Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Drakensang -The River of Time je opravdu nádherná hra,doporučuji všem RPG hráčům a jsem rád,že je zde uvedena.
    *3*
  • nemáte pravdu s tim Mass Effectem 2 já ho hrál a je to nejlepší RPG co jsem hrál je hodně stylů RPG a tohle je typ RPG stejný jako má Hellgate London
  • Fallout III a zbytek nejvetsi odpad tisicileti.
    Nejvetsi prekvapeni roku 2010 league of legends. Jinak to stalo zaprd.
  • Mna najviac stve ze sa zabudlo na dragon age! F:NV je uzasna hra ale DA:O svet, suboje, pribeh, konverzacie su podla mna o level vyssie. Netvrdim ze kazdemu sadli ale ja sam mam na DA:O Nahranych cez 300 hodin a stale pribudaju...
    • Leonidasss
      Asi sis nevšiml, že to jsou nejlepší RPG hry roku 2010. Dragen age origins vyšlo v roce 2009.
      • Prameny 2010 ale... *3*
  • No fallout bych dal trochu výš a přidal bych Mass Effect 2 ale jinak souhlasím
  • ej na ME2 ste zapomeli????
  • Jedine, v cem by z techto nominovanych RPG mohl F3:NV zvitezit, je soutez o nejhorsi engine...
  • nehnevajte sa na mna ale kde je RISEN ?! vyborna hra s krasnou grafikou zatial najlepsou aku som videl v RPG hre a bojovy system tam bol BEZKONKURENCIE pre mna je RISEN zatial naj RPG kazdy ma iny nazor ale aspon mohol byt nominovany....
    • Risen je z roku 2009 *7*
  • Fallout 3 je taky RPG jen z části. a to navíc pouze jako subžánr - openworld v bethesdím stylu. tzn. jedna pevná hlavní linie a desítky samostaných questů či kraťoučkých linií zcela nezávislých na hlavní linii. F3 jako RPG stojí za prd. Jako FPS je k smíchu. Jako bethesdí openwolrd ho pak považuji za hodně slabý, protože Morrowind i Oblivion byly v tomto konceptu dotaženy mnohem dále (byť byl Oblivion zabit nekterými svými mechanikami). Díky bohu, že je napadlo předat štafetu (prozatím) Obsidianu. u FNV je krásně vidět, že RPG není příliš závislé na herní mechanice (ta je z většiny shodná s F3) a už vůbec není závislé technologiích (zcela minoritní změny oproti F3). RPG je závislé na zvoleném konceptu, na game designu.

    jeden důkaz za všechny - průzkum na madbrahmin.cz
    F3:
    průměrná známka 2,166845
    pouze 41% lidí jej pokládá za kvalitní fallout (ignoroval jsem ty, kteří se zdrželi hlasování)

    FNV:
    průměrná známka 1,436429
    a celých 85% ho pokládá za kvalitní fallout (dtto)
    • Přesně tak, konečně někdo napsal pravdu o F3.
    • to je sice pekne, ale hosi z obsidianu meli k dispozici odzkouseny robustni system, hotovy a odladeny na F3, navic tunu reakci hracu F3. FNV je jejich dilo tak z 20%.
      • chceš mi říci, že lidé zodpovědní za gamedesign byli při vývoji F3 nějak sešněrováváni, protože grafici a world/level designeři modelovali a programátoři programovali pár nových mechanik? Ale no tak! Zdůrazňuji, že technologie jsou podružné (a taky je vyvíjí jiná část týmu), načež pak řekneš, že F3 je horší kvůli technologiím, které se musely nejdřív vytvořit, zatímco FNV je převzal? ale no tak! Od Oblivionu se technologicky a herně-mechanicky mnoho nezměnilo. Skutečnost je zkrátka taková, že Bethesda má otřesné písaře (což je u RPG až trestuhodné) a nepříliš osvícené gamedesignéry (to se ovšem dá pochopit vzhledem k tomu, na jaké koncepty se až do F3 soustředili)
        • vyvijeli novou hru na enginu oblivionu...predpokladam, ze si nemyslis, ze kdyz mas engine, ze mas naprogramovanou hru a staci ti dodelat storyline a par scriptu....naopak tohle vse mel Obsidian, protoze FNV se od F3 krome story lisi jen v detailech...takze klidne si muzes vzit toolset k NWN a udelat v tom novy pribeh, ktery s NWN nebude mit vubec nic spolecneho, ale vydavat to za novou hru by bylo smesne
          • ale to já vůbec nezpochybňuji. Jen ti říkám, že ti zodpovědní za příběh gamedesign f3 měli dokonce více času než Obsidian a výsledky stojí za prd. Programátoři a grafici si u tvorby f3 podle mě mákli více než u fnv, protože jeli od téměř začátku. Ale to s příběhem a gamedesignem vůbec (!) nesouvisí.
      • Obsidiani žádný trapný reakce na F3 nepotřebovali a už vůbec se nepotřebovali inspirovat od Bethesdy. To oni jsou společně s Bioware machři v oblasti plnohodnotných rpgéček. Jestli těmi 20% myslíš engine a některé herní mechanismy, pak máš pravdu (teda aspoň doufám, F:NV jsem ještě nehrál, ale znám všechny předchozí obsidiánské hry a na F:NV jsem slyšel mnoho kladných ohlasů). Bethesda je silná v designu světa, ale v budování jeho vnitřní logiky a hlavně v zavedení toho opravdové "role-playing" selhává...
    • pardon, to patřilo uživateli czlukas
  • Nebudu tu dál polemizovat, jestli ME2 je RPG nebo není, protože to nemá cenu. Každý má na to jiný názor. Ale i kdyby ME2 byl brán jako RPG, tak by u mě v této kategorii nezvítězil, ale dostal by ode mě přinejlepším 3. místo. Když se totiž bavíme o nejlepší RPG hře, tak by to měla být RPG hra se vším všudy. A to prostě ME 2 není a nikdy nebyl.
    • Naprostý nesouhlas!
    • corfer
      Naprostý souhlas!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit