Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Za boha by mě nenapadlo nad tou hrou takhle uvažovat.. *13*
    • * reace na Kowalski
  • Odulin
    Tak Asura je pro mě jedna z nej her minulýho roku. Nic podobnýho jsem v životě neviděl a nehrál. Chápu, že to není hra pro každého, ale je tu aspoň někdo, kdo Asuru taky dohrál a byl navýsost spokojen jako já?...doteď mi zní v hlavě In your belief.:)
    • ales.smutny
      Já...ale to asi neni překvapivé :))
      • Odulin
        Uff, už jsem se bál, že jsem tu sám semiblázen s ohromnou fantazií.:))
  • Konecne vyber se kterym muzu souhlasit.Skvela hra ktera dokaze oslovit.I kdyz souhlasim s tim ze by hre vic slusela takticka akce nez styl gears of war.Jak si tady ctu komenty ktery kritizujou gameplay tak sem zvedavej co ty samy lidi budou rikat az adventury vyhraje walking dead (coz podle me neni ani adventura ani hra )
    • Osobně kritizuju Spec Ops za fádní gameplay. Prostě standard TPS, co se týče gameplay. Binary Domain byla mnohem lepší v gameplayi.

      Osobně kritizuju The Walking Dead za minimální gameplay, nízkou interaktivitu, konec, který tvoje volby neovlivní a použití fádního a ohraného tématu zombie apokalypsy.
      • Když chceš jenom primitivně střílet helikoptéry z koně nehraj Spec Ops, nýbrž poslední Black Ops. Když chceš survival horror, nehraj Walking Dead, ale Silent Hill/Residenty nebo já nevim co. SO + TWD jsou úplně o něčem jinym.
        • Ehm ale já nechci primitivně střílet z koně. Black Ops 2 is strč za klobouk. A Spec Ops je taky jenom primitivní střílení, když počítáš gameplay.

          A já vím o čem TWD je. Ty vůbec nechápeš, co na TWD kritizuju. Vůbec mi nejde o žádnej survival horror aspekt.

          TWD se velmi málo podobá hře. A dokonce se velmi málo podobá adventurám, protože v adventurách máš těžké hádanky, můžeš volně chodit po obrazovkách, můžeš sám kombinovat předměty atd. TWD je oproti hrám jako Syberia velmi slabě interaktivní.

          Neberu ti, že se ti TWD líbí, ale je to spíš mírně interaktivní seriál, než hra. A že něco takového herní média oslavují jako hru roku je jen smutný důkazem toho, jak na tom herní průmysl je.
  • Škoda, že se Spec Ops tak často snaží bejt cool a vyleštěná, vizuálně "bayovská" a přehnaná. Chtělo by to méně nepřátel a víc taktiky a nervů. Ale taky mě to posadilo na zadek. A navíc do háje lidi, Hendrix!!
    • misho8723
      No a si si všimol, že čoraz viac a viac nepriateľov sa postupne ukazuje ako hráč postupuje ďalej príbehom?... pretože jedna rovina príbehu je v tom, že hlavná postava zomrela pri tej scéne s vrtuľníkmi.. čo sa ďalej odohrávalo bolo len v jeho mysli (ak bol teda istý čas v bezvedomí).. pretože chcel byť hrdinom, nechcel si pripustiť čo sa skutočne stalo.. preto čoraz viac nepriateľov, aby si pripadal ako typický "vojenský akčný hrdina".. až nakoniec ho myseľ aj tak dostala
    • Shaker
      true, true, hordy nepratel tam moc nepasovaly
      • Hordy nepřátel byl pokus vytvořit paralelu s hrami jako CoD, kde kosíš panáky po stovkách. Spec Ops tě chce donutit, aby jsi se zamyslel koho a proč kosíš.
        • Shaker
          Nejak nechapu, co tim myslis... Spec Ops te po dorani hry zpetne nuti premejslet, co se jak stalo, ale to, ze tam mohlo byt nepratel klidne min a mohli mit trochu lepsi AI s tim nijak nesouvisi. Ta hra se mi libila mrte moc, ale kdyz kosis po desitkach zkuseny vojaky, kteri tam byli situovani pul roku a tim padem maji vyhodu znamyho prostredi, tak to pusobi dost nerealisticky stejne jako CoD, coz mi prijde skoda.
          • Asi si neuvědomuješ častou interpretaci Spec Ops.

            A to konkrétně, že má scháválně působit takto nerealisticky, aby ukázalo právě jak absurdní hry jako CoD jsou a jak je hráči příjimají bez přemýšlení, co dělají.
            • Shaker
              To si prave nemyslim, vidim to jako wiki... tvurci nejak musi nalakat masy (bohuzel), protoze jinak to neprodaji. Ale nechci se tu hadat, kterej pohled je ten spravnej, protoze prave o Spec Opsu se vede nekolik ruznych teorii. Jedna treba je, ze od ty casti, kdy je ve hre ukazka z pribehu (scena ve vrtulniku) je Walker po padu mrtvej :)

              edit: tohle je odpoved na Dobreho vojaka
            • Hej, ta kritika tam zcela je. Naprosto otevřeně to vidí při scéně s fosforem. Ta se odehrává přes "monitor", čímž evokuje ty slavné letecké mise z CoD, navíc znásobené paralelním odrazem Walkerovy tváře. Nechci ten gameplay nijak obhajovat, i pro mě byl repetetivní, ale musím uznat, že tvůrci dosáhli svého: poprvé jsem si nekoupil ani nestáhl nové CoD (ty předtím jsem "jenom" nedohrál).

              Zmínil ještě někdo Dakrness II? Taky nečekaně parádní hra.
            • Wiki, to by tvůrci muslei být pěkní voli, aby udělali tak rozpolcenou hru bez záměru kritiky válečných akcí.
            • Ale prd...
              Je to určitě čupr hra, mrtě jsem si ji užil. Ale ta rozpolcenost mezi gameplayem a tématikou vážně nepomáhá. A žádná záměrná "parodie" nebo paralela nebo cokoli na CoD to určitě není. Ta hra má prostě tradiční gameplay pro masy a dospělej příběh pro přemýšlivce. Jen kvůli tomu ale prostě dopadá trochu rozpolceně.
  • InfidelBro
    Má opravdu cenu hrát hru, s průměrným a místy i podprůměrným gameplayem jen s "kvalitním" příběhem a originálním zasazením ? Osobně si myslím, že nemá. (mluvím o Spec Ops)
    • Kozy
      A co víc bys chtěl? "jen kvalitním příběhem" :D
      • smejki
        hádanka: co je lepší?
        - hra s dobrým příběhem, pěkným prostředím a nuzným gameplayem
        - hra s dobrým příběhěm, pěkným prostředím a chytlavým gameplayem
        • Black_Hand
          ...zalezi na tom co chces za hru. jestli chces udelat hru, ktera te nema bavit, a nema te vtahnout do postavy a nemas se citit jako hrdina...tak ten nuzny gameplay muze byt lepsi.
        • Viktor_H
          To záleží na výsledným produktu.
        • tak jasně že to druhý, ale toho se nám právě v žánru válečných stříleček moc nedostává *4*
      • Hry jsou o hraní. Takže kvalitní gameplay.

        Ale na toto se často zapomíná, že jo? když už máme The Walking Dead jako GOTY.
        • Kozy
          Tak mě ten gameplay přišel v pohodě, takže v tom nevidim problém
  • Spec Ops jsem si koupil na Green man gaming přes vánoční slevy. Po všech slevách mě to vyšlo na 5,25 dolaru , todle byla nabídka která se nedala odmítnout. Zatím mám odehranou jen hodinu kampaně , takže nemůžu soudit příběh. Ale z té hry atmosféra přímo kape a už se mi několikrát stalo že musím vyměnit svoji oblíbenou zbraň za nějakej šunt , protože mi došli náboje. Ale u téhle hry se musí zmínit i technické nedostatky především nesmyslný FPS lock(na 30 fps). A když jsem zkusil spustit multiplayer tak mi potom ta hra neodpovídala. Každopádně se těším až si hru odpoledne zahraju. BTW kdyby někdo věděl jak ten lock vyřešit tak sem prosím napište.
  • Spec Ops The Line učí lidi, že válka je peklo. A hráčům říká, že hry nejsou realita.

    Osobně si myslím, že toto by snad měl vědět každý. To je snad "common sense".

    Proto mi celkově hra připadá trochu jako kázání zatažené až příliš do extrému.
    • Ano všichni to ví. Ale jeď na rok do Afghánistánu a budeš to vědět zase trochu jinak.
      • Ano, samozřejmě, že to pak budu vědět jinak.

