Baldur's Gate III dostává čtvrtý macatý patch. Přináší přes tisíc změn a oprav
-
Hele, tady nejde o bugy. Reagoval jsem na tvůj komentář o ceně. Recenze má být objektivní i klidně rok po vydání, takže těžko se může brát cena v potaz. Jen velmi těžko by se hodnotilo "za plnou cenu tomu dávám hodnocení 8/10 " , taková recenze by byla k ničemu po pár měsících.
Cena je subjektivní věc. Kdo chce, ten si to koupí za plnou cenu, kdo nechce, ten si počká na slevu.
-
A co to s tím má společnýho? Tady přece nejde o to jestli ti někdo nutí něco kupovat, ale o stav hry v době vydání vs recenze, která má reflektovat jak moc je ta která věc špatně. To bych mohl položit stejně blbou otázku, jestli je nutí někdo vydávat neopravený produkt za plnou cenu...
Navíc by mě zajímalo kde bereš takovou jistotu, že budou všechny problémy (které jsou v recenzích kritizovány) ve hrách později opravené?
-
Jo zatímco ty jsi to těm korporátům ukázal, když jsi napsal nespokojený komentář do diskuze. Díky tobě si teď všichni manageři sednou na zadek a budeme se mít dobře.
^ To byl sarkasmus. 😉
Hele, jestli nesouhlasíš s názory jiných lidí (a jak hodnotí hry), tak si můžeš udělat vlastní novinářský server, kde si můžeš hodnotit hry dle svých preferencí.
Svět je takový jaký je a ne takový jaký by jsi ho chtěl mít ty. Je potřeba to přijmout a přizpůsobit se. Plakání v diskuzích nic nezmění.
Úplně nejjednodušší řešení je kupovat hry s odstupem času až budou v akci. A v žádném případě nekupuj předobjednávky (je to zajíc v pytli).
-
Hele, nic nefabuluji. Klidně si ty informace najdi ze Steamu sám. Tady máš odkaz na achievementy, všechno má jenom 8,7% hráčů.
A rozdíl ve větším % počtu dohrání je v tom, že Elden Ring je hra ze začátku roku 2022. Zatímco BG3 je hra ze srpna 2023 a na konzolích to vyšlo dokonce ještě později. Až BG3 bude taky mít aspoň 1 rok, tak % dohrání určitě naroste nahoru.
-
Absolútne to nie je "špatné čislo" , je to úplne bežné v tak dlhej hre. Ja som ju ešte tiež nedohral a to je to moja GOTY, ak to nezmení Rogue Trader. Nad 50% dohranosť dosahuje len absolútny mainstream , čo BG3 rozhodne nie je.
-
Ty si solidní pan statistika, občas si ty hodnoty srovnej i s něčím jiným než co se ti hodí do tvého narativu.
-
Zrovna ten třetí Zaklínač má taky jen 23,8 % dohrání. A jak říkáš, menší hry mají ještě míň, zvlášť, pokud jdou mimo mainstream. Jako třeba remake System Shocku 17,6 % a jen necelých 30 % splnilo první větší quest (ze čtyř).
Promítá se do toho dost faktorů. Třeba si to někdo chce zkusit a nemusí to dohrávat do konce. Nebo narazí na nějakou nepříjemnost. Já třeba nedohrál první Pillars of Ethernity (dohrálo jen 14,8 % ) vlastně jen proto, že se mi nechtělo grindit na finálního bosse. Je to proto špatná hra? Velké otevřené hry právě typu BG3 mají obecně málo. Pathfinder: Kingmaker 9,2 %. Elden Ring je se svými 38 % spíš výjimka, která má fakt tendenci chytnout a nepustit, dokud nedohraješ.
-
To je blábol 😀 Pravidelně dohrávám hry a vždy se dívám, kolik lidi to dohrálo. A jsem vždy překvapen jak málo to vždy je. Jen ty největší mainstream pecky mají 30% a více.
20% na takové RPG (není to witcher) je podle mě velký úspěch 😀 Nehledě, že to je chvíli venku a než se tím běžný člověk prokouše, tak to muže byt i na několik měsíců
-
lol, takže se recenzuje jako do budoucna? Teď padne devítka/desítka, ale přičtěte si tomu tak rok patchů.
Ty jsi ideální zákazník korporátů. Proto se máme tak dobře!
-
zapomnel ses prelogovat
-
a kolik procent hracu dohrava hry?
tech 20% je jeste dobry cislo, to nemaj ani ty tvoje narativni zivacky
nemluve o tom, ze jsem to taky jeste nedohral, protoze nejsem decko, co nema nic jinyho na praci, ale uz jsem vicemene na konci, cca 250 hodin -
to je otázka, jak jsem psal Derpíkovi, Elden Ring dohrál každý druhý. Taky tam byl obří hype a x lidí to koupilo kvůli 10/10.
-
tady fabuluješ, protože Elden Ring má tři konce a tři trofeje, takže u Elden Ring to bude přes 50%, což je obrovské číslo oproti BG3.
I kdybych akceptoval tvoji fabulaci, tak 38% je pořád dvakrát více..
-
To ale nic neříká. V každé hře je spousta hráčů, co nikdy nevyděla konec. To je úplně běžná věc.
Dle Steamu i takový Elden Ring dohrálo jenom nějakých 38% hráčů a 100% achievementů má jenom 8% hráčů.
Na tebe platí to pořekadlo: kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde.
-
To je jen z toho duvodu, ze si lide koupi hru u ktere je desitka. Neresi zanr, nebo delku, nebo kdo vi co...pak prekvapive zjisti, ze je to vlastne az tak nebavi.,
-
Nutí tě to někdo kupovat v době, kdy to stojí nejvíc peněz?? Ne.
Spousta lidí to kupuje později, jak je to v akci, a ještě jako bonus do té doby jsou opraveny všechny bugy.
-
děcka nemusíte tady psát, kdo to všechno dohrál. Tu statistiku to nezmění, je volně dohledatelná. Prostě 20% hráču na PC vidělo konec a 15% na PS5. To je docela dost špatné číslo. Takže velká většina to prostě nedala, já to nedal a to jsem tam nechal dost času, já jsem utekl od BG3 k Lies of P. BG3 má špatný pacing a špatně se do hry vrací, až se mi postupem času hru nechtělo zapínat a nutil jsem se. Dle statistky to tam měla asi spousta hráčů.
-
Já to dohrál na stařičkém pc (4790K, gtx 970), takže o optimalizaci z osobní zkušenosti mluvit nemůžu, ale snad všichni jsme viděli video od DF kde to na PS5 na performance režim jede ve městě okolo 20 fps na fullhd, o čem můžu mluvit jsou bugy, kterých jsem měl požehnaně napříč všemi akty a to jsem hru kupoval až cca týden po vydání kdy bylo venku spoustu recenzí.
-
Ja som to dohral 2x. Mám v tom 300 hodín a samozrejme že si to ešte dám. Tretí akt je za mňa úplne v pohode.
-
No vzhledem k tomu, že hry stojí nejvíc peněz v době vydání, tak bych řekl, že je na to velmi jednoduchá odpověď...