• Budu upřímnej a jako jeden z mála řeknu, že takhle jsem si Battlefield představoval.Chtěl jsem Battlefield, dostal jsem Battlefield, má exotickou tématiku první světové války, má její zbraně, její mocnosti, na víc mi nezáleží, furt je to Battlefield. Řekl bych že DICE podstoupili už až až rizika samotným obdobím a bohatě to pro mně, ve vaší terminologii "Battlefield ovci" stačí. Nesnažte se prosím vás z Battlefieldu dělat něco co my, jeho fanoušci, nechceme. A myslím fanoušky co hráli všechny díly/aspoň B3-4 a stačilo jim to. Chcete Battlefield ve kterém tanky půl hodiny jedou po mapě aby se vůbec někam dostaly, chcete aby vojáci umírali nahned A JEN V ZÁKOPECH, chcete aby každá strana měla přesně své zbraně a své assety. Battlefield splňuje autentické podmínky 1. světové války, prostředí a assety přístupné hráčům autentické jsou. Jen nejsou realisticky zavedeny do hry. To hold po Battlefieldu nechtějte. Nechápu jak jste mohli za BF3 a BF4 tolerovat výskok z letadla > kill dalšího letadla s raketometem > rychlý doskok zpět do vaší stíhačky a odlet do slunce západu, ale v BF1 vám vadí cokoliv co neodpovídá první světové válce. Je to Battlefield. A přednost bude mít hráčská základna BF 3-4, tedy mainstream, který spoléhá na zábavu a je vděčný za to že vůbec něco s tématikou první světové války vzniklo, né odborníci na techniku a období WWI, co chtěly "As real feeling, as possible".

BTW: To že příští generace bude znát první světovou jinak, než vy, je její problém, né váš. Vy byste měli být rádi že si to pamatujete tak jak jste měli a v duchu na sebe můžete být pyšní, ale nemusíte na hru tlačit, aby té naší mladině přestala ukazovat zkreslenou realitu. Víte, přesně o tom to je. Je to hra, není její účel člověka učit historii. Historii se člověk učí ve škole a je jeho problém, jestli si nechá od hry nakukat něco jiného. A hry jsou od toho, aby člověka vtáhly do té doby, ale ne aby z něj udělali učence historie, nebo skutečného vojáka první světové války.
    • Ahoj Maslo,

uplne s tebou suhlasim,hram BFko uz od cias BFBC2 a patrim medzi hracov,co hraju este stale BFBC,BF3,BF4 (okrem Hardline). Zda sa ze negativne komentare pochadzaju od ludi co hraju COD seriu. Urcite by som nehladal realitu typu ARMA. Myslim ze DICE sa poucil z chyb Hardline a dal nam plnohodnotny Battlefield (5). Tematika je podla mna absolutna parada a mhohych prekvapila 1.svetova. Myslim ze su len 2 hry s touto tematikou a jedna z nich je este stale ako early access game..
      Hratelnost je uzasna a pribudlo VELA novych hracov,okrem hardcore BF hracov. Nove mody+klasiky su super. Obzvlast "Operations" mod podobny conquest je fantasticky. Obaval som sa Conqestu a novym pravidlam,ale DICE si vypocul kritiku a co hraci chcu,takze je to opat CQ!
      Po technickej stranke sa neda nic pokazit,hra pouziva engine po Battlefronte,takze nieje co dodat..proste uchvatne.
      Kampan som este nehral,no MP (jadro hry) ma nuti hrat iba BF1 v poslednej dobe. Bojovy pokrik ked bezi cela cata k dalsiemu ukolu my robi zimomriavky :-) Fakt si uzivam atmosferu. Aj mapa z BETY je pozmenena. Delostrelectvo,vybuchy, letectvo, gulomety vsade vsetko lieta vzduchom a vznikajuce kratery. Intenzita bojov oproti modernej dobe zhustla. Mapy su vacsie (niektore) a aj tak je tam vsade co strielat a niet kam ukryt. Pre kazdeho kto vaha na kupou,urcite to nieje lacne,ja som kupil ULTIMATE edition,tak toto video vas podla mna uputa minimalne. Prijemnu zabavu,kazdemu. CU on Battlefield
    • problem je v tom, ze se aspon trochu mohlisnazit ten gameplay prispusobit dobe, ale ne proste jedeme porad dokola akorat v jinem skinu no. coz pro jednu skupinu hracu je dobre, pro druhou ne, tot vse
      • Jenže ono to není "úplně to samý v jiným skinu", ale holt tohle člověk, co max viděl jen nějaký to video na YT nebo jednou pustil betu, těžko pozná.
    • Tady bych tě zastavil hned u druhé věty "má její zbraně, její mocnosti, na víc mi nezáleží" Jelikož ve hře chybí Francie jako jedna z hlavních mocností a ne, v první světové skutečně neběhala většina vojáků se samopaly, dá se to chápat tak, že tyto věci považuješ za zásadní chyby hry. Jinak je zřejmé, že o historii toho moc nevíš, tak to šupajdi načíst místo hraní tohoto herního braku ;)
      • vis proc meli frantici za valky na tanku pridelany zpetny zrcatka ? :D aby vedeli co se deje na bojisti :D:D:D
      • Souhlas.Ty zbraně jsou děsný.V 1. světové válce byl sice poprvé použit kulomet,ale byl nasazej jenom zřídka.Vojáci používali klasické pušky. A navíc 1. světová byla zákopová válka.Ne teda všude, ale z většiny se bojovalo v zákopech. Tvůrci sami přiznali, že realita musela ustoupit hratelnosti a zábavnosti.
        • Zákopová válka se odehrávala jen v západní Evropě (přesněji na území Francie a Belgie). A proč? Protože kulomet ;-) Ano, o zbraních pro pěchotu se dá dost polemizovat, taky bych tam rád viděl opakovačky než samý poloautomat/automat.. ale jak bylo řečeno výše, je to Battlefield, ne ARMA v kabátku 1. sv. Na jedné straně jsou historické nepřesnosti, na druhé kopa zábavy. Je jen na vás, co preferujete VE HRÁCH!
      • Ty už to zase vidíš z pohledu skeptika, který potřebuje, aby tam bylo úplně všechno, hráči se svými avatary hodinu čekali v zákopech a měli opakovačky. Hrál jsi vůbec Battlefield? Zkus si v nějakém BF něco takového dělat. Zkus tam prostě campit na zadku a hlídat jeden sektor, přece jen, je logické že jakmile vojáci jedno místo dobudou, tak tam zůstane někdo kdo to místo brání. Můžeš si tím simulovat třeba v BF4 zákopy. Po dobu trvání celé mapy setrvej na jednom místě a braň ho jako správný voják a ještě k tomu v HardCore módu. A aby to bylo realistické, nezapomeň se snažit domluvit s ostatními spoluhráči přes voice chat na taktice. Sorry, ale tohohle prostě v BF dosáhnout nelze bez újmy na zábavě, já nehodlám sedět někde na zadku v špinavém zákopu a čekat až ke mně naběhne tucet vojáků od jinud a bezhlavě je postřílím kulometem. Francie a Rusové budou dodáni v DLC, není to ideální, ale bude to tam, a já se nezblázním když jedna či dvě mocnosti v tom chybět budou,, mně to na zážitku z BATTLEFIELDU neuškodí.
  • Byly doby, kdy jsem opravdu rád četl diskuze pod recenzemi her, kde lidi, KTEŘÍ HRU HRÁLI, komentovali, co je v tom baví a co ne. Radili jeden druhému a celkově si to užívali. Dneska je to tady plný nějakejch snad zakomplexovanejch nebo rádoby sečtělejch mamánků, kteří se podívají na youtubová videa ( a ne jedno :D, ale rovnou celou hru) a pak tu rozdávají moudra, co je špatně a jak je všechno hnusný. Asi to je tou generací, který se nikdo ničím nezavděčí a sama umí ho**o. Je mi vás líto. Já si Battla užívám od Bad company 2 po netu a nic mě nebaví víc (vlastně kromě Battla a Dark souls her ani po netu nic jinýho nehraju). DICE to prostě umí.
    • Včera jsem hajloval před zrdcadlem.
    • Mluvíš mi z duše.
  • ringmancz
    Aleš si navyšuje průměr
  • KrPa
    Tomu BF1 se dalo ledas co odpustit, preci jen to je arkada, ale to ze kazdy muze mit jakoukoliv zbran? Naco tam pak jsou ty narody? Jen aby si hrac zvolil hezkou uniformu?
    • No a vazne te to po systemu unlocku zbrani v predchozich Battlefieldech prekvapuje? Vzdyt je to v podstate jedna ze signatur serie. Ano defaultni zbrane tam byly, ale vetsina hracu stejne casem skoncila u tech unlocknutych.
      Osobne mi vyhovuje, ze moje vyzbroj neni zavisla na momentalni nalade matchmakingu.
    • Firingo
      Mám stejný problém. Všechny ty extrémně arkádové prvky bych hře odpustil, jde o zábavu a tu tady člověk najde, ale přesně pro každý národ všechy zbraně, všechny tanky, letadla a já nevím co ještě... Jaký význam tam ty národy pak vůbec mají? Nakonec je to fakt jen o tom, že se změní uniforma a vlajka při obsazování, jinak člověk vůbec nemusí vnímat, za kterou stranu vlastně hraje.
      • A neni to prave ucel? Me treba z pocatku trochu vadilo ze jsem v BF2 hral za MEC nebo cinany proti amikum. Tady bych zase jiste dal prednost vojskum dohody pred centralnimi mocnostmi, takze je asi dobre, ze tam ty rozdily tolik nevnimam.
        Ale priznam se, ze unifikovana letadla a tanky mi taky ponekud vadi.
    • Ber to z pohledu hráče, který si oblíbí nějaký set-up zbraní za jednu stranu, ale pak začneš hrát mapu za druhou stranu a tvůj favourite arzenál tu tam. Navíc, vzhledem k tomu kolik je tam zemí, ano, nejsou všechny, ale furt jich tam je až až, myslíš že by bylo správné tam mít za každou jiné zbraně, tu a tam stejné kusy? Víš kolik balancu by to vzalo? A ani by jsi ho nedosáhl, protože řekněme že ty technologicky méně pokročilé země by zůstaly na pár křápech z vůbec prvních tankových modelů, pár papírových letadel, a několik koní. Dokuď by někdo neukořistil techniku té druhé strany, tak by ta slabší byla rozdupána po prvních několika minutách. Příjde ti to jako zábava? Battlefield je zábava, tenhle koncept by mi přišel jako frůstrace.
      • KrPa
        Ja nevim, tako Dohoda bude mit britske, francouzke a ruske zbrane. Ústřední mocnosti zase nemecke, rakouske a osmanske. Moc velky problem udelat 2 strany?
        • Ne každá země sdílela zbraně se spolkem ve kterém operovala, tím pádem nemůžeš v každé bitvě na každé mapě každého kontinentu mít francouzské, ruské, britské zbraně a proti nim německé, rakouské a osmánské..Mapy v BF 1 jsou adaptace bitev mezi konkrétníma zeměma, není to střet spolků, je to střet individuálních mocností mezi sebou a každá by nejpravděpodobněji využívala vlastní zbraně. A šlo by to s balancem do háje, protože některé mocnosti na tom byly hůř, některé líp, viz Němci vs zastaralí Rusové. Rusové měli zastaralé zbraně až do druhé světové, kde teprve začali tvořit lepší a lepší modely
          • Mě to připadá spíš jako lenost tvůrců. Není přece problém udělat pár setů zbraní a nějak to vybalancovat. Stejně ta hra nemá s realitou nic společného, tak mi nepřipadá jako velký problém, když se nedodrží technologická zaostalost ruska. Naopak by to právě umožňovalo různorodější styly boje.
  • " Jejich snaha se vždy překlopila do akčního filmu o hrdinovi, který prakticky zachraňuje svět.V kampani Battlefield 1 ale našli správný recept, jak válečné příběhy vyprávět." Cože? ehm ještě jednou prosím Cože? Kampaň BF1 je zcela zářný ukázkový případ, kdy hráč je superhero a na ani přibližnou realitu se nehraje ani z kilometru. Vždyť je to jedna střelnice za druhou. No a ta mise v tom brnění jak masakrujete regimenty vojáků a přitom zdoláváte horu je opravdu k popukání. Jo bral bych to, kdyby se to tvůrci nesnažili brát vážně, ale takhle je to řádný wtf. no nic no, zase jeden zmařený potenciál, ale tak hlavně že to dobře vypadá no.......
    • TheGGG
      snaží se navodit atmosféru a pocity vojáků, né z toho dělat simulaci, proč to lidi pořát nechápou....
  • mikezz
    https://youtu.be/XkDysHo83lw Asi tak. Koho zaujíma WWI a nezaujíma frenetický mulťák si môže odčítať aspoň 7 bodíkov z veľmi "racionálneho" hodnotenia.
    • Teda to jsou žvásty, srovnáváš snad s historickým filmem ? Jestli ne tak žvásty.
      • eStar
        Tak někteří z nás doufali ve WW1 a ta nebyla dodána. Já nepotřebuji hrát další generický Battlefield.
        • nechápu, nikdy nikdo nepsal, že to bude simulace, kdes to slyšel ?
          • eStar
            Já o simulaci nic nepsal a ani jsem jí nechtěl. I arkáda může být autentická tak aby navodila atmosféru a aby byla alespoň trochu uvěřitelná.
            • Je to Battlefield, realitu hledej jinde. Ty si naiva. Snad Project Cars, tam bys si našel to co hledáš. Ale první světová ? Ani omylem.
            • eStar
              martin: Tak to je? WOW. Myslíš třeba tu část kde jako nesmrtelný supervoják vystřílíš polovinu německé armády? A nebo tu část kde si letadlo opravuješ za letu? To snad ne *1*
            • Tak to je, ale ty zřejmě čekáš zákopovou válku a opakovací pušku, najdeš ? Zákopy jsou sice to, na co si asi vzpomeneš jako první, ale byly tu i ponorky, bitva na Sommě, v arabských zemích. Verdun hraješ ?
  • Grafiku jsem nikdy nepovazoval za zasadni vec pro hodnoceni hry, ale v tomto pripade klobouk dolu a hluboky uctivy uklon. Klukum z Dice se ten jejich engine zkratka povedl a ostatni vyvojari budou mit co delat se nove nastolenemu standardu priblizit.
    Skvely vizual, dobra fyzika i animace a predstavte si, slape to jak hodinky. Kdo umi, ten umi. *3*
    Ostatni budou asi jeste dlouho jenom cumet a zapasit o kompromisy mezi vizualem a framerate.
  • lol mate tam video z ,,for honor,, :D jestli to je schvalne tak paron :))
  • Ve verdiktu je chybka "Občas je prostě udělat krok vzad"... nějak mi to nepasuje :)
    • Nechápu, co ti na tom divné.
      • Třeba třeba? *1*
  • Morraw
    No 9/10 je hodně úlet. Defacto reskin Battlefrontu se vším všudy. A přesto, že je audiovizuál skvělý, tak díky té podobnosti ztrácí tu unikátnost. Ta beta začli být po chvíli docela mdlá a někdy mi přijde grafika taková nažehlená až plastická.
    Navíc mi nesedí, jak začali dělat tu střelbu už od Battlefrontu. A byť považuju první svetovou za skvělé téma, tak tady tohle zpracování mi ji pocitově moc nepřipomíná.
    Stejně jako někteří tomu ale ještě v nějaké velké slevě šanci dám. Ale těch 9/10 ještě od profesionálního recenzenta..ale tak není sám jak vidím.
    • Souhlasim, za me nevidim duvod se presouvat ze 4, spousta lidi to porad hraje a to i ty dlc mapy.