Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ale na to jsem narážel zrovna u toho Breakpointu, já nechci mít LVLx sniperky, já chci mít prostě sniperku a když ti pošlu mezi oči tak si máš lehnout.

    AD, hraju to většinou na HARD obtížnost ale chci aby ta obtížnost byla nahnaná inteligencí nepřátel a ne tím že víc vydrží a "střílejí" přesněji (to si pamatuju na botech z Battlefield 2 - úroveň botů 64 (ilustračně už si nepamatuju ty hodnoty) a vyřezali jsme je 4:100 botů, úroveň botů 65 a přes půl mapy headshoty a bylo to prakticky nehratelné)

  • vonTossis

    Argument "za týden je to ve slevě" neplatí pro všechny hráče. Pro mě to třeba není žádné kritérium. 

  • twicer

    S lehkou/příběhovou obtížností začal ubi u Assassina už 2017 a far cry ji měl dávno předtím.

    Bulletsponges u Ubi her jsou často důsledkem slabé výbavy, nebo neefektivního stylu hraní. Není vyjímkou že si nastavuji obtížnost na Hard a i tak se dají standartní nepřátelé sejmout na jednu ránu a silnější cíle jsou vyřešené do minuty.

    Nejsem vyhraněným fanouškem Ubi her, takže si spíš zahraji některé díly, než to hrát všechno. Ale ten patos o money grindu nesdílím.

    Stou částí o AI souhlasím, už to pěkných pár let přešlapuje na místě, mně by sedělo kdyby to bylo pěkně fifty-fifty. Dáš mě na ránu, já tebe taky. Dáš mě na dvě, já tě dám taky na dvě.

    Musím říct že první díly už jsou pro mě pasé a vracet se k nim nebud,u ale znova se podívat do Egypta, mě i po letech stále láká.

  • twicer

    Kdyby to bylo jen o lidech tak stebou souhlasím.

    Ale jen o lidech to není, je to o firemní kultuře, která je v součanosti trendy a vydělává nejvíc.

  • Veskoslav

    U Ubisoft her? Za poslední roky to platí 100%. Do měsíce jsou ve slevě.

  • já to radši risknu s novými lidmi, než se starými hrabálisty

  • vonTossis

    Prostě jsem si to chtěl zahrát a je to skvělá hra. Argument "za týden je to ve slevě" neplatí pro všechny. 

  • Veskoslav

    Jenom blázen kupuje Ubisoft hry za plnou cenu. Obzvlášť když pomalu za týden jsou v 30% slevě. 

  • Derp_1337

    Jasně. To očividně panuje PR marketing. Snaha zapůsobit na koncové uživatele a ukázat se v lepším světle před akcionáři.

  • vonTossis

    Já si ho za full price koupil, a tu cenu si obhájil více než většina moderních AAAček. :-) Ale je pravda, že pro mnohé to může být show-stopper.

  • Veskoslav

    Starfield se například rozdělil. Na celkové hráče a hráče, co si to fyzicky koupili:) Ono to jde, ale nevypadá to pak tak dobře.

  • Derp_1337

    Aha, díky za opravu. To jsem nevěděl, že do těch hráčů započítali i lidi, co si to zahráli v rámci předplatného na Uplay (Ubisoft+). Takže skutečné tržby za prodej budou nižší.

    Ale zase na druhou stranu v současné době velké korporáty mají tendenci více docenit lidi, co platí pravidelné předplatné, než lidi, co si koupí nějakou hru jednou za čas. Obzvlášť když Ubisoft+ je jedno z nejdražších předplatných na trhu.

  • Ted jsem vytahl Blackflag a presne jak pises. Dve hodiny vecer a spokojenost. Stejne jsem dohral Syndicate a origin. Po vecerech po par hodinach. Na relax cajk. Na zlobeni se mam platinovani soulsovek :)

  • Veskoslav

    Kde si vzal, že prodali 20 miliónů kopií?

    Tím by se Ubisoft všude chlubil, protože by to byla nejlépe prodávaná hra v historii AC. A posunulo by to Valhallu na 4. místo nejprodávanějších her v historii Ubisoftu. Valhalla vydělalala 1 miliardu. Ale to je včetně DLC a mikrotransakcí. Navíc ani to, že dosáhla 20 miliónů unikátních hráčů nic neznamená, protože je na Uplay+ "zdarma" a ti se do toho počítají také.

    Nejprodávanější hra od Ubisoftu ze série AC a je to "potvrzené" je pořád IV. díl s bezmála 15 miliony prodaných kusů. Valhalla má jiné prvenství. Nejrychleji prodávaná hra ze série AC. 

  • Tuhle možnost zavedly do Breakpointu až po jaké době a remcání od fanoušků série. A drony stejně zůstali bulletspongema jen už nehrozilo, že když dáš NPC hlavu tak se jen oklepe protože je 15lvl nad Tebou.

    AC Valhalla myslím měla možnost, že útok z krytu s hidden blade je insta i když nativně to bylo, že se NPC s vyšším LVL jen oklepala. A pořád tam byli NPC kde tuhle taktiku nešlo využít.

    Prostě to Ubisoft ve jménu money grindu skazil, jak to jen šlo.

    Ale co tak koukám po hrách v poslední době tak je to furt v módě, že se obtížnost navyšuje odolností nepřátel nebo tím, že udělují obří damage a moje nejoblíbenější, že po prozrazení automaticky všechny NPC inhed ví kde je hráč.. By mě zajímalo kdy zase pokročí AI a nepřátele ve hrách budou schopni vymyslet nějakou neotřelou taktiku.

    PS no ale asi je zase načase projít si zlatou éru aneb celý Eziův příběh i když budu muset přetrpět Desmonda.

  • twicer

    Když nechceš bulletsponges, tak si to dáš na příběhovou obtížnost a projdeš si to jak jednohubku bez grindu.

    Kdo chce psa být...

  • Derp_1337

    "Proto se tak skvěle prodávají jejich poslední hry? Jo počkat, neprodávají."

    AC Valhalla údajně prodala přes 20 mil kopií a byla historicky nejúspěšnější hrou od Ubisoftu.

    Od té doby je to sice horší, ale zas až taková katastrofa to není. Třeba AC Mirage prodalo přes 5 mil kopií. Není to žádný zázrak, ale prachy pořád vydělávají.


    A jinak ten prodej virtuálních předmětů byl strašný nesmysl. Ale v té době to zkoušel téměř každý a není překvapením, že to 99% firem totálně nevyšlo. 😬

  • twicer

    Aby jejich místo nahradil někdo jiný s podobnou vizí, kdo ještě nemá nahrabáno, asi ne, dík.

  • zx_spektrum

    Hry a jejich kvalita nejsou studia, ale lidi, kteří ty hry dělali. Od FEARu je to 19 let a většina z tvůrců na hlavních pozicích už jsou dávno pryč. A je to hrozná škoda. Blood, Shogo, No One Lives Forever, Aliens vs Predator 2, F.E.A.R., Condemned: Criminal Origins... Ta historie Monolithu je legendární.

  • Princ je sice famózní, ale vůbec nikdo si ho nekoupil, protože to stojí padesát babek, což u metroidvanie nikdo nikdy neviděl. Velká, velká škoda, je to fakt špičková hra. Možná se vrátí na výsluní, až cena klesne někam ke 20 doláčům.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit