Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • vonTossis

    0. Několik jsem dohrál vcelku daleko (skrze obtížnost se dokážu překousnout, jsem oldschool hráč), ale nebaví mě. Na druhou stranu, AC sérii jsem si neosahal a mám ji v backlogu. Třeba se to tam zlomí. :-)

  • Derp_1337

    Tak ačkoliv immersive sim není přímo ARPG, tak immersive sim je takový mix žánrů a obsahuje i nějaké prvky RPG.

  • Derp_1337

    Tak první System Shock je jasná akční adventura. Zatímco System Shock 2 je spíš už akční RPG survival horor.

  • Derp_1337

    "Princip immersive sim je spíš v tom, že si hru můžeš hrát, jak chceš a
    nenarazíš na do očí bijící herní omezení (takže Dishonored je za mě v pohodě)"

    Tak zrovna Dishonored je jeden dlouhý koridor s minimem svobody. To nebyl ideální případ. Asi tam nějaká elementy budou, ale určitě se najdou lepší příklady.

  • flash789

    Armored Core byli super hry už před dvaceti lety akorát to nikoho kromě fanoušků nezajímalo. Jak to říct slušně ..Eh..dobré ráno??

    Ještě by From měl oprašit Kings Field, s jeho nynější reputaci by mohlo jít o renovaci dungeon žánru a jeho návrat když ne na výsluní tak aspoň z hrobu ven :)

    Mimochodem jen tak pro zajímavost, kolik jste dohrali From her? Já 21, někdo víc ? 

    Trochu toho novoročně vánočniho přeměřování pindíků nezaškodi. :D

  • JohnyTheZik

    Jasný, ale mně nevadí obtížnost bossů, don't get me wrong. Spíš mám trochu problém s celkovým designem, kdy prostě obtížnost jednotlivejch misí je 1, 1, 1, 5, 1, 1, 10, 1, 2, 1, 100 (samozřejmě trochu přeháním).

    S NG++ máš sice pravdu, ale zase je třeba brát v potaz, že ta hra se mimo pár novejch misí nijak nemění, paradoxně je spíš s každým dalším průchodem lehčí.

    Ale říkám, to jsou za mě spíš drobnosti, pro mě to bylo skvěle strávenejch zhruba 40 hodin a rozhodně zaslouženě nejlepší akční hra.

  • iSpirit

    Je to tak. Taky ty prodeje v Japonsku jsou hodně vysoké na to, že tam se prodává většinou mobilní hry či Switch záležitosti.

  • iSpirit

    tak Allmind je závěrečný boss pro NG++, tam bych očekával, že to bude nejtěžší boss, protože po třetím projetí bys to měl umět mistrně a u mě to tak bylo. 

    Ibis ok, ale řekl bych, že ten zásek tam byl stejný jako na Balteusovi. 

    K těm misím: já bych uvítal po vzoru starších dílů jednu až tři hodinové mise, které by tě protáhly celým světem, to mi tam chybělo.

  • JohnyTheZik

    Jojo, souhlas. 

    Za mě je jedna relevantní kritika systém misí, kdy jsou někteří bossové výrazně obtížnější než zbytek mise (potažmo než jakýkoliv jiný jednotky), který jsou povětšinou dost snadný.

    Obtížnost Ibis a Allmind bossů je prostě úplně mimo standard tý hry.

  • JohnyTheZik

    V tom samotným postu, cos linknul, je celkem zřetelně popsaný, že to je misinterpretovaná blbost, což naznačuje i to, že ten tweet smazal.

    "Read the actual report for yourself. Someone linked it in this thread.
    From what I read, they are actually very happy with Armored Core 6's and
    FromSoftware's performance."

    Jakýkoliv ostatní zdroje naznačujou, že se jedná o velkej komerční úspěch (druhej nejlepší opening po Elden Ring s podstatně menším budgetem).

  • ono to možná bude tím, že ti bojoví roboti jsou takový trochu specifický japonský fetiš a moc lidí to neláká

  • iSpirit

    on do toho souvětí napsal x nesmyslů. Pramení to jen z jeho nenávisti a ignorace + evidentně sérii nezná. 

    Pětka je považována obecně i fandy za jeden z nejhorších dílů, šestka patří naopak k nejlepším. 

    Řekl bych, že to cheatovaní je spíše opačně, protože hráč si může sestavit takového mecha, že bosse sejme doslova za pár vteřin. 

    Levely jsou perfektně navrženy a využívají vertikální hratelnost. Jestli je systém misí zastaralý? Nevím, ať je. Pro někoho může být zastaralé ISO RPG a hle je to hra roku v rámci TGA.

    https://www.youtube.com/watch?v=HkbBHVDGHAc

    Pěkně popsal v top žebříčku skvělou hratelnost ACVI John L. z Digital Foundry.

  • iSpirit

    tak na niche hru dobrý, na komerční uspěch zdaleka ne.

    https://www.reddit.com/r/armoredcore/comments/17m31by/kadokawa_not_happy_with_acvi_sales/

  • JohnyTheZik

    "možná roztříštěná pozornost ublížila komerčnímu úspěchu"

    Přesný čísla neznám, ale neni všeobecně prodejnost AC6 považovaná za velkej úspěch? Pokud vím, tak má podobnou prodejnost jak Dark Souls 3, a i sami tvůrci snad tweetovali něco v podobným duchu (jak moc velkej zájem o tu hru je).

    Logicky to nebude mít prodeje jako Elden Ring, ale neviděl jsem žádnou indikaci, že by ten komerční úspěch mohl být nějak zásadně větší.

  • JohnyTheZik

    Cheatující bossové :D

    To jsem u her od FS už dlouho neslyšel.

  • iSpirit

    a zaslouží si některá hra být v top tři svoji kvalitu? Ptám se, já hrál jenom Systemshock a ten bych do FPS nedával. Popravdě být v top tři jen proto, že hra spadá do určitého žánru, mi připadá špatně.

    https://thegameawards.com/nominees/best-action

    Když se podíváme do TGA, tak je mnohem horší než tady.

  • Remnant 2 se do výběru ani nedostal? Nehrál jsem to, ale recenze to mívá často hodně pozitivní

  • SouleateR12

    Dejte to Robocopovi sakra! Ten Robocop si to zaslouží bo Resi4 je jen remake.

  • Veskoslav

    Starship Troopers Extermination, Atomic Hearth, Trepang 2, Warhammer 40,000: Boltgun, Roboquest, Arizona Sunshine 2, Witchfire.


    Přijde ti to snad málo? Takže ne, naprosto s přehledem by šla udělat kategorie FPS. Místo toto tady máme takový mishmash specialitu Games...

  • Nedržel bych se doslovně toho, že to autoři hry nezamýšleli. Princip immersive sim je spíš v tom, že si hru můžeš hrát, jak chceš a nenarazíš na do očí bijící herní omezení (takže Dishonored je za mě v pohodě). Pokud jde o Bethesdí hry, tak tam je spousta možností, co se dá dělat a jak řešit problémy. Potíž je v tom, že pak ty hry často působí rozbitě.

    Pokud jde o immersive sim, který není RPG, tak asi první System Shock. Prey (2017) bych taky úplně neřadil k RPG, i když tam je dost prvků. Ale ty jsou v podobné míře dnes napříč všemi možnými žánry od akčních adventur po plošinkovky. Možná bych tam přihodil i Half Life 2 nebo Control, i když jsou to primárně střílečky. Roli hraje i doba vzniku. Dnes HL2 působí na střílečku celkem obyčejně, ale tehdy bylo super, když sis mohl před bojem v aréně vyskládat věž z krabic a s její pomocí z arény utéct na lépe bránitelné místo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit