Armored Core VI: Fires of Rubicon – recenze úžasné akce od autorů Dark Souls
-
tak před týdnem dohrán třetí konec a pořád to rezonuje. Nic jsem nečekal, dostal jsem více než bych si snad zasloužil.
-
Zajímavý. Přitom mi Armored Core pohledem bojiště budoucnosti připadá reálnější než Mechwarrior. Už současné bojové situace více než jasně ukazují, že pokud je v boji něco důležitější než cokoliv jinýho, tak je to pohyb po bojišti a flexibilita. Tohle už přitom jasně vidíme od druhé světové války, kdy německý tanky sice měli palebnou sílu, ale protože to byly právě kovové monstra, tak byly strašně neflexibilní a ve všem ostatním díky tomu zaostávaly.
Mechwarrior je v tomhle ohledu strašně zpátečnickej a nesmyslnej.
-
Proč si čekal Souls s roboty? 😯
-
A přitom když se člověk podívá na to, co v dnešní dřevní době předvádí Boston Dynamics, tak pohledem budoucnosti je jasné, že představa bojového mecha jako neohrabanýho a těžkopádnýho stroje ve stylu MechWarrior je naprostá blbost...
-
Vážně.
-
tady se nemůže dávat odkaz na Digital Foundry, nebo proč mám skrytý příspěvek?
-
Ne, není to PS4 verze.
Nahoře nad textem článku je napsáno Playstation 5. A nahoře vedle číselného hodnocení je také logo PS5.
-
Přesně. Recenze a výsledná známka už z principu nemůžou být nic exaktního, protože každému se líbí něco jiného. To v principu řadí hry do formy umění, kam podle mého patří.
Negativní recenze jsou taky skvělý ukazatel individuální kvality. Taky si je pročítám. Když tam lidi vytýkají hrám věci, které taky považuji za zásadní, beru je v potaz při rozhodování o koupi. Pokud je tam něco, co mi nevadí, ignoruju to, ale chápu, že někomu jinému to může vadit natolik, že se rozhodne hru nehrát jen kvůli tomu.
-
A vy jste to hrál?
-
Bože, vy jste fakt ředkev...
-
Jo, ale to je furt dokola. Dokud nejsou stanovena přesná pravidla (resp. metrika) jak hry hodnotit, bude to prostě o pocitu konkrétního recenzenta. Už jen definice co je a není kvalitní zvuk/grafika/optimalizace je celkem oříšek. A teď do toho ještě začleň tak subjektivní pocity jako je zábavnost, imerze a kdoví co ještě a máš problém.
Já když se rozhoduju zda hru hrát, tak záměrně čtu recenze nejen pozitivní ale hlavně negativní. Tak člověk získá poměrně jasnou představu. Nadšený recenzent z principu nedokáže potlačit nadšení a negativa ani nezmíní. Takže mám vytipovaných x kanálů, u nichž jsem časem zjistil, že s recenzenty mám podobný vkus a těm přikládám největší váhu.
-
Nedávno tady dostalo Factorio 10, taky sem nechápal jak je to možný, tak mě tady zheitili po samou zem !!!
Asi by se hry měli recenzovat podle toho, JAK umí zabavit, a né tohencto a grafika, přiběh a animace postav, open world a milion fičur...
Ale dneska jsme hóóódně nároční...😬
-
Pavle, tvoje recenze se mi MOC líbí, a ne proto že si dal
9, ale proto, že to psal člověk, který tu hru UMÍ ocenit ! A nehodnotíš ji podle toho jaká by měla být, ale jaká je... 😛 -
open-world určitě ne za mě. Spíše pár větších lokací a cestovaní na mapě mezi těmi lokacemi s nějakým Hubem uprostřed. Něco ve stylu Final Fantasy XVI.
JInak mě neuráží ani ty mise, ne každá hra musí mít 100 hodin otevřený svět.
-
Bingo
-
Hrál a rád nemám
-
Mechwarrior, Battletech, Armored Core. Ještě zremasterovat Front Mission 3 a budu šťastný 😀
AC mě překvapilo, čekal jsem souls s roboty a ono ne. Jediné co bych vytknul, že to není open-world.
-
tak tady záleží, co tě formovalo, mě třeba Evangelion, takže mě naopak tohle připadá jako ten pravý mech, pro tebe je to čistě těžkopádný tank, tady se dostáváme k vlastním preferencím. Jinak Mech v AC je vylepšený člověk, je otázka, jestli tam vůbec někdo sedí, nebo je to prostě něco jako replicant v mech formě.
-
V Armored Core nejde ani tak o robota/mecha ale spíš o jakýsi přerostlý bojový oblek.
-
Pěkně? Vždyť to vypadá jak z roku 2015...