Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Netvrdí o dílech CoDu v podstatě to samé?
  • Trol.diskuzni
    Cože, číst články o hrách? To bych umřel nudou... *6*
  • Já bych radši hrál za Desmonda, je to budoucnosta bylo by to takové nové. I když S AC mi to připadá čím dál marnější, AC 1 ,nic moc, AC 2 bomba, ACB malinko slabší a Revelations jsem nehrál.
  • Amylee.Anderson
    Přečti si ten článek.
  • Proč tak brzo? Nemůžou s tím počkat a raději tu hru pořádně propracovat? Nechci aby to dopadlo jak CoD.
  • Amylee.Anderson
    Takový hry mi nevadí. Assassin's Creed má skvělej příběh, to je to, na čem mi hlavně záleží.
  • hh ACIII: Inception ? *4*
  • deridon
    asi tak.. u mě je to podobné, jednička super prostředí, horší hratelnost (stereotyp), dvojka super prostředí i super hratelnost, brotherhood prostředí fajn, ale jen jedno město + nové prvky byly vypilované co to snad šlo, ale už to ztracelo a Revelations... prostředí se mi osobně vubec nelíbilo a i ta hratelnost mi přišla už nudná.. samozřejmě chápu, že se to dost lidem hodně líbilo, nebyla to špatná hra, ale novinky byly nezajimavé.. a beru v potaz, že je to spíš "datadisk", proto od třetího dílu čekám fakt super zakončení o Desmondově příběhu a snad se nedostaví rozporuplné pocity z Revelations :)
  • Jsem rád za každou hru, ve které nejsou zombie. Ačkoliv, kdo ví, možná ve trojce vylezou Altair i Ezio z hrobů. A Lucy vlastně také byla píchnutá, takže připravená zadní vrátka jsou *1*
  • posila
    S nejakym nespecifikovany budoucim AC titulem. Rozhodne ne s AC3.
  • posila
    Ja jsem to teda pochopil tak, ze jak Templari, tak Assassini si mysli, ze zachranuji svet, jen maji jine predstavy o tom, jak by toho meli docilit, a jen historie ukaze kdo mel pravdu :)
  • Já v nový AC věřím, protože jednička byl takovej sand box, AC2 byla vypilovaná hra a brotherhood s Revelation už jen takový přídavek na ždímání peněž co hlavně dělal pokusy s novejma prvkama. Od AC III konečně očekávám plnohodnotné pokračování přesahující kvalit 2ky.
  • posila
    Mluvis mi z duse ... nejhorsi mi to pripada od her od R* Games (protoze na ty se vzdycky tesim nejvic). Sam R* vydava spoustu videi a ty fanousci analyzuji frame po framu. A pak, tesne pred vydanim v USA vyjde hra o 3 dny driv a zacnou se objevovat streamy a videa z prvnich XY minut hrani, na ktere samozrejmne nezapomenou herni weby odkazat. Ve chvili, kdy se mi hra konecne dostane do ruky, mam pocit, ze uz jsem ji 3x dohral a zacinam si vycitat, ze jsem ji neupiratil tyden pred oficialnim vydanim. Nejak si nedokazu predstavit utrpeni PC hracu, kterym porty vychazeji nezridka o nekolik tydnu az mesicu pozdeji.

    EDIT: A jsem proste slaby a nedokazu se tem informacim vyhnout (not kidding).
  • Hairy_Ass
    Tak zrovna ve dvojce si vybrali období, kdy v Itálii vládli Borgijové - a ty v jednoznačně hollywoodském pojetí, jak dnes fungují scénáře her, nezle pojmout jinak, než jako záporáky. On by samozřejmě šel udělat i smířlivější postoj, ale pak by se musela zpochybnit i činnost tzv. Asásinů, kteří jsou nyní popisování jako dobráci od kosti (což by celou myšlenku světa AC, jako boj dobra se zlem, dost pobořilo). *3*
  • Tři roky? Se kterou že hrou souviselo to hlasování o místě odehrávání?
  • posila
    Ja AC kupuju, protoze me bavi hrat. Kdyby me zajimal jen pribeh, podival bych se na nej na Youtube (zdravim Uncharted), kdyby me nezajimal, tak bych si pockal az bude hra ve sleve a pri hrani mu potom nevenoval moc pozornost.

    Cely Animus vidim ale jako elegantni reseni nekterych problemu gamedesignu. Jak omezit hracuv pohyb na urcity prostor? Jak vytvorit omezujici podminky pro splneni mise? A spousta dalsich problemu, ktere me ani nenapadnou, protoze jsem nikdy takovou hru nezkousel nadesignovat. Taky si vsimnete, ze moderni hry se snani minimalizovat HUD. Coz AC dela taky, protoze kdyz hrajete za Desmonda, neni na obrazovce vubec nic, krome hry samotne. Zadna minimapa, indikator zdravi, symbol vybrane zbrane ... nic. Kdezto v Animusu je na obrazovce ve vychozim nastaveni spousta informaci vcetne aktualniho popisku ovladacich tlacitek.
  • mne nejvice vadi nekonzistence chovani postav, ktera hranici az z blbosti... pak samozrejme, prekrucovani, sci-fi... pritom by to ta hra nepotrebovala, umi vystihnout atmosferu doby...
  • No to rozhodne ACIII když na tom dělají už přes 3 roky uvidíme zda to bude něco lepšího nebo jako COD .. p....
  • Jednička i dvoja moc pěkný.Ale už ve dvojce natahováno.Proto k torojce vzhlížím skepticky.
  • Zápletky prvního a druhého dílu jsou dle mne na celkem slušné úrovni. Zápletky přídavků po druhém dílu mají sestupnou tendenci, tam bych souhlasil.

    Ad překrucování historie - osobně mi tímto velice vadí, už proto že počínaje druhým dílem se rozhodli pro jednoznačně antikatolické pojetí. Jedna věc je zasadit děj do reálií doby (a katolická církev tehdy byla jaká byla, o tom žádná), druhá je cíleně útočit na organizaci a líčit ji v nejhorších barvách, protože zrovna panuje správná společenská atmosféra.

    Dále, jednu věc (kromě nepřímého obviňování svých zákazníků z pirátství) Ubisoft neoddiskutovatelně dělá pořádně, a sice audiovizuální pozlátko. Takže Google Earth je pro Ubi dobrý tak možná pro prvotní výběr lokace, ale jejich grafici odvádí podle mne fenomenální práci.

    Snaha rýžovat zejména na charakteru Ezia byla viditelná, nicméně asi mají ve firmě někoho chytrého na správném postu, který za pět minut dvanáct řekl DOST. Uvidíme co bude dál, i když máš pravdu, že prozatím se série sune k čím dál větší komerčnosti.

    Z hlediska žánru "bojovka" je systém AC tragický a plný designových chyb, např. nekonečná komba pomocí jednoho základního útoku, snadno spamovatelné útoky proti kterým A.I. nedisponuje žádným pořádným únikem nebo přílišný důraz na counterattacky (starší díly) nebo naopak one hit pitbulling (novější díly).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit