Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • naopak, Persona 5 je hra, po které všichni přiznaně touží. Ale jen málokdo jí dá šanci, protože její obal není úplně west-friendly (o to víc mě udivuje, že to není překvapení roku).
  • Zvláštní. Samozřejmě kvalita příběhu a textů je vysoce subjektivní záležitost, takže přít se o tom tak nějak nemá vůbec smysl. Stejně tak naprosto rozumím tomu, co popisuješ, protože u mnohých jiných her, kterým spousta lidí chválí příběh, jsem taky leckdy kroutil hlavou... Ale fakt čtu celý život knížky, až moc, a příběh v PoE mi přišel napsaný naprosto skvěle. Samozřejmě, že některé klíčové postavy (např. Lady Webb) jsou napsány výrazně lépe než nějaké nepodstatné quest-giver NPC, které řekne pár vět... Přesto ale při ignoraci těch kickstarter NPCs jsem nenarazil v PoE na jediné místo, kde by mi dialogy přišly vysloveně slabé.
  • "Ty tvoje "fakta" jsou zřejmě z wikipedie, ty moje jsou z návštěvy Japonska."

    Aneb jak nacpat 2 logické klamy do jedné věty. A) "anecdotal evidence" aka klam omezené subjektivní zkušenosti / nedostatečného množství zdrojů, který objektivně dokazuje prd
    B) polemika s věrohodností zdroje místo s obsahem.
    Tady by se to chtělo trochu dovzdělat, než se začneš tímhle neobratným způsobem opírat do wikipedie. To, že si někde byl, nic nedokazuje, navíc to může říct každý - nulová faktická hodnota, navíc je to klam induktivní logiky. Fakta jsou prokazatelná a dohledatelná data (tohle si zapis za uši), tzn. nic z toho, co si předvedl...
  • Pochybuji, že je to jen těmi náhledy do duše. Kostra příběhu je víc než dobrá, ale spousta dialogů trpí tím, že je špatně napsaná, což je při jejich délce místy opravdu utrpení a u hry tohoto typu zásadní nedostatek. Osobně jsem v některých momentech hodně skřípal zubama a je vidět, že na tom dělala spousta lidí, jejichž kvality se hodně lišily.
  • Jack1947
    Jo to jo tyhle vtipy v dnešní době *7* ale zase to trochu ukázalo na dobu dávno minulou kdy se moc neukladalo. Hlavně je tam dost toho co dělat a asi si to dám i podruhé *4* ( za první hraní se nedá stihnout všechno).
  • Jack1947
    System shock ?
  • Už jen podle toho jak to tam mají pojmenované (Nire: Automata) to asi bude stát za to...
  • ^ Přesně tak.
    Ti, co se nepodíleli na Hype trainu Tormentu (a nehráli předchozí díl), tak vskutku jsou většinou nadšeni.
    Ale ti, co podlehli Hype a očekávali revoluční hru století, jsou bohužel zklamáni.
  • Tak proto tolik lidí nadává na špatný příběh a tuny textu v PoE! Díky, konečně jsem se dočkal po X měsících vysvětlení jedné své obrovské záhady :-)
    Já tedy, jakmile jsem záhy pochopil, že ta zlatá NPC mají texty napsané fanoušky a ne tvůrci hry, jsem je tak nějak prostě ignoroval a nečetl. Doporučuji totéž ;-)
  • Jestli myslíte tu tu první část Nier ve stíhačce, tak ta podle mě nešla ukládat, aby si z vás mohli vývojáři vystřelit s falešným koncem hry, v momentě kdy umřete *3*

    Samozřejmě někomu to vůbec nepřišlo vtipné a nechápavě kroutil hlavou. Já se u toho nasmál. Stejně tak i u konce hry, kdy vám hra smaže všechny Save pozice *1*
  • Měl říct, neměl říct... Carmack je popisován (nikdo z nás ho nezná osobně) jako úplný introvert bez valných společenských schopností. Proto jsou jeho citáty často dost zvláštní.

    Navíc Carmack byl vždy vysazený na primitivní střílecí hry (Doom, Quake, Wolfenstein 3D, atd.) a v tom žánru se to dá přežít bez kvalitního příběhu, proto se dá obhájit jeho nezájem o story.
  • Vždyť jo. Buržuj je místní buran, kterej by si bez googlu myslel, že literatura je něco k jídlu.
  • Výbornej příběh, kterej značně utrpěl tim, že ty hry nejsou kvalitní rpg, ale průměrný střílečky. Jen nevim jak to souvisí s best of 2017.
  • Mě jen tak něco nazaujme, všechno až přehnaně analyzuju a taky bych tomu leccos vytkl, ale i přesto se mi líbila hodně. Pro mě je nejpřeceňovanější hra roku Assassin, protože i když je to zdaleka nejlepší díl v sérii, je z hlediska hratelnosti pořád strašně stupidní a repetetivní a zatímco se spoustě her letos vytýkal grind implementovaný kvůli pay to win mikrotransakcím, tady byl taky, ale protože nebyl tak do očí bijící, lidi to nakonec ještě chválili jako "rpg prvky".
  • Jsou hry s velmi dobrými příběhy, který si s ničím nezadají s kvalitní knihou nebo filemm. A jde je označit i za "dobrou kulturu". A tohle podle mě platilo už mnohem dříve, než uvádíš. A neříkám to jako "dítě nerd kultury", ale jako člověk, který vystudoval klasickou literaturu na vysoké, tedy troufám si tvrdit, že už jsem toho za život přečetl poměrně dost. ;-)
  • lol
  • Tak, já třeba mám japonské hry rád, ale zrovna příběh Persony 5 mě hodně zklamal. Je to samozřejmě jen můj názor, ale řekl bych, že příběh byl v podstatě shrnut během prvních cca 10 hodin (první palác) a pak se do konce hry omílal pořád ten jeden stejný příběh dokola asi sedmkrát (s výjimkou asi pěti hodin kolem dějového zvratu uvozujícího poslední část hry). Persona 5 je myslím další horký kandidát na "recenzentské (hráčské) vystřízlivění" a je příznačné, že po extatických recenzích a hodnoceních ji tady nikde mezi nejlepšími příběhy nevidím.
  • Bioshock byl dovypraven a dokoncen, tudiz uz nikdy lepsi pribeh nemuze vzniknout. Maximalne druhy nejlepsi.
  • Opravdu? To je pro všechny určitě velká novinka.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit