Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Však má pravdu tak co to meleš. Dřív marketing ve hrách neexistoval a studio si hru vyvíjelo podle sebe. Dneska ti nadiktujou, že to musí být vhodné i pro děcka a neuděláš nic.
  • ta grafika je bomba, když to srovnám s PC nebo s Forzou? Pff, tohle konkuruje i Driveclubu...
  • Underground byl svěží v tom, jak byl pojat, ale zpracování bylo průměrné... V závodech byla mimochodem i ta "super" vychytávka, kdy nešlo ujet protivníkům moc daleko *1* Co se propracovanosti týče, tak Porsche je určitě nejpoctivější díl, nejlepší ale podle mě byla jednička
  • Nicméně je třeba uznat, že nějaký ten pátek zpátky mnohem méně her vznikalo pod přísným diktátem produkce/vydavatele, a tak měli častěji větší slovo sami vývojáři a designeři. A to se pochopitelně na hře podepíše.
  • Zrzzek
    "Kde jsou ty časy, kdy se hry vyráběly pro radost." Tak na takovouhle větu jsem alergickej... Dřív bylo všechno růžový a krásný a dnes je všechno komerční sra*ka... Jdi se vybodnout...
  • No možná bude problém hned v tom úvodu, kde píšeš, že Tě Undergroundy minuly - lidé chtějí nový Underground, pro velkou část fanoušků je to nejlepší NfS všech dob (pro ten zbytek je to Porsche) a budou tuto hru s Undergroundem vždycky srovnávat a z tohoto srovnání to nový NfS projede na plné čáře - to je asi ten hlavní problém (a koneckonců problém všech her vycházejících pravidelně - nostalgie)
  • Forza nebo gran turismo se s tim uz neda srovnavat *11*
  • Kde jsou ty casy,kdy se hry vyrabeli pro radost.Tedka uz jde jen o penize a zabava je fuc.Tato Hra je nehratelna kdyz srovnam stare rocniky.Ale je to muj nazor
  • Je to realistická arkáda. Třeba RBR je simulátor. Rozdíl je v přístupu. To první se dělá deduktivně, odhadem modelu a lazením tak, aby výsledek dostatečně odpovídal realitě. To druhé induktivně, matematickým modelováním dostatečně přesné aproximace reality.
  • Na konzole jsem zrovna nemyslel. Forza Horizon jsem nehrál, ale z videí mi na tom teda realistického moc nepřišlo, a opravdu silně pochybuju, že v tom je jakýkoliv kousek matematické simulace. Vypadá to jako klasický fenomenologický model. Co ale vím jistě, je že dokonce ani Forza Motorsport (ani GT) nesimuluje skoro nic. Snad jen tak trochu model pneumatik. Ale ano, asi to jsou zábavné, nadprůměrně realistické hry. A sám jsem zapomněl třeba na TDU1, které taky má více méně slušný arkádový model.

    Pointou příspěvku bylo, že se změnil standard, a změnil se výrazně k horšímu. I bez jakéhokoliv náznaku simluace lze udělat rozumný a zábavný automobilový jízdní model, ale z nějkakého důvodu už se tak moc neděje. Z mého pohledu se to poměrně rychle zlomilo právě asi před 10 lety, zdá se mi že do té doby to vývojářům šlo. Kdo ví, možný by jim to šlo i dneska, ale kazí to producenti.
  • Taky nechápu, co se komu nelíbí. Já s tou hrou házel o zem, pak jsem ji třikřát přejel zahradním trakůtrkem, opaloval na sporáku a nakonec nechal na kolejích přejet vlakem... Užil jsem si hodnu skvělé zábavy.
  • ok, oprava: v manuálu se jich udělalo tak málo, že jsou prakticky nesehnatelné.
  • Zajímalo by mě kolik z vás tu hru hrálo. Odehrál jsem 10h Trial a musím uznat, že ačkoliv od NFS Underground 2 mě NFS naprosto nebavili a nehrál jsem je, tak se jim konečně něco trochu podařilo a jakožto arkáda je to i zábavné. Navíc je potřeba si opravdu pohrát s nastavením vozu a ovládání se podstatně mění. Pokud by si s tím ještě dali na čas a více se tomu věnovali, byla by to opravdu skvělá hra. Nicméně na tak krátkou dobu vývoje jako relax od Forzy Super.
  • Tak s těmi 10 lety jsi hodně přestřelil. Forza Horizon 1 a 2 nabízí naprosto dokonalý kompromis mezi akrádou a simulací. Krásně cítíš veškerá nastavení auta, jeho charakter a přitom je to čistá radost z jízdy. Forza Motorsport i Gran Turismo nabízejí také možnosti arkádového nastavení, takže se určitě dají brát také jako určitá forma kompromisu. Zkrátka arkádové závodění na konzolích na tom vůbec není špatně *3*
  • lexus IS 300 se samozdrejme v manualu delal ty jarmile...
  • cumpi3
    evoluce a tovarni jezdec!
  • Lukass
    Nudny okruhy rozhodne nejsou, najdes si svoje favority a postupem casu na nich jezdis uplnou hranu.
    Paradni okruhy sou Monza, Imola, Watkins Glee, Road America, Spa, Bathurst, a hromada dalsich.
    A nerikej me ze Nordsleife je nuda, tu trat doted poradne nevim jak zajet :-)
  • Doufam, ze se jednoho dne dockam alespon mirne simulace ze stejneho prostredi. Nechapu, ze doted nikdo nic takoveho neudelal. Kdo ma porad jezdit ty nudne okruhy.
  • Lukass
    Dobra legrace tahle hra, uz ted je jasny ze se tomu vyhnu obloukem.
    ani nechcu videt jak bude hra fungovat na volantech, nastaveni dead zone a podobny nutny nastaveni vubec neocekavam.
    Nejsmutnejsi je ze nejlepsi arkada a i NFS je stary 15 let, NFS Porsche. Skvele kombinovalo prvky simulace a arkady, uzasna hudba a na tu dobu AI, skvely trate ve skvelym prostredi. Proc uz se dneska nedelaji hry takhle, takhle poctive???
  • RazorProduction
    apsencia neonov hovori za vsetko umna. *10*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit