Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG

    k tomuto nemám moc co říct, izometrické RPG hry nehraji, ale tato diskuze mě pobavila...

  • Jevo83

    Skritizovat Larian na zaklade 4 sekundoveho zaberu z motion capturingu, vlny narazajucej o breh a jedneho zaberu na monitor.... wow. Niektori ste tu teda pekne hysterky.... 

    • to že tu hru dělá Larian je pro mne důvod k maximální skepsi. Ačkoliv RPG hry jsou asi můj nejoblíbenější žánr, tak DOS2 jsem nebyl schopen hrát. Nesedí mi jejich herní mechaniky, styl soubojů, grafický styl ani styl humoru. Navíc příběh BG2 byl zcela uzavřený, není k tomu třeba nic dodávat. Možná jen vymyslet zcela nový příběh z prostředí Forgotten Realms, ale pak by se to nemělo jmenovat Baldurs Gate

      • Jevo83

        Trochu sa bojim diskutovat s drizztom, ale risknem to😀

        Pribeh Balur's Gate 1 bol predsa tiez uzavrety... ten cliffhanger na konci mohol znamenat kludne 50 dalsich dielov alebo ani jeden...

        S tym, ze DOS2 nemusi kazdemu sadnut sa neda nesuhlasit, ale myslim si, ze o to tu nejde. Ja vidim pozitivum Larianu v tom, ze maju vskutku dlhorocne skusenosti s iRPG a nebali sa ist vlastnou cestou. Zaroven Lariani neziju vo vzduchoprazdne a urcite vidia rozdiely medzi BG a Divinity znackou. Keby chceli dalsie DOS tak budu robit to a nie Baldura... 

        Z hladiska vyvoja by som to skor bral tak, ze je to skuseny team programatorov, grafikov, zvukarov, 3d modelarov a kadecoho dalsieho. To ako v konecnom dosledku bude vyzerat pribeh a dizajn je zalezitostou dizajnera a par ludi z vedenia, ktori urcite rataju s tym, ze ludia cakaju v tomto pripade dalsi BG a nie dalsie Divinity... a kedze su skuseni tak peniaze na vyvoj budu efektivne vyuzite.. co je klucova zalezitost... ked sa pozries kolko hier trpi na blby projektovy manazment

        • skaven

          len kratka poznamka. Ak firma X vytvara 25 rokov produkty s nejakym dizajnom, grafickym stylom, vyznenim atd. aka je pravdepodobnost, ze v 26. roku svojej existencie vydaju nieco something completely different?

           

          • Dag0

            Latian to už dalvno udělal.. Divinity hry nebyly vždy klasická iRPG, ani vždy tahová :)

      • BlackenedHalo

        hovoril si to isté aj pred 17 rokmi keď bol vyvíjaný Baldur's Gate 3: The Black Hound? 

        • 0011

          Já byl tehdy těžce skeptickej, protože to nedělali Bioware ale Black Isle, a u nich jsem po fallout 2 nebyl odvařenej ani z jedný hry, včetně PT, popularitu Icewind Dale, což je špatná kopie BG po lobotomii dodneška nechápu. Dávám Larianům šanci ale jestli souboje budou tahové a grid-based, tak si to můžou strčit do míst, kam slunce nesvítí.

          • maros.goc

            ID je priemernejšia hra, ale ID2 je fantastické RPG s geniálnou hrateľnosťou, hoci stále lineárne ako jednotka...PT je fantastická hra tiež :) ID a kopia BG? to v žiadnom prípade, nakoľko ID sa zameriava na úplne iný RPG zážitok

            ja tiež ale nechcem aby BG3 bola len kopia Divinity Original Sin a velmi sa bojim ze bude, ťahové súboje by mi nevadili, veď D&D sú ťahové pravidlá

            • 0011

              Já dohrál všechny jejich hry kromě BG dark alliance 2, zatímco v baldurech mám několik tisíc hodin, tak PT a oba díly IWD jsem dohrál jenom jednou a nehodlám se k nim nikdy vracet. Když to bude tahové a nebude to "realtime" s pauzou, tak to nejen pro mě nebude baldur, hlavně jestli bude pohyb po mřížce nebo hexagonech, u jiných her mi to nevadí, ale tohle má být nástupce BG 2 - v mých očích nejlepší hry všech dob, jakákoliv odchylka je pro mě hereze.

          • Femt0

            To já zase doufám, že to nebude chaotický mikro guláš, kde neustále spamuješ pauzu, jako třeba v Pillars of Eternity. Ve finále ta hra působí jako doj*baný turn-based. BG je prakticky o jednom auto attacku a kouzlech, které nešly spamovat. Tam fo fungovalo, v PoE ne. Osobně sem nikdy nebyl fanoušek tohoto systému. Beru buď realtime nebo tahy tzn. skill/reflex nebo intuitivnost/taktická hloubka. Pauzovací RT je takový divný bastard, který nemá ani jedno.

            • 0011

              Sto lidí sto chutí, já ten systém z BG miluju a doufám, že ho zachovají. Chci od nich nový kvalitní příběh, detailnější grafiku a přinejlepším aby zachovali grafickou stylizaci původních dílů a aby se to hrálo stejně. Pokud tohle dodrží a přidají nějaké quality of life vylepšení jako udělali beamdog v Enhanced edicích (i když ti přitom podělali x dalších věcí které předtím fungovali) tak budu chrochtat blahem.

            • maros.goc

              ale však to je na tých hrách úplne najlepšie :) ...čo sa týka BG, možno áno, ale v BG 2 si mal aj špeciálne schopnosti postáv mimo tradičných kúziel, čiže to určite o žiadnom autoataku nebolo

              pauzovaí systém nemá ani jedno? tak si zahraj tie hry na vyššej náročnosti než len normal a uvidíš koľko tých taktických možností ten systém ponúka :) osobne milujem ten systém a dúfam že bude aj v BG3

              • Femt0

                Reakce na příspěvek:

                Ale no tak. Speciálních schopností jako Kai nebo Enrage tam byla hrstka a to s velmi omezeným používáním. Většinu času melee/ranged postavy útočí auto attackem. Sundat růžové brýle prosím.

                Jinak sem nikde netvrdil, že BG nemá taktické možnosti. Má je. A má je postavené hlavně na kouzlech a itemech. Nicméně co se týče boje obecně v RPG, tak taktická hloubka bude vždy větší u TURN BASED systému, o tom se snad ani nemusíme bavit.

                No a u RTS jde zase o skill a realističnost. Pauzovací systém je jen kompromis, který nemá kouzlo ani jednoho z nich. Ano, můžeš hrát BG bez pauzy, ale bude se to hrát blbě, protože ta hra na to jednoduše není designovaná. Stejně tak si můžeš zapnout auto pauzu na konci kola a opět to nebude fungovat (jako TB), protože se všichni pohybují najednou v realtime. Iniciativa nemá smysl, nemáš plnou kontrolu nad AoE kouzly (v D&D si může čaroděj určit koho chce zasáhnout), nemůžeš efektivně využívat pohybu (úkroky, obcházení spoupeře), AI pathfinding ti háže klacky pod nohy. Prostě guláš.

      • Femt0

        Argument "jejich" mechaniky a styl boje tady nefunguje, protože BG3 jede na D&D 5e. BG2 má sice uzavřený příběh, nicméně jsou tu 2 důležité věci, na které si zapomněl. 1) V jedné z příběhových linií má Bhaalspawn dítě. 2) Ilithidové v BG2 plánují převrat. Jejich plán je nastíněn v dopise v tajném doupěti v Amnu, kde najdeš část Crom Fayeru:

        "This note has sections written in several languages, some so alien as to be painful to look at.

        A small section written in Common reads as follows: "The base is established, and the infiltration continues. The Hidden gathers followers, and soon we shall dominate the minds of the entire..."

        The message continues in one of the more alien scripts. The illithids are up to something, as is typical of the race, but your being here has most likely disrupted their plans."

        Řekl bych, že je očividné, kudy se Larian vydává.

        • iSpirit

           "Argument "jejich" mechaniky a styl boje tady nefunguje" 

          On přitom napsal:

          "Nesedí mi jejich herní mechaniky, styl soubojů, grafický styl ani styl humor"


          ty máš v hlavě dobře temno. On nepokládá žádný argument, jen subjektivně hodnotí jejích tvorbu a na základě toho se obává. Ty reaguješ na něco, co ani nenapsal. Panebože!

          • Femt0

            Troll iSpirit opět přišel zasmraďovať diskuzi s hysterickými ad hominem a naprosto nulovým přínosem do debaty.


            "On nepokládá žádný argument, jen subjektivně hodnotí jejích tvorbu a na základě toho se obává."


            Hloupé slovíčkaření, jak je u tebe zvykem. Znovu a naposled pro jedince tvého typu, co mají problém se čtením mezi řádky (používám tvojí vlastní frázi): Jeho obavy na základě jeho subjektivního hodnocení jejich tvorby jsou irelevantní (v případě boje a mechanik samozřejmě, o ničem jiném sem s nebavil), protože BG3 má licencovaný systém mechanik a boje.


            Doporučuji ti vyjít si na vzduch a přestat se ztrapňovat na herních fórech.

            • iSpirit

              Tak zaprvé: člověk, co tady používá ukradený účet, by měl držet hubu o nějakém "trollovi", jelikož si tím neskutečně sere do huby.


              Zadruhé tohle není slovíčkaření, tohle je vyloženě tvoje selhání jako diskutujícího a pokus od tebe dát mu nečistý faul. Ne, nebudu číst mezi řády, budu číst, co jsi napsal.  


              Dál už jsou to od tebe jenom zvratky zahnaného zvířete do kouta. Sbohem a šáteček.

    • skaven

      ano, mame 15-20 rocne skusenosti przenia znaciek


      • Dag0

        aha to by me zajimalo co tech 15-20 let prznily, kdyz Larian dela cca 20 let jen hry serie Divinity

      • Jevo83

        S Larianom? Neviem o tom ze by nieco sprznili.... skor mam pocit ze tu u vela diskutujucich pracuje silny spomienkovy optimizmus ... 

        Ked sa zamyslis nad svojim prispevkom, tak napriklad preto, ze na kazdom diskusnom fore najdes niekolko trollov, vsetci su trollovia? 

        Neberiem ti nazor, ze BG3 bude strasny pruser a znicena znacka, len nerozumiem ako ta k takemu nazoru posunul o hre nic nehovoriaci teaser od vyvojarov, ktori vydavaju iRPG pecky😀

        • skaven

          zase take pecky nevydavaju, Divinity mi pride velmi osekane, na to aby mi to prislo ako pecka. Skor taky Kingdomaker komplexitou mi pride ako pecka. Ten teaser ma cielit na novych hracov, nema potesit tych, co hrali BG1+2. Ja v BG like hre fakt nepotrebujem motion capture, ty ano? co tak komplexita kuziel(2.BG v tom odvtedy nebol prekonany) vyuzivanie terenu v subojoch (nie len lad/olej, ale aj prevysenie terenu, stromy, skaly...), nezabudnutelni spolocnici (Edwin, Minsc, Jaheira)...na to ten teaser vobec necielil, a to je chyba


          • BlackenedHalo

            ty asi nevieš načo je motion capture.. myslíš že len na cutsceny? všetky tie pohyby pri bojoch a vlastne celkove animácie postáv si myslis ze sa robia ako? 

          • Zyklon

            Ono je v tom videu někde napsané - tímto cílíme na nové hráče? Není. Od toho byl trailer. Od traileru se studio úplně odmlčelo a neposkytlo žádné informace ohledně BG3. Tento teaser jasně říká jenom jednu věc - nebojte, makáme na tom. 27.2. se dozvíte víc. Naopak tento teaser jednoznačně cílí na fanoušky co každý den prolejzají twitter, fb a ofic. stránky aby se konečně dozvěděli něco nového. Tento teaser ani na oficiálních stránkách není.

            Mimochodem usuzovat z kratičkého videa z vývoje jaká bude hra... 😂

            • skaven

              kto sa smeje naposledy, ten sa smeje najlepsie. a ano, stojim si za tym, ze ked nadhodia veci ako motion capture pri hre ako BG, nebude to cielit pre hracov, ktori uz BG hrali, ale pre hracov, ktori zvladli tak Dragon Age(a to bol sheet)

              • BlackenedHalo

                Reakce na příspěvek:

                preháňaš a poriadne... ze pre tých ktorí zvládli max Dragon Age, no ako keby BG boli neviem ako super komplexné hry.... iste DA je zjednodusene RPG co sa tyka mechanik na pozadí, ale take BG je tiež miniatúra oproti super komplexným MMORPG hram

  • J.V.Stalin

    Vždyť je to úplně jedno. Prostě to bude další bezduchý Bioware RPG, na který akorát nalepí značku, kterou ještě nestihli zničit...

    • Dag0

      co komouš to blb

      • J.V.Stalin

        Pro hlupáka každý hloupý...

    • sankuri

      Az na maly detail ze to vyrabi Larian ne BioWare, to je krapet rozdil vzhledem k tomu ze Divinity Original Sin 1 a 2 jsou herni perly.

      • J.V.Stalin

        Ale já tu o tom, že to vyrábí Bioware nenapsal ani slovo.

        • Blue.Shark

          No právě. Tak to ti to moc nevyšlo.

          • J.V.Stalin

            To měla být snaha o vtip? Moc ti to nevyšlo...

    • skaven

      az na to, ze ide o Larian, nie Bioware, ale ten teaser fakt vyzera,  ze chcu ist v Bioware slapajach


  • skaven

    pockat, podla clanku, po skonceni Shadows of Amn, alebo Throne of Bhaal?

    a to video ma skor odradilo, nez navnadilo, motion capture, natacanie lokacii...o tom rpg nema byt


    • BlackenedHalo

      lol wtf.. takže už ty mame aj pravidla ako vyvíja trve pvre RPG? Co povieš, mohlo by to byt rovno v ASCII aby bol zachovaný duch pravého vývoja RPG

    • Zyklon

      Ehmm... Ten teaser není ze hry, ale z vývoje. Hra určitě nebude o focení lokací ani o tom, že hráč bude vytvářet motion capture. Pravděpodbně v té hře nebude ani skládat orchestrální hudbu.


      • skaven

        😬jezis


        • victor

          Počkat o tom všem nebyl ani původní Baldurs Gate ????? Tak co jsem to proboha celou dobu hrál 😧😱😱😱

          • Derp_1337

            Skaven asi hrál úplně jiný Baldur's Gate než my ostatní, když tam natáčel lokace a dělal motion capture! 😐

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit