Assassin's Creed Infinity bude prý hra, platforma i rozcestník. Odstartuje s japonským dílem
-
V pořádku. Produkty/služby s vyvíjejí. Tak jsem zvědavý jak tohle bude fungovat. Jestli to pomůže dostat více obsahu ven, tak jedině lépe. Valhalla toho měla dost.
AC sérii miluju. Odyssey asi nejlepší historicky open-world. Ta svoboda a radost z prozkoumavání světů.
Dole někdo píše, že o to běžní zákazníci nemají zájem. Blbost. Běžný zákazník, se dívá na hry úplně jinak. Pro něj to je rohlík co si koupí, dvakrát kousne, vyhodí a jde si koupit další. A tak jich prodají miliony.
Třeba tento obchodní model bude slepá ulička uvidíme. Ale je tady zbytečný brekot nad korporátem, který musí otáčet velké prachy a živit tisíce zaměstnanců.
-
-
A hele Ubisofti PR nastoupilo. Proto se tak skvěle prodávají jejich poslední hry? Jo počkat, neprodávají. A jak že skončil ten jejich virtuální prodej předmětů? Že by fiaskem?
-
-
"Proto se tak skvěle prodávají jejich poslední hry? Jo počkat, neprodávají."
AC Valhalla údajně prodala přes 20 mil kopií a byla historicky nejúspěšnější hrou od Ubisoftu.
Od té doby je to sice horší, ale zas až taková katastrofa to není. Třeba AC Mirage prodalo přes 5 mil kopií. Není to žádný zázrak, ale prachy pořád vydělávají.
A jinak ten prodej virtuálních předmětů byl strašný nesmysl. Ale v té době to zkoušel téměř každý a není překvapením, že to 99% firem totálně nevyšlo. 😬
-
-
Kde si vzal, že prodali 20 miliónů kopií?
Tím by se Ubisoft všude chlubil, protože by to byla nejlépe prodávaná hra v historii AC. A posunulo by to Valhallu na 4. místo nejprodávanějších her v historii Ubisoftu. Valhalla vydělalala 1 miliardu. Ale to je včetně DLC a mikrotransakcí. Navíc ani to, že dosáhla 20 miliónů unikátních hráčů nic neznamená, protože je na Uplay+ "zdarma" a ti se do toho počítají také.Nejprodávanější hra od Ubisoftu ze série AC a je to "potvrzené" je pořád IV. díl s bezmála 15 miliony prodaných kusů. Valhalla má jiné prvenství. Nejrychleji prodávaná hra ze série AC.
-
-
Aha, díky za opravu. To jsem nevěděl, že do těch hráčů započítali i lidi, co si to zahráli v rámci předplatného na Uplay (Ubisoft+). Takže skutečné tržby za prodej budou nižší.
Ale zase na druhou stranu v současné době velké korporáty mají tendenci více docenit lidi, co platí pravidelné předplatné, než lidi, co si koupí nějakou hru jednou za čas. Obzvlášť když Ubisoft+ je jedno z nejdražších předplatných na trhu.
-
-
Starfield se například rozdělil. Na celkové hráče a hráče, co si to fyzicky koupili:) Ono to jde, ale nevypadá to pak tak dobře.
-
-
Reakce na příspěvek:
Jasně. To očividně panuje PR marketing. Snaha zapůsobit na koncové uživatele a ukázat se v lepším světle před akcionáři.
-
-
-
-
-
-
-
A finanční propadák.
-
-
Nejsmutnější na tom je fakt, že to dost pravděpodobně žádný propadák nebude. Ubisoft má pár miliónů fanboys, kteří koupí jakékoliv AC bez ohledu na kvality. Takže nějaké tržby určitě budou mít.
Teď je jen otázkou kolik z nich bude ochotno postupně valit do hry peníze přes mikrotransakce.
-
-
málo kdo si zaslouží naprostý krach a kolaps tak jako ubisoft.... a že těch firem je v herním průmyslu požehnaně, bez kterých by bylo hernímu odvětví lépe.....
-
-
Aby jejich místo nahradil někdo jiný s podobnou vizí, kdo ještě nemá nahrabáno, asi ne, dík.
-
-
já to radši risknu s novými lidmi, než se starými hrabálisty
-
-
Kdyby to bylo jen o lidech tak stebou souhlasím.
Ale jen o lidech to není, je to o firemní kultuře, která je v součanosti trendy a vydělává nejvíc.
-
-
-
-
:D Já miluju Ubisoft. Jsou ztělesněním všeho co na současné herní produkci nenávidím a stačí tak říct "je to Ubisoft" a všichni ví, o čem mluvím. Všichni si mysleli, že první funkční Metaverse bude mít Meta nebo Apple, ale chyba, nakupovat budeme v AC :D
-
Aneb jak zazdít skvělý nápad. Jednička byla ještě taková hrubá/neotesaná.
Dvojka a datadisky jsou zlatý věk, vývoj jedné postavy se skvělým příběhem.
Trojka nevím hrál jsem ale nenadchla. Začíná nastupovet Money Grind. Čtyřka (Black Flag) nadchla zasazením, ale jinak už lehce meh. Pětka (Unity) technicky špatná, příběh hrůza. Šestka (Syndicate) mohla být Tak strašně super, ale byl to jen money grind.
Šestka (Orignis) zasazení úplně mimo, souboják mimo nehrál jsem. Sedmička (Odysey) souboják mimo, zasazení by šlo, neoslovilo nehrál jsem.
Osmička (Valhalla) dostala šanci a byla to chyba, ta tam jsou zabijáci tady máte bijce se dvěma obouručákama a osekávejte milionová HPčka z bossů.
Devítka (Mirage) sice prý návrat ke kořenům, ale vy už moji korunku nedostanete a to se týká i všech spin ofů a nevím čeho dalšího.
Desítka tak konečně to Ubisoft vymyslel jak z hráčů tahat peníze kontinuálně - pro toho kdo vymyslel "hra jako služba" je nachystán speciální kousek pekla.
-
-
Se ti nějak rozjely čísla ne? Pokud by se Brotherhood a Revelations nepočítaly jako regulérní díly, pak Rogue je 5, Unity 6, Syndicate 7, Origins 8, Odyssey 9, Valhalla 10, Mirage 11.
-
-
JJ rozjeli, protože jsem si vzpomněl na Unity :D Na Rogue jsem si ani nevzpomněl :D asi tolik vážnosti té hře přisuzuju.
-
-
Ty jsi s tím hotový jedním šmahem,, ten ten díl blabla souboják na houby, zasazení nahouby --- nehrál jsem ::)))
dobře ty :)
Já si třeba vybral jediný AC, protože jsem prostě tušil že je to furt stejné a první díly mě minuly.
A sice Odyssey a paráda. Není to best hra mého života, ale díky tomu že byla jediná nebyla vůbec mimo.
-
-
To bude možná tím, že jsem je hrál tak jak vycházeli a viděl jsem jak to postupně k . r . í a ne opravdu nemám v úmyslu hrát AC kde jsou levely NPC která mají nekonečné health bary, stejně jako jsem neměl v úmyslu hrát GR Breakpoint s levelama NPC a bulletsponges v podobě dronů ;)
PS: Jsem moc starý a mám moc málo času na to abych hrál hry, které se mi z nějakého důvodu nelíbí. -
-
Když nechceš bulletsponges, tak si to dáš na příběhovou obtížnost a projdeš si to jak jednohubku bez grindu.
Kdo chce psa být...
-
-
Tuhle možnost zavedly do Breakpointu až po jaké době a remcání od fanoušků série. A drony stejně zůstali bulletspongema jen už nehrozilo, že když dáš NPC hlavu tak se jen oklepe protože je 15lvl nad Tebou.
AC Valhalla myslím měla možnost, že útok z krytu s hidden blade je insta i když nativně to bylo, že se NPC s vyšším LVL jen oklepala. A pořád tam byli NPC kde tuhle taktiku nešlo využít.
Prostě to Ubisoft ve jménu money grindu skazil, jak to jen šlo.
Ale co tak koukám po hrách v poslední době tak je to furt v módě, že se obtížnost navyšuje odolností nepřátel nebo tím, že udělují obří damage a moje nejoblíbenější, že po prozrazení automaticky všechny NPC inhed ví kde je hráč.. By mě zajímalo kdy zase pokročí AI a nepřátele ve hrách budou schopni vymyslet nějakou neotřelou taktiku.
PS no ale asi je zase načase projít si zlatou éru aneb celý Eziův příběh i když budu muset přetrpět Desmonda. -
-
S lehkou/příběhovou obtížností začal ubi u Assassina už 2017 a far cry ji měl dávno předtím.
Bulletsponges u Ubi her jsou často důsledkem slabé výbavy, nebo neefektivního stylu hraní. Není vyjímkou že si nastavuji obtížnost na Hard a i tak se dají standartní nepřátelé sejmout na jednu ránu a silnější cíle jsou vyřešené do minuty.
Nejsem vyhraněným fanouškem Ubi her, takže si spíš zahraji některé díly, než to hrát všechno. Ale ten patos o money grindu nesdílím.
Stou částí o AI souhlasím, už to pěkných pár let přešlapuje na místě, mně by sedělo kdyby to bylo pěkně fifty-fifty. Dáš mě na ránu, já tebe taky. Dáš mě na dvě, já tě dám taky na dvě.
Musím říct že první díly už jsou pro mě pasé a vracet se k nim nebud,u ale znova se podívat do Egypta, mě i po letech stále láká.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ale na to jsem narážel zrovna u toho Breakpointu, já nechci mít LVLx sniperky, já chci mít prostě sniperku a když ti pošlu mezi oči tak si máš lehnout.
AD, hraju to většinou na HARD obtížnost ale chci aby ta obtížnost byla nahnaná inteligencí nepřátel a ne tím že víc vydrží a "střílejí" přesněji (to si pamatuju na botech z Battlefield 2 - úroveň botů 64 (ilustračně už si nepamatuju ty hodnoty) a vyřezali jsme je 4:100 botů, úroveň botů 65 a přes půl mapy headshoty a bylo to prakticky nehratelné)
-
-
-
-
-
-
-
Takže definitivní hřebík do UBI :))
-
To ještě někdo hraje /jo bohužel jo/ ? Já naposled hrál tuším Syndicate a ani jsem to tuším nedohrál, furt to stejné dokola, další díly jsem už úspěšně ignoroval. Něco jako Far Cry, tam jsem se taky tak tak doplazil na konec tuším čtverky.
-
-
To co říkáš je zcela validní, ale myslím si, že i pro to se najdou konzumenti, tedy zcela jiná kategorie hráče než třeba my.
Dokážu si představit, že člověk co přijde utahanej z práce a dá si hoďku nějaké hry na odreagování, může jít hodinu hrát něco jako CoD nebo třeba WoT, kde je pořád to stejné dookola, akorát se budou lišit mapy, nebo si může dát hodinu AC, kde je pořád to stejné dookola, akorát se bude posouvat příběh. V takovém případě nemusíš chtít něco zásadně jiného, je to rutina, účel to splní. -
-
Ted jsem vytahl Blackflag a presne jak pises. Dve hodiny vecer a spokojenost. Stejne jsem dohral Syndicate a origin. Po vecerech po par hodinach. Na relax cajk. Na zlobeni se mam platinovani soulsovek :)
-
-
-
Zbytečná "platforma" o kterou běžný zákazník nestojí, nepochybně jen proto, aby pak mohli zase několika dojným krávám prodávat textury a modely za cenu regulérních DLC (horse armor hadr). Nařízeno korporátem, powered by buzzwords.
-
čumte na to ako im to bude fungovať. Hra ako služba je pre seriu AC a to ako sa yvijala idealny model. Čudujem sa, že im to toľko tvalo...
-
AC Infantility 🥲 ale třeba překvapí, osobně se přiznám že se mi i univerzum AC Valhalla dost přejedlo a ani to dlouho netrvalo 😄 dlouho jsem hrál jenom kvůli skvělému soundtracku který si ale beztak čas od času pustím na Spotify.
Rozehrál jsem znovu první FEAR a žasnu nad tím jak dobrá ta hra skoro po dvaceti letech stále je. Ještě více jsem žasl když jsem viděl že Monolith vyvíjí Wonder Woman 😄 ale tak třeba to bude dobré, kdoví. Middle earth bylo taky fajn.
-
-
Hry a jejich kvalita nejsou studia, ale lidi, kteří ty hry dělali. Od FEARu je to 19 let a většina z tvůrců na hlavních pozicích už jsou dávno pryč. A je to hrozná škoda. Blood, Shogo, No One Lives Forever, Aliens vs Predator 2, F.E.A.R., Condemned: Criminal Origins... Ta historie Monolithu je legendární.
-
Valhalla, první díl z celé série, který jsem nedojel na 100% a DLC rovnou ignoroval. Mirage už jsem ani nekupoval a konečně asi vystřízlivěl... Jestli máš tak rád F.E.A.R., rozhodně vyzkoušej Trepang 2.
-