        A myslíš si, že to budu vědět nějak jinak po zahrání Spec Ops?
    • misho8723
      Tak to potom má človek vyčítať filmom ako Apocalypse Now alebo Platoon, ktoré ukazujú čo s ľudmi, ktorí musia bojovať v predných líniách, spraví vojna, že zbytočne ukazuje to čo ľudia už dávno vedia? .. podľa mňa to Spec Ops ukázal úplne nádherne a zapôsobil na mňa možno dokonca viac ako spomínané filmy... keby človek šiel na fóra, kde sa diskutuje o každom jednom detaile, ktoré obsahuje príbeh Spec Ops, tak by videl a zistil plno vecí, ktoré si nevšimol alebo ktorým nevenoval dostatočnú pozornosť
      • Filmy jsou filmy. Sleduješ příběh někoho jiného a můžeš se z něj poučit.

        Hry jsou interaktivní a mají větší potenciál. Spec Ops podle mě v tomto celkem zklamává. Opěvovaný moment s bílým fosforem podle mě byl velmi slabý. Hra ti nedala jnou možnost, než ho použít. Ani když jsi zkoušel situaci nějak obejít, nic nešlo, prostě si musel střílet. Jaké je pak poselství? Kdyby ti dali možnost se střílení fosoru vyhnout, tak by potom ta scéna s mrtvou matkou a dítětem měla větší sílu, protože by jsi ji mohl zabránit. Ale takhle ti jen chytli ruku, někoho jí plácli a pak ti řekli, že se máš cítit špatně.

        A to, že hra je nejednoznačná a můžeš se v ní s kamarádama na fóru šťárat ti neberu, to je pravda.

        Jen říkám, že hlavní poselství na mě jaksi nezapůsobilo.
        • Black_Hand
          "There's always a choice!" "No... there's really not."

          opravdu za to muze Konrad/vyvojari? :)
        • janchor
          Tohle je právě ta diskutabilní rovina The Line - jak moc má lineárnost fungovat jako kontrast k ostatním koridorovejm střílečkám, kde tě navedou k podobnýmu rozjuchanýmu bombardování, ale už nijak neřeší nic dalšího. Ten odraz v obrazovce k takový interpretaci dost svádí, protože je to první moment, kdy "něco zaskřípe". Být tam možnost volby, není ten kopanec do uvažování, navyklýho na koridor, tak silnej.

          Tedy to plácnutí nemá být ani tak do tebe, ale do ostatních válečnejch her.
          • Pokud kopeš do samotných válečnejch her, tak Spec Ops funguje, to je pravda. Ale stejně tak funguje i Youtube video odhalující proč je třeba série Modern Warfare úplně pitomá.
            http://www.youtube.com/watch?v=qB7eqwKYdy4
            Takže dobře pro Yager, že zašli tak daleko, že dokonce udělali hru na toto téma. Ale nepřijde mi, že se tím moc změní...

            Ale hodně často se na různých stránkách setkávám s interpretací, že Spec Ops má poučit samotné hráče. A nemůžu se zbavit dojmu, že v tom selhává.
            • janchor
              Nevím, jestli poučit je to správný slovo, ale mám za to, že leckterý hráče-konzumenty válečnejch stříleček tahle hra nějakým způsobem trknout mohla.. jestli je to trknutí někam posunulo, to už je druhá věc, ale už ten pokus samotnej beru jako pozitivum.
  • AMALUR jsem hrál a dohrál asi před pár týdny kdy jsem ho koupil ve slevě za 299,-. Za tu cenu mi nabídl 65 hodin zábavy (prošel jsem všechny oblasti na mapě). Ta hra nebyla ideální, ale jsem rád, že jsem ji hrál.
  • jedine co me zaujalo z tohoto seznamu, je Spec Ops, jenze v te dobe vysel pro me ocekavanejsi Ghost Recon a MAx Payne 3... a vlastne ani demo se mi moc nelibilo, takze jsem o tom prestal uvazovat...

    jinak Asura Wrath jsme vyhrali na Xbox :D prakticky ani ne mesic po vydani jsme to meli problem prodat, podotykam nerozbalene! Osobne jsem tuhle ptakovinu nechtel ani zkouset :D az po par mesicich se to podaril oprodat za 3 stovky, takovy zajem o tuto pecku byl :D
    • Shaker
      to je docela skoda... the line za to stoji. Na Maxe Payna sem cekal taky, ale moc me nenadchnul

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit