• Recenze a články Dana Vávry mě vždy buď rozčílí nebo rozčílí. On prostě nedokáže vidě hru jako celek. On vidí různé části a v každé jednotlivé části vyhledá chyby. On vidí, že Řím není přesný, pak si stěžuje na nutnost skrývání v davu ve Wanted MP módu (přičemž ani nehrál jiný), který ani nepovažuje za důležity, že prý: "Nemám pocit, že by hra typu Assassin's Creed potřebovala nutně online složku." Přitom by vám každý, kdo hrál co-op splinter cella, pověděl, že AC má ohromný potenciál na hru online. Jak vidíme teď v různých versus módech, nabo snad uvidíme v příštím co-opu. Také zřejmě nechápe, že co díl AC, to se zmenšuje realističnost a zvětšuje zábavnost. Tohle není Arma Dane Vávro. Viděli jsme jak dopadlo filosofičtěji a reálněji zaměřená AC1 a teď si budeme stěžovat, že je vše podřízeno zábavě? On čeho tady jsou hry? Od učení se? A co na to Jan Tleskač?
    • Žádná odpověď a pluska? Nebylo, co jsem očekával... :D
      • ne, asi holt vubec nikoho nezajimas...
  • Ahoj, nechci se vyjadřovat k obsahu recenze, ale musím poukázat na její nepříliš vysokou jazykovou úroveň, protože tolik do očí bijících chyb (hlavně v interpunkci, ale i shodě podmětu s přísudkem) mi přijde na takový článek opravdu moc. Nechci být hnidopich, který chyby hledá za každou cenu, a nemyslím to zle. Jen se domnívám, že by článku před jeho vydáním prospěla jazyková korektura. Protože kde už jinde, než v oblasti novinařiny (ač herní), by se mělo s jazykem zacházet správně? Jinak na Brotherhood už se moc těšim, dvojka mě pohltila jako málokterá hra. Bohužel si zahraji až na jaře /PC/ :-(
  • Pane recenzente, musím říct, že popis konce předchozího dílu (tj. předpokládám celé zápletky) hned na začátku recenze následujícího dílu není dobrý recenzentský postup. Zrovna jsem začal hrát AC2 a docela mě to otrávilo. Příště se takovýchto spoilerů, prosím, vyvarujte. Renze se dá snadno napsat i bez nich. Díky.

H.
    • Já to měl stejně :D Naštěstí je AC2 taková blbost, že sem to vůbec nedohrál a je mi docela jedno, jak to skončí. Celkově ta úroveň recenzí u nás je velmi špatná. Největší fail ale byl, když recenze v Levelu na Fallout obsahovala i informace, kde se dá nalézt vodní čip :D Prostě česká kvalitka.
  • Len chcem povedat ze sa mi strasne paci ze Dan sa zamysla nad takymi vecami co 99% recenzentov prehliadne
  • jdi si zastřílet kovboji a neobtěžuj tu :)
  • Recenzent si stěžuje na to, že Ezio nezabil Rodriga Borgiu. A to měl Ezio změnit historii? [BACHA SPOILER!!!]Rodrigo Borgia nezemřel v tom roce kdy byl Ezio poprvé v římě, ale umřel později a Brotherhood to respektuje.[/BACHA SPOILER!!!]
    • Pokud jste si četli třeba popisy historických postav už v Assassinu II, pak jste si možná všimli, že hra historii mění poměrně značně :)) s postavou se něco stane ve hře, ale v legendě k této postavě se dočítáte věci úplně jiné - takže myslím že jim o nějaké se pevné držení historie a postav vůbec nejde, odlišnosti sami přiznávají :)))
      • AC2 možná mění popisy historických postav, ale jen těch, které nejsou životně důležité pro příběh, takže si to pánové z ubisoftu mohli dovolit u vedlejších postav, ale ne u důležitých pro příběh, např. využili tajemno z mládí života Leonarda da Vinciho a udělali z něj Eziova kamaráda, nebo už u výše zmíněného Rodriga Borgiy (nemám páru o tom jak se správně píše skloňovaná možnost tohoto jména a ani mě to nezajímá, děkuju :)).
        • Jen tak pro zajímavost, četl jsem román/biografii rodiny Borgiů od Maria Puzza, což je mimochodem velmi dobrá (a poslední Puzzova) kniha. O tom jak rodina Borgiů skončila tedy vím. To ovšem nic nemění na trapném faktu, že postava která pozabíjí ve hře stovky lidí najednou, zrovna v případě nejhoršího padoucha, začne trapně mudrovat a nechá ho běžet a dál páchat zlo. A ke zajímavé, že Ezio se také od tohoto okamžiku nedal na konání dobra a nadále nemá problém s vražděním všech, kteří se mu připletou do cesty (a na konci Brotherhoodu zase udělá něco, co... nebudu spoilerovat :). Obzvlášť pokud její motto je: Nic není pravda, všechno je dovoleno.
          • A k mému příspěvku se vyjadřovat nebudete?
    • Ano pan recenzet asi nemá páru o čem vůbec hra je :D Stačil mě začátek jak si stěžuje na to že hra má stejné tam to a toto atd.. a už se mě dělalo špatně ani jsem se tomu nemohl usmát a dál rači nečetl.. Jak řekli sami vývojáři ACB je pokračování!!!!! tak proč by měli dělat jinou grafiku , jiné tamto a tamto to by trochu nedávalo smysl!... a to že ho by ho zabil tam by mu to rodinu vrátilo ? ..
  • ti recenzenti by potřebovali vyměnit , recence hruza a děs , stejně podělaná recenze jak na castlevanii
  • kdo miluje AC2 musí milovat i tohle. v ulicích víc stráží, boje rychleji odsýpají a Rome je nádherný pískoviště. hru mám už od včerejška a nemůžu se ji nabažit...
  • copak to tu vidím někdo chce zkritizovat AC:BH?
    na to sakra zapomeňte nevím co proti němu máte ale zasloužilo by si Věčší číslo hodnocení
    sakra tenhle autor mě dokáže buť rozčílit nebo rozzuřit
    • Opičko :P
  • Recenze je to dobrá! na Assassins Creed jde vidět obrovská mohutnost a propracovanost herního světa, i princip Brotherhood semi moc líbil, ale jak bylo v recenzi správě podotknuto, na rozdíl od Assassins Creed II, kde byl příběh parádně napsaný a bravůrně vložený do historických reálií a životů historických postav, Brotherhood je plný nelogičností a narušení plynulé kontinuity příběhu