Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • palacinka
    Best of 2017: zklamání roku - cenzura na games.cz *10*
    • ale copak, copak?
      nekdo ti smazal nejake ty vulgarity, trollingy, hejty a flejmy?
      to jsou teda lumpici! *1*
      nechapu, jak sem muzes po tom vsem jeste vubec prijit. dyt oni si te tu normalne nezaslouzi.
      zkus to na novinkach nebo parlamentkach :D
    • Jack1947
      Tak to potom začlo být adeptem už někdy od roku 2015 nebo kdy to tu začli tak redukovat.
      • To bylo tenkrát v předběžným přístupu a v loni už byla full verze.
    • Počkej, až si to přečte pan Smutný!
    • Jak tak čtu ten nadpis Best of, co v překladu znamená to nejlepší tak mi to nedává smysl: To nejlepší: zklamání.
    • ...zklamání akurát pro místní trolly a flamery.
  • Tri z piatich hier sú od EA *1*
    • Mimochodem, EA za rok 2017 vydala jen šest her - 3 z toho své klasické sportovní série a pak právě NfS, Andromedu a druhý Battlefront. Jsem zvědavý, jak se to odrazí v jejich výnosech
      • http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=fifa+18

        EA bude v pohodě...
      • Stačí mrknout na prodejnost jejich her a je jasný, že jen FIFA a Battlefront můžou zadotovat klidně 10 her, kde se neprodá ani kopie. Zkrátka jedna věc je, že nějaký pisálek z Games napíše, že sportovní hrou roku je PES18, realita je ale taková, že FIFA18 vydělá víc peněz než celá série pro Evo od svého vzniku.
        • Khanemis
          To je sice na jednu stranu pravda, na druhou však u podobných firem na skutečných prodejních číslech nesejde zdaleka tolik, jako na očekávaných prodejích. Mohou prodat od každé hry po deseti milionech, ale pokud svým akcionářům slíbili naprojektované prodeje alespoň dvaceti milionů, tak to bude pro ně problém. A právě v tomhle ohledu si myslím, že pro ně rok 2017 mohl být poněkud ožehavý.
          • Těžko říct. Na druhou stranu zrovna FIFA a Battlefront určitě nezklamanaly. FIFA je sama o sobě každoroční sázka na jistotu a vzhledem k Battlefrontu, když si představím jaký rekordy tržeb překonává Last Jedi, což je i podle hodnocení třeba na ČSFD nejhorší SW film vůbec, tak ta kvalita fakt nikoho nepálí. Navíc ten Battlefront není ani špatný a moc nechápu, co vlastně lidi čekali, že dostanou.
    • Taky me to trklo do oci. Na NFS jsem uplne zapomel tak me ani nenapadlo ze bude v zebricku :D
  • Iosephus
    Snad první anketa, se kterou souhlasím. Mass Effect Andromeda pro mě byl zklamáním, a to i přesto, že vím, že hry od Bioware jsou čím dál tím horší. Nevím co se to s klukama děje, prospělo by jim sednout si a dát si her dračáku nebo nějaký deskovky, aby pochopily, že RPG je hlavně o schopnostech postav a příběhu a že pouze jedna věc nestačí, tím spíše, když spíše než o příběh se studio stará o vztahy alá telenovela.
    Stejně tak DoW 3, kde odebrání mechaniky krytů, toho hlavního důvodu, proč byly předchozí díl a také CoH zábavné, nemohl dopadnout dobře, přesto u DoW se mi líbil pokus o návrat stavby základy. K Battlefrontu jen tolik, že lootboxy jsou svinstvo, ale ruku na srdce. Oproti jedničce je dvojka mnohem lepší ze strany hratelnosti a i špatná kampaň je lepší než žádná a na zklamání roku to nestačilo.
    • Víš přesně takovýhle lidi co hráli deskovky a D&D Bioware založili, stalo se to, že odešli poslední zakladatelé firmy a talentovaný lidi z vývoje přešli do obsidianu, pro mě původní Bioware umřelo s odchodem posledního zakladatele Raye Muzyky. DA Inquisition ještě ušlo, ale to bylo mj i proto že i když to vyšlo 2 roky po jeho odchodu, tak na tu hru měl vliv aspoň v začátcích vývoje. Dřív to byly nadšení kluci co měli rádi hry na hrdiny, teďka je to tým řemeslníků a mladší lidi z týmu nevyrůstali na P&P hrách ale na počítačových hrách. My co jsme vyrůstali na Dračím doupěti apod. dokážeme ocenit věci jako Baldur's Gate nad kterými většina lidí z mladší generace ohrne nos.
  • Snad poprvé, co je potřeba kluky z redakce pochválit za výběr Top5. Čistá pravda.
    Sice "vítěz" téhle kategorie se může zdát pro některé lidi jiný, ale to je dáno různými osobními preferencemi a různým "indexerem očekávání" *3*

    Za mě osobně taky Andromeda. Člověk by řekl, že se Bioware po konci Mass Effect 3 vzpamatuje, ale očividně je něco špatně s jejich studiem (tušil bych tady vliv amerického ďábla, ehm, chtěl jsem říct EA)
  • Bioware se vydali s Mass Effectem od počátku cestou komerce - akcent na Xbox, velké zjednodušení všeho, postupná transformace z RPG na střílečku s příběhem. Je to vidět i na proměně někdejších RPG na v podstatě MMO hru pro jednoho hráče (přines padesát kožek/krystalů/klíčů atd.). Úvaha zřejmě byla, že lidé hodně hrají MMO nebo Assassina, tak proč neudělat Andromedu/Inquisition jako MMO/Assassina, to teď prej sype, woe.

    Naštěstí Mass Effect Andromeda celkem propadl (bohužel ne kvůli MMO formuli, ale kvůli obličejovým animacím) a snad se Bioware vzpamatují pod vlivem úspěchu her, jako je Divinity. Ale připomínám, že cestou popcornové komerce a směrem pryč od kvalitní RPG se Bioware vydali už dávno před Andromedou, v podstatě hned prvním Mass Effectem.

    Podle mého názoru jsou RPG od Bioware mrtvé. Zahubila je komerce, průměrnost a meč Bílého Vlka, který převzal žezlo krále příběhových západních RPG.
    • Krescz
      DA: Origins a trilogie ME je snad jediné co Bioware udělalo dobře. Vzpomeňte na DA 2...na Inquisition aka "support lesbians" radši ani ne :D
      Fakt nechápu proč se Bioware bere jako dobrá značka, už hodně dlouho to tak není.
      • Obě pokračování Dragon Age jsou slabší než Origins, o tom žádná, ale pořád jsou to lepší rpg než všechny mass effecty dohromady. Glorifikovaný cover střílečky.
    • TheGGG
      původní trilogie byla epická a skvělá, takže hlavně ne borefest jako divinity.... tyto retro pseudo-rpg zdlouhavé slátaniny z vrchu fakt většinu lidí nezajímají... úplně stačí držet se formule GENIÁLNÍHO mass effect 2, který si nacpe všechny ty divinity víš kam....
      • aj ked mam Mass Effect velmi rad, velmi ...tak prave ME2 je najslabsi dielom kvoli plytkemu pribehu a orezanym RPG prvkom
        • TheGGG
          naopak, je nejlepší, kvůli postavám, dialogům, romancím, akci a EPIČNOSTI a feelingu záchrany galaxie... každý ti řekne že ME 2 je nejlepším dílem. ME 1 byl přeci jen moc toporný a strnulý
          • Každý to určitě neřekne. Třeba já říkám, že nejlepší byl ME 1. Ten pocit když poprvé vlezete na citadelu nebo se poprvé Makem projedete po své první planetě, aby vás najednou přepadnul šavlozubec. Příběh byl boží, Illos mne dostal, když jsem projížděl okolo všech těch "mrtvol"...
            ME 2 je odpad. Jestli chceš říct, že ME 2 je nejlepší kvůli postavám, tak Mordin, Jacob, Kasumi nebo Samara teda rozhodně za moc nestojí. Ano, dialogy ušly, akcí mám rozumět neustálé střílení na hordy valících se nepřátel? (Když porovnám Noverii a Feros z ME 1 a Horizon a loď kolektorů z ME 2... Noverie - Rachni, průzkum laboratoří, nechat je žít? Feros - boj s Gethy a průzkum výzkumného pracoviště, stát se vrahem na konci?; Horizon - pár uliček obytné čtvrti a střílej a střílej a střílej a s nikým si nepromluvíš až na srabáckého mechanika, Kolektroská loď - střílej a střílej a střílej a tak tak uteč). Ono vlastně ani nejde moc říct, že je pořádně co porovnávat - z ME2 je hra vlastně pořádně až díky dodatkům, které to natáhnou (o skenování planet nebudu ani mluvit, kdybych nechtěl mít co nejvíc zásob, tak se na to vykašlu a ME2 mám projete za pár hodin, Hammerhedem těch pár planet - tuším 4 nebo 5 profičíš za chvíli, ale když jsem vyjel s Makem, byl sem rád za každou zajímavost, co jsem objevil - protože jsem měl část planety k prozkoumávání. Ne jen kousek průsmyku).
            Pravdu máš snad v tom, že je tady pár zapamatovatelných postav a misí (Archandělova základna, Purgatory, Tali a možnost jejího vyhoštění, Sebevražedná mise, Grunt, Thane, Miranda, Jack). Ale to je tak vše.
            Takže kdybych to měl za sebe shrnout - ME1>ME3>ME2 (Andromedu jsem si ještě nezahrál), ME2 má pár dobrých postav a pár dobrých okamžiků, ale rozhodně si znovu radši projdu Feros nebo Illos než nudný Horizon, kde se nemám "kde ztratit a co zkoumat". A romance jsou podle mne stejné - pár rozhovorů a ke konci postelová scéna (snad krom romance s Jack, která má v sobě hlubší cit).
            A ještě bych chtěl dodat tohle - v ME2 nezachraňuješ galaxii... zachraňuješ lidskou rasu. Galaxii zachraňuješ v ME1 a pak se snažíš v ME3 (Kolektoři šli po lidských kolonicích, ne po Citadele nebo Tuchance... a ta byla teda dost nudná - celou Tuchanku si prohlídneš za minutu, za půl minuty... a to je na domov Kroganů zatraceně málo)
            Samozřejmě čistě jen můj názor ;)
            • Ano, nemůžu než souhlasit. Od té chvíle co jsem si pustil ME1 jsem si i během zkouškového období po nocích našel čas zkoumat a přemýšlet nad tím, kdo jsou to Reapers a co Saren chystá. Táhlo mne to dál a chtěl jsem vědět co bude. U ME2 mi tento pocit chybí. Spíš se dostaví pocit zklamání. ME2 by z mého pohledu byla skvělá hra, kdyby nebyla spíchnutá horkou jehlou. Hlavně mezi návštěvou kolektorské lodě a získáním IFF je obří skok. Zjišťuješ informace a už letíš pro IFF a najednou je tu vlastně konec v podobě Suicide. A nejhorší na tom je, že když to hraješ poprvé a nevíš co příjde, tak vše dopadne jinak než by jsi chtěl, protože příjdeš o členy.
              Prostě nikomu to neberu, každý má jiný vkus, ale ME2 mne nehorázně tou "rychlostí" jakou hru proletíš zklamala, to je celé. A Mordinův zpěv tomu nepomůže :D
            • Jack1947
              Mako mi nevadilo jo bylo to o zvyku ale dalo se jen mě mrzí že nedovedli to obevování planet víc do podrobna jedna nebo 2 planety bylo prostě málo. Žádný Mass effect není perfektní každý má /měl něco do sebe od sebe... ME3 měl asi nejvíce dlc a dlc které vůbec ovlvinily chápání příběhu hry. ME2 jsem snad ani dlc nehrál ME1 už vůbec...

              Nejlepší je na ME1 ten moment kdy jsem zapl hru o které jsem nic neveděl a vyvojáře tehdy ani neznal a hned sem si to oblíbil až mě mrzelo že už se tam nemůžu vrátit *9*

              ME3 neměl špatné nepřátele ne nepodobní gethům kteří tam byli taky. Jo souhlas prostě to je dělané na efekt navíc to lens flare bylo taky něco co dotvářelo tehdejší atmošku lol, (Abrams se inspiroval u Bioware ?? :D)
            • TheGGG
              stačí prosté srovnání recenzí na metacritic a hned uvidíš, který díl je lepší *14*
              holt rpg není o tom klikat si čísilka v tabulkách
            • GGG je proste lama... ignoruj ho *1* je prece nad slunce jasne ze ta jedinna pravda je ta jeho :)
            • TheGGG
              skenování planet alespoň není taková otrava jako jízda mákem
              a ano, pravdu mám většinou já a většina lidí je pomalejších... je to dar a zároveň prokletí....
            • A ty si užij "milion" těch stejných skenování planet pomocí myši a vysílání sond. Zdá se mi to,nebo podle stylu tvého vyjadřování jsi trošku pomalejší? Podle tvých příspěvků to vypadá, že máš snad pravdu pouze ty a kdokoli jiný, kdo chce přispět do diskuze by měl být dekapitován...
            • TheGGG
              tak to si užij těch milion stejný vedlejšáků v úplně stejné opakující se základně ctrl+c a ctrl+v
            • Ano - přesně tak ;-) Tvůj názor - někdo má rád holky a někdo zase vdolky. Já ale radši vždy sáhnu po ME1 a užiju si ten pocit, že opravdu něcoobjevuju a že opravdu hraju příběh, než abych myší skenoval 170 planet a získal tím mise jako "Zapni štít aby js ochránil kolonii" nebo "Přejdi přes vrak lodi a nahrej data". Prostě se každému líbí něco :-)
              Andromedu mám v pc a zatím jsem ji ještě nehrál, není čas, takže se opravdu vyjádřit nemohu
            • TheGGG
              ježdění s makem byl pure odpad a milion stejných vedlejšáků v ME byl taky odpad... plus nudné střílení a špatné RPG prvky. ME2>ME3>ME1. A záchrana lidí byla nejdůležitější... tzn. lepší než ME1. Cringe ovládání v ME1 škoda mluvit. Prostě ME2 top mnohem lepší lokality i story a děj.
            • Jack1947
              Je to tvůj názor a s tím že je ME2 odpad nesouhlasím, beru to jako vylepšené me1 které nemělo spoustu věcí ale jo natu dobu 2007? to bylo něco docela dost parádního a povedeného. I ten záporák nebyl špatný prostě do té doby neviděná hra. ME2 mělo výraznou kritiku kvůli konci kdy většině hráčům zemřeli všechny postavy a ani po dalším hraní se to nedalo povést s více postavami. ME3 už bylo trochu horší hlavně ke konci...Andromeda je úplně mimo ten odkaz na Sheparda byl spíše komický.
          • TheGGG
            jednička je víc strnulá, repetetivní a ošlivější... dialogy a postavy nejsou zdaleka tak promakané a navíc ty RPG prvky jsou otravné... a hrozba reaperů je dost velků velká
          • "každý ti řekne že ME 2 je nejlepším dílem." ....len preto, ze EA dvojku neuveritelne hypovalo a pretoze pre mnohych to je prvy diel ME čo hrali
          • nie, cela hra je len o najdeni nejakych ludi, z ktorych kazdy ma nejaku backstory, no ta nie je navzajom prepojena a navyse povodna hrozba Reaperov je v hre len zlahka načrtnutá ...celá hra ME2 by sa dala kľudne skrátiť do jednej misie, v ktorej hľadáš správnych ľudí pre misiu ....je to vyborna hra, ale oproti unikátnej jednotke plytkejšia a menej kompaktná po všetkých stránkach
      • jamar28
        ME2 pro mě jedna z nejlepších her všech dob. A je mi vcelku buřt, jestli to bylo to "správné" RPG nebo ne (ať už to znamená cokoliv). Pro mě je důležité, že to mělo perfektní příběh a skvělou znovuhratelnost díky mnoha herním stylům a questům, které šly řešit několika způsoby. Ale vůbec celá ta trilogie je skvělá, to, jak má každý díl svou unikátní atmosféru a...no o tom bych mohl básnit hodně dlouho, tak to radši utnu hned. *1*
        • skaven
          pribeh mass effect 2: Sheppard po zniceni Sovereignu hliadkuje pri nejakej planete, pride neznama lod, znici Normandy. Sheppard zomrie. 2 roky ho ozivuju. daju mu k dispozicii novu lod. Sheppard bludi po galaxii(citaj zbiera sidekickov), zachyti vysielanie kolonie, ktoru napadli Collectori. Zachrani koloniu, kolektori zdrhnu. Sheppard bludi po galaxii(citaj zbiera sidekickov, plni ich priania) Cerberus prizna ze nejaky cas skuma zniceneho reapera, ma byt na nom zariadenie ktore umozni Normandy dostat sa ku zakladni Collectorov. Nainstaluju zariadenie na lod. je to pasca. lod napadnu, Collectorizoberu celu posadku odkrem pilota.Sheppard vyrazi ku zakladni Collectorov, zisti o co kolektorom ide a znici zakladnu. tzv. "perfektní příběh"
          k znovuhratelnosti:prvykrat som hral MS2 ked vyslo za dobreho, teraz 2017/2018 druhykrat, za renegade.Hra je rovnaka, vyber strany nema za nasledok ziadnu zmenu v pribehu. Som zvedavy, ci v trojke bude mat dopad na pribeh ze som zakladnu neznicil, ale dal Illusive manovi.
          • jamar28
            A pointa? Nebo proč mi tohle píšeš?
            • Vy jste si všimnul, že v posledních letech převládá trend, že hry jsou čím dál tím arkádovější??
              https://imgflip.com/s/meme/You-Dont-Say.jpg
              GOOD JOB!

              Kdyby jste tady do diskuze nenapsal do diskuze hromadu (zbytečných) příspěvků (o tom jak Mass Effect není pro vás dostatečně RPG), tak by jsme si toho vůbec nevšimnuli.
              Díky a nashledanou
            • @Derp ty to tu vlastnis, ze ma vyhadzujes? ci len mas ego velke ako je tvoja hlava?
              alebo je to len o tom, ze diskusia je mrtva a jedine co je v tvojej hlavicke povolene, je mat rovnaky nazor. a samozrejme, pritakavanie?
              Ja som si ten posun od rpg ku akcnosti vsimol uz pri prvom Kotore, nie teraz, ale vdaka *3*
            • jamar28
              skaven: Ok, tak děkujeme za názor. *4*
            • ^ řekl bych, že na "vesmírnou operu" to (ME a ME2) mělo velmi dobrý příběh. Co naplat, že se dá argumentovat, že spousta ryzích RPG má lepší příběh.

              Jestli chcete trvat na tom, že Mass Effect nebylo RPG, tak v tom případě vám BLAHOPŘEJI! Jste vskutku bystrý!

              Nebojte, všichni jsme to pochopili, máte rád RPG a Mass Effect není pro vás v sobě dostatek RPG prvků. Děkujeme za váš názor a nashledanou
            • skaven
              lebo ten perfektny pribeh vobec nieje perfektny, ale primitivny
          • TheGGG
            přesně takto se dá popsat příběh každé hry... witchera 3 ti shrnu v jedné větě....
            každopádně už jsi nezmínil, perfektní postavy, humor a řadu dalších úžasných věcí---
            ME 2 jsem hrál pětkrát
            • TheGGG
              to rozhodně není... nic tam nezdržuje a nic tam neprudí jako v pseudo-rpg divinity
            • Asharak
              Jako by ME2 nebyl sestavený z tun a tun tabulek. lmao
            • TheGGG
              protože nemůžeš vyvrátit jedinou věc co jsem napsal... tuna tabulek NEDEFINUJE RPG...
            • DONT FEED THE TROLL!

              Lidi, TheGGG prokázal, že schválně troluje, takže zbytečně se s ním hádate. Nikdo neuzná pravdu a tyhle diskuze vede nejspíš protože mu to dělá dobře.

              Jak jsem řekl: DONT FEED THE TROLL!
            • TheGGG
              s dostatkem trpělivosti můžeš jakoukoliv hru dohrát bez equipu... + RPG role playing game... vžíváš se do role, to v DS jde. Máš vlastní postavu kterou si vytvoříš, perfektně vypipláváš, volíš vlastní styl boje... kombinuješ RPG prvky se svými reflexy, takže můžeš perfektně promítnout sám sebe do své postavy. Tzn. lepší než tahová rpg
            • ked je pre teba Souls rpg, ako mi vysvetlis, ze su maniaci, ktori ho dohrali bez zbrani a brnenia? tj ze zalezi LEN na hracovi, ako to hra, nie na postave, za ktoru ju hra? *7*
            • TheGGG
              dark souls je víc rpg jak divinity
            • Jack1947
              Mass Effect není a nnebylk nikdy RPG když už tak akční rpg nebo akční adventura s rpg prvky (no spíše střílečka) GGG napsal že je pro něj vrchol Dark souls RPG *3*
            • TheGGG
              realistický obraz, který dává stejný pocit jako dívat se na dvě věci v reálu... vždy to zapínám na maximum... naprosto EPICKÝ zážitek
            • ^ TheGGG trololol
              Přestaň troloval, nikoho to nezajímá. Ty kecy, že kvůli absenci MOTION BLUR je hra nehratelná, by se měli dostat do nějaký síně slávy trollů!
              Jsi fakt jediná osoba na světě, která si stěžuje na to, že nemá UMĚLE rozostřený obraz.
            • TheGGG
              strnulé, toporné, ošklivé, bez mocapu a DOF, TSAA, motion blur, snad to ani voice acting nemá, tabulek jak v účetním programu... *11*
            • Baldurs gate 1 a 2 jsou nehratelné? Od kdy? Nejlepší RGP co jsem kdy hrál!
            • TheGGG
              jinak blahopřeji k postřehu, že existují určité základní šablony postav sis všiml brzo
            • TheGGG
              ovšem baldurs gate a všechny tyto old rpg hry jsou nehratelné... a příběhových misí je v ME 2 spousta, protože opakuji součástí hlavního příběhu jsou i jednotliví companions... a postavy jsou pro mě nové... nějaké nehratelné 16 bit rpg kde nejde poznat postava od židle mě nezajímá... a příběh KAŽDÉ hry ti shrnu v jedné nebo dvou větách
            • skaven
              kazdy nie, len tie hry s primitinejsimi pribehmi :)
              Mass effect nema pribeh, mas tam 3! pribehove misie.
              ad postavy. Bioware recykluje postavy uz od Baldurs gate: Tali - Aerie, Garrus - Valygiar, Jack - Viconia, Miranda - Jaheira..etc
      • skaven
        prva trilogia bola borefest, prave ju znova prechadzam od zaciatku(uz som v 3jke)
        v jednotke otras prechadzanie Makom po sialenych pohoriach. zbieranie zbrani, brneni MK I - MKVII
        v dvojke tazenie, to bol cisty grind. v trojke war assets. BTW dvojka bola vlastne o tom, ako ziskat spolocnikov, ako splnit ich loyality quest a 3 pribehove questy k tomu. a vsetky 3 hry su vlastne spamming 4 schopnosti ktore postupne odomykas. skusam to za Renegade, a podla bioware je renegade je spravanie sa ako vojak. a podla pravidiel. cisty trapas.
        • skaven
          co na tom bolo RPG? ze ti hra povedala pri samovrazednej misii, vyber vodcu dalsej skupiny, a ty ked si vybral Mirandu, tak skupina prezila, a ked Grunta, tak ti zhebli? RPG nieje o tom, ci sefa zoldakov zabijes sniperkou, alebo nejakou biotikou/engi schopnostou. lebo vacsina questov koncila klikom na nejaky pocitac alebo datadisk, potom ako si vsetko v okoli vyvrazdil.
          grind to bol brutalny, hra ta nutila tazit vsetky tie zbytocne kovy a potom vyskum bol o jednom kliku(este teraz mam v hlave tu vetu - launching probe...premrhane hodiny akoze v rpg)

          pre teba je evidentne Epicke to, co sa dialo v Dni nezavislosti a podobnych exkrementovych-filmoch. Predslovy a fullfrontal attack
          • mass effect je akčné RPG, je to subžáner RPG so zameraním na lineárnejšie pojatie žánru a hrateľnosťou, ktorá z časti súvisí aj na reflexe hráča a jeho reakčnom čase ....nejde a nemozes to porovnavat s Baldurs Gate ...herne je to odlahcena forma povodneho RPG, no to v ziadnom pripade neznamena že je to zla forma RPG ....mozes mat namietky, Mass Effect je subžáner akčné RPG žánru RPG
          • TheGGG
            RPG role playing game...já jsem se v roli kapitána vesmírné lodi a šéfa týmu cítil... RPG není o tom že máš milion tabulek a nudných statistik a bloky textů a pseudo pocit z toho, že jsi skrz hraní nějaké překombinované slátaniny dosáhl jakéhosi pochybného životního úspěchu... a ano, SPACE OPERA má být především epická záležitost, s epickými bitvami, epickými proslovy a epickým soundtrackem a bro-team feelingem.... ne nějaké uk*jení nad milionem stejných mečů a jejich statistik... když budu chtít řešit čísilka, tak si koupím účetní program a ne RPG.
            • ^ to byla reakce na Skavena
            • ^ Tak vy jste si všimnul, že Mass Effect není ryze RPG hra a je to jakýsi paskvil?? Blahopřejí! Z vás jednou něco rozhodně bude!
            • TheGGG
              cutsceny jsou často to nejlepší co ve hře může být a já měl v ME dost svobody... u každé druhé postavy a companiona člověk mohl rozhodnout jak se zachová a často tím rozhodl i o osudu dané postavy, komplexní systém loajality pak měl vliv i na úspěch konečné mise... to mě jako RPG zní... o skvělých romancích ani nemluvě.
            • skaven
              potom pre teba kazda hra je Role playing game. ci hras dynablaster alebo mass effect. kde je figurka, tak sa s nou vies stotoznit :)
              role playing v mass effect 2 som zaznamenal len v jednej misii. ked si pomahal Samare najst jej dceru.
              inde ziadne ine rozhodnutie nehralo rolu(pg) len si dostal bodiky do karmy.

              btw vsetky epicke zalezitosti v 1. a 2. casti boli podane videom, neboli hratelne :)
        • TheGGG
          čistý trapas je spíš divinity a jejich nudný zdlouhavý "retro" styl a trapný příběh. ME má skvělé story, úžasné postavy, akci, humor a tuny EPICKÝCH momentů... jinak asi ani nevíš co grind znamená... ME byl právě o sestavení týmů, příběhové byly mise všechny, protože tým byl součástí příběhu. Jednoznačně ME 2>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> všechny RPG co vznikly před ním. RPG má totiž v prvé řadě být EPICKÁ story a né borefest o přehrabování inventářem trapnými souboji a nudnými kecy ala všechna retro PSEUDO RPG
          • Ty jsi se naučil na interenetech nové slovíčko, viď?? *1*
  • jamar28
    Velký nesouhlas. Zklamání roku? Andromeda je min. zklamáním desetiletí. *1*
  • Andromeda, jednoznačně. Několik let se člověk strašně těší na něco, co ho pak vůbec nebaví hrát. Dokonalá definice zklamání.
    • po rokoch si to možno zahráš a budeš sa na Andromedu inak pozerať.
  • Tak pod ME:A se můžu podepsat všema 10-ti. Obvykle totiž hry hned po launchi nekupuju, čekám minimálně na day one (two, three, month...) patche nebo třeba na goty. Ale o Mass Effectu jsem hltal první, poslední, v kalendáři jsem měl poznačen start prodeje, chtěl jít dokonce na půlnoční (koupil jsem hned den následující) a?.... Z velkým znechucením jsem hru dohrál někdy v září, přičemž se mi dobré 2 měsíce válela na disku. Sice sesbírané všechny achievementy ale tak trochu v křeči. Škoda, moooc jsem od toho čekal... Tak snad příště
    • To jsi teda u toho zklamání roku strávil poměrně dost času...
      • Ano, no bohužel mám asi nějakou nemoc, nebo co :) ale každou hru, kterou si koupím, musím posléze dohrát, ideálně na 100% se všemi achievementy. Nedohranou hru bych na disku nesnesl :D A protože se mi do ní faaaakt nechtělo, hnila tam tak dlouho
      • Tak kdyz te hra neco stoji, tak je dooost tezky ji jen tak zavrit do supliku.
  • Moje oblíbená Sybka:-( Ale musím souhlasit, za mne velké zklamání.
  • Pseudovysokoškolák GGGánek přešel z pseudoodborníka na simulace na pseudoodborníka na RPG a je opět velká zábava. ;D Ještě, že tu je... smích je zdravý.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit