-
Dotaz: kde je "jednoznačný kandidát na hru roku" - XCOM 2?
-
Naopak z mého pohledu jsi to ty, kdo se mýlí.
Přestav si, že jsi Ubisoft + všechno zjednodušíme, aby se to dobře počítalo.
Vývoj hry tě vyjde na 20M...
Pokud uděláš další díl AC, vyděláš na fanoušcích 40M
Pokud uděláš další díl FC, vyděláš na fanoušcích 35M
Pokud uděláš další díl TCSC, vyděláš na fanoušcích 25M
Pokud uděláš další zmršený díl Settlers, proděláš na tom 5-10M
Pokud uděláš akční bojovku, které rychle rostou na popularitě za 60Euro a ještě tam dáš spoustu mikro&makro transakcí, vyděláš dle odhadců i víc než 60M
Pokud uděláš originální nápaditou hru XY, krok do neznáma a i odhadci mlčí, vyděláš ???
A o to tu kráčí. -
Je to tím, že prostě nemáš vkus. Zeptej se místního arbitra vkusu Femta (nebo stačí krátká návštěva na konzolistovi). Pak ti vysvětlí, jak je Overwatch jen tupá klikačka, zatímco TLG, Uncharted nebo DS3 jsou hluboké a komplexní hry s přesahem, kde musíš neustále přemýšlet a mít IQ aspoň 120, abys to dohrál...
-
grafickej styl je na ty hre mozna to uplne nejlepsi, proste bomba
hezci hru jsem nehral uz leta -
ono to chce vybirat curiosity ve tme, pak jsou nasobne lepsi odmeny
pokud nekdo rotaci zlataky za louce a jeste si nima snizuje vydelek, musi o to vic grindovat -
replayablitu bych zrovna nezminoval, ale to je snad jedina chyba hry
podle me je to na dva pruchody, prvni na odemknuti ng+, takovej delsi tutorial
a pak ta ng+, ktera je tak prisna jako mela bejt hra puvodne, ale jsem rad, ze to tak nezacalo, to bych dohraval jeste doted *1* -
tak kupovat ji nutne nemusel, bylo jiz nekolik vikendu kdy bylo mozne hrat OW zdarma.
-
Proč se pořád zminuje, že Dark train je "ve všech ohledech jiná" a že "nejde o hru pro každého"? Mě to přijde jako úplně obyčejná "hádej co autoři vymysleli za wtf hádanku" zkoušecí-klikací hra v pěkné grafice. Je to prostě něco jako Samorost, akorát ty hádanky dávají ještě méně smyslu, protože vývojáři nejsou tak dobří jako Amanita.
-
i kdyby šla upirátit nebo bych ji mohl mít zadarmo, tak bych ji nehrál. Tento typ her nehraju. Nebavilo mě ani CSko ani Unreal Tournament ani žádná jiná arénová střílečka. Nechci tvrdit, že je ta hra špatná, protože to prostě neumím posoudit, když mně tyto hry nebaví.
-
To je ale bžunda!
-
Jasně že je to troll. To si tu první den?
-
Polovina hateru Overwatche je jenom proto, ze ta hra se neda upiratit a vubec se k ni nedostali :) podle me je to prototyp moderni uspesne hry - je svizna,zabavna,casove nenarocna a pro vsechny. Muzes ji hrat 20 min denne ale i 6h - jiste stale tu jsou hry pro hardcore hrace ala DS ale je treba si uvedomit jake mnozstvi hracu jsou schopny zaujmut - to se neda srovnat..mam za sebou jestre treba Uncharted 4 nebo FFXV a ikdyz to jsou bezesporu kvalitni hry tolik me zabavit nedokazaly
-
hmm za u dobu ses urcite naucil ovladat aspon 1/3 hrdinu a vyzkousel vice nez 2 mody..tyjo koupit hru za litr a hrat jit pulhodky-tvoje vyplaty bych chtel mit
-
kdyby se tu původní Del0 před časem nepřihlásil, tak bych si myslel, že máš pravdu, v tomhle případě ne :) Myslel jsem, že je to mrtvá postavička, ale evidentně nejsem expert na sociopaty a nepoznám je dle stylu psaní jako kolegové...
-
Mě se líbí, jak Femto každýmu cpe, že je nějakej delo. Taková paranoia. *15* Nejvíc se mi ale líbí to, jak při jakýmkoliv negativním komentáři na cokoliv, co je předmětem jeho fanatismu hned do 1-2 minut přispěchá se svým dětským záchvatem. Já myslím, že je jasný, kdo se tady má léčit. Smutný případ. *15*
-
delo totálně nezvládá. Nech se léčit ty výrone...
-
SRB je termín známý jen mezi odborníky na herní žurnalistiku. Když se nějakého redaktora zeptáš, všechno zapře, protože si chrání svoje know-how, ale je to jeden ze základních principů, kterými se každá slušná redakce řídí.
-
První odstavec jak z konzolisty.cz... typický fanboy výron... *7*
-
V nekterych vedeckých kruzich prevláda názor, že vitez by se mel vybirat podle principu BBP (blbuvzdornapicovina), ale nevim jestli jde o zert nebo skutočnosť. Každopádne na OW by to sedelo
-
Nic oblafnout nechci, mně se obecně zdá, že vybírat hru roku má asi podobný význam jako vybírat nejlepší jídlo na světě a spíš než na kvality těch her to ukazuje na počet fanoušků (ne že by tyhle dvě věci neměli nic společného).
Spíš mě zajímalo, jestli to fakt myslíš vážně. Evidentně jo. Tak bych se snad jen ještě zeptal, kde se ten pošahaný princip vzal.