Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MalyZeli

    Tak puvodni hry tenhle problem nemeli... az se presunili do RPG, jinak utocej i zaraz, ale staci perfect parry jednoho z nepratel, a si v pohode, nebo uskok.

  • Nekde jsem cetl , ze k DLC se nedostanu jinak nez koupi... ?? Takze kdyz mam volnej vikend a chtel bych si to zahrat pres predplatny, nepujde to ?? Je to sragora ale mam chut na nejakou mlaticku u ktery nemusim premyslet... 😌

  • twicer

    Beru to spíš tak, že mě třeba zajímá Egypt, tudíž pro mě měli Origins přidanou atraktivitu. Pokud někoho baví víc seveřani a vikingové, bude více nakloněný k Valhalle.

    K Odyssey jsem se dostal až nedávno, prostředí ani postava mě extra nezaujali ale AI bylo zas o krůček dál. Lepší pathfinding, bodyguardi poctivě bránící svůj cíl, větší důraz na zabíjení pádem. Také množství legendárního vybavení nabízelo v podstatně větší prostor pro různé kombinování tvého buildu.

    Takže pokud je to jak říkáš a některé systémy udělali zase krůček dál aniž by jinde šli o dva kroky zpět, tak to považuji za úspěch. Já to musím nechat chvíli odlešet, nalít do assassina 100hodin stačí jednou za rok.

  • twicer

    Jojo, stímhle bojujou snad od prvního dílu. Jak je to tady s útokem více nepřátel naráz?

  • MalyZeli

    Zadnej impakt pri uderu, animace hnus, uhybani vypada strasne, hitboxy jsou uplne mimo. 

  • A co ze všeho nejvíce nesnáší Zeus?

    DiaKritiku... :D

  • Veskoslav

    Samozřejmě že má. Jenom v tu chvíli jsem se "sekl" a nedokázal vyskloňovat Zeus😀

  • Veskoslav

    Po pravdě, poslední Zeldu jsem hrál před 10 lety, tu novou mám v merku:)  A na Rabids se chystám taky. Ale koupil jsem nového Oriho v akci, tak to musí chvilku počkat.

  • Derp_1337

    Taky dost záleží, co máš k PC (nebo konzoli) připojené. S reprobednama (nebo sluchátkama) za 500kč ten rozdíl není moc slyšet. Ale na něčem podstatně kvalitnějším* už ten rozdíl jde fakt dobře poznat.

    ( * pozn.: vyjímka se vždycky najde. Jak tady někdo už napsal, tak třeba některá sluchátka za 3000kč od Razeru mají kvalitu zvuku jak nějaký odpad za 400kč)

  • Nemá to být mezi Diem a Prométheem? 

  • Jo tady je to slyset krasne. Ale asi jsem proste hluchej, v ty hre me to ani nenapadlo ze to zni vlastne blbe....

  • Ad 1 myslím, že mytologií a historií se jenom hodně volně inspirovali, ani s jedním ta hra nemá do činění tak moc, jak se vývojáři tváří.

    Ad 2 v Origins jsem nahrál desítky hodin, v Origins max 10 (to mi přišlo úplně blbý, především hlavní postava, generické prostředí a boj), ve Valhalle odhadem tak 50 hodin (vím, že to není mnohokrát víc než desítky u Origins, trochu jsem se nechal unést v komentáři). Možná jsem jenom narazil na způsob boje, který mě bavil (obouručák, uhýbání, parírování, plus stealth). 

    Mám prostě dojem, že během těch tří dílů dotáhly některý nápady do konce, jako třeba když teprve Black Flag naplno vytěžil námořní bitvy z AC 3. Třeba to, že můžeš kraftit a farmit suroviny jako blázen, ale taky se na to vyprdnout, aniž by ti to zkazilo zážitek ze hry, stejně jako u raidů nebo dalších aktivit.

  • Maxianimal

    Souhlas, vidím, že nejsem jediný, kdo se nespokojí s nízkým bitratem :) Je to fakt ostuda a nechápu, jak v AAA hře může být něco takového. A také, že na to nikdo neupozorní. Ale to bude možná tím, že na televizi nebo ve sluchátkách za pětikilo co má většina hráčstva, nebo sluchátka za 3k od Razeru, který mají zvuk horší než normální sluchadla za pětikilo, to prostě poznat tak není. Je to hnus.

  • twicer

    Co ti na něm přišlo nejslabší? Hloupější AI, méně prostoru na kombení útoků, kotoulovaná ?

  • twicer

    Není to třeba i tím že ti je severská mytologie nejblíže?

    Říkám si jak moc tvůj názor vypovídá o skutečném stavu hry když sám říkáš že předchozí díly si nedohrál a pochvaluješ si rozdílné herní styly které kopírují talentové stromy předchozích dílů víceméně jedna ku jedné. Když si správně nastavíš obtížnost a odemčeš základní sadu talentů tak je boj docela fajn i v obou starších dílech :)

  • twicer

    Velká škoda. U origins i odyssey tvořili mytologické dlc velké lákadlo které nebylo jen třešničkou na dortu ale plnohodnotným hlavní chodem kde si člověk mohl užít výbavu co nasbíral během hry. Parádní endgame obsah. Popravdě jsem si je užíval snad ještě více než hlavní část hry, fungovali jako motivace proč tu hru dohrát do konce.

    Wrath of the Druids bylo v podstatě jedinou nadějí pro návrat tohoto typu kvalitnějšího obsahu, jelikož u The Siege of Paris je víc než jasné že se bude jednat jen o recyklaci nově vytvořené mechaniky dobývání osad.

    Mají odladěný potřetí recyklovaný engine, vytvoří nádherný svět a pak ho nedokáží zaplnit, poždímat jeho potenciál. Člověk tak nějak přenese přes srdce že hraje 3x podobnou hru v jiném prostředí, ale lenost dostát dokonce i standartu který si sami vytvořili v průběhu posledních 3 let je docela dost ubohé.

  • MalyZeli

    Boj ve Valhalle povazuju za nejhorsi ze serie... dohral sem vsechny.

  • 0011

    Sorry za OT, ale co říkáš na Zeldu? Já jí na 3 různých profilech dohrál zatím 6x. Btw jestli tě od Ubi baví Immortals tak zkus Mario + Rabbids.

  • Veskoslav

    Ironií je, že teď hraju Fenix (v akci na Switchi za 700) a hra mě baví. Taková osekaná Zelda od Ubisoftu. Ale hraje se to pěkně, rozhovory mezi Zeusem a Prometheusem jsou fajn. Za mě příjemné překvapení:)

  • dworkin

    https://www.youtube.com/watch?v=Ls7W5KGLrIU&t=1s

    Tohle si poslechni. Rozdíl mezi první a druhou nahrávkou je okamžitě slyšet. Ta druhá zní jako něco, co jsem stáhnul z Napsteru v roce 2000.

    V AC: Unity to ještě rozbité nebylo. V podstatě v AC: Unity všechno, co je v audiu v AC: Valhalla rozbité, fungovalo správně. O to víc to štve - že to umějí udělat, ale z nějakého důvodu nám dávají šunt a doufají, že jim to projde.


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit