Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Derp_1337

    Ty říkáš, že nevidíš problém. Jiní ten problém vidí. Rozdíl bude nejspíš v tom, že lidi mají různé standarty a někdo se spokojí s málem. 😉

  • LiarForHire1

    Cyberpunk byl prémiový produkt za plnou cenu. Star Citizen je crowdfundovaná hra, která je megalomanským snem. Ty práce na ní probíhají a mají hmatatelný výsledek a já tedy nevidím problém.

  • Derp_1337

    Spousta lidí používá dvojí metr na podobné situace.

    V Cyberpunku v den vydání nebyly některé slíbené herní prvky? Reakce hráčů: OMG! Sodoma gomora! CDP je nejhorší zlo!

    V Star Citizen nebyla absolutní většina slíbených herních prvků? Reakce hráčů: Milujeme tě Roberte! Jen v klidu pracujte a pomalu přidávejte slíbený obsah. Nám to nevadí, jestli vývoj bude trvat dalších 20 let!! 😂

  • goyim

    ponzi citizen

    cost sunk fallacy citizen

  • never citizen

  • LiarForHire1

    Ale ten Star citizen ten obsah pravidelně dostává a ta hra postupně roste, takže se těžko jedná o meme.

  • Carnage666

    Takže si ho dohrál potom co měl už X úatchů no.

  • sugyn

    Tak to je davno znamy problem. Otevri si nejaky herni casopis z 90 let to je reklama na reklame a tim nemyslim skutecnou reklamu ale recenze, prvni dojmy atd. Koho chleba jis toho pisen zpivej.

    Nemyslim si ze nekdo realne dava v soucasne dobe na novinare. Lidi co kupuji kazdy rok fify a call of duty tem je to jedno a zbytek bud kouka na youtube nebo na trailery. Posledne taky BF1 se dobre prodaval taky diky gramotne zrezirovanemu traileru. 

  • ono to je i o "hernich" novinarich


    ti nesvary casto bagatelizuji, takze tu mame normy, ze nedodelany hry jsou pk, ze mikrotransakce v kupovanych hrach jsou ok, ze cashgraby ala "remaster" jsou ok atd.


    pak ty hry misto zaslouzenych 4/10 dostanou alibistickych 7/10 a spousta lidi si to koupi a zplace nad vydelkem

  • sugyn

    Problem her neni tolik u HW jako u mentality lidi co akceptuji nekvalitni vyrobky.

    Hra ma spatny port na PC? To nevadi to se opravi patchema.

    Hra je pri releasu rozbita? Vsak je to day 0 release chyby se ocekavaji.

    Mic je na strane zakaznika. Az se lidi rozhodnou netolerovat tohle chovani od vydavatelu a budou pozadovat kvalitu za sve penize tak nastane zmena. 

    Mimochodem zrovna battlefield stoji zhruba 30mega na vyvoj a vydelek na tom je cca 130mega. A jeste nekdo je schopen kopat za zvyseni ceny her na 70-80dolaru. 

  • skaven

    je to drahe, bez vykonu, potrebujes vacsie miesto na stole, takisto pripojit periferie (trackpoint je zbytocnost, obrazovka a klavesnica na ntb detto) tj realne z notebooku vyuzijes cca 1/3 jeho HW. To uz namiesto povedzme 1000€ ntb dam 1500€ za predposkladanu skladacku z obchodu. Jo, o samostatnych grafikach sa neoplati rozmyslat (mne sa ale podarilo pred rokom kupit rx 6800, takze som v klude)

  • Derp_1337

    "Navíc ta podivná logika mainstream výkonu vs podíl na trhu, uff..."

    Ale on o tom píše správně. Problém bude v tom, že ty mícháš odlišné pojmy dohromady. Ačkoliv to spolu částečně souvisí, tak pojem high-end se nepohybuje na stejné stupnici jako mainstream.

    Pojmy high-end, low-end a mid-end (mid-range) dělí segment trhu dle teoretického výkonu hardware (i když reálně je to spíš podle ceny).

    Zatímco pojem mainstream znamená, že je něco velmi rozšířené mezi lidmi.

    Příklad: Když máš mid-range grafickou kartu, tak to nutně neznamená, že je rozšířená mezi lidmi (že je mainstream). Dokonce se občas stalo, že nejrozšířenější (mainstream) byla spíš low-end grafické karta.

    Chápeš ten rozdíl??

  • V dnešnej dobe nedostupnosti herných grafik sa herný notebook stáva čoraz viac lepšou možnosťou. Čo bráni pripojiť k nemu externý monitor s myškou a klávesnicou ? 

    Pomer cena/výkon začína byť priaznivejší v prospech herných notebookoch. 

  • unicz

    High-end ano, ale to se bavíme o 2080. Tady je ale téma 2060...


  • unicz

    Nauč se počítat😉 Koukám, že jsem to trefil úplně přesně 😂

    60fps ano, ale ve 4k....

    Asi se moc v HW norientuješ co...

    Navíc ta podivná logika mainstream výkonu vs podíl na trhu, uff...

    Asi toho nechme, hezký večer.

  • skaven

    u mna je zase smiesne povazovat notebook za herny stroj

  • neber to tak, že mám potřebu se hájit, ale jestli mi někdo do diskuse napíše že ta sestava je mainstream před 3 lety, když Launch té karty byl 19.1.2019 a Launch toho CPU byl Q2 2020 tak asi nebudeš mít úplně pravdu. 

    Tak jak to je uvedeno i jinde v diskusi vzhledem k tomu, že kartu typu RTX 2060 a lepší  podle Steamu z listopadu 2021 mělo sotva 18 % uživatelů tak to asi takový mainstream nabude. A asi to nebude ani pravda s těmi konzolemi, když výrobci konzolí až nyní přechází na 60 FPS a pořád musí hráči volit mezi 60 FPS nebo lepším rozlišením.

    Já nemám problém vést seriózní diskusi o čemkoli ale fakt nesnáším, když někdo argumentuje něčím, co nemá ani hlavu ani patu a to je bohužel ten tvůj příspěvek.

  • Derp_1337

    Trololol


    Zase to nepřeháněj. Grafiky ze série RTX 20** byly vydány teprve před 3 lety v záři. V té době to byl high-end. Do segmentu mainstreamu se to přesunulo teprve až minulý rok při vydání RTX 30**.

    Dle průzkumu grafických karet na Steamu je dnes nejzastoupenější ještě stará série GTX 10** a 16**. A nejzastoupenější kartou ze série RTX je právě RTX2060. Statistika nám jasně říká, kde se pohybuje mainstream.


    Z nové řady RTX 30** je na tom nejlépe 3070 a ta je sotva na 11. místě. Takže nová řada karet se v listopadu 2021 ještě nedostala ani do top 10.

  • Derp_1337

    "Zapomenout nemohu na rozcapenost vývojářů, kteří přestali hledět na
    začištěnost svých produktů a jsou schopní zaplácat už i klidně +- 200 GB
    dat JEDNOU hrou, což je absurdistán
    ."


    Tohle není zrovna moc jednoznačný problém. Ono je potřeba se zamyslet se nad tím, že vývojáři dokážou velice snadno zakomprimovat herní soubory s nějakou pokročilou kompresí... ale nedělají to z určitých důvodů.

    Problém pak vzniká tak, že čím pokročilejší komprese, tím náročnější to bude na váš HW!!! Proč? Protože procesor to musí v reálném čase nejdřív dekomprimovat a pak teprve s tím může dál pracovat (např. fyzikální engine) nebo to přes sběrnici cpát do grafiky.


    Pamatuji si na pár her, které měli ve své době "krvavé" nároky na HW. Řešení od internetových guru z Redditu bylo takové, že hráči měli úplně dekomprimovat herní soubory!! Sice tím narostla velikost instalace třeba z 80GB na 300GB, ale díky tomu klesly nároky na procesor o 60% a nároky na grafiku o 20%.


    Takže velikost hry na HDD je taková snaha vybalancovat to, aby hra byla co nejmenší, ale zase ne na úkor toho, že bude náročnější.

  • O to viac mi príde smiešne keď vidím herný Notebook s 512Gb diskom. Alienware je v tomto priekopník ale aj ostatné značky sa nemusia hanbiť. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit