Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No je to subjektivni. Paskvil mi prijde dost krute oznaceni pro takove umelecke dilo.

  • Souhlas s bojem se sekerou. Když jdu v power armoru se sekerou nebo tím těžkým kladivem a teď kosím mutanty a vždycky to tak chřupne - takovou atmosféru z boje tváří v tvář jsem neviděl u žádné jiné hry. Kingdom Come se pyšnilo super bojovým realistickým systémem, ale tohle mi přijde mnohem lepší. Ještě jak to pak cinkne - jako že zkušenosti a doměna v CAPS :-) To je jasná droga pro gamblery. Já osobně hraju hru po kouskách a vydrží to asi opravdu na celý rok hraní.

  • twicer
    Jojo to množství hráčů mi taky přijde dostatečné, ale vysvětli si to křiklounům co to ani nikdy nehráli. Obtížnost je řešená víceméně podobně jako u všech bethesdích her, zezačátku dostávaš na kakáč a pak přijde zlom kdy se staneš mašinou na zabíjení a je docela jedno co používáš za schopnosti, nebo zbraně. Bohužel co se týče boje na blízko tak to docela tupé sekání je. A atmosféru to má lepší než fallout 4, ale to lidem co na to předem nahlíží s odporem vysvětlíš jen ztěží. 
  • Jack1947

    Ta hra je o tom mít extra fantazii a domyslet si věci které ve hře xchybí a nikdy tam nebudou... Next F5 SP offline only ;)

  • speciez

    jestli to znamena ze nemusim hrat tenhle paskvil tak budu klidne cokoli si reknes.

  • Mimochodem hrali jste RAGE? Vynikajici, kdo se tesi na RAGE 2?

  • Jaky si to udelas takovy tomas :-)

  • 24 lidí je akorát. Mají to velmi dobře vymyšlené. Když je to post apo přece tam nebude běhat na každým rohu hráč, takhle chvíli trvá než se na někoho narazí, ale když chceš tak fast travelem můžeš hned se s někým setkat. Osobně si myslím, že hra na to že to je OPRAVDU ROZSÁHLÉ RPG s množstvím nepřátel a předmětů je velmi dobře optimalizovaná co dohratelnosti. Na mě osobně je hra trochu těžší, teď se na levelu 20 trochu nečapu. Ale pořád mě to baví se vylepšovat a díky craftingu to není jen tupé sekání jako v jiných MMORPG. Zkrátka má to atmosféru.

  • Metacritic nelze brat jako relevantni zdroj informaci. Vubec o nicem to nevypovida. Hry ktere tam dostali 3 bych hodnotil na 9 hry co tam dostali 9 bych hodnotil na 3. Je to hodne subjektivni. Zalezi jestli se radis k vetsinovemu tupemu stadu a nebo k inteligentnim lidem, co si dovedou v hrach hrat...

  • twicer

    No nevím v jakém vesmíru žiješ, ale s podobnými problémy se potýkají snad všechny sandboxy, kde máš obrovský svět bez loadingu a můžeš tam kupit stovky a tisíce předmětů. Některé to řeší pravidelným smazáním postupu (rust), další se na to vykašlou a za pár týdnů max měsíců je hra nehratelná, dochází k odlivu hráčů a server zanikne (ark)

    Ono je jedna věc vytvořit takové prostředí pro jednoho člověka, nebo coop ve 4lidech, ale vytvořit něco podobného pro dvě desítky a víc lidí už je trošku jiná káva.

    A pokud si narážel na to, že je 24 lidí na velký svět málo, tak pouze záleží na daném provedení. U eventů na kterých se sejde na jednom místě víc než 10 lidí, seš ještě rád když se můžeš vrátit do částí pustiny kde si sám. Ale todle asi pochopí jen člověk co to skutečne hraje, ne ten co jen papouškuje moudra co plodí internet.

  • speciez

    Tohle bych jeste pochopil u F3, ze nekdo preferuje novou grafiku a skvelou exploraci pred poradnym pribehem a smysluplnym svetem. U 4ky uz jsem zvedal oboci, ale fallout 76 neobhajis tim ze "proste to asi neni pro tebe" kdyz to ma 2.8 user score na metacritic.

  • Ilusiveman

    Není to dokonalý, nese to prvky online hry, je dobrej ten coop. Celý jsem to ještě po příběhově nedojel, hraju sporadicky místo skyrimu a starýho f4 a první test byl s kámarádem na podobné vlně, ale víc bupg. Na tom vlastně prvních 6 hodin nebylo co vytknout. Kolega odjel jezdit, takže pohrávám sám a dávkování příběhu začlo váznout, ale on už f4 nebyl žádnej bijak, po náplni. Čili zůstává dost neokoukanýho, stará vylepšená hratelnost a surovino craftovaci systém.

    Jako, jestli by jsi si nestřihl datáč k f4 v coopu bez střízlivých npc, pouze kazet do kazetáku + robotích npc, převážně mr handy, tu dobu 30 let po velké válce , tak to asi nebude nic pro tebe, ale přesně tohle psal známej na fb a dnes má podobnej názor a zkušenost jako já.



  • species

    Tahle hra je cela fundamentalne spatne, to nevyresi zadnej patch

  • Whoossain

    Tak tohle je ovšem bomba:

    https://twitter.com/AllGamesDelta_/status/1067811196215148545

    We aren’t planning on doing anything about it.

  • booczech

    Tohle řešit při počtu 24 hráčů. Boha, tam to někdo prostě dovrtal.

  • twicer
    To je tak když novináři roznáší drby. 50Gb stahovali jen ti kteří hráli betu, když sis hru začal stahovat chvíli před vydáním, nebo po něm tak si stahoval klasických 30gb, což má každá druhá hra.
  • twicer

    Překlad je trošku zavádějící. Jedná se o balanc ve významu stability hry a celého systému, který se bude muset vypořádat s větším množstvím registrovaných předmětů což ma za následek větší zátěž serveru, proto ktomu přistupují opatrně

    Při dalším větším fópá už by totiž křiklounům dost možná praskla žilka.

  • cNNk

    Takze Fallout 77?

  • Hidden

    Prave, Oblivion mile prekvapil a pak uz to slo pomalinku dolu, byt stale tak nejak dostacovala. Ale jestli hodlaji predvadet to co v FO76 v dalsim Elder Scrolls nebo Starfield, do jejichz vydani technologicky vlak popojede jeste o kus dal, tak to potes...

  • promiň, ale jestli sis toho nevšiml, tak to už pár let standard je. Někteří tomu ještě stále říkají třeba open beta, ale od toho se už taky upouští...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit