• Zdravim,tak tu na netu lovim a lovim a konecne aspon poradna debata. A kdyz uz jsme u toho rada bych se zeptala a snad i pozadala o radu,co se tyce jednoho useku ve hre(ktery teda ne a ne projit,pac nevime kam vlastne) pokud by to bylo mozne hracu co jiz maji odehrano Bratrstvo. Jedna se o sekvenci The Borgia,kdy po zabiti papeze naskoci pulminutove odpocitavani a a clovek ma dole po uteku zlorada nekam zdrhnout,zabit par oznacenich lidi atd.,pricemz jde po nem snad celý Řím vojaku.
    Kdyz jsme zabili zhruba tri oznacene,dalsiho to nic neukazalo a dosla tzv.casovka Time expired,tudiz nanovo,ale doted jsme nikdo doma neprisli na to co se tm ma vlastne delat? Muze nekdo poradit? Byli bysme Vam moc vděční.
  • Holldir
    opravdu nepovedena cast assassina...jednicka je proti bratrstvu impozantni a bezchybne dokonala hra...uz jen fakt,ze rim jako takovej byl v te dobe jedno z nejmodernejsich a nejvyspelejsich mest evropy...a pritom ho tvurci ztvranili jako obycejny maly mestecko s kopou farem a zebraku kteri zebraji po okrajich mesta.i ten nejvetsi chram v rime je v porovnani s obycejnym chramem ve florencii ubohou kaplickou a to uz je co rict kdyz je rim centrum nabozenstvi v italii a florencie byla prumerne moderni mesto

no,ale tohle se da jeste celkem prehlednout,ale znicehonic s evyskytujici strace vedle hrdiny je trochu na hlavu.o to vic me dorazil pytel zavazi v krypte romulu ktery se zcistajasna nahle objevil na miste kde jeste chvili pred nim visel jiny ktery byl jiz sestrelen

a jako posledni perlicka...postavy ktere ze vteriny na vterinu mizi a teleportuji se na druhy konec mapy...no tohle bych ohodnotil jako silne podprumerny dlc.kdyz to prezenu dal bych tomu 4/10
  • tak prave sem dohral bratrstvo a sem strasne zklamanej nato jak si s tim vyvojari dali zalezet a udelaty tak moc novinek ze sem se na zacatku hry mohl zblaznit tak me ten konec totalne rozsekal nez dokoncim mise si ani nestihnu koupit poradnou zbroj no tak to udelam casem no to ze tak je hlavnich lidi na zabiji jen asi tri to me nasralo ale budiz ale ze ezio ziska jabko potom po nem jde v roce 53 a zniceho nic se obevite v roce 57 a tam to zkonci co bylo mezi tema rokama co to melo bejt nasrali me a jeste k tomu zabiju tu sukatelnou bloncku jezisi *16*
  • Recenze je to dobrá! na Assassins Creed jde vidět obrovská mohutnost a propracovanost herního světa, i princip Brotherhood semi moc líbil, ale jak bylo v recenzi správě podotknuto, na rozdíl od Assassins Creed II, kde byl příběh parádně napsaný a bravůrně vložený do historických reálií a životů historických postav, Brotherhood je plný nelogičností a narušení plynulé kontinuity příběhu
  • Pane recenzente, musím říct, že popis konce předchozího dílu (tj. předpokládám celé zápletky) hned na začátku recenze následujícího dílu není dobrý recenzentský postup. Zrovna jsem začal hrát AC2 a docela mě to otrávilo. Příště se takovýchto spoilerů, prosím, vyvarujte. Renze se dá snadno napsat i bez nich. Díky.

H.
    • Já to měl stejně :D Naštěstí je AC2 taková blbost, že sem to vůbec nedohrál a je mi docela jedno, jak to skončí. Celkově ta úroveň recenzí u nás je velmi špatná. Největší fail ale byl, když recenze v Levelu na Fallout obsahovala i informace, kde se dá nalézt vodní čip :D Prostě česká kvalitka.
  • Chcel by som vedieť kedy spravíte videorecku :D:D
  • copak to tu vidím někdo chce zkritizovat AC:BH?
    na to sakra zapomeňte nevím co proti němu máte ale zasloužilo by si Věčší číslo hodnocení
    sakra tenhle autor mě dokáže buť rozčílit nebo rozzuřit
    • Opičko :P
  • Recenzent si stěžuje na to, že Ezio nezabil Rodriga Borgiu. A to měl Ezio změnit historii? [BACHA SPOILER!!!]Rodrigo Borgia nezemřel v tom roce kdy byl Ezio poprvé v římě, ale umřel později a Brotherhood to respektuje.[/BACHA SPOILER!!!]
    • Pokud jste si četli třeba popisy historických postav už v Assassinu II, pak jste si možná všimli, že hra historii mění poměrně značně :)) s postavou se něco stane ve hře, ale v legendě k této postavě se dočítáte věci úplně jiné - takže myslím že jim o nějaké se pevné držení historie a postav vůbec nejde, odlišnosti sami přiznávají :)))
      • AC2 možná mění popisy historických postav, ale jen těch, které nejsou životně důležité pro příběh, takže si to pánové z ubisoftu mohli dovolit u vedlejších postav, ale ne u důležitých pro příběh, např. využili tajemno z mládí života Leonarda da Vinciho a udělali z něj Eziova kamaráda, nebo už u výše zmíněného Rodriga Borgiy (nemám páru o tom jak se správně píše skloňovaná možnost tohoto jména a ani mě to nezajímá, děkuju :)).
        • Jen tak pro zajímavost, četl jsem román/biografii rodiny Borgiů od Maria Puzza, což je mimochodem velmi dobrá (a poslední Puzzova) kniha. O tom jak rodina Borgiů skončila tedy vím. To ovšem nic nemění na trapném faktu, že postava která pozabíjí ve hře stovky lidí najednou, zrovna v případě nejhoršího padoucha, začne trapně mudrovat a nechá ho běžet a dál páchat zlo. A ke zajímavé, že Ezio se také od tohoto okamžiku nedal na konání dobra a nadále nemá problém s vražděním všech, kteří se mu připletou do cesty (a na konci Brotherhoodu zase udělá něco, co... nebudu spoilerovat :). Obzvlášť pokud její motto je: Nic není pravda, všechno je dovoleno.
          • A k mému příspěvku se vyjadřovat nebudete?
    • Ano pan recenzet asi nemá páru o čem vůbec hra je :D Stačil mě začátek jak si stěžuje na to že hra má stejné tam to a toto atd.. a už se mě dělalo špatně ani jsem se tomu nemohl usmát a dál rači nečetl.. Jak řekli sami vývojáři ACB je pokračování!!!!! tak proč by měli dělat jinou grafiku , jiné tamto a tamto to by trochu nedávalo smysl!... a to že ho by ho zabil tam by mu to rodinu vrátilo ? ..
  • to freak- skus nakou brigádu, s tvích slov seš asi školou povinej co?
    • A ty snad nejsi? Tvůj pravopis je strašný. Tipuji tě tak na 6. třídu.
  • ti recenzenti by potřebovali vyměnit , recence hruza a děs , stejně podělaná recenze jak na castlevanii