Přejít na výpis diskuzí
Atmosférický horor Daylight vyrukoval s dalším trailerem
6.1.2014 | Aleš Smutný
29 příspěvků
-
bafací scény sou ok, jen nevím, esi přímo v týhle hře
-
ty se chceš bát? proč?
-
Jednoduche, mozna az primocare... jenze v tom by mohla prave byt sila tohohle dila. (nebo taky maler).
-
Abych se bál? Explorace? Popravdě mi to přijde jako mnohem lepší motivace, než bezpředmětná honba za virtuálními předměty.
-
:D nejseš sám
-
No, hlavně proto, aby se měli kde projevit chytráci, co jsou přesvědčení, že když pěkná holka dělá něco jinýho, než stojí před kamerou, tak to musí být zákonitě propadák.
-
já se regulérně pos*al
-
Ale jo, vypadá to fajn a strašidelně. Mám rád takové hry. Outlast byl skvělej a tohle vypadá podobně. Rozhodně se těším. Co moc nechápu, tak nevím kde vzala ty mapy v mobilu ? To tam někde mají počítač USB v té staré nemocnici *15* ? Osobně bych více uvítal nějaké papírové plány nebo nějaké poznávací značky na zdech podle čeho bych se orientoval... Ale budiž, je to hra a tam je možné všechno !
-
Taky si to strašně pletu...
-
Nechápu proč bych měl hrát pořád dokola tento styl hry. U rubaček to je honba za předměty a zde abych se pokaždé lekal bubáka za jiným rohem? To nedává smysl.
-
Nejděsivější bylo, když na mě trailer vyrukoval s pojištěním od Allianz
-
Taky sem se asi "trochu" lek
-
Málem jsem dostal infarkt. :D
-
tak určitě, tohle je spíš druhý Xchat říznutý Alíkem
-
Bože, tohle není druhý facebook *7*
-
Šukézní prcina.
-
Proč knihu? Raději komiks!
http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&seq=31 -
Nejlepší byly stejnak ty Garretovy čórkařský nesrozumitelný čmáranice z prvních dvou Thiefů, moc se podle nich orientovat nedalo, ale mělo to styl. *5*
-
jj, Dying Die zní jako klasika
-
Proč, aby to odradilo ještě víc lidí?