Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • iSpirit

    AC VI je skvělá volba, ACVI by taky mohla být nejlepší hra, kterou nikdo nehrál. 🙂

  • TheRKD

    Nej akční hra 2023? -- jedině HROT! Nasaďte plynové masky, branné cvičení přichází. 

  • SlavicBes

    Moze mi niekto povedat, ako je mozne, ze AC6 je tak vyzdvihovany ked nie je tak odlisny od AC5 ktorý vo svojej dobe dostaval omnoho nizsie hodnotenia? 

    AC6 je neskutočne dizajnovo zastarana hra s trapnymi levelmi a cheatujucimi bossmi...

    • JohnyTheZik

      Cheatující bossové :D

      To jsem u her od FS už dlouho neslyšel.

      • iSpirit

        on do toho souvětí napsal x nesmyslů. Pramení to jen z jeho nenávisti a ignorace + evidentně sérii nezná. 

        Pětka je považována obecně i fandy za jeden z nejhorších dílů, šestka patří naopak k nejlepším. 

        Řekl bych, že to cheatovaní je spíše opačně, protože hráč si může sestavit takového mecha, že bosse sejme doslova za pár vteřin. 

        Levely jsou perfektně navrženy a využívají vertikální hratelnost. Jestli je systém misí zastaralý? Nevím, ať je. Pro někoho může být zastaralé ISO RPG a hle je to hra roku v rámci TGA.

        https://www.youtube.com/watch?v=HkbBHVDGHAc

        Pěkně popsal v top žebříčku skvělou hratelnost ACVI John L. z Digital Foundry.

        • JohnyTheZik

          Jojo, souhlas. 

          Za mě je jedna relevantní kritika systém misí, kdy jsou někteří bossové výrazně obtížnější než zbytek mise (potažmo než jakýkoliv jiný jednotky), který jsou povětšinou dost snadný.

          Obtížnost Ibis a Allmind bossů je prostě úplně mimo standard tý hry.

          • iSpirit

            tak Allmind je závěrečný boss pro NG++, tam bych očekával, že to bude nejtěžší boss, protože po třetím projetí bys to měl umět mistrně a u mě to tak bylo. 

            Ibis ok, ale řekl bych, že ten zásek tam byl stejný jako na Balteusovi. 

            K těm misím: já bych uvítal po vzoru starších dílů jednu až tři hodinové mise, které by tě protáhly celým světem, to mi tam chybělo.

            • JohnyTheZik

              Jasný, ale mně nevadí obtížnost bossů, don't get me wrong. Spíš mám trochu problém s celkovým designem, kdy prostě obtížnost jednotlivejch misí je 1, 1, 1, 5, 1, 1, 10, 1, 2, 1, 100 (samozřejmě trochu přeháním).

              S NG++ máš sice pravdu, ale zase je třeba brát v potaz, že ta hra se mimo pár novejch misí nijak nemění, paradoxně je spíš s každým dalším průchodem lehčí.

              Ale říkám, to jsou za mě spíš drobnosti, pro mě to bylo skvěle strávenejch zhruba 40 hodin a rozhodně zaslouženě nejlepší akční hra.

  • AC6 naprostá pecka, takhle uspokojivá mecha hra tady dlouho nebyla--.-- robocop taky hodně dobrý, ti vývojáři mi dělají radost a snad po terminátorovi a robocopovi vezmou do parády nabrané zkušenosti a udělají soudce dredda!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Jo souhlas, to by mohla být paráda 

  • Veskoslav

    Pořád si myslím, že ty kategorie jsou smíchané dohromady...Robocop by prostě měl být v sekci nejlepší FPS....Za mě je to 

    1. STAR WARS JEDI: FALLEN ORDER
    2. Hogwards Legacy

    Ono to bude možná i tím, že více "akčních" her jsem letos ani nehrál:)

    • iSpirit

      a jaké další FPS bys tam chtěl dát do top tři? SystemShock? Jenže to je Immersive sim a ještě by měl být v kategorii nejlepší remake. Ve finále nedáš top tři FPS, aniž by ty hry byly opravdu v top tři zaslouženě. 

      Jinak Fallen Order vyšel 2019, asi myslíš Jedi Survivor, to je hra pro kategorii akční adventura, kde bude se Zeldou.

      • Veskoslav

        Starship Troopers Extermination, Atomic Hearth, Trepang 2, Warhammer 40,000: Boltgun, Roboquest, Arizona Sunshine 2, Witchfire.


        Přijde ti to snad málo? Takže ne, naprosto s přehledem by šla udělat kategorie FPS. Místo toto tady máme takový mishmash specialitu Games...

        • iSpirit

          a zaslouží si některá hra být v top tři svoji kvalitu? Ptám se, já hrál jenom Systemshock a ten bych do FPS nedával. Popravdě být v top tři jen proto, že hra spadá do určitého žánru, mi připadá špatně.

          https://thegameawards.com/nominees/best-action

          Když se podíváme do TGA, tak je mnohem horší než tady.

      • SlavicBes

        kolko mas rokov? 100? 😃ummersive sim nie je zaner ...immersive sim je archaizmus, ktory vznikol preto, lebo ludia tomu este nevedeli dat normalne meno....dnes tomu samozrejme hovorime akcne RPG

        • Immersive sim nemusí mít nutně RPG prvky (tj.nemusí to být RPG) 🥲 Osobně chápu immersive sim tak že hráči nabízí téměř absolutní využitelnost prostředí k dosažení cíle...ať už je cílem pozabíjení enemáků, nebo například vykrádání jako je ve hře Thief Simulator apod...jde spíš o to že ti immersive sim nabízí reaktivnost na tvoje činy...např i když uděláš nějakou drobnost tak to ve většině immersive sim her má nějakou odezvu...zatímco ne každé RPG je takto reaktivní a je pořád ještě zázrak když člověk narazí na hru kde vývojáři mysleli i na drobné detaily.

          Když si zadáš immersive sim do Googlu vyskočí odkaz na wiki kde se píše že immersive sim je samostatný žánr...přestože se s RPG žánrem prolíná v drtivé většině...vlastně bych musel dlouho přemýšlet jaká hra byla immersive sim a zároveň nebyla RPG.

          "An immersive sim (simulation) is a video game genre that emphasizes player choice. Its core, defining trait is the use of simulated systems that respond to a variety of player actions which, combined with a comparatively broad array of player abilities, allow the game to support varied and creative solutions to problems, as well as emergent gameplay beyond what has been explicitly designed by the developer".

          • Jinak moc nechápu některé tituly které tam řadí...jako například Oblivion, Fallout 3 anebo Dishonored...v těchto hrách jsem si opravdu nevšiml žádných prvků jenž by se daly využít k účelům které tvůrci nezamýšleli 🤔

            • Nedržel bych se doslovně toho, že to autoři hry nezamýšleli. Princip immersive sim je spíš v tom, že si hru můžeš hrát, jak chceš a nenarazíš na do očí bijící herní omezení (takže Dishonored je za mě v pohodě). Pokud jde o Bethesdí hry, tak tam je spousta možností, co se dá dělat a jak řešit problémy. Potíž je v tom, že pak ty hry často působí rozbitě.

              Pokud jde o immersive sim, který není RPG, tak asi první System Shock. Prey (2017) bych taky úplně neřadil k RPG, i když tam je dost prvků. Ale ty jsou v podobné míře dnes napříč všemi možnými žánry od akčních adventur po plošinkovky. Možná bych tam přihodil i Half Life 2 nebo Control, i když jsou to primárně střílečky. Roli hraje i doba vzniku. Dnes HL2 působí na střílečku celkem obyčejně, ale tehdy bylo super, když sis mohl před bojem v aréně vyskládat věž z krabic a s její pomocí z arény utéct na lépe bránitelné místo.

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                "Princip immersive sim je spíš v tom, že si hru můžeš hrát, jak chceš a
                nenarazíš na do očí bijící herní omezení (takže Dishonored je za mě v pohodě)"

                Tak zrovna Dishonored je jeden dlouhý koridor s minimem svobody. To nebyl ideální případ. Asi tam nějaká elementy budou, ale určitě se najdou lepší příklady.

        • Zrovna System Shock do žánru akční RPG moc nezapadne. Není tam levelování, jen nacházíš lepší vybavení. Taky tam není moc možností, jak řešit většinu situací, protože tam není pořádně funkční stealth ani si s nikým nepromluvíš, abys ho ukecal nebo tak něco. Takže v podstatě řešíš jen jestli a čím nepřátele rozstřílíš, rozsekáš nebo na ně nastražíš minu a co si při té příležitosti šlehneš. A v rámci nebojových činností správu vybavení. Remake do toho pár drobných RPG prvků přidal (nakupování a vylepšování zbraní), ale to mi přijde dost slabé. V podstatě by mi k tomu nejlépe seděl žánr akční adventura. Jen je oproti žánrovým zvyklostem viděný z vlastního pohledu.

          • Derp_1337

            Tak první System Shock je jasná akční adventura. Zatímco System Shock 2 je spíš už akční RPG survival horor.

        • iSpirit

          ale prosím tebe brepto, immersive sim je immersive sim a ne akční RPG, je to jeden z nejlepších žánrů, jen to není masovka, takže ho nevidíme moc často. Prey, Systemshock opravdu nejsou akční RPG.😂

          • Derp_1337

            Tak ačkoliv immersive sim není přímo ARPG, tak immersive sim je takový mix žánrů a obsahuje i nějaké prvky RPG.

          • SlavicBes

            tak v com je Prey odlisny od Deus Ex?

  • SouleateR12

    Dejte to Robocopovi sakra! Ten Robocop si to zaslouží bo Resi4 je jen remake.

  • flash789

    Armored Core byli super hry už před dvaceti lety akorát to nikoho kromě fanoušků nezajímalo. Jak to říct slušně ..Eh..dobré ráno??

    Ještě by From měl oprašit Kings Field, s jeho nynější reputaci by mohlo jít o renovaci dungeon žánru a jeho návrat když ne na výsluní tak aspoň z hrobu ven :)

    Mimochodem jen tak pro zajímavost, kolik jste dohrali From her? Já 21, někdo víc ? 

    Trochu toho novoročně vánočniho přeměřování pindíků nezaškodi. :D

    • vonTossis

      0. Několik jsem dohrál vcelku daleko (skrze obtížnost se dokážu překousnout, jsem oldschool hráč), ale nebaví mě. Na druhou stranu, AC sérii jsem si neosahal a mám ji v backlogu. Třeba se to tam zlomí. :-)

  • Remnant 2 se do výběru ani nedostal? Nehrál jsem to, ale recenze to mívá často hodně pozitivní

  • JohnyTheZik

    "možná roztříštěná pozornost ublížila komerčnímu úspěchu"

    Přesný čísla neznám, ale neni všeobecně prodejnost AC6 považovaná za velkej úspěch? Pokud vím, tak má podobnou prodejnost jak Dark Souls 3, a i sami tvůrci snad tweetovali něco v podobným duchu (jak moc velkej zájem o tu hru je).

    Logicky to nebude mít prodeje jako Elden Ring, ale neviděl jsem žádnou indikaci, že by ten komerční úspěch mohl být nějak zásadně větší.

    • iSpirit

      tak na niche hru dobrý, na komerční uspěch zdaleka ne.

      https://www.reddit.com/r/armoredcore/comments/17m31by/kadokawa_not_happy_with_acvi_sales/

      • JohnyTheZik

        V tom samotným postu, cos linknul, je celkem zřetelně popsaný, že to je misinterpretovaná blbost, což naznačuje i to, že ten tweet smazal.

        "Read the actual report for yourself. Someone linked it in this thread.
        From what I read, they are actually very happy with Armored Core 6's and
        FromSoftware's performance."

        Jakýkoliv ostatní zdroje naznačujou, že se jedná o velkej komerční úspěch (druhej nejlepší opening po Elden Ring s podstatně menším budgetem).

      • ono to možná bude tím, že ti bojoví roboti jsou takový trochu specifický japonský fetiš a moc lidí to neláká

        • iSpirit

          Je to tak. Taky ty prodeje v Japonsku jsou hodně vysoké na to, že tam se prodává většinou mobilní hry či Switch záležitosti.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit