapnu ten "simulator" Call of Battlefield
  • Lawliet
    go bohemia go!
  • BI má ted hlavně problém v tom, že armády si na výcvikový trenažery začínají pořizovat simulátory na enginu od Cryteku a jim obdobné. Snad se zas vyšvyhnou jako s VSB.

    Havoc zkonstruovaný jako kamov....no to se mi moc nelíbí, ale budiž, je to takové sci-fi. Hlavně aby engine začal ždímat taky GPU než jen krvavě CPU. Držim palce, at maj úspěch jako s flashpointem.

    Za mě osobně, raději bych od nich viděl nějaký méně známý konflikt. Třeba z Rhodesie, JAR... nebo klidně fiktivní, ale zas zpátky do minulosti a ke skutečným strojům.
    • Fakt nevim kde berete podobne informace. *1*
      Armady nepotrebuji trenazer ale vyukovy takticky simulator. A vyberove rizeni opet vyhral VBS. Vubec nevim o tom ze by se nejaky Crytek nekde chytil. Objevilo se jenom par techdemo o ktere ale nebyl valny zajem.
      Ale stejnak je to jedno protoze BI cast ktera dela VBS uz odprodala a nema s nimi nic spolecne.
      • já na to chodím například v ATM a zrovna v předminulém čísle USMC prezentovalo nové virtuální prostředí na CRYENGINE
        kde bereš informace ty?
        VBS je už nějaký pátek mimo. Šance pro BI (snad na to mají i externí pobočku) aby zas prorazila s novým produktem
        co ještě nechápeš?
        • Vis kulovy a honis si tady triko. *1*
          Prave ta externi pobocka byla prodana firme Riverside asi pred pul rokem a nema uz s BI nic spolecnyho. BI se uz nijak neangazuje v armadnich vyukovych aplikacich.
          Das nejaky odkaz na pouzivane trenazery Cryengine v nejake armade ?
          • njn dostal KO ? :)
            • http://www.youtube.com/watch?v=EV_SnNug8zI
              http://www.army.mil/article/97582/
              časopis ATM 5/2013
            • Prosim Tebe jaky KO?
              To ze se nejake studio financovane z dotaci snazi zaujmout armadni odberatele a oni jim poskytnou zpetnou vazbu protoze uvazuji o vzdalene budoucnosti jeste zdaleka neznamena ze je to hotova vec. NEEXISTUJE zadny simulator na Cryengine ktery jakakoliv armada oficialne pouziva pro vyuku. Nebyla uzavrena zadna zakazka v tomto smyslu.
              Naivni pubertalni predstava ze kdyz armada disponuje supertechnikou pak maji urcite i polni ucebny vybavene supervykonnymi hernimi notebookmi je fakt smesna. Smesna je i predstava ze se takoveto aplikace pouzivaji na trenink. Jde jenom o soucast teoreticke vyuky o nazornou pomucku.
          • Asi 5 sekund v googlu - http://www.vg247.com/2011/05/27/us-army-spending-57-million-on-military-simulator-using-cryengine-3/
            • https://news.bisimulations.com/article/16-07-2013/bohemia-interactive-simulations-deliver-vbs3-us-army-new-flagship-‘game-training’

              holt hosi chce to cist mene platky co nevi nic o profesionalnich simulatorech a precist si neco odborne nebo zajit na nejakou vystavu k tematu napr. ITEC ...

              armady, namornici , policie, tajne sluzby, hasici, pobrezni straz proste nepotrebuji JEN uchvatnou grafiku co uskvari GPU a prinuti je vyhodit stare zelezo ...

              potrebuji neco na cem se da trenovat ...
            • Ono nemusíme chodit ani moc daleko *1*
              http://games.tiscali.cz/tema/cryengine-3-bude-pohanet-simulator-pro-us-army-55897
          • a co jsem asi psal v prvním příspěvku? Tak zkus nejdřív kombinovat smysly, než začneš reagovat. Kdo chce vědět bližší info, najde si to sám, nebudu ti nic googlovat, zvlášt když jsem to četl v odbornym magazínu. Cryengine neni jediný, dneska virtuálních prostředí jak hub po dešti.
  • Veskoslav
    Moc pěkné. A u některých záběrů to pomalu vypadalo na klasický film než hru:)
    • Shaker
      jen ta AI je zatim vazne zla, slepa poslusnost vojaku pod tvym vedenim jim zabranuje se schovat za zidku nebo kamkoliv jinam... nepratele to uz i sem tam umi.
    • vizera to super, vymodelovane paradne, ksichty a vsetko paradicka.
      jedine co sa mi troska nezda su textury terenu... ale napr voda super.
      tesiime :)
      • popyčy.
  • To je batmobil?
    • http://i.imgur.com/jFlOGwn.jpg
      http://www.themoscowtimes.com/business/article/punisher-vehicle-tested-for-security-forces/476481.html

      ten druhy odkaz me osobne nejak jebe, treba googlit punisher+russia+vehicle atp.
  • smejki
    Multiaccount troll. I'm outta here!
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m621hwEtCg1r2sxh6o1_400.gif
  • Keyz
    Nové frakce, Nové zbraně a snad ne Nové chyby.
    • psss dostenes minuska..
  • Jinak doufám, že už vychytali to trapné různé zasekávání o překážky a tu hnusnou krev.
  • JustinBieber
    Jediny co na tehle serii je dobre je samosebou editor. Bez editoru by ji nikdo neznal...
    • Jestli jsi vůbec schopen mít děti, tak jednou se tě možná vnouče bude ptát "dědo, dokázal jsi v životě něco, na co jsi pyšný" a ty mu můžeš odpovědět "ano, byl jsem největší deb*l v diskusích na games.cz"
    • celoush
      Mínuskujte ho, ale částečně má pravdu.... http://media-cache-ak3.pinimg.com/736x/8a/e8/b9/8ae8b929ed6fab8bbdb0d8aa3e8e1c7d.jpg
      • Ne částečně, má uplně pravdu, ale to neznamená, že neřekl nic, co by nikdo nevěděl. je to jako říct, že CoD bez MP by nikdo nekoupil, že Total War se hraje jen kvůli bitvám..je to prostě tak zjevné, že je zbytečný to psát a je to jen takový zaprdnutý rýpnutí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit