Assassin's Creed Valhalla: Wrath of the Druids – recenze
-
Tak nejenže DLC neopravilo rozbité audio ve hře, ale Ubisoft ve snaze odstranit nepříjemnou existenci obřího threadu na fórech, který na to upozorňuje, ten thread zamknul a rozdělil posty z něj do x malinkých threadu ("aby to pro development team bylo přehlednější").
Investigativní práce herního novinářstva = stále nula, nic, nihil.
Stále čekáme na člověka, který před Ubisoftem neohne hřbet a začne mu klást nepříjemné otázky.
-
-
Souhlas, vidím, že nejsem jediný, kdo se nespokojí s nízkým bitratem :) Je to fakt ostuda a nechápu, jak v AAA hře může být něco takového. A také, že na to nikdo neupozorní. Ale to bude možná tím, že na televizi nebo ve sluchátkách za pětikilo co má většina hráčstva, nebo sluchátka za 3k od Razeru, který mají zvuk horší než normální sluchadla za pětikilo, to prostě poznat tak není. Je to hnus.
-
No... buď mám divný uši, nebo mizerný sluchátka (případně oboje), ale já, nemůžu si pomoct, ten problém prostě neslyšim.
Nejspíš si v brzký době pořídim nějaký pořádný sluchátka pro audiofily, abych zjistil, kde to vázlo...
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=Ls7W5KGLrIU&t=1s
Tohle si poslechni. Rozdíl mezi první a druhou nahrávkou je okamžitě slyšet. Ta druhá zní jako něco, co jsem stáhnul z Napsteru v roce 2000.
V AC: Unity to ještě rozbité nebylo. V podstatě v AC: Unity všechno, co je v audiu v AC: Valhalla rozbité, fungovalo správně. O to víc to štve - že to umějí udělat, ale z nějakého důvodu nám dávají šunt a doufají, že jim to projde.
-
-
Jo tady je to slyset krasne. Ale asi jsem proste hluchej, v ty hre me to ani nenapadlo ze to zni vlastne blbe....
-
-
Taky dost záleží, co máš k PC (nebo konzoli) připojené. S reprobednama (nebo sluchátkama) za 500kč ten rozdíl není moc slyšet. Ale na něčem podstatně kvalitnějším* už ten rozdíl jde fakt dobře poznat.
( * pozn.: vyjímka se vždycky najde. Jak tady někdo už napsal, tak třeba některá sluchátka za 3000kč od Razeru mají kvalitu zvuku jak nějaký odpad za 400kč)
-
-
-
-
-
To sedí i na základní hru. Nechápu, že tohle Ubisoftu pořád žerete.
-
-
Velká škoda. U origins i odyssey tvořili mytologické dlc velké lákadlo které nebylo jen třešničkou na dortu ale plnohodnotným hlavní chodem kde si člověk mohl užít výbavu co nasbíral během hry. Parádní endgame obsah. Popravdě jsem si je užíval snad ještě více než hlavní část hry, fungovali jako motivace proč tu hru dohrát do konce.
Wrath of the Druids bylo v podstatě jedinou nadějí pro návrat tohoto typu kvalitnějšího obsahu, jelikož u The Siege of Paris je víc než jasné že se bude jednat jen o recyklaci nově vytvořené mechaniky dobývání osad.
Mají odladěný potřetí recyklovaný engine, vytvoří nádherný svět a pak ho nedokáží zaplnit, poždímat jeho potenciál. Člověk tak nějak přenese přes srdce že hraje 3x podobnou hru v jiném prostředí, ale lenost dostát dokonce i standartu který si sami vytvořili v průběhu posledních 3 let je docela dost ubohé.
-
Nechápu proč se vývojáři tak urputně drží týhle frenčízi, jako by sebáli toho, že novou hru by nikdo nehrál, tak šťavý pořád dokola název Assassin´s Creed?
-
-
Je to smutny co z toho udelali, ja sem velikej fanousek Assassins Creed, tohle s tim nema nic spolecnyho, RPG to zruinovalo, pribehy stoji za vyliz a jedine co tomu zustava je pekne prostredi. Takze ano, jde jen o dojeni za mensi rozpocet na vyvoj hry. Jde jen o reskin od Origins, zadne nove animace, porad horsi a horsi, motion capture neexistuje, dabing je ve srovnani k puvodnim hram otresnej. Hru sem dostal zadara k ryzenu, a za dlc nedam ani korunu.
-
-
Hrál jsem všechny Assassiny a Valhalla je z posledních tří dílů (Origin, Odyssey, Valhalla) nejlepší. Poslední tři díly jsem nedohrál, což se mi u her normálně neděje, ale ve Valhalle jsem vydržel mnohonásobně déle než v předchozích dvou.
Vyladili spoustu věcí, třeba boj (když správně nastavíš obtížnost, je to docela fajn), crafting, dobývání území, atd. I RPG prvky myslím zlepšili, a to jak příběhově (chceš bejt k lidem krutej? Chceš nadřazovat víru v bohy zdravýmu rozumu/citu? Chceš bejt agresivní hova*o nebo hodná postava? Občas si můžeš vybrat.), tak co do vývoje postavy (tři poměrně rozdílný herní styly).
Příběh je bohužel pořád zoufalej, asi tak od Unity ho v podstatě přeskakuju.
-
-
Není to třeba i tím že ti je severská mytologie nejblíže?
Říkám si jak moc tvůj názor vypovídá o skutečném stavu hry když sám říkáš že předchozí díly si nedohrál a pochvaluješ si rozdílné herní styly které kopírují talentové stromy předchozích dílů víceméně jedna ku jedné. Když si správně nastavíš obtížnost a odemčeš základní sadu talentů tak je boj docela fajn i v obou starších dílech :)
-
-
Ad 1 myslím, že mytologií a historií se jenom hodně volně inspirovali, ani s jedním ta hra nemá do činění tak moc, jak se vývojáři tváří.
Ad 2 v Origins jsem nahrál desítky hodin, v Origins max 10 (to mi přišlo úplně blbý, především hlavní postava, generické prostředí a boj), ve Valhalle odhadem tak 50 hodin (vím, že to není mnohokrát víc než desítky u Origins, trochu jsem se nechal unést v komentáři). Možná jsem jenom narazil na způsob boje, který mě bavil (obouručák, uhýbání, parírování, plus stealth).
Mám prostě dojem, že během těch tří dílů dotáhly některý nápady do konce, jako třeba když teprve Black Flag naplno vytěžil námořní bitvy z AC 3. Třeba to, že můžeš kraftit a farmit suroviny jako blázen, ale taky se na to vyprdnout, aniž by ti to zkazilo zážitek ze hry, stejně jako u raidů nebo dalších aktivit.
-
-
Beru to spíš tak, že mě třeba zajímá Egypt, tudíž pro mě měli Origins přidanou atraktivitu. Pokud někoho baví víc seveřani a vikingové, bude více nakloněný k Valhalle.
K Odyssey jsem se dostal až nedávno, prostředí ani postava mě extra nezaujali ale AI bylo zas o krůček dál. Lepší pathfinding, bodyguardi poctivě bránící svůj cíl, větší důraz na zabíjení pádem. Také množství legendárního vybavení nabízelo v podstatně větší prostor pro různé kombinování tvého buildu.
Takže pokud je to jak říkáš a některé systémy udělali zase krůček dál aniž by jinde šli o dva kroky zpět, tak to považuji za úspěch. Já to musím nechat chvíli odlešet, nalít do assassina 100hodin stačí jednou za rok.
-
-
-
Boj ve Valhalle povazuju za nejhorsi ze serie... dohral sem vsechny.
-
-
Co ti na něm přišlo nejslabší? Hloupější AI, méně prostoru na kombení útoků, kotoulovaná ?
-
-
Zadnej impakt pri uderu, animace hnus, uhybani vypada strasne, hitboxy jsou uplne mimo.
-
-
-
Ja to mam presne obracene. Valhalla je jedinej AC, kterej sem nedohral. Podle me nejhorsi AC co kdy vydali.
-
-
-
-
Nekde jsem cetl , ze k DLC se nedostanu jinak nez koupi... ?? Takze kdyz mam volnej vikend a chtel bych si to zahrat pres predplatny, nepujde to ?? Je to sragora ale mam chut na nejakou mlaticku u ktery nemusim premyslet... 😌
-
Ironií je, že teď hraju Fenix (v akci na Switchi za 700) a hra mě baví. Taková osekaná Zelda od Ubisoftu. Ale hraje se to pěkně, rozhovory mezi Zeusem a Prometheusem jsou fajn. Za mě příjemné překvapení:)
-
-
Nemá to být mezi Diem a Prométheem?
-
-
Samozřejmě že má. Jenom v tu chvíli jsem se "sekl" a nedokázal vyskloňovat Zeus😀
-
-
A co ze všeho nejvíce nesnáší Zeus?
DiaKritiku... :D
-
-
-
Sorry za OT, ale co říkáš na Zeldu? Já jí na 3 různých profilech dohrál zatím 6x. Btw jestli tě od Ubi baví Immortals tak zkus Mario + Rabbids.
-
-
Po pravdě, poslední Zeldu jsem hrál před 10 lety, tu novou mám v merku:) A na Rabids se chystám taky. Ale koupil jsem nového Oriho v akci, tak to musí chvilku počkat.
-
-