• To by mě zajímalo, co za lamu napíše takovou recenzi??? Že Pane!? Když máte problém se hrou Assassins Creed, tak ji nehrajte!!!!!!!!!!!!!! A hlavně o ní nepište!!!! Pište si to, co Vás baví!!! Je vidět, že tomu ho_no rozumíte a hrajete si ještě na nejblbější konzoly PS Vita!!!! Buďte tak hodný a neserte se do AC!!!! Děkuji za pochopení, a pokračujte ve hraní na blbé konzoly!!! A neurážejte hry, o kterých víte ho_no!!!! Nazdaj
  • Taky se mi hra líbí, osobně bych jí dal 7/10 (-1 za krátkej příběh, -1 za blbou optimalizaci, a -1 za nepříliš zázračnou grafiku), ale narozdíl od crapshit čtyřky, která byla největší propadák v historii je to docela povedené. Já sice moc nesympatizuji s otroky (nic proti, jen je nijak neupřednostňuju), ale ta Aveline je pěkně zpracovaná. Tuto hru bych rozhodně doporučil úplně každému, není v ní žádný totálně tragický příběh, není to jen nemilosrdné vraždění, a rozhodně by hra zasloužila plnohodnotné pokračování.
  • Tak si pusť Tomb Raider a máš to. Ladné ženské křivky, přesně podle tvého přání!
  • Jason_dinAlt
    Žena, co zabíjí, rozhodně něžná není, ale má jen něžné pohlaví. To ví přeci každý ;o)
  • Jestli se ti to nelíbí, tak si třeba pusť péčko! Tak až já udělám průměrnou hru v game makeru tak si vyhraju s prdelí holky aby jste mi dali 7/10. A nevím, jestli žena co zabíjí je něžná...
  • Jason_dinAlt
    Všechny ostatní verze AC měli pro mne jedno obrovské mínus. Každý díl mne nutil koukat na záda (rozuměj: zadek) nějakýmu chlápkovi. A jak rád bych místo toho koukal na ladně tvarované pohyby a křivky něžného pohlaví. Prostě se mi ženský líbí no. Už jen pro toto si pro sebe opravuji hodnotcení redakce tak o tři až čtyři body víc. Takže do týhle hry určitě časem půjdu.
    Takto spise KAMIKADZE! pac Banzai... harakiri bylo mecem a co harakiri s pichlym mecema skokem to by uz slo ne ?
  • HARAKIRI skokem z okna vyskove budovy

bezkonkurenční Definátor
    To nemuzes chtit, jeho CLICKBOTAk by pak asi spachal HARAKIRI skokem z okna vyskove budovy! *8*
  • " V USA rasismus vlastně nebyl a kdo tvrdí opak je zkutečný rasista. Ono těch historických nepřesností je mnohem víc a to nejen ve hrách, ale i ve filmech." To byla ironie. Koukni se třeba na kapitána Ameriku a možná ti dojde co jsem měl na mysli. I když se rasismem ohání dneska kde kdo, tak v určitém ohledu se vlastně zapírá a teď mám na mysli třeba zmíněného kapitána Ameriku. Nechci rozjíždět další debatu, spíš jsem chtěl poukázat, že je to na hlavu postavený. Tyhle debaty jsou na hodně, hodně dlouho a tady není fórum o rasismu. *7*
  • Tahle recenze je dost ujeta. Neni to velky vysokonakladovy dil, ale jako mensi hra je to fajn a zabavne.

K veskoslavovi bych dodal, ze ma pravdu, jsou ruzne formy otroctvi, veskoslav je napr. otrok sve blbosti. A protoze kazdy vi, ze otroci nejen neumeli drzet mec, ale neumeli ani psat, tak by se veskoslav mel drzet sveho klise a nemel by tu psat.

Inteligentni lide dozajista chapou, ze Aveline jako hrdinka byla vyjimecny clovek s vyjimecnymi schopnostmi, jak uz to ve hrach u hrdinu byva.
  • Tady mi zase přišlo hodnocení příliš tvrdé. Ale je pravda, že je velmi důležité, za jakého směru se člověk na hru dívá.

1) Pokud to beru tak, že je to jen a pouze HD remake PS Vita hry, pak logicky mohu očekávat maximálně vylepšenou grafiku. To se zde koná. Čili logika by velela, že hra musí dostat zhruba stejné hodnocení.

2) Mohu to ale brát podobně jako Halo nebo Fable Anniversary, pak se samozřejmě nemůže AC:Liberation HD chytat ani trošičku.

Myslím si ale, že hře v očích mnohých jednoznačně ublížilo vydání na klasických konzolích (podobně jako třeba u Halo Spartan Assault), protože dokud to byla handheldová hra, ledacos se jí odpustilo. Jak se ale Liberation HD vlámal na klasické konzole, nároky a očekávání jsou násobně vyšší a hra prostě v takovém světle nemůže uspět.

Stejně jako můj příspěvek je proto velmi protichůdné hru hodnotit. Jde asi o to, kterým ze dvou pohledů se člověk nechá ovlivnit. Každopádně ale hra vypadá dobře, ženská hlavní postava je skvělé osvěžení celé série (a byl bych pro, kdyby byla ještě v nějaké plnohodnotném dílu), jen víc vynikají někdy až do očí bijící chyby.
  • Helliererr
    Ták opět sem se ujistil,že mé názory s redakcí Games.cz se naprosto ztotožňují :) Jen tak dále chlapci a s recenzí souhlasím :)
  • stredula
    Recenze je dobrá, nebýt toho, že... recenzujete "HD remake," u kterého jde vždy neskutečně poznat, zdali autor textu "původní" hru hrál; a tady se tak nestalo. Nehrál ji a jde to vidět v každém odstavci (zmíněno je to ostatně i autorem recenze). Samozřejmě se s tím nedá nic dělat, pokud ostatní z redakce hru nehráli, nemají čas, anebo mají mezi sebou nováčka, kterému se takový slabý titul prostě přidělí. Jinak je recenze slušná, přesně bylo vypsáno vše, v čem hra pokulhává (v obecné i konkrétní podobě) a chválím ji, avšak prostě vychází z trochu obtížného směru a autor nemohl pořádně porovnávat. Ale dost již s kritikou článku.

Já kupříkladu hrál Liberation na PS Vitě a mohu říct, že už tam to byla naprosto slaboduchá hra bez jakékoliv invence a s naprosto zřejmými nedostatky a děrami v designu jako - však víte. Ono by to sice až tak na handheldu nevadilo, protože tam člověk hraje chvíli a pak pokračuje i klidně za několik hodin, ale stejně. Příběh v sérii byl vždy patrný a jasně daný, ačkoliv často trochu zmatený a nelogický. Tady zůstalo jen nelogično. Ovšem i to by se dalo překousnout, kdyby... kdyby se autoři nevybodli na tři zásadní věci: grafickou stránku hry (Vita zas tak slabý stroj není a minimálně s lepšími modely a texturami by si poradila), multiplayerem (de facto neexistuje, jelikož jednoduše není v podobě, jakou bychom očekávali, chtěli a v jaké by fungoval) a vyladěním hry - všude glitche a bugy.

Úplně se proto ztratilo to jediné, v čem Liberation ukázalo něco zajímavého: převleky Aveline. Ty fungují, mají smysl a příběh díky nim dostává šmrnc. Tedy do chvíle, než postavy otevřou pusu a textem dialogu se dostanete na psychiatrické oddělení v blízké nemocnici. Nebo než přijde střih, který je neblahým ukazatelem dalšího z mínusů příběhu. Totiž posunete se někam, kde se musíte znovu zorientovat, znovu pochopit o co kráčí a vůbec proč co děláte. A když na to vše už přijdete, zase další nelogický střih. A to, že Aveline (i Edward v AC IV) umí od začátku bojový styl asasínů, tak nějak v kontextu všech nedostatků ještě autorům odpustíte, jinak by hra už vůbec nefungovala.

O "HD remaku" se de facto ani nemusím zmiňovat a řeknu jen to zřejmé: takto jakýkoliv remake nemá vypadat. Jen vyšší rozlišení, trocha optimalizace, aby to nevypadalo úplně katastrofálně, a tím veškerá snaha pohasla. Zaplácnutí děr se nekoná, dolepení příběhu také ne.

A kdybych Liberation shrnul komplexně: hra bohužel ukazuje sílící trend série, kdy podstata AC (soubojový systém a otevřený svět) sice funguje, ale příběh značně pokulhává a přibývá více a více naprosto nelogických tahů. A nepomáhá tomu ani rozmělnění mezi studia. Ty jsou bez jasně daných cílů, s mizernými podklady a s lidmi, kteří často na takové hře pracovat ani nechtějí. Nebo tak to alespoň působí. Mimochodem: Revelations aspoň není nejhorším dílem série, Liberation s přehledem ukázalo záda a etablovalo nový standard blbosti. :-)
  • Hra byla ve srovnání s dvojkou těžce repetitivní.
  • V USA nebyl rasismus? Teď jsi mě opravdu rozesmál *1* Můžeš mi prosím napsat ze kterých pramenů tvoje tvrzení vychází? Myslíš, že Ku-Klux-Klan byl jen zájmový kroužek na úrovni skautu a Wounded Knee mírumilovná sešlost, kde si nějaký indián odřel koleno? Taky by mě zajímala ta tvá konstrukce o "kdo tvrdí opak je zkutečný rasista", o tom se taky trochu rozepiš.
  • já to smažím na xboxu 360, stálo to 399 kč na xbox live, a jako za sebe můžu říct, že mě se tenhle assassín HD líbí, hratelnost není uplně chytlavá, ale jinak za ty prachy je to dobrý hra, určitě o dost lepší jak assassín trojka........... *7*
  • Každá doba má svůj hon na čarodějnice. V USA rasismus vlastně nebyl a kdo tvrdí opak je zkutečný rasista. Ono těch historických nepřesností je mnohem víc a to nejen ve hrách, ale i ve filmech. Nemluvě o tom, že rasismus je všudypřítomný, ale tak nějak opačně, ale to je dnes vlastně pořádku. *7*
  • Nechápu proč máš tolik mínusů. To co říkáš je historický fakt. To samý v AC3 když si tam na Davenportově usedlosti obdělává políčko černá rodina hned vedle bílých - tak to tam v 18. století prostě nefungovalo.
  • Ahoj Jacku, já jse Bůh... a soudím že seš totální mentál