Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • J.V.Stalin

    To měla být snaha o vtip? Moc ti to nevyšlo...

  • Dag0

    Latian to už dalvno udělal.. Divinity hry nebyly vždy klasická iRPG, ani vždy tahová :)

  • skaven

    len kratka poznamka. Ak firma X vytvara 25 rokov produkty s nejakym dizajnom, grafickym stylom, vyznenim atd. aka je pravdepodobnost, ze v 26. roku svojej existencie vydaju nieco something completely different?

     

  • Jevo83

    Trochu sa bojim diskutovat s drizztom, ale risknem to😀

    Pribeh Balur's Gate 1 bol predsa tiez uzavrety... ten cliffhanger na konci mohol znamenat kludne 50 dalsich dielov alebo ani jeden...

    S tym, ze DOS2 nemusi kazdemu sadnut sa neda nesuhlasit, ale myslim si, ze o to tu nejde. Ja vidim pozitivum Larianu v tom, ze maju vskutku dlhorocne skusenosti s iRPG a nebali sa ist vlastnou cestou. Zaroven Lariani neziju vo vzduchoprazdne a urcite vidia rozdiely medzi BG a Divinity znackou. Keby chceli dalsie DOS tak budu robit to a nie Baldura... 

    Z hladiska vyvoja by som to skor bral tak, ze je to skuseny team programatorov, grafikov, zvukarov, 3d modelarov a kadecoho dalsieho. To ako v konecnom dosledku bude vyzerat pribeh a dizajn je zalezitostou dizajnera a par ludi z vedenia, ktori urcite rataju s tym, ze ludia cakaju v tomto pripade dalsi BG a nie dalsie Divinity... a kedze su skuseni tak peniaze na vyvoj budu efektivne vyuzite.. co je klucova zalezitost... ked sa pozries kolko hier trpi na blby projektovy manazment

  • 0011

    Sto lidí sto chutí, já ten systém z BG miluju a doufám, že ho zachovají. Chci od nich nový kvalitní příběh, detailnější grafiku a přinejlepším aby zachovali grafickou stylizaci původních dílů a aby se to hrálo stejně. Pokud tohle dodrží a přidají nějaké quality of life vylepšení jako udělali beamdog v Enhanced edicích (i když ti přitom podělali x dalších věcí které předtím fungovali) tak budu chrochtat blahem.

  • 0011

    Já dohrál všechny jejich hry kromě BG dark alliance 2, zatímco v baldurech mám několik tisíc hodin, tak PT a oba díly IWD jsem dohrál jenom jednou a nehodlám se k nim nikdy vracet. Když to bude tahové a nebude to "realtime" s pauzou, tak to nejen pro mě nebude baldur, hlavně jestli bude pohyb po mřížce nebo hexagonech, u jiných her mi to nevadí, ale tohle má být nástupce BG 2 - v mých očích nejlepší hry všech dob, jakákoliv odchylka je pro mě hereze.

  • TheGGG

    k tomuto nemám moc co říct, izometrické RPG hry nehraji, ale tato diskuze mě pobavila...

  • Femt0

    Ale no tak. Speciálních schopností jako Kai nebo Enrage tam byla hrstka a to s velmi omezeným používáním. Většinu času melee/ranged postavy útočí auto attackem. Sundat růžové brýle prosím.

    Jinak sem nikde netvrdil, že BG nemá taktické možnosti. Má je. A má je postavené hlavně na kouzlech a itemech. Nicméně co se týče boje obecně v RPG, tak taktická hloubka bude vždy větší u TURN BASED systému, o tom se snad ani nemusíme bavit.

    No a u RTS jde zase o skill a realističnost. Pauzovací systém je jen kompromis, který nemá kouzlo ani jednoho z nich. Ano, můžeš hrát BG bez pauzy, ale bude se to hrát blbě, protože ta hra na to jednoduše není designovaná. Stejně tak si můžeš zapnout auto pauzu na konci kola a opět to nebude fungovat (jako TB), protože se všichni pohybují najednou v realtime. Iniciativa nemá smysl, nemáš plnou kontrolu nad AoE kouzly (v D&D si může čaroděj určit koho chce zasáhnout), nemůžeš efektivně využívat pohybu (úkroky, obcházení spoupeře), AI pathfinding ti háže klacky pod nohy. Prostě guláš.

  • maros.goc

    ale však to je na tých hrách úplne najlepšie :) ...čo sa týka BG, možno áno, ale v BG 2 si mal aj špeciálne schopnosti postáv mimo tradičných kúziel, čiže to určite o žiadnom autoataku nebolo

    pauzovaí systém nemá ani jedno? tak si zahraj tie hry na vyššej náročnosti než len normal a uvidíš koľko tých taktických možností ten systém ponúka :) osobne milujem ten systém a dúfam že bude aj v BG3

  • maros.goc

    ID je priemernejšia hra, ale ID2 je fantastické RPG s geniálnou hrateľnosťou, hoci stále lineárne ako jednotka...PT je fantastická hra tiež :) ID a kopia BG? to v žiadnom prípade, nakoľko ID sa zameriava na úplne iný RPG zážitok

    ja tiež ale nechcem aby BG3 bola len kopia Divinity Original Sin a velmi sa bojim ze bude, ťahové súboje by mi nevadili, veď D&D sú ťahové pravidlá

  • Femt0

    To já zase doufám, že to nebude chaotický mikro guláš, kde neustále spamuješ pauzu, jako třeba v Pillars of Eternity. Ve finále ta hra působí jako doj*baný turn-based. BG je prakticky o jednom auto attacku a kouzlech, které nešly spamovat. Tam fo fungovalo, v PoE ne. Osobně sem nikdy nebyl fanoušek tohoto systému. Beru buď realtime nebo tahy tzn. skill/reflex nebo intuitivnost/taktická hloubka. Pauzovací RT je takový divný bastard, který nemá ani jedno.

  • iSpirit

    Tak zaprvé: člověk, co tady používá ukradený účet, by měl držet hubu o nějakém "trollovi", jelikož si tím neskutečně sere do huby.


    Zadruhé tohle není slovíčkaření, tohle je vyloženě tvoje selhání jako diskutujícího a pokus od tebe dát mu nečistý faul. Ne, nebudu číst mezi řády, budu číst, co jsi napsal.  


    Dál už jsou to od tebe jenom zvratky zahnaného zvířete do kouta. Sbohem a šáteček.

  • Dag0

    aha to by me zajimalo co tech 15-20 let prznily, kdyz Larian dela cca 20 let jen hry serie Divinity

  • Femt0

    Troll iSpirit opět přišel zasmraďovať diskuzi s hysterickými ad hominem a naprosto nulovým přínosem do debaty.


    "On nepokládá žádný argument, jen subjektivně hodnotí jejích tvorbu a na základě toho se obává."


    Hloupé slovíčkaření, jak je u tebe zvykem. Znovu a naposled pro jedince tvého typu, co mají problém se čtením mezi řádky (používám tvojí vlastní frázi): Jeho obavy na základě jeho subjektivního hodnocení jejich tvorby jsou irelevantní (v případě boje a mechanik samozřejmě, o ničem jiném sem s nebavil), protože BG3 má licencovaný systém mechanik a boje.


    Doporučuji ti vyjít si na vzduch a přestat se ztrapňovat na herních fórech.

  • 0011

    Já byl tehdy těžce skeptickej, protože to nedělali Bioware ale Black Isle, a u nich jsem po fallout 2 nebyl odvařenej ani z jedný hry, včetně PT, popularitu Icewind Dale, což je špatná kopie BG po lobotomii dodneška nechápu. Dávám Larianům šanci ale jestli souboje budou tahové a grid-based, tak si to můžou strčit do míst, kam slunce nesvítí.

  • iSpirit

     "Argument "jejich" mechaniky a styl boje tady nefunguje" 

    On přitom napsal:

    "Nesedí mi jejich herní mechaniky, styl soubojů, grafický styl ani styl humor"


    ty máš v hlavě dobře temno. On nepokládá žádný argument, jen subjektivně hodnotí jejích tvorbu a na základě toho se obává. Ty reaguješ na něco, co ani nenapsal. Panebože!

  • BlackenedHalo

    lol wtf.. takže už ty mame aj pravidla ako vyvíja trve pvre RPG? Co povieš, mohlo by to byt rovno v ASCII aby bol zachovaný duch pravého vývoja RPG

  • BlackenedHalo

    preháňaš a poriadne... ze pre tých ktorí zvládli max Dragon Age, no ako keby BG boli neviem ako super komplexné hry.... iste DA je zjednodusene RPG co sa tyka mechanik na pozadí, ale take BG je tiež miniatúra oproti super komplexným MMORPG hram

  • BlackenedHalo

    ty asi nevieš načo je motion capture.. myslíš že len na cutsceny? všetky tie pohyby pri bojoch a vlastne celkove animácie postáv si myslis ze sa robia ako? 

  • BlackenedHalo

    hovoril si to isté aj pred 17 rokmi keď bol vyvíjaný Baldur's Gate 3: The Black Hound? 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit