Přejít na výpis diskuzí
Bethesda odmítla možnost dělat RPG Hra o trůny kvůli Skyrimu
15.9.2011 | Aleš Smutný
45 příspěvků
-
Není tahle sága náhodou založená na propletených vztazích, intrikách, dějových zvratech a silných postavách?? To jsou prvky, v nichž je Bethesda absolutně nejslabší. Vůbec si neumím představit, jak by se s tím zrovna tohle studio dokázalo vyrovnat. Myslím, že pro tenhle "job" existuje spousta kvalifikovanějších studií a jsem rád, že od toho dal Howard ruce pryč. Ševče, drž se svého kopyta.
-
-
Vtip je v tom, že postavy, příběh a celý svět už mají jaksi dokonale vymyšlený od Martina, pokud by se drželi předlohy, takže toho bych se nebál. Kdyby k tomu přidali otevřený svět v novém enginu Skyrimu, systém frakcí ala FNV a svobodu hráče, ke komu se připojit: Starkové, Lanisteři, Noční hlídka, Divocí, Stanis, Tyrrellové, Daenrys atd vznikla by pro mě dokonalá hra. No stejně si myslím, že to spíš ztroskotalo na penězích za licenci, spatlat něco o zavírání pekelných bran přijde přeci jen levněji *4*
-
-
hlavně co stím když to není dopsané
-
Mají sice předlohu, ale museli by napsat vlastní scénář, vlastní dialogy, provázanost atd. A v tomhle jsou oni opravdu špatní. Jsou dobří v tvorbě světa a v designu světa plus mají zajímavé mechaniky (až na F3).
-
-
si to vychytal riadne.. ale také bioware by na to možno že aj mali, tí sú (dovolím si povedať) na vzťahy dosť experti.. proti bethesde nemám nič, ich elder scrolls milujem, ale ako si povedal, vzťahy to nieje pre nich
-
-
Ano, to jsou, ale zároveň jsou hodně špatní přesně v tom, v čem je naopak Bethesda dobrá - design světa. Jejich úrovně jsou nenápadité koridory, města si představují jako pár baráčků a různorodost prostředí taky za moc nestojí. Už od NWN brutálně recyklují prostředí i objekty - jedny a ty samé interiéry, exteriéry, lavičky atd. Lidi na to začali nadávat až v DA2, ale za poslední dekádu se z toho stal jejich trademark. Zdá se, že se situace změnila v TORU, což bude v podstatě první Bioware openworld. Jestli se jim to vydaří, pak bych je asi taky začal považovat za vhodné kandidáty na SoIaF.
-
-
Nu, na to jsem právě myslel. Nechtěl jsem přímo říct, že by Bethesda neuměla pracovat s postavami, ale k BioWare má daleko...a tedy i k tomu, co by potřebovala AGoT. Na druhou stranu, byla by to výzva, udělat de facto sandbox do dostatečné hloubky odpovídající předloze.
-
-
Nejlepší by bylo kdyby se CPR vrhnul na GoT po W3
-
-
Ešte pred "pár" rokmi by som povedal bioware, dnes : cdp red
-
Přesně tak. CD Projekt má asi tak největší cit pro "realistické" fantasy světy. Musím se přiznat že jsem ještě nehrál nového Witchera 2, ale starej Zaklínač má stále čestné místo na mém HDD. Vlastně je to nejdéle nainstalovaná hra co tady mám *15*
-
-
Obsidian se zdá v současnosti nejvíce povolaný.
-
-
Souhlas.
-
-
Prvne sem se lekl, pak sem si odychl.Skoda ze na zapadu uznavaji pouze zapad :-) ,CD Project kvalitu ukazal a aji ji potvrdil.
-
Jinak jak bych si představoval hru na motivy SoIaF? RPG ne, protože tolik fantasy prvků v ní není, spíš strategií (série Total War) nebo rpg ve stylu Mount & Blade.
-
-
Souhlasím, styl Mount & Blade by se k tomu skvěle hodil.
-
-
hlavne aby tam byla moznost mit virtualni sex stou blondatou vladkyni draku
-
-
Myslím že v knize jí bylo 13.
-
-
V serialu uz byla vyobrazena jako dospela zena (nastesti) a soudim,ze prave na serialovou postavu reaguje poster nad tebou.
-
-
Ani v seriálu nebyla dospělá, to že jí hrála dospělá herečka je věc jiná, ale jako postava stále byla dítě, ikdyž tehdy (myslím středověk) to takhle nebrali *3*
-
-
-
-
Jsem rád, že to Bethesda odmítla. Kdyby si to do parády vzal Bioware se svým skvělým způsobem vykreslování charakterů postav a navozování atmosféry (Dragon Age: Origins..), a dal tomu pořádný sandboxový kabát jako má Mount&Blade od TaleWorlds, tak si myslím, že by SoIaF mělo jako RPG opravdu velkou šanci. Můj názor.
-
-
BioWare sandboxy neumí, resp. se o ně raději ani nepokouší.
-
-
Já jsem rád, že to Bethesda odmítla, protože tahle firma vůbec neví, jak se má správně dělat RPG...
-
-
Hlavně že ty to víš, ty chytráku
-
-
Tak to je pozitivni zprava Besredu nesnasim. Popackala vse na co sahla.
-
-
Vážně? Co, že to všechno "popackala" (to je nějaké nové slovo?)? *4*
-
-
Ako moze niekto v diskusii tvrdit, ze Bethesda nevie robit RPG? O_o Prave naopak, zo vsetkych firiem robi Bethesda (snad ako jedina mimochodom) RPG, ktore sa aspon priblizuju tomu, co RPG znamena mimo PC, teda klasickym pen n' paper RPG. Jediny dalsi kto to ako tak zvladol je snad Troika a ich VtM:B
-
Sice vyjde RPG a strategie od jiné firmy, ale určitě se objeví mod na Crusader Kings 2. Existuje i mod na Total War, ale z Total War už žádný mod dobrou hru neudělá.
-
-
" z Total War už žádný mod dobrou hru neudělá." - ? *8*
-
-
Pokud chci hrát propracovanou historickou strategii, sáhnu po nějaké hře od Paradox. Total War možná na první pohled vypadá hezky, ale Evropě Universalis 3 nesahá ani po kotníky. Lidi jsou asi u her líný přemýšlet.
-
-
-
"Každopádně se člověk musí zamyslet hned nad několika věcmi. Třeba jak by se Bethesdš vedlo ve světě, který je de facto licencovaný, má svá vlastní pravidla a velmi, velmi oddanou komunitu fanoušků, která by zle zkritizovala každý přešlap. Pro Bethesdu by to mohl být vstup do jámy lvové, protože míra svobody, jíž mají v tvorbě Elder Scrolls by byla nyní značně limitována."
Tak Bethesda uz minimalne raz prezila vstup do cudzej serie s Falloutom 3 a i ked niekolko skalnych fanusikov nadavalo (neda sa zavdacit vsetkym) hra bola recenzovana excelentne a tak isto sa aj predavala. Navyse Game of Thrones je stredovek, fantasy a to ide Bethesde este lepsie nez post-apo takze by to urcite dopadlo dobre. -
-
Doted nechapu,jak se nepovedeny Fallout 3 mohl dobre prodavat.
Nejspise za to muzou krasne vzpominky na Fallouty 1 - 2, jinak si to nedokazu vysvetlit.
Ja F3 smazal po par hodinach,byl to des bes.
Aspon ze Obsidian s New Vegas opet pozvednul prapor Falloutu a nabidnul kvalitni a Fallout-like zabavu. Samozrejme dokonale to nebylo, ale stalo to za to.
